Opinions, debat

Deixa aquí els teus comentaris, opinions, preguntes, informacions, queixes, respostes. També tenim una pàgina dedicada a “Fem Propostes

img_7525a.jpg

65 respostes per a “Opinions, debat”

28 11 2007
Joana R. (08:44:23) :

Felicitats pel nou bloc i que tingueu moltes visites i molts col·laboradors. Endavant. Visca Sils!

30 11 2007
Garriga (17:29:41) :

Volia suggerir que, mirant l’antic bloc, fos més fàcil descobrir el canvi d’ubicació. Semblava que el bloc s’havia mort. Fins que buscant i rebuscant he pogut trobar que havia canviat de servidor. No hi hauria alguna forma de que puguéssiu facilitar el saber el canvi, més que res que sinó crec que perdreu moltes visites i comentaris, i era prou interessant. Bé, endavant amb el nou bloc.

30 11 2007
Bloc (20:12:05) :

Fet i dit: ara, amb el camió de mudances de la portada del vell bloc, suposem que ja no hi haurà cap dubte. Gràcies pel consell !

6 12 2007
ICV.EUiA-EPM (14:20:42) :

TORNEM A ESTAR EN MARXA !!

NOTICIES FRESQUES A LA WEB

- L’ESTACIÓ DE SILS
- EL PUOSC
- LA RECOLLIDA DE SIGNATURES

SALUTACIONS

http://laveudesils.blogspot.com/

10 12 2007
PLA DIRECTOR SELVA (17:25:28) :

MOCIO PRESNTADA PER ICV-EUiA-EPM

http://laveudesils.blogspot.com/

SALUTACIONS

11 12 2007
AMPA Jacint Verdaguer (19:42:45) :

Per cert, i perdó per no haver-ho fet abans! Felicitats pel nou blog i endavant… Aquesta bitàcola és tot un fenòmen del món virtual, ens agrada moltíssim.
Gràcies per tot

16 12 2007
ICV-EUiA-EPM (15:51:47) :

AMIGUES I AMICS

PROPER PLE EXTRAORDINARI AJT SILS19-12-07 , A LES 1930 H , SALA PLENS.

VEGEU ORDRE DEL DIA AL BLOG

SALUTACIONS

http://laveudesils.blogspot.com/

17 12 2007
Bloc (09:07:31) :

Siusplau, no envieu comentaris per duplicat. ICV, els vostres comunicats a Opinions i debat, no a Fem propostes. Gràcies per la vostra col·laboració,

Administradors

26 12 2007
Mark (10:50:19) :

Encara que ja ha passat temps des de la Festa Major no és fins fa poc que va sortir publicat un article referent a aquesta dins el Quadern de Sils…

Lamentables acusacions contra la nostra “Carpa Silenca”. Una cosa és que no els sembli bé, i l’altra acusar sense tenir la més remota idea de com de correctes es van desenvolupar les coses.

1.-Xicu Anoro diu que no hi havia entesa amb els organitzadors i Montse Mas que no hi havia acord amb la Comissió de Festes. Sense entesa no hi havia “Carpa”. Com s’instal·la una carpa d’aquella magnitud sense permís en un recinte tancat? Qui cedia l’escenari? res més a dir. La Comissió de Festes eren dues persones amb qui es va tractar el tema en tot moment.

2.-Segons AMS l’emplaçament donava lloc a que se’ns diferenciés de la resta d’entitats. El lloc no és la causa, sinó l’efecte. Si nosaltres oferíem coses extra com concerts és evident que no disposavem de l’espai suficient a l’altra banda i també era important no destorbar qualsevol activitat que es dués a terme a l’envelat. Per tant, la diferència no era l’emplaçament ni cap tracte de favor.

Anem apanyats…

26 12 2007
LNC (10:56:18) :

Estic d’acord amb el Mark

28 12 2007
Joana (18:53:57) :

Encara no sé perquè hi van haver focs artificials la nit de Nadal. En sabeu el motiu ?

28 12 2007
Mark (22:18:09) :

A Sils hi va haver focs artificials??

29 12 2007
ICV-EUiA-EPM (23:03:34) :

INFORMACIO PLE MUNICIPAL 19 DE DESEMBRE 2007

ON ES EL CANVI ?

http://laveudesils.blogspot.com/

SALUTACIONS

4 01 2008
Bloc (09:59:28) :

Hem d’evitar els insults dirigits a altres usuaris del bloc que no pensin com nosaltres. Per aquest i per altres motius, insistim, determinats comentaris seran esborrats, sense explicacions. Gràcies per la vostra col·laboració,

Administradors del bloc

8 01 2008
ICV-EUiA (12:29:14) :

Ens interessa la teva opinió:

En el nostre procés de seguir de prop la opinió i el sentiment dels nostres conciutadans i conciutadanes hem obert una enquesta per tal de valorar quina seria l’estratègia que IDS hauria de seguir. La enquesta estarà oberta fins a la data de les Eleccions Generals el 9 de Març de 2008.

