Som un nació, Nosaltres decidim
Si teniu problemes per a visualitzar el vídeo, atureu-lo ( || ) i deixeu créixer primer la barra de color gris…
- www.somunanacio.cat
- Sils decideix (13/12/2009)
Si teniu problemes per a visualitzar el vídeo, atureu-lo ( || ) i deixeu créixer primer la barra de color gris…
« Ple 1 juliol Què passa amb els Papers del POUM? »
| ANGELA GUTIERREZ BEL… on Morrut de les palmeres | |
| Anna on Estació i RENFE | |
| parachoke on Els morts de la Gi-555 | |
| andrea on Futbol a Sils | |
| Sandra on Club Esportiu Sils | |
| Manel on Males notícies | |
| Honorary Police Mont… on Males notícies | |
| NO TENIM MANCANCES U… on Nogué, independent ? | |
| VEÏNA ENSOPEGA on Males notícies | |
| ARRELS, ESVORANCS I … on Vallcanera denuncia | |
| .Bloc on Athlètic Silenc | |
| AQUADIVER, 15-J on Athlètic Silenc | |
| IRREGULARITATS? on Treballar a Sils | |
| JUBILATS OBLIGATS on Vallcanera denuncia | |
| LLEGINT L'ACTA on Les actes de Sils al Sínd… |





Més important serà votar a Reagrupament a les eleccions nacionals catalanes que no pas aquesta manifestació autonomista…
Manifestació “SOM UNA NACIÓ. Nosaltres decidim”
Davant la sentència del Tribunal Constitucional, la societat civil ens mobilitzem per exigir respecte a la voluntat del poble català.
La manifestació, sota el lema “Som una nació. Nosaltres decidim”, es farà el dissabte 10 de juliol a les 6 de la tarda a Barcelona. Iniciarà el recorregut a la cruïlla del Passeig de Gràcia amb l’Avinguda Diagonal.
La manifestació unitària anirà encapçalada per la pancarta “Som una nació. Nosaltres decidim” i té el suport de les principals organitzacions socials, polítiques i culturals del país, així com de diverses personalitats de la societat civil catalana.
Dissabte 10 de juliol. 18 h.
Passeig de Gràcia / Avinguda Diagonal
Manifestació unitària
SOM UNA NACIÓ. NOSALTRES DECIDIM
Autobusos:
S’estan organitzant autobusos des de diferents comarques del país per tal de facilitar l’assistència a la manifestació. Consulta’ls des del web http://www.somunancio.cat, els anirem actualitzant periòdicament.
Font: Facebook
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Sils
Hora: 15:40
Lloc: Parada d’autobusos
http://www.somunanacio.cat/www/somunanacio/ca/busos.html
tinc milers de globus d’1m preparats per imprimir SOM UNA NACIÓ
contacteu sense compromis.
ens veiem el proper 10J a la DIAGONAL
Antoni Mora
GLOBUS LLEIDA
658 526470
un globo, dos globos, tres globos
En resposta a Tela: hi vagi o no en Montilla, aquesta manifestació serà alguna cosa més que una reivindicació autonomista. Tampoc estic d’acord que les eleccions catalanes siguin “nacionals”…
REBUIG A LA SENTÈNCIA DEL TRIBUNAL CONSTITUCIONAL CONTRA L’ESTATUT D’AUTONOMIA DE CATALUNYA PER UNANIMITAT
Per iniciativa del nostre grup, es va aprovar per unanimitat en tràmit d’urgencia del Ple ordinari del 1 de juliol 2010.
REBUIG A LA SENTÈNCIA DEL TRIBUNAL CONSTITUCIONAL CONTRA L’ESTATUT D’AUTONOMIA DE CATALUNYA
11 VOTS A FAVOR : 4 IdS-PM, 3 CiU, 2 AMS, 2 ICV-EUiA-EPM
Atès que el passat 28 de juny el Tribunal Constitucional va emetre la sentència sobre l’Estatut de Catalunya en resposta als recursos d’inconstitucionalitat presentats pel Partit Popular, suposant aixít una retallada greu i una vulneració de les voluntats del Parlament de Catalunya, les Corts i la ciutadania de Catalunya.
