Què passa a la Guarderia, 2

2 05 2008

Novetat: missatge de les educadores

icona.gif D’acord amb informacions de pares i mares assistents a l’acte, dilluns passat a les 8 del matí hi va haver una reunió a l’Ajuntament on hi haurien assistit la nova directora interina de la guarderia la Quitxalla, la directora Dolors -de baixa-, l’alcalde, el regidor d’educació i els pares i mares dels nens. A priori, no estaria clar el motiu de la convocatòria. Les educadores no hi van ser convidades.

D’acord amb les fonts anteriorment esmentades, durant la reunió s’haurien fet greus acusacions contra les educadores del centre, davant la sorpresa d’alguns pares i mares i més considerant la indefensió de les educadores, que no hi van ser convidades. El fet de no convocar-les, ¿va ser responsabilitat de l’alcaldia?. Qui va fer aquestes greus acusacions? El regidor Miralles hauria intentat entrar a la sala i l’alcalde Nogué li hauria denegat l’assistència.

icona.gif Núm. 2425
AJUNTAMENT DE SILS

Edicte de contractació personal laboral
De conformitat amb allò que disposa l’article 291.3 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text refós de la llei municipal i de règim local de Catalunya, es fan públics els acords de contractació de personal adoptats:

- Per motius de màxima urgencia s’ha contractat temporalment a Eloina Martínez Aso com a Directora de la Llar d’Infants La Quitxalla de Sils a temps complet des del dia 14 de febrer de 2008 fins que la titular s’incorpori a la feina.

Sils, 14 de febrer de 2008
Martí Nogué Selva
Alcalde

BOP, 28 febrer 2008

Missatge de les educadores

icona.gif Les educadores de la llar d’infants

Volem agraïr, en primer lloc, el recolzament que estem rebent d’alguns pares que continuen confiant en nosaltres.

En segon lloc volem aclarir que el nostre principal objectiu continua essent el benestar i la “felicitat” dels nens/es de la llar i sempre tenint present que la nostra principal tasca és l´educació, però totes som a més d’educadores que intenten fer el millor possible la seva feina, persones i que hi ha aspectes de tota aquesta història que ens estan fent molt de mal.

En tercer lloc volem recordar, per tots aquells que no saben què fan els seus fills a l´escola, que tan a la reunió d´inici de curs com a la reunió de grups es va notificar que les portes de l´escola estan sempre obertes perque tothom que vulgui vingui a passar amb nosaltres el temps que cregui necessari i observar, de primera mà, què fan i com treballen els seus fills. De la mateixa manera es va informar a tothom que el nostre projecte curricular ( elaborat per un equip de 5 persones i amb moltes hores de feina) està a disposició de tothom que s´ho vulgui mirar detingudament així com tots els detalls de les unitats de programació i les diferents activitats que van treballant al llarg del curs. Us convidem, a qui ho vulgui fer ara, a visitar la nostra web, que per motius varis hem deixat aparcada i on tothom pot revisar aquest projecte.

La pàgina web és : http://www.xtec.cat/centres/b7005777/

Recordem també que es va parlar de la necessitat de formar un AMPA….

Nosaltres vam proposar a la direcció fa tres setmanes ( abans de la famosa reunió) fer una reunió de cada grup amb la seva educadora per tal d´informar i aclarir certs rumors i comentaris que estaven arribant, però se´ns va denegar la possibilitat i estem a l´espera de rebre l´autorització pertinent per poder realitzar-la.

Tanmateix, volem recordar que ara fa un any aproximadament vam sortir en aquest mateix bloc amb el següent comentari:

“25 de maig 2007”
“Ens ha agradat molt que la gent del poble s´estigui implicant tant en el tema de la nova llar d´infants.A nosaltres també ens agradaria una escola més oberta i amb més implicació per part de tothom. Ens encantaria poder començar a elaborar un nou projecte amb la participació de tots !!!!!!!!!!!!!!!!!!”