Esperem el vostre vot!

http://laveudesils.blogspot.com/

10 01 2008
ICV-EUiA (12:18:35) :

- Actualitat de la construcció al bloc.
- Resum de les mocions presentades al Ple el 10 de Gener - Avui.

Estem treballant per què Sils sorti del pou negre de la construcció i
esdevingui clar exemple de sostenibilitat. Més al bloc.

Equip Municipal d’ICV- EUiA

21 01 2008
Rik@rd (16:28:02) :

Hola a tots! Fa dies que visito aquest bloc i hi vist de tot ; noticies, critiques, consells, i fins i tot algun comentari fora de lloc. M’he decidit a escriure, per saber si els que teniu el famós Wifi n’esteu contents.
Us funciona a alta velocitat? esteu contents del tema qualitat preu?
Jo personalment vaig ser del primers de tenir-ne a Sils i la veritat es que d’un bon principi estava bé, no era un ADSL, però era raonable. Crec que últimament va excessivament lent, tant, que es podria equiparar amb un mòdem, això sense tenir en compte el dia que plou o fa vent, llavors estem una setmana a les fosques!!
Penso que s’hauria de buscar una solució al problema el més aviat possible, ja que Internet resulta actualment una eina útil en el nostre dia a dia. Què en penseu Silencs?

22 01 2008
Mark (14:05:08) :

Si el servei jo també crec que ha disminuït…

Quan glaça no funciona! I darrerament va extremadament lent… una llàstima.

30 01 2008
Rovira (17:24:43) :

Per cert tenim el bomber ben revolucionat amb el tema de Vallcañera.

31 01 2008
Rovira (10:31:51) :

Hola a tots,

La Censura en el Blocs de Sils: els blocs d’IDS, El Trapasser, La Parada esborren els comentaris i no fomenten les opinions de la gent.

Un tema més divertit és que IDS ja avisa que serà difícil guanyar el PUOSC perque hi ha moltes sol·licituds.

Ai quina poca convicció. Encara ens ho voldran vendre com un èxit quan és una obligació que surti el PUOS i els calerons que HAN DE VENIR!

Quimet

31 01 2008
Rovira (10:32:57) :

per cert m’en deixava un…

el de l’AMPA!

Fort, eh?

3 02 2008
AQUÍ HI HA MARRO (19:26:50) :

He sentit sonar aquestes campanes, a veure k en sabeu de debò:

El Carles organitzava activitats a La Laguna, que havien de ser traspassades al nou centre cívic. El dia de la inauguració del centre cívic hi va haver algun problema de protocol i al cap d’uns dies el van acomiadar (l’ajuntament ?, qui? ) amb l’excusa que la seva plaça s’havia extingit … S’ho havia buscat?. Què en sabeu?

Molt més greu és el he escoltat dir. Es diu que hi ha molt descontrol a la guarderia del poble, pocs nens mentre les ludoteques n’estan plenes (per què serà), acusen a la directora de incompetència, de passar-se el dia connectada a Internet (ja m’enteneu), que els nens li tenen por, que no es preocupa prou per les funcions pedagògiques, que no organitza mai cap sortida extraescolar … La gent que hi treballa estaria molt desmoralitzada. Es veu que la directora té la plaça definitiva, blindada, i té molts bons padrins … Les noves autoritats municipals n’estarien al corrent …

4 02 2008
Mark (09:31:53) :

Qui és EN Carles?

4 02 2008
agustin valdés (13:52:04) :

“Si esta semana que entra no tenemos respuesta del Ayuntamiento de Sils, al recurso presentado por los vecinos de vallcanera y al abandono de la Entidad por parte de la junta ilegal, no legitimada por una Asablea General y no se nombre una Gestora provisional para que sea esta la que promueba las elecciones, para la nueva junta, denunciaremos al Ayuntamiento y al equipo de Gobierno en el Juzgado de Guardia y montaremos una manisfestación, legalizada, en contra del equipo de Gobierno de los IDS-PSC-PSOE, de Sils”.

4 02 2008
Silenc (18:11:34) :

Alguna cosa deu passar a la llar d’infants, al blog de l’ampa també hi ha un comentari:

PEP diu,

el 3 de Febrer del 2008 a les 00:15

ALGU PODRIA INFORMAR-ME SOBRE PERQUE LA JULIA DE LA LLAR D´INFANTS HA PLEGAT

4 02 2008
Anònim (18:32:55) :

El Carlos a sido otra victima más de los que mandan a hora

4 02 2008
Aquí hi ha MARRO (20:43:29) :

Mark, em diuen que l’acomiadat era en Joan, no en Carles. El meu comentari queda així:

He sentit sonar aquestes campanes, a veure k en sabeu de debò:

En Joan organitzava activitats a La Laguna, que havien de ser traspassades al nou centre cívic. El dia de la inauguració del centre cívic hi va haver algun problema de protocol i al cap d’uns dies el van acomiadar (l’ajuntament ?, qui? ) amb l’excusa que la seva plaça s’havia extingit … S’ho havia buscat?. Què en sabeu?