Atès que el Tribunal Constitucional és un òrgan abastament deslegitimat i desautoritzat, amb la meitat dels seus membres pendents de renovació i que ha tardat quatre anys en emetre una sentència al respecte.
Atès que amb aquesta sentència es suprimeixen articulats i se’n condicionen d’altres a partir de la interpretació jurídica que en farà el Tribunal Constitucional significant una alteració greu del contingut de l’Estatut de Catalunya i retallant de forma substancial les aspiracions d’autogovern que al nostre país s’havia donat a partir del pacte estatutari.
Atés que Catalunya es troba vulnerada en els seus drets democràtics i que per tant, cal una resposta cívica de manera unitària i ferma de la societat civil i de totes les formacions polítiques.
Per tot l’anteriorment exposat, s’ACORDA:
Primer.- Mostrar el nostre rebuig a la sentència emesa pel Tribunal Constitucional sobre l’Estatut de Catalunya.
Segon.- Instar al Govern de la Generalitat perquè la ciutadania del poble de Catalunya pugui pronunciar-se d’una forma democrática i lliure sobre l’Estatut afectat per la sentència del Tribunal Constitucional.
Tercer.- Donar el nostre suport a la convocatòria de la manifestació unitària impulsada per Òmnium Cultural amb el lema “Som una nació. Nosaltres decidim” que se celebrarà el proper 10 de juliol a Barcelona, i fer una crida a la ciutadania a sumar-se a la mobilització.
Quart.- Traslladar aquests acords al President del Parlament de Catalunya i als grup parlamentaris representats, al Govern de la Generalitat, als grups representats al Congrés dels Diputats, a la presidencia del Tribunal Constiutucional, a la Federació de Municipis de Catalunya, a l’Associació de Municipis de Catalunya i a l’entitat Òmnium Cultural. Donar-li publicitat a la pagina WEB municipal.
Sils, 1 de juliol 2010
Font: http://laveudesils.blogspot.com/2010/07/rebuig-la-sentencia-del-tribunal.html
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
* Especial 3cat24
De què serveix que els partits de l’Ajuntament votin això? De res! Prou perdre el temps i enganyar a la gent.
A qui no li agradi la Constitución que la canviï o marxi. Intentaran canviar-la? Hahaha! Anar perdent el temps… Mentrestant alguns ja estem a punt per marxar.
Tela com perden el temps!
Text íntegre de la moció aprovada pel ple municipal de Sils:
http://webspobles.ddgi.cat/sites/sils/Shared%20Documents/Noticies/MocioEstatut.pdf
Es multiplica el nombre de busos
07/07/10 02:00 – dani vilà
La mobilització ciutadana per assistir a la manifestació de dissabte està suposant que els impulsors d’autobusos cap a Barcelona hagin de multiplicar el nombre de vehicles per assumir totes les peticions que estan rebent. És el cas de Girona, on Òmnium ja té confirmats fins a set autobusos per enllaçar la capital gironina amb la catalana dissabte amb els prop de 300 que s’han apuntat al viatge. A Figueres ja són tres els autobusos que s’han hagut de contractar per l’augment de la gent, mentre que a Olot, n’hi haurà quatre, tres que organitza Òmnium i un que organitza ERC. Palafrugell, Bescanó, Vilobí, Blanes, Lloret, Tossa o Roses també preveuen organitzar busos cap a Barcelona. En pobles petits ja s’estan ajuntant per fer possible el viatge i els municipis de Fornells, Llambilles, Campllong i Sant Andreu Salou n’han programat un i farà ruta recollint la gent. A Sant Pere Pescador l’Ajuntament també n’ha programat un, així com a la Jonquera. Arbúcies i Sant Hilari també faran bus, mentre que Òmnium preveu dos busos per fer la ruta dels pobles de la Cellera, Anglès, Santa Coloma de Farners, Vidreres, Sils i Maçanet. Arreu de Catalunya, Òmnium té uns 160 busos confirmats per dur els ciutadans a la manifestació
http://avui.elpunt.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/191725.html
Ara per ara, 866 associacions s’han adherit a la manifestació.