Aquest comentari el trobareu a l’antic bloc a l´apartat de nous projectes “centre cívic i llar d´infants”:

http://silsdelaselva.bloc.cat/post/6213/156247

Continuem estan, com sempre, obertes a les crítiques constructives, a noves idees, a escoltar opinions i noves propostes…

Font: comentari enviat a aquest bloc, 9 maig 2008

icona.gif Envieu comentaris per a enriquir, confirmar, desmentir o matisar les informacions anteriors. Llegiu també: Què passa a la Guarderia, 1 | Llar d’infants a Mallorquines


Accions

Informació

36 respostes per a “Què passa a la Guarderia, 2”

2 05 2008
Jordi C (10:57:11) :

La realitat de tot aquest afer és que l’Anna Suñer dels independents li té mania personal a l’antiga directora. [... ... ]

ÉS MOLT SENZILL: QUE ES FACI UNA ENQUESTA DE SATISFACCIÓ ENTRE ELS PARES DE LA LLAR I ENTRE LA POBLACIÓ SILENCA RESPECTE L’ENGANXINA I LA SEVA COLLA. A VEURE QUINS RESULTATS OBTENIM I QUANTES REUNIONS FA L’ALCALDE VISTOS ELS RESULTATS.

No estarà fent mobbing l’alcalde, Oi ?

2 05 2008
silenca (12:02:32) :

Jordi, barreges temes diferents. No és l’antiga directora, és l’actual que està temporalment de baixa i que es diria que té un càrrec vitalici en una llar d’infants pública. Lo que dieu de la reunió es força interessant, aviam si arribeu al fons del tema. I a qui estaria fent el mobbing? Ens cal informació objectiva de primera ma.

2 05 2008
LNC (23:39:59) :

De moment al Miralles que té tota la capacitat legal d’estar present en una reunió del govern en ser representació del poble. Després segons el que hagi dit l’alcalde contra qui no hi era (quina poca elagància, aquest ja no és que sigui pitjor que en Rovira [... ... ]

Però sí que seria molt interessant saber el contingut de la reunió pels pares i les mares presents, si en Nogué va explicar una versió tant inexacta com la que va fer a l’assamblea de vallcanera, estaria bé saber-lo.

3 05 2008
*** (00:40:22) :

Per possibles represàlies no diré qui sóc.
Vaig estar a la reunió i em sento avergonyida de tot plegat. Com es pot acusar a algú que no és present? Això és educació? Em sento malament perquè en aquell moment no vaig ser capaç de defensar a aquelles persones que es fan càrreg dels més petits del nostre poble. I de què us queixeu tant? Són elles qui ajuden a educar als nostres fills.

“Allò” més que una reunió, semblava un mercat. Quin va ser el motiu de la convocatòria a esquenes de les educadores?

No és més lògic fer una reunió amb totes les parts implicades???? Penso que en “allò” sobrava gent, però faltaven les més importants, potser són elles les qui ens podrien aclarir els nostres dubtes.
Repeteixo que em sento avergonyida de tot plegat.

3 05 2008
Pere (09:07:23) :

Jordi C., ¿tu tens alguna qualitat sobrenatural per poder saber si determinats anònims són obra de determinada persona? Hi vas sovint a la perruqueria i entre Hola i Hola escoltes el que diu la perruquera? Vius a Sils?, he clicat al teu nom, al comentari, i he visitat el teu pobret bloc on dius que vius entre Barcelona, Donostia i Madrid; quina vida més cosmopolita la teva, només et falta Nova York!

***, no ens podries donar més DETALLS de la reunió? un mercat? que es va dir contra les educadores o senyoretes? a veure si opinem de coses que sabem, amb arguments i no amb rumors i insults !!!! :(

3 05 2008
LNC (10:06:13) :

El que diu en Jordi C és cert, [... ... ]

M’afegeixo, Pere, a la teva petició de saber més detalls de la reunió. Llàstima que en Miralles fos més responsable que l’alcalde i no es plantés fem-li veure que no el podia fer fora d’una reunió PÚBLICA del govern de Sils, sent representat electe del poble com és. Aquests d’IdS fan por. Llàstima que en Nogué no tingui credibilitat en el que ens vulgui explicar.

Pares i Mares, expliqueu, si us plau !!!!!

3 05 2008
Pere (10:44:39) :

Molt bé, LNC. Doncs, calla una mica, SI POTS, i deixa parlar a la gent que té informació de primera mà sobre el tema.

