Comissions extraordinàries

12 06 2008

El passat dimarts 10 de juny van ser convocades, de manera extraordinària, dues comissions. Les “comissions informatives” van ser creades al ple de 12 juliol 2007 (pdf)

Font: Convocatòries penjades al tauler d’anuncis de la planta baixa de l’ajuntament.

La Comissió Especial de Comptes-Hisenda està formada per l’alcalde i quatre vocals (un de cada grup municipal: CiU, IdS, AMS i ICV). La Comissió informativa d’afers socials està integrada per l’alcalde i quatre vocals (un de cada grup municipal: CiU, IdS, AMS i ICV). Els vocals d’una i altra comissions acostumen a ser regidors o regidores diferents.

Sense prejutjar la necessitat d’aquestes reunions extraordinàries, farem un càlcul de les indemnitzacions que suposen:

  • Comissions informatives: Presidència 250 €, Regidors 150 €
  • Dues comissions: 1.700 euros

Font: Ple de 12 juliol 2007 (pdf)

Agrairem les vostres col·laboracions per tal d’entendre millor la dinàmica municipal o per a rectificar qualsevol errada de les dades anteriors.

Anuncis

Accions

Information

28 responses

13 06 2008
LNC

Comissions extraordinàries, no fa bona pinta.

l’explicació escoltada avui al Ple pel negligent és que són “com un consell de redacció”

🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

13 06 2008
LCR

2400 + 1700 = 4100 € en una setmana de reunions extraordinaries, que amb les ordinàries no n’hi ha prou. I ves a sapiguer quantes en fan de extres. Els nostres polítics s’han de guanyar la vida 😉

A les 19.45 una reunió i l’altra a les 20, resulta que la primera comissió va durar un quart d’hora, les dues amb el mateix president, no em quadra 😦

Gràcies per llegir-me
Petons!

14 06 2008
LNC

Sense que serveixi de precedent (què maca és la diversitat) estic d’acord amb la /En LCR. 😉

Petons! 🙂

14 06 2008
Un altre Pera

[… …] M’han dit fons ben informades i contrastat amb els diferents grups, que la teva mitja taronja no assisteix a les sessions informatives que tu tan criticas i hi assisteixes tu per ella. Es així ?
Que es que te feina a la CUINA ? i com que tot queda a casa ( vull dir l’asignacio economica ) tan li fa . Si no recordo malament, aixo de no poder assistir, vau fer que fessiu plegar al vostre company. Si ella no pot assistir perque te feina a la CUINA o be fer de CANGUR , que prediqui amb l’exemple i plegui i deixi pas a una altra que si vol entrar

SI US PLAU , NO BORREU AQUEST TEXT I CONTESTA QUE ES IMPORTANT

14 06 2008
LNC

No t’enteres, l’Albert Miralles defensa el president de l’AMPA i la Cristina encara més. Deus ser un/a d’aquella colla que enveja una dona estigui tan primeta, maca, ben cuidada, sigui regidora i una carrera professional com la de Cristina, només així s’explica segons quins contes (no comptes, ni comtes) es deixen com a comentaris a alguns blocs. 😉 És el que té no tenir sentit del ridícul.

Sóc jo qui critica l’AMPA presi NOGUE per no presentar ni un escrit demanant un compromís de l’ajuntament garantint el transport escolar gratuït.

SI US PLAU , NO BORREU AQUEST TEXT I CONTESTA QUE ES IMPORTANT (sic)

🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

14 06 2008
LNC

Ui se m’oblidava, que estic del mes pro basc:

Gora Euskal Herria askatuta !!!

Eskerrik Asko 😉 🙂 🙂 🙂

14 06 2008
Un altre Pera

Pero plega o no si te feina a la cuina o a fer de cangur?

14 06 2008
LNC

Això t’ho podria explicar qualsevol d’ells, però tenen tanta feina (vull deixar clar que equivocada atès que és ecosociata-sindicalista-esquerranosa i ,a sobre, propelstina).

És increïble que els hagi defensar jo.. que tens obscurs afers urbanístics?

SI US PLAU , NO BORREU AQUEST TEXT I CONTESTA QUE ES IMPORTANT (sic)

🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 :_)

Gràcies per llegir-me i petons !!!! 😉

P.D: Gora EH Astatuta !!!!

15 06 2008
LCR

Normal que un polític local vulgui tenir bona relació amb una AMPA i el seu presi, en cas contrari seria un gran estúpid. Pel Marcel aquesta LNC es una anecdota, una petita pedra en el camí que s’aparta amb una puntada i no entorpeix la marxa. Tu, Pera del perer, perquè no li preguntes aquests dubtes directament a en Miralles que segurament et llegirà tard o d’hora.

Petons 🙂

15 06 2008
Marcel Sallent Surroca

No se si és una petita pedra en no sé quin camí, però el que és segur és que no li vull donar una puntada a ningú ni a res.

És més, no sé ni de què parleu.