De moment, cap de Sils:
http://www.somunanacio.cat/www/somunanacio/ca/manifestacio/adhesions/institucions.html
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Famosos:
Les cares que donen suport a la manifestació
Personalitats de molt diversos sectors han volgut fer visible el seu suport a la manifestació del 10 de juliol. Ho han fet col•laborant en el rodatge d’un espot dirigit per Lluís Danès que durant els propers dies es farà públic.
Autobusos per anar a la manifestació del 10-J
A les comarques gironines, Òmnium Cultural ha organitzat autobusos a on té delegació, això és: la Selva, el Gironès, l’Alt Empordà i la Garrotxa.
Per tal de tenir plaça assegurada, cal apuntar-s’hi prèviament: les inscripcions es poden fer, com a màxim, al llarg de tot aquest dijous.
Si encara queden places, però, el termini es prorrogarà fins demà divendres.
Marina Pera, portaveu d’Òmnium Cultural Girona-Catalunya Nord, comenta que, atès l’èxit de la convocatòria, segurament s’haurà d’augmentar el nombre de busos.
A la comarca de la Selva en concret, els autobusos passaran per Amer, La Cellera de Ter, Anglès, Santa Coloma de Farners, Riudarenes, Sils, Vidreres, Maçanet, Tossa, Lloret i Blanes.
Els autobusos passaran pels diferents municipis entre les 3 i quarts de 4 de la tarda, per arribar a Barcelona abans de les 6, que és l’hora de sortida de la manifestació, des de Diagonal amb passeig de Gràcia.
El lema és: “Som una nació. Nosaltres decidim”.
Els autobusos són gratuïts per als socis d’Òmnium. Per als que no ho siguin, l’import del trajecte és de 5 euros.
Tota la informació es pot consultar a l’espai web: http://www.somunancio.cat
Audio
Escoltar Marina Pera, portaveu d’Òmnium Cultural Girona-Catalunya Nord
Font: http://www.radiomarina.com/noticia.php?id=4394
que raro que entre estos famosos a favor de la manifestación no haya ningún jugador del Barça de esos que mucho gritar visca Cataluña pero que a la hora de la verdad son el alma de la de la selección de España como Puyol y que se llevaran medio millón de euros cada uno solo en primas si ganan la final
No és estrany, doncs viuen en un altre món, força allunyats de la gent normal. És el que passa al pagar-los tants i tants milions…
Tela les primes!
L’Asociación Centro Cívico Social y Cultural de Vallcanera Park (Sils, La Selva) és l’única entitat silenca que -a hores d’ara- s’ha adherit al lema de la manifestació.
Trobem a faltar l’entitat Sils decideix, entre d’altres. Els nostres veïns de Vidreres sí han enviat adhesions:
Vidreres Decideix per l’Autodeterminació (Vidreres, La Selva)
Grup Vitraris: cultura i tradició (Vidreres, La Selva)
Joves de Vidreres CFS (Vidreres, La Selva)
Societat Casino “la Unió” (Vidreres, La Selva)
Font:
http://www.somunanacio.cat/www/somunanacio/ca/manifestacio/adhesions/institucions.html
http://www.somunanacio.cat/ca/noticia/ja-podeu-consultar-les-darreres-entitats-adherides-4287.html
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
En nombre del Rey,
Llegiu les 881 planes de la sentència del TC:
http://www.3cat24.cat/multimedia/pdf/1/2/1278678231021.pdf
http://www.3cat24.cat
http://www.3cat24.cat/especial/211/altres/Esperant-la-sentencia-de-lEstatut
http://www.vilaweb.cat
L’Estatut, tururut:
http://www.3cat24.cat/noticia/747315
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Del Facebook:
http://www.lafotoquegira.com/Maniestatut/ManiEstatut.html
Quan pensa l’Ajuntament de Sils declarar-se moralment exclòs de la “Constitución”? Se n’enfoten de nosaltres, ens retallen drets, ens priven democràcia, ens roben…