Molt més greu és el he escoltat dir. Es diu que hi ha molt descontrol a la guarderia del poble, pocs nens mentre les ludoteques n’estan plenes (per què serà), acusen a la directora de incompetència, de passar-se el dia connectada a Internet (ja m’enteneu), que els nens li tenen por, que no es preocupa prou per les funcions pedagògiques, que no organitza mai cap sortida extraescolar … La gent que hi treballa estaria molt desmoralitzada. Es veu que la directora té la plaça definitiva, blindada, i té molts bons padrins … Les noves autoritats municipals n’estarien al corrent …

4 02 2008
LNC (22:33:19) :

En Joan Pedra?

5 02 2008
Bloc (10:54:14) :

Opinió de l’autora del Bloc Des de Sils camí d’Itaca:

Les silenques i els silencs tenim la sort que l’Anna Suñé, que gestiona el bloc d’IdS, prioritza Sils per sobre del partidisme del PSC-PSOE.
Personalment crec que és una llàstima que en Joan Cot no marxi i entri ella de regidora. Millor anirien les coses a Sils i a Vallcanera i deixariem de tenir un govern només d’homes tossuts i que no escolten la gent.

http://losilenc.blogspot.com/2008/02/socialisme-montillista-eficincia.html

5 02 2008
agustin valdés (13:57:14) :

Respecto a quien pagara los buses escolares lo más normal es que los pague el Ayuntamiento, si se quieren gastar 1.700.000€ en la obra faraonica, en frente de la estación de sils, obra in necesaria, que se preocupen, más del transporte de nuestros, niños/as de la residencia municipal para nuestros ancianos y el que todas las personas que viven en los nucleos puedan tener un transporte publico, para que puedan disfrutar, de nuestro pueblo, como los del pueblo, puedan disfrutar, de las urbanizaciones y menos protagonismo, en hacer obras para luego, publicarlo en el cuaderno de Sils. Libros de texto gratis para nuestros niños/as, como se puede autofinanciar el transporte publico, pues cón publicidad, lo unico que hace falta, es tener ganas de hacerlo.

5 02 2008
Mark (14:03:28) :

En Joan han fet fora?!

Em sembla lamentable perquè dubto que hi hagi cap motiu de pes. Dos ja eren ínfimament pocs per portar el Centre Cívic i la Laguna… Ara amb només una persona ja no vull ni dir-ho.

5 02 2008
Mark (14:06:00) :

I un ve negre! El transport escolar que el pagui la Generalitat! Si nosaltres no tenim Institut a Sils no és culpa nostra.

Jo prefereixo l’obra faraònica amb canvis, que no pas un transport per poder anar a les urbanitzacions.

5 02 2008
Anònim (23:49:59) :

En Joan Pedra no l’han fotut fora, s’ha agafat exedència. Es veu que havia de treballar massa!!!

12 02 2008
Bloc (22:43:32) :

Els comentaris que portin insults o que intentin identificar els usuaris d’aquest bloc seran esborrats, sense explicacions. Gràcies per la vostra col·laboració,

Administradors

12 02 2008
LNC (22:56:59) :

m’he perdut el que deien… sempre q passen aquestes coses una es queda amb les ganes d’haver arribat abans :-)

16 02 2008
Mark (12:33:26) :

Per què el “(”"web”")” de l’Ajuntament sí que fa publicitat d’activitats d’entitats com La Cuina a Sils (Sopars de Temporada) i no estava disposada a posar el que l’Athlètic Silenc organitzavem per la Festa Major?

A mi se’m va alegar que no s’hi podia posar publicitat de les entitats… Que era un web de l’Ajuntament només.

20 02 2008
Mar (10:43:52) :

Cada vegada que porto la meva filla a l’escola penso : Perquè hi posen guardies municipals davant de l’escola ,si igualment haig de procurar que no m’axafin ???
No només no fan la seva feina com cal ( excepte un o dos ),que a més es dediquen a xerrar entre ells i sino amb alguns pares que ronden per allà,oblidant-se de perquè els paga l’ajuntament ( per regular el trànsit ??? ).
Siusplau,facin la seva feina que per alguna cosa els paguem entre tots !!!!

20 02 2008
Mark (15:54:52) :

Mentrestant hi ha qui vol apujar-los el sou…

21 02 2008
Bloc (18:59:04) :

Missatges bloquejats automàticament pel servidor de blocs i que ara desbloquegem manualment, si s’escau. Disculpeu les molèsties:
……………………………………………………………………………………………………………..