3 05 2008
paciència! (17:13:20) :

Pere, lo de LNC, sembla irremediable…

Posa paciència…, i no li segueixis la veta…

3 05 2008
carlos (19:48:44) :

Cuando el Alcalde fue a la Asamblea General de Vallcanera una parcelista le pregunto, que, que hacia en la Asamblea el dijo que lo habian invitado y los parcelistas que no estabamos de acuerdo en que ellos estuvieran lo aceptamos y no lo hechemos fuera, cuando habian 269 personas que no lo queriamos en nuestra Asamblea.

Al señor Albert, algunos padres lo invitaron, la diferencia esta en que el Albert es un Politico que se preocupa por sus vecinos,

y el Nogué un bombero que no save ni ha pagar los fuegos y necesita al secretario para que se los apague,

mal muy mal vamos, es una lastima que el Chico Anoro no quiera ser Alcalde. Anoro el Pueblo esta absoleto por culpa de estos IDS=PSC de sils, si tu no cambias esta situación, la cambiaremos los vecinos promoviendo Manifestaciones en contra de esta situación y muchas más.

VIVA LA DEMOCRACIA NO BORREIS ESTE COMENTARIO

3 05 2008
Jo (22:03:18) :

Doncs si no hi vas anar, què t’empatolles: tu el que has de fer es deixar-li l’ordinador a la dona i que ella expliqui el que va veure o escoltar.

3 05 2008
Jo (22:11:38) :

Es veritat aixó que dieu que la directora de la llar d’infants municipal té un càrrec vitalici?. Quin es el sistema de elecció, a dit de l’alcalde, a dit del departament d’Educació, ha aprovat unes oposicions i ocupa el càrrec de per vida, vitalici? Jo només pregunto, sense jutjar la professionalitat de cadascú !!! I que contesti algu enterat del tema, sense politiqueo.

4 05 2008
LNC (02:34:39) :

En Miralles tenia tot el dret a anar perquè era un acte de govern (PUBLIC) no de cap grup privat (IDS), i si es preocupa pels assumptes del poble compleix amb la seva feina de regidor de manera millor que no pas dels de Cal Celdoni.

I torno a dir que el que diu en Jordi C és cert la sunyé m’ho va dir a mi pel messenger (está guardat). Primer criticava en Tello, després en Mirallles i despres confonio el POUM amn l’ONU :-) :-) :-) :-) El politiqueig és el que fa en Nogué confonen actes progagandístics públics amb privats i no respectar el represant electes. Us burxa? mala sort. Prou censura! I tu Pere, diré la meva cada cop que vulgui, només faltaria. Millor seria que s’esborresin els missatges on la xibi diu que vallcanera és un suburbi, quan és la millor zona.

Com diu en Carlos a l’assemblea de Vallcanera no voliem l’alcalde, voliem en Miralles de President de l’assemblea. Peròa vaja va perdre.

RECLAMO QUE L’AJUNTAMENT CEDEIXI UN ESPAI A LES EDUCADORES PER UNA REUNIO PUBLICA OBERTA A TOTHOM ON ESTIGUI EN MIRALLES I AIXI TOTS I TOTES PODREM SABER LA VERSIÓ DE LES INDEFENSES. COM DEIA EL SOCIATA RUBALCA MEREIXEN UN GOVERN QUE NO ENGANYI ;-)

Apa, Pere, sata’l el comentari, que deus ser un nick d’aquest inventats d’iDS, que en Jordi C al seu bloc imagino que penjarà el que vulgui, no el que et convingui. ;-)

4 05 2008
Pere (07:55:28) :

Et repeteixes, ens canses. Insisteixo, calla una estona, SI POTS, deixa parlar als protagonistes de la reunió i del tema de la guarderia.

4 05 2008
Anònim (09:48:59) :

En aquesta reunió les senyores directores han deixat per terra a a les seves companyes i educadores ,com pot ser que el senyor alcalde no pares això? estava tot planejat? perque no van deixar quedar-se al senyor miralles? …

5 05 2008
Pepa (11:15:32) :

¿Realment hi va haver una reunió com la que expliqueu? Aquests comentaris no són gaire convinsents. Llàstima que no opinin els que haurien d’opinar. Ànims, doneu la cara, sense pors. Perquè alguns draps bruts s’han de rentar fora de casa.