Mark:

Sonmiar és gratis en tant que paraula inventada… Tanta confiança tens en en un Centre Comercial i d’Oci al costat de l’N-II? Jo no massa i si Caldes també ho fa…

El CRAE per mi ja podria funcionar allà on li pertoqui (no sóc jo qui per decidir en funció de leis, normes i reglaments). És un més dels costos socials que toca repartir-se entre tots els municipis en pro dels seus beneficis socials.

És el mateix cas el de l’estació, però aquest seria un gran benefici pels silencs i el cost no el veig tan important pel que fa a l’aparcament. Que pagui Girona una part d’un pàrquing subterrani. Més blocs? Si fos per preferiria cases, però això ho ha de limitar el POUM. Ara bé, cases aquí vol dir més sòl necessari, preus més cars, menys lloguer i traspassar el problema de la massificació als pobles veïns. No es tracta d’un tema local.

Feb 20, 8:21 MP
*

Mark

Ah, esclar, tu ets dels que vol carreteres de sorra, Sils aïllat que no vingui ningú a molestar, retardar les grans obres i accions al màxim i no vols trens de vapor perquè fan fum que sinó…

Jo no he parlat en cap cas de més Blocs! Aquí s’ha d’arreglar el tema edificabilitat i punto, erò això és un altre tema.

Feb 20, 7:30 MP
*

xibari

Vallcanera és el bronx de Sils, si només de sentir-los parlar ja et passen les ganes de que mai formin part de Sils! Aquesta manera de fer no els beneficia gens i es pensen que amb amenaces aconseguiran algo, es nota que son gent de barris marginals de Barna, que allà ningú els donaba feina i han hagut de venir aqui on la vida els és més fàcil…
Tens raó ùltim anónim…jo ja fa temps que tinc la pell de gallina només de pensar que passaria si tota aquesta [...] arriba a aconseguir la recepció de l’a seva urbanització.
Penso que els ciutadans de la vila hauriem de montar una plataforma en contra de que aixó es faci mai. A banda dels calers que aixó costaria al poble, la part pitjor seria que desres s’els pujarien més els fums i no tindrein aturador i es creurien els amos, que aquest son dels que els dones la mà i s’agafen el braç sencer!!!!!!

Feb 19, 7:34 MP
*

Mark

Jo sóc partidari d’anomenar-lo TPV… tot substituint la G de Gran per la P de Petita, de tal manera que s’ajusti més a les caracterísitiques reals. La “Sra.” Álvarez es mostra orgullosa d’inaugurar coses inacabades en les quals el que s’acava està no massa ben fet. També diu que l’Estat Espanyol serà el que més km de “trens de gran velocitat” tindrà… però no s’ha parat a acomparar les “grans velocitats”.

Per no parlar del mal desenvolupat desdoblament de la N-II. Tants anys per pensar-s’ho per acabar fent un nyap! Obres lentes i mal fetes. Diuen que els accidents són culpa dels conductors però no es van parar a mirar com estava i està la senyalització de les diferents obres, així com la il·luminació. La “sra.” va venir a inaugurar qui sap què… bé un mini tram que ni ben fet està. El ferm de l’autovia deixa que desitjar la veritat, ningú diria que és obra nova.

Feb 17, 2:56 MP
*

Mark

Per què el “(””web””)” de l’Ajuntament sí que fa publicitat d’activitats d’entitats com La Cuina a Sils (Sopars de Temporada) i no estava disposada a posar el que l’Athlètic Silenc organitzavem per la Festa Major?

A mi se’m va alegar que no s’hi podia posar publicitat de les entitats… Que era un web de l’Ajuntament només.

Feb 16, 12:33 MP
*

Mark

Jo sóc partidari d’anomenar-lo com a TPV. A mi que no em diguin gran velocitat al que no ho és!

Quanes fan aquestes grans infrastructures, ja que han de costar tants diners, fem-les bé. Igual que la N-II… de veritat que allò és nou? No pot ser més irregular l’asfalt i a sobre porten un “ritme” lent com una mala cosa. Indicació nefasta, plaques laterals anti-soroll pràcticament inexistens.

I encar va aquella urbanita a inaugura ves a saber què. :/

Feb 16, 12:21 MP
*

Mark

La biblioteca al CC?? No crec que hi hagi espai per fer-ho bé. El tema està en que el CC hauria de tenir una planta més. No pot ser que la propietat privada (blocs) siguin alts i la pública (CentreCívic) sigui l’enanet.

Amb una planta més ja teniem la biblioteca. Ara bé, tampoc crec que sigui la màxima necessitat… Ni tampoc la piscina coberta…

El que si que cal és implantar el model holandès de prioritat a les bicis!

Feb 16, 12:18 MP

*

agustin valdés

Comentari anònim a la LVS
“ICV ya derroto a IDS-PSC-PSOE en las ultimas Elecciones Municipales en Santa Eulalia de Vallcanera igual Vallcanera Park, lo pongo en este bloc porque en el de cuan mes serem mes riurem, a muchos de Vallcanera Park, no nos dejan entra”.