5 05 2008
LNC (19:01:14) :

para de repetir-te, pere i deixa parlar a les protes i opina per tu no de la resta. Oi que ets d’IdS? ;-)

5 05 2008
anonim (22:22:15) :

Pero algu pot explicar el que realment va passar en aquella reunio?

7 05 2008
mare (21:06:28) :

Sóc una mare que va assistir a la reunió de què esteu parlant i si puc us aclariré algun dubte:
1.- La reunió va ser convocada per l’ajuntament, per l’alcalde.
2.- Va ser l’ajuntament qui va decidir que era una reunió entre pares-mares i alcalde i regidor. Sense l’anterior directora ( dolors) i sense l”actual substituta ( Eloina). La seva idea era que donat que els estaven arribant rumors i “altres” estranys sobre com estava funcionant la LLar d’infants, la seva idea era,deia, tenir, una reunió directa i a soles amb els pares per tal de què aquests manifestessin de forma lliure i sense sentir-se “tallats” què pensaven del funcionament de la LLar, com s’hi trobaven, si pensàven que hi havia res a parlar o millorar. Un intercanvi d’opinions, vaja.
3.-Després de produir-se la reunió pares/alcalde/regidor, aquests dos últims van comunicar al pares que dalt a l’ajuntament hi havien les 2 directores per si crèiem oportú o no parlar-hi, comunicar-lis alguna cosa, queixa, el què fos. Es va decidir que sí. No tots els pares varen opinar, és clar. Ho van fer els que pensàven que sí que era una bona idea. La resta de pares, si a algú li molestava, tampoc no ho va fer saber ( sembla que aquest és un dels problemes de sempre, no dir les coses).
4.- La runió va servir perquè els pares i mares que tenien queixes i se sentien insegurs per algún motiu, manifestessin el seu parer.
5.- En resum en va sortir una idea una mica generalitzada: que a la LLar hi havia, sobretot, problemes interns entre el personal que hi treballa i que els nens estan pagant aquest mal ambient.
Es va dir que la comunicació amb els pares era prácticament nul·la ( els pares no sabem què és el que es fa, què es desenvolupa amb els nens les hores que allí passen).
Es va dir també que en els darrers mesos s’havien fet les coses molt malament. La Dolors de baixa ( això imagino que no es pot triar…), la Julia d’excedència, un nou projecte educatiu ( q a aplicar amb 2 dels puntals fora, substitutes que anàven canviant, nens nerviosos pels canvis, alterats, afectats

7 05 2008
mare (21:18:40) :

Soc la mateixa mare de dalt; segueixo, que havia tallat de sobte.
També van sortir moltes petites queixes del funcionament diari i casos particulars que ,d’acord, són particulars, però sentits un rera l’altre denoten que es potser es perd molt de temps en batalletes i no tant en les criatures.
En definitiva els pares el que estaven era preocupats, bastant preocupats per com factors interns poden afectar el desenvolupament normal d’un curs i el desenvolupament normal dels nens.
Els pares van/vam manifestar la nostra angunia per això. I és cert, de retruc la feina de l’equip de la LLar queda en entredit.
També es va insistir i pressionar bastant a l’alacade i el regidor perquè ells exposessin i expliquessin quin creien ells que era el motiu de tot aquest disbarat a la Llar. Però ells van parlar poc. Poc i poc clar. No es va arribar a saber tot i que va ser preguntat què pensaven la resta de l’equip que no era allà present. Qué deien elles.
En fi. L’ajunatment el que volia era tenir les opinions i “queixes” o no queixes de totes les parts, reunint-se amb elles de forma aillada per així poder reconstruir el puzzle del què passa.
Personalment no em sembla mala idea. Més encara quan desde fa anys i anys, temsp i temps, pel que es va dir, ja s’havien reunit les diferents parts implicades en el conflicte i mai no s’ha sol·lucionat res. Potser probar aquesta nova dinámica arreglarà algo.
El que és clar, es que ha remogut les coses. I aixó mai està malament, no?