Feb 3, 9:21 MP
*

agustin valdés

querido pages donde esta el pueblo de pageses, al que tu te refieres si habeis vendido todo el pueblo para hacer pisos.

“VIVA LA REPUBLICA DE VALLCANERA”

Feb 3, 9:18 MP
*

agustin valdés

Estimado pages donde esta el pueblo de pageses si lo habeis vendido todo para que se hagan pisos,

Feb 3, 9:15 MP
*

Anònim

Apa sigue chupando ,de los que vienen de barcelona que somos de ciudad para que lo poblerinos como tu sigan comiendo de la sopa boba

Feb 3, 8:10 MP
*

A.V,H

[...] decirte que los IDS.PSC.PSOE de Sils en las ultimas Municipales ya fuerón derrotados por ICV en Vallcanera, decirte que quien siembra, recoje y los IDS.PSC.PSOE, de SILS nunca han sembrano, ni como oposición ni como grupo poitico, ni a hora como equipo de gobierno, solo tienes que ver un cosa, ellos sabian de sobras que la junta actual, de Vallcanera Parc. No tenia la razón, pero ellos se la dán, solo por el echo de llebarles la contraria a quienes ganamos, las Municipales en Vallcanera Parc. Y castigando a todos los Parcelistas, rechazando el recurso interpuesto, a hora como se a demostrado con la denuncia del presidente, de la entidad y con la carta de dimisión del mismo y como éstan biendo que han metido la pata bien metida, dicen que lo mismo esta semana les darán la razón a los Parcelistas razon qu siempre hemos tenido. Muchos vecinos de Vallanera Parc, nos sentimos muy identificado, con Albert Mirralles y su Grupo Municipal porque en un año el y su grupo se han preocupado y mucho por los vecinos de Vallcanera, lo que otros, como los IDS.PSC.PSOE de Sils, nunca se han preocupado, ni como oposición, ni a hora como equipo de gobierno, sabes de que se preocupan estos, de que a las iglesias no les falte de nada,
porque no ponen los medios para que los niño/as y nuestros mayores puedan disfrutar de lo que hay en Sils, tanto cuesta poner un micro bus, para que puedan ir al nuevo centro civico a la laguna al campo de futbol en fin a disfrutar de nuestro pueblo. El tiempo pone a cada uno en su sitio y espero que a estos los pongan en la oposición muy pronto.

Feb 3, 11:47 AM

21 02 2008
LNC (19:23:47) :

Déu n’hi do, en xibari…

22 02 2008
Mark (14:43:39) :

Gràcies per publicar-ho. Ja patia per possible censura. Disculpes per la desconfiança, però és que se’m bloquejava des de diversos PC. ;)

23 02 2008
ICV-EUiA-EPM (00:00:09) :

MOCIONS PLE MUNICIPAL ORDINAR 6 MARÇ
ICV-EUiA-EPM PRESENTARA MOCIONS PROPER PLE ORDINARI :

MOCIÓ per a la recepció de les urbanitzacions de Vallcanera, Les Comes i King Park.
MOCIÓ PER LA NOVA CULTURA DEL AIGUA A SILS.
MOCIÓ per elaborar un estudi per a la creació d’un pla integral d’eliminació de barreres arquitectòniques.
MOCIÓ per fer un estudi de Mobilitat i Circulació viària
MOCIÓ PER LA MILLORA DELS SERVEIS FERROVIARIS A SILS I A LES COMARQUES GIRONINES.
Moció per modificar les ordenances municipals pel 2008 i les bases de convocatòria d’ajuts considerant les famílies monoparentals amb dos fills a càrrec com a famílies nombroses.
MOCIÓ “8 DE MARÇ DE 2008: DIA INTERNACIONAL DE LA DONA”.

http://laveudesils.blogspot.com/

24 02 2008
Bloc (21:07:34) :

Per causes alienes als administradors del bloc, alguns comentaris signats per Mark i GAS han estat bloquejats automàticament pel servidor del bloc com a “Spam Caçat per Akismet” o “correu brossa”; els hem desbloquejat però possiblement s’han perdut pel camí. Disculpeu les molèsties.

25 02 2008
GAS (12:47:14) :

No problem. Gràcies!