7 05 2008
pare (21:37:40) :

Hi ha un tema que ha sortit diverses vegades, cal saber quin es el sistema d’elecció de la directora del centre que es públic, que no es privat; educadores i directora haurien de formar un bon equip si volen educar bé als nens; la mateixa directora hauria de ser una treballadora educadora més; que no sigui una direcció imposada des de dalt; l’ajuntament, si té competències, ha d’actuar.

7 05 2008
Anònim (22:35:25) :

com a mare diré que jo sé perfectament el que fa el meu nen cada dia a l´escola perque tinc la suficient confiança per preguntar-li a la seva educadora i suposo que tothom estarà d´acord en que elles mai s´han negat a explicar-ho el que passa que hi ha gent que l´unic que l´interessa es criticar a unes i altres i vigilar que els nens surtin nets i pulits, com si fos tant fàcil!.Des de aqui donar el meu suport a totes les educadores perque sé que ho estan passant molt malament en tota aquesta historia de pas contestar a la mare de dalt que poder les educadores tindrien la feina més fàcil si els hi donessim una mica de suport no creus?

7 05 2008
MARE INDIGNADA!!! (23:14:03) :

Potser si que a la reunió que va convocar l’alcalde als pares i mares de la llar d’infants hi faltaven totes les parts implicades. En més d’una ocasió es va dir. Perquè tothom en pogués donar la seva versió. També penso que l’alcalde i el regidor estan força perduts en el tema de la llar d’infants en general. I que potser han encés més el vesper.
Però jo em pregunto: Com pot ser tant díficil entendre’s un equip de 5 persones, que en principi el seu objectiu hauria de ser “educar” als mes petits del poble? Ara han deixat veure que hi ha alguna/algunes que aquest no és el seu objectiu prioritari, perquè estan fent la vida impossible a determinades persones que si que el tenen, només per assumptes personals? I penseu que qui està pagant tot aquest mal estar, tota aquesta rebecaria, són els nostres fills.
Avui he sabut la que ladirectora substituta també està de baixa, què està passant? que no hi ha cap persona que vagi bé?
Em sembla que per aquest curs ja n´hi ha prou! Els nostres pobres fills, sense cap culpa estan pagant els plats trencats i la mala relació que hi ha entre el personal de la llar. Creieu que és normal?
Jo com a mare em sento descebuda, idignada,… com estan portant tot aquest tema, tant des de l’ajuntament, com el propi personal de la llar.

8 05 2008
carlos (00:35:31) :

Madre indignada preguntaselo, al Alcalde por que si el no en tiende que diga por que no dejo que se quedara el Albet Miralles que save más que el en estos y más asuntos. las consecuencias siempre las pagan los nanus este equipo de gobierno pasa de vosotros y de los nanus, y de todo mira lo que apasado con la comida de los avi para que tenemos a las cuineras de Sils, quien estaba detras del catering el yerno de alguno del equipo de gobierno. TODO QUEDA EN CASA PUES HABER SI TAMBIEN SE QUEDAN CON LA MULTA QUE LES TIENEN QUE METERPOR SERVIR COMIDA EN MAL ESTADO.

8 05 2008
LNC (02:27:29) :

D’acord amb el carlos i a més afegir… de l’enganixa sils n’està fart.. pq no una reunió oberta amb les mateixes condicions???

Tot això és un conflivte intren d’IdS i el poble pateix l’inseguretat: REUNIO AMB LES EDUCADORES JA, que això és el que volen pares i mares.

8 05 2008
anònim (10:48:00) :

això del gendre és només un rumor, no donem per fets rumors no comprovats,
hauríem de deixar parlar i opinar a les mares i als pares, no interferir.