26 02 2008
CIUTADANA (13:03:38) :

Quina pena el que m´he trobat aquest any per carnastoltes…
Unes carrosses genials, unes comparses increíbles, gent super participativa.. i de postres un fet lamentable que no sé com s’ha pogut produïr.
Tant de temps les criatures i pares esperant aquest dia tan especial i que es trobin sense un local on poder celebrar la festa. Un poble on els seus fills, o els seus nens, es troben al carrer per les circumstàncies que siguin ( sense centre cívic, sense pavelló ” no sigui que es faci malbé el parquet”, sense on poder resguardar els nens de la fred, sense on poder acollir els forasters que ens visiten per celebrar amb nosaltres la festa.
No dubto que va ser un èxit quest dia pel reguitzell de coses que es van fer, però em dol haver vist passar fred els petits, de barallar-se amb les mares per treure’s la jaqueta… en fi un poble tan maco i amb tants local que cap no es podia utilitzar perque ja estaven enparaulats o perque l’ajuntament els vol conservar per quan es jubilin aquestes criatures. LAMENTABLE NO HAVER POGUT CELEBRAR LA FESTA EN HORARI INFANTIL, ABANS DE FER-SE FOSC SRS; PERQUE AL CARRER S’ESTAVA DE PENA.
Esperem que l’any que vé els pobles veïns encara tinguin ganes dácompanyar-nos encara que hagin de venir ben abrigats…

26 02 2008
Anònim (13:33:55) :

I el lliurament de premis? Va haver de pujar una espontània a llegir-los perquè la comissió de festes o el que sigui havia desaparegut! Més val que l’alcalde i els regidors s’haguessin disfressat i no únicament anar a mirar, a repartir premis i a rebre el tracte d’excelentísim!. Diuen que a l’alcalde li falta carisma, però jo dic que millor honrat sense carisma que a l’inrevés.

Sí que es van disfressar els dos regidors ICV. De dimonis rojos, lògicament ;)

3 03 2008
Rosa (13:10:23) :

- El carnestoles de Sils: de fàbula!!
- Gràcies al temps, de fred poc!!
- L’horari, per a mi, perfecte!! (entenc que qui té nanos menuts el trobi que és una mica tard)
- El grup d’animació, encertadíssim i molt engrescador!!
- La gerra de confetis, divertidíssima!!
- I La presentadora: genial!!!, la volem per la propera presentació!!

Desitjos de millora en:
- un espai on continuar la gresca, perquè si que es veritat que arribat a un punt, si no et mous o balles, et congeles una miqueta…; algu proposava de fer una botifarrada popular, i després una mica de ball (no és possible tapar el parquet com en d’altres actes ja s’ha fet?);
- potser ser sembla una bajanda, però, fora possible que els que participem poguessim veure passar els altres grups??, per exemple, al començar la rua, ordenar els participants al revés; l’últim començaria la rua, passant pel costat del penultim ( i així anar continuant) i així tots passarien davant de les altres carrosses i comparses…

Ptns

3 04 2008
Vox Populi (19:28:29) :

Es diu que … a l’ajuntament comencen a faltar els diners per la manca de llicències d’obres, els impostos han baixar en picat, una passada, la nova guarderia municipal està completament aturada, aturades les obres de la nova plaça de can Cabirol, a mig fer, caldrà començar a retallar despeses, que us sembla baixar-vos una mica el sou, senyors regidors, per a donar exemple, es només una idea …

6 04 2008
carlos (07:22:04) :

Cuando el Albert Miralles lo dijo en el Pleno nadie le izo caso

10 04 2008
Silenca (11:24:53) :

Hola a tots i a totes,
jo sóc una visitant habitual en aquest bloc, llegeixo tot el que dieu, a vegades hi estic d’acord i d’altres no.
Primer de tot dir-vos que a vegades és molt fàcil criticar i veure totes les peges, també dir que els polítics els em d’apretar xk sino malament, mai faltant el respecte.
Sobre el carnaval a mi em va semblar molt bé, al principi no em va agradar que hi hagues tanta gent de fora, però bé suposo que el veure que la gent estava contenta i que tothom s’ho passava bé, ja va està.
Crec que un lloc que hagues anat bé fer el fi del carnastoltes hagues estat el pavallo, però es clar, el pavallo és intocable. Només ho poden utilitzar l’Athletic Silenc i les cuineres per fer el sopar gastronomic, com és això, tenen por que algun dia es trenqui. Aquest problema jo ja el veig des de fa molt temps, en Quimet encara era Alcalde.
Jo volia dir una cosa en Mark respecte la festa major i la seva carpa silenca, espero que aquest any feu les coses com s’han de fer. Em refereixo a no decidir que feu algu al final, creant competencia entre les entitats i sense tenir mirament fer activitats mentre les altres entitats també en fan. Si us decidiu els ultims no és el problema dels altres. Ho fareu bé aquest any???

Espero que si!!!!!!

10 04 2008
soci de l'Athletic Silenc (15:53:32) :

Totalment d’acord amb tu: a vegades és molt fàcil criticar.

10 04 2008
Silenca (16:47:47) :

sico de l’athletic no t’enfadis trempat… jejeje
Crec que no és una critica destructiva sino una opinio, a vegades s’han d’escoltar les opinions per poder avansar i millorar les coses no creus?
Per cert no ser si algu de vosaltres sap com està el tema de comissio de festes, estic intrigada perque queda molt poc i no ser si hi ha aluna persona que s’hagi apuntant, en sabeu alguna cosa?

22 04 2008
Anònim (10:47:52) :

creo que estamos muy encaminados a una buena alcaldia, antes que politico de momento es persona,a partir de ahora sils empezara a funcionar con las ideas de los jovenes aunque no sean hijos de……… todos tienen derecho .

22 04 2008
AMS Sils (18:13:42) :

Hola , aquesta és la nova adreça del blog de AMS http://amsils.bloc.cat/
Està en construcció i te mancances que anirem omplint i amb la ajuda de tothom potser seria més fàcil
Agraïts
AMS

23 04 2008
Anònim (12:55:21) :

ALS AMS:
FELICITO QUE US HAGUEU POSAT LES PILES JA!!!
MÉS VAL TARD QUE MAI!!!.

23 04 2008
albert (20:21:04) :

Davant la convocatòria feta per l’associació de veïns de Vallcanera sobre el transport escolar, sobta que es barregin dos fets diferents i que realment no tenen connexió.
D’una banda es parla del pagament del transport per part dels pares i d’una altra es presenten gràfics sobre les indemnitzacions que perceben per la seva tasca el batlle i un regidor . El primer aspecte fa referència a un problema que afecta a tota la comarca de La Selva i el segon a un acord pres per l’Ajuntament amb acord, si no recordo malament, de tots els grups municipals, excepte CiU. En sembla si més no un acte de demagògia barrejar-los tots dos.
Si esteu interessats pel tema del transport consulteu el blog d’AMS
http://amsils.bloc.cat/post/15389/219586, on es dóna informació sobre el marc legal i elements per al debat i la solució del problema.

24 04 2008
LNC (15:14:15) :

Tot és calé públic. Jo veig bé que es doni TOTA la informació. A més cada associació és lliure de fer el que vulgui.

24 04 2008
Pep (18:06:49) :

Albert, tens tota la raó.

24 04 2008
Mark, soci orgullós del silenc (18:40:29) :

Silenca, sí que és fàcil criticar. Tu mateix en saps igual que jo.

Anem per passos:

Si em semblés tornaria a organitzar activitats al poble en el moment que em donés la gana. Així de clar t’ho dic. La teva opinió és respectable, però no gaire afectable. Un poble de 5.000 habitant pot tenir activitats que se solapin perfectíssimament i si no ho vols entendre vas a la que més t’agradi. Competència? Qui té problemes són els altres. Potser no heu criticat mai altres per fer segons quines males jugades que no diré. Rumia.

Per cert, sí que farem alguna que altra cosa. Però total no necessites saber-la.

La Comissió de Festes? Necessites criticar-la? La forme la gent de les diferents entitats a partir d’una coordinació. Per cert, cau igual que SCF.

Apa ja estic ;)

25 04 2008
Silenca (09:40:05) :

A veure mark, ens hem de centrar.
Primer de tot la meva critica era perque l’althetic silenc va organitzar unes activitats per la festa major que solapaven les altes. El fallo que hi veig no és que es solapin les activitat, xk com b has dit ja som un poble amb molta habitants i molts gustos diferents. El que crec que heu fet malament, és que quan s’estava organitzant la festa major del 2007 totes les antitats es van reunir. A vosaltres us van preguntar si volieu fer algu i vareu dir que no. Després quan tot estava montat i planificat vareu sortir amb les vostres coses i vau fer una festa a part.

El problema no és que fessiu una cosa diferents, sino que ho vareu dir tard, també t’haig de dir que el fallo va ser compartit amb l’ajuntament.
Aquest any, pel que m’han dit, tb heu dit que no fareu res. El que vull, jo i molta gent, és que si voleu fer algu ho digueu ara, no us espereu quan totes les entitats ja hagin planificat totes les activitats.
Si voleu col·laborar amb la festa mjor, ho podeu fer, està molt clar, però amb unitat amb les altres entitats, no per lliure. Crec que sou una entitat força forta, per tant estaria molt bé que fessiu barraca aquest any, però que ho digeu ara, no d’aqui a 2 mesos.
El vostre fallo no ha estat amb el que heu pensat fer sino com ho heu fet.
I si creus que és una opinio aïllada i només per criticar, vas molt equivocat i sino preguntav (pero a la gent fora de la teva entitat eh???)

25 04 2008
Mark (14:20:53) :

Tranqui que des de fora l’entitat també hem rebut molts elogis. Potser la gent n’estava farta. La meva tampoc és una opinió aïllada ni focalitzada dins el club. PAM!

Si la Festa Major no ens agradava gens… no teníem dret a celebrar-la?

El rumore rumore deixa’l estar perquè jo mateix he dit davant d’altres entitats que sí que fem quelcom, però no t’ho diré pas. Si no hi ha barraca potser és perquè coincideix la festa major amb Sta. Coloma. Si més no, jo vaig dir que no per aquest motiu.