9 05 2008
Anna (00:15:26) :

Bon vespre,
Només puc parlar de l’experiència que vaig tenir com a educadora durant dos cursos a La Quitxalla. El resum és que va ser totalment positiu, tant pel què fa als nenes/es, com als pares, el poble, i evidentment educadores. Gràcies a la Susana, la Imma i la Júlia per a ser grans professionals, bones companyes i amigues. També a l’Àngels per la seva tasca.
En cap moment poso en dubte la seva feina. Per això em dol que en anteriors comentaris, i pel què sembla, a la reunió, se’n digui el contrari.
Sembla ser que hi ha un problema a La Quitxalla, és evident. Però quan temps fa que dura? Voleu dir que ve d’aquest curs i prou?
Des del meu punt de vista, seria bo asseure’s tranquil·lament i parlar-ne amb TOTES les PARTS IMPLICADES. Tot i que sabem que costa, i que mai plou a gust de tothom, s’hauria de fer: pares, educadores, directores i ajuntament. I plantejant els dubtes damunt la taula, es poden trobar sol.lucions.

9 05 2008
mare (18:35:13) :

mare:

A l´anna dir-li que si no m´equivoco va ser educadora 4 mesos a la llar d´infants i no dos cursos! Cobries una baixa (la de la dolors fa dos anys…)No poso en dubte que et sentissis molt a gust amb totes les educadores, però com a mare et diré que vaig tenir d´educadora de la meva filla durant dos anys a la dolors i que n´estem molt contents i que el seu tracte amb els nens era i ES MOLT DOLÇ!…res més, donar les gràcies a totes i TOTES!

9 05 2008
les educadores de la llar d´infants (19:07:47) :

Volem agraïr, en primer lloc, el recolzament que estem rebent d’alguns pares que continuen confiant en nosaltres.

En segon lloc volem aclarir que el nostre principal objectiu continua essent el benestar i la “felicitat” dels nens/es de la llar i sempre tenint present que la nostra principal tasca és l´educació, però totes som a més d’educadores que intenten fer el millor possible la seva feina, persones i que hi ha aspectes de tota aquesta història que ens estan fent molt de mal.

En tercer lloc volem recordar, per tots aquells que no saben què fan els seus fills a l´escola, que tan a la reunió d´inici de curs com a la reunió de grups es va notificar que les portes de l´escola estan sempre obertes perque tothom que vulgui vingui a passar amb nosaltres el temps que cregui necessari i observar, de primera mà, què fan i com treballen els seus fills. De la mateixa manera es va informar a tothom que el nostre projecte curricular ( elaborat per un equip de 5 persones i amb moltes hores de feina) està a disposició de tothom que s´ho vulgui mirar detingudament així com tots els detalls de les unitats de programació i les diferents activitats que van treballant al llarg del curs. Us convidem,a qui ho vulgui fer ara, a visitar la nostra web, que per motius varis hem deixat aparcada i on tothom pot revisar aquest projecte.La pàgina web és : http://www.xtec.cat/centres/b7005777/

Recordem també que es va parlar de la necessitat de formar un AMPA….

Nosaltres vam proposar a la direcció fa tres setmanes ( abans de la famosa reunió) fer una reunió de cada grup amb la seva educadora per tal d´informar i aclarir certs rumors i comentaris que estaven arribant, però se´ns va denegar la possibilitat i estem a l´espera de rebre l´autorització pertinent per poder realitzar-la.

Tanmateix, volem recordar que ara fa un any aproximadament vam sortir en aquest mateix bloc amb el següent comentari:

“25 de maig 2007″
“Ens ha agradat molt que la gent del poble s´estigui implicant tant en el tema de la nova llar d´infants.A nosaltres també ens agradaria una escola més oberta i amb més implicació per part de tothom. Ens encantaria poder començar a elaborar un nou projecte amb la participació de tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!”

Aquest comentari el trobareu al antic bloc a l´apartat de nous projectes “centre cívic i llar d´infants”:
http://silsdelaselva.bloc.cat/post/6213/156247

Continuem estan, com sempre, obertes a les crítiques constructives, a noves idees, a escoltar opinions i noves propostes…

9 05 2008
mare (20:02:29) :

qui dieu que no us va autoritzar fer una reunió? direcció? la directora de baixa o la substituta? Si fa tres setmanes suposo que us referiu a la substituta,no? voleu dir que no heu de demostrar d´una vegada per totes que sou 5 i tenir-vos en compte TOTES d´una vegada i acabar tot això?…ànims,TOTS ENS PODEM EQUIVOCAR…!