9 05 2008
ACES (20:00:13) :

L’ASSOCIACIÓ D’EMPRESARIS I COMERCIANTS DE SILS A ONDARAMBLA 89.9 FM

http://laparada-aces.blogspot.com/2008/05/lassociaci-dempresaris-i-comerciants-de.html

14 05 2008
informador (20:12:28) :

Jo també vull opinar i ho faig ací per no tenir altre lloc.
A Vallcanera existeix un virus cancerigen i paràsit, de nom AVH, que ja fa anys que volta i revolta el veïnat. Com que no serveix per res i no fa cap feina ,ni la seva (te una “baixa fraudulenta”) busca i re busca la seva supervivència mirant de xuclar d’ allà on pot . i no te cap mena de vergonya en muntar els “ciris” que calguin per tal d’ anar fent. La seva darrera fellonia es anar contra l’ alcalde , disfressant l’ acció amb altres “xorrades” , perquè aquest ( l’ alcalde) no vol que els ciutadans de Sils paguin les obligacions dels propietaris de Vallcanera amb les canonades d’ aigua. Clar que per poder anar sobrevisquin i tirar endavant les seves malifetes , es recolza en una base social de la mateixa “estofa” on hi troba un substrat adobat . Hi, a mes, troba altres “xitxarel•los” que s’ ha aprofiten d’ ell per altres interessos obscurs. Aquest virus apareix cada cop que a Vallcanera hi ha un problema. Un poema.

14 05 2008
LNC (20:29:52) :

Aquest és el típic plantejament txitxarel.lo de la colla d’en Carlos Cordobés -no dic que sigui ell qui escriu- I té una senzilla solució: Acabin amb els problemes de Vallcanera on es pretén sotenir tot aquest discurs absurd. Sempre el mateix discurs és aquest o és l’altra qui la lia, com si la gent no tingués criteri, ni oponió. Com si els aplaudiments i xiulades no fosin lliures.

Però demanar a la colla d’en Nogué que arregli un problema sí que és un poema.

Petons.

15 05 2008
Homenets (14:40:37) :

Esteu una mica ensopits en aquest blog, mireu en canvi els comentaris que hi han al blog d’ICV:

Anònim Anònim ha dit…

Historia de l’ Homenet verd ( 1ª part)

Hi havia una vegada un homenet que vivia en un jardí , a prop d’ un estany, es deia AMG,. Havia estat de color vermell i amb el temps es va anar descolorint i tornant-se de color verd , malgrat aquest “camaleonisme” no havia pogut tenir mai cap mena de gloria, malgrat cercar-la insistentment. Però vet aquí, que una vegada , no poden esser cua de lleó va arribar a esser cap de retoli, gracies als èxits aliens i a uns quants babaus , descolorits com ell, que li van fer cas. Com a cap de ratolí hauria d’ haver ajudat al cuc gros a endreçar el jardí, desprès de molts anys de disbauxa , però com que la situació li venia gran a per tot i tenia altres pretensions, va pensar que podria fer per sobre sortir de la mediocritat i va escoltar els càntics d’ una mena de sirena/foca grossa, pudent i mentidera , na GPR, que li oferia el camí de la gloria si pactava amb el virus cancerigen AVH , que aquest l’ ajudaria per anar encontre del cuc gros i que a canvi ella algun benefici en trauria.

5/14/2008

LNC ha dit…

Historia de l’ Homenet gris( 1ª part)

Hi havia una vegada un homenet que vivia en un jardí , a prop d’ un estany, es deia MNS,. Havia estat sense color i amb el temps es va anar colorint i tornant-se de color montillesc, malgrat aquest “camaleonisme” no havia pogut tenir mai cap mena de glòria, malgrat cercar-la insistentment. Però vet aquí, que una vegada , no poden esser cua de lleó va arribar a esser cap de ratolí, gràcies als èxits aliens i a uns quants babaus , descolorits com ell, que li van fer cas. Com a cap de ratolí hauria d’ haver ajudat al cuc gros a endreçar el jardí, desprès de molts anys de disbauxa , però com que la situació li venia gran a per tot i tenia altres pretensions, va pensar que podria fer per sobre sortir de la mediocritat i va escoltar els càntics d’ una mena de sirena/foca grossa, pudent i mentidera , na JCP, que li oferia el camí de la gloria si pactava amb el virus mortal JAGB , un d’aquests virus molt enganxos i contagiós, que aquest l’ ajudaria per anar en contra del cuc gros i que a canvi ella algun benefici en trauria, com ara un xalet en sòl no urbanitzable mentre s’aprofitava dels seus veïns i veïnes que li paguaven la bústia i la recollida d’escombraries.

Continuarà….

5/15/2008

Deixa un comentari

Pots fer servir aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>