9 05 2008
Anna (20:39:47) :

Petit incís. Sembla ser que m’he expresat malament. Vaig estar cobrint dues baixes, durant dos cursos diferents. Però la única finalitat del meu comentari era i és donar suport a les educadores i confiança als pares. Ànims noies!!

10 05 2008
MARE (14:18:24) :

Després de llegir els últims comentaris, i veient que a la llar d’infants sembla que les coses no s’arreglen. Perquè d’una vegada no es fa una reunió conjunta amb ajuntament, pares, educadores, i qui calgui per arreglar tota aquesta situació i poguem acabar el curs com cal?
Algú em pot informar de qui l’hauria de convocar aquesta reunió? Des d’on s’han d’iniciar els “tràmits”?
Sembla ser que hi ha molts pares que en aquests dies han de fer les preinscripcions dels seus fills per l’any que ve, i que estan molts preocupats i indecisos per aquesta situació. Doncs potser que obrim els ulls, posem tots de la nostra parts, i arreglem les coses.
És molt dur, com a pares, deixar el nostre/a fill/a a la llar i no saber quina educadora falta avui, amb qui passarà el dia l’infant,…?
A mi personalment em provoca una situació, d’inseguretat, i de desconfiança enorme.
Espero de tot cor poder acabar el curs bé, i amb aquests “conflictes” resolts.

10 05 2008
Silenca (15:45:00) :

El que cal es crear un equip ben avingut i ben coordinat.
- Mònica Terribas, nova directora de TV3
- Josep Guardiola, nou entrenador del Barça
No seria hora d’un bon recanvi a la guarderia del nostre poble?
A mi m’ha arribat que l’actual direcció té un càrrec vitalici, de funcionariat, i no ho entenc perquè es tracta d’un centre PÚBLIC. L’alcalde hi té alguna cosa a dir ?

15 05 2008
mare (14:50:19) :

La meva amiga, que havia votat a ICV, diu que el Miralles se li està començant a atragantar. Si no es pare de nen de guarderia ni educadora de la llar d’infants no tenia perquè voler entrar en una reunió ni que fos convocada per l’alcalde a l’ajuntament. Aquest i altres detalls com proposar que entre tots paguem el transport escolar de les urbanitzacions. Nogué, no vas convidar a les treballadores de la llar d’infants, doncs perquè dellonsis vas permetre l’entrada de les directores; a veure si aprens a fer d’alcalde, espavila noi, espavila, que quan estaves a la oposició tot era crítica i ara estàs encongit i conservador i acabaràs sent un reaccionari!

15 05 2008
LNC (15:02:21) :

Que només és de les urbanitzacions el transport escolar gratuït, és una altra de les mentides d’IdS.

Si l’Ajuntament vol crear un problema, és normal que un/a representat ellecte del poble vulgui està present a una reunió MUNICIPAL.

El vot de la teva amiga queda compensat: Jo vaig votar IdS i a les municipals segurament votaré Miralles.

En la resta d’acord amb tu, mare.

16 05 2008
Una altra mare (18:52:16) :

O sigui que a la realitat li diuen ara mentides…, deu ni do visca la manipulació!!. Busca d’altres arguments LNC, i de ben segur seran ben escoltats, que perds el nord quan et radicalitzes, i és una llàstima!!

Mare d’abans m’identifico amb tu amb tot el que has dit, i afegeixo…

Un regidor sense “cartera”, que faci la seva feina i no la dels altres, que no té cap regidoria… (es allò d’aquell refrany: “ni come, ni deja comer…” ;)

… i també que: els 100 dies de gràcia pel nou govern ja s’han acabat!!

16 05 2008
LNC (19:27:23) :

Si vaig equivocada a Les Mallorquines també volen cobrar.

Per radicalització, la del Nogué, amb les seves sortides de to i sectarisme. Continuo pensant que un regidor o regidora sigui del partit que sigui té tot el dret a estar a una reunió de l’Ajuntament.

L’Ajuntament no pot fer reunions privades. No són pas el consell d’administració d’una empresa, sinó que administren calerons de tots i totes.

És només la meva opinió. Petons! A la resta d’acord, altra mare.

Deixa un comentari

Pots fer servir aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>