Marcel S.S.

15 06 2008
membre de la Junta

Afegint-me al Marcel us faig saber que si mireu els estatuts de l’associació sabreu que sí, que el president té una sèrie d’atribucions, com en totes les entitats de voluntariat, perquè així ho diu la llei, i que hi ha un vicepresident, i un tresorer, i una o un secretari, però que aquesta Junta va decidir ja fa molt de temps acordar-ho tot per consens i com a òrgan col·legiat que és. I fins ara ha funcionat tot força bé, en les reunions surt tot, en les reunions es xerra tot, en les reunions es decideix tot i després s’explica a tothom.

Així és que si algú s’ha de treballar a algú que es treballi a tota la Junta, és més que es treballi a TOTA l’AMPA en ple, a tots els socis i sòcies, a tots els ciutadants i ciutadanes que han decidit ser-ne socis/es perquè en qualsevol moment es pot ser membre de la Junta si es demana i l’Assemblea Ordinària ho aprova.

Ens haurem de portar tots bé entre tots, no? D’això se’n diu CONVIVÈNCIA i saber entendre’s per un objectiu comú.

Gràcies per patir tant per tots els afers referents a l’educació, com ha de ser, pels nens i nenes, el futur de la nostra població.

Au, bona nit, que avui ens ho hem passat tots molt bé a la bicicletada, a la piscina, en el dinar, amb l’espectacle del Silenc, en el sopar i per despedir el curs i estem força cansats (i una mica gelats).

Fins demà a la piscina! On espero saludar i petar la xerrada amb veïns i molts pares i mares, i molta, moltíssima mainada, com cada dia.

Gràcies pel suport!

15 06 2008
LNC

Ùn òrgan col.legiat no és un òrgan de consens, simplement, té l’obligació de vincular a tots i totes les membres quan una decisió es vota i s’aprova per majoria. Confoneu col.legiació amb unaminitat.

No tinc res personal contra el presi AMPA, però lamento que no hagi aconseguit el suport ni pres la inicitiva a la JUNTA de reclamar a l’ajuntament ni tan sols un compromís pel transport escolar gratuït o un nou CEIP a Vallcanera davant la massificació del de Sils. Ni una instància.

D’altra banda, no sé si sabeu que a qualsevol escola pot haver més d’un AMPA, i si l’estrègia (legítima) de l’actual no comtempla les reclamacions de Vallcanera és també legítim que Vallcanera es doni els instrument per aconseguir satisfer les seves necessitats. Seria una llàstima, sincerament, però pitjor és que cada nen i nena hagi de pagar 290 € perquè no es demana un compromís a l’ajuntament.

Si d’això l’AMPA actual vol fer un problema, és cosa seva, a mi em semblaria més coherent, per exemple, que es someti a votació en assemblea si cal reclamar a l’Ajuntament sobre aquestes dues qüestions i no anant inventant històries que convenen al Nogué, com fan la Mari Tere i la Virgína, que miren més per altres coses que no pas pels seus veïns i veïnes de Vallcanera o de Sils.

Que vagi molt bé la festa, no és incompatible amb les reclamacions que es fan des de Vallcanera. Tant de bo s’hagués pogut brindar perquè les famílies ja tenen garantit per part de l’ajuntament, si la Generalitat no ho fa, el transport escolar gratuït.

Muxus eta eskerrik asko!!, què vol petons i gràcies (que tampoc són incompatibles amb la crítica contundent però constructiva a que l’AMPA no hagi reclamat a l’Ajuntament 😉

15 06 2008
LNC

Resècte les opinions del Miralles respecte el Presi, no em sembla el típic polític de conveniències. Posaré aquest exemple que serevix per reflactir la meva opinió: Si fos el típic trepa polítoc que actua per conveniències electorals no estaria al partit més petit de Catalunya i recenment s’hagués fet del partit d’en Montilla, com han fet alguns d’IdS 😉 i sembla que té pensat fer la Ma. Josep d’AMS a les properes municipals, diuen. 😮

15 06 2008
una mare excèptica

Que jo sàpiqui la Virginia és membre de l’AMPA del SES i no de l’AMPA de l’escola de primària i infantil i en té tot el dret, crec jo.

En quant a què hi poden haver més de dues AMPAS, quines ganes de dividir esforços!
Si a la gent ja li fa mandra posar-se en una Junta, com se’n crearà una altra?
M’agradarà veure si surt més gent per crear-ne una altre.

Per cert… A la convocatòria de Caldes, on hi havia el representant territorial d’educació de Girona el tal Sr. Otero, quants pares i mares disgustats de Vallcanera o Sils hi van assitir?
On són totes aquestes veus que protesten i estan tan preocupats per les seves butxaques?
Quan pares i mares de Sils van assistir a la convocatòria de Vidreres?
Quantes famílies participen a les assemblees?
Jo hi participo cada vegada que puc en tot el què em demanen, però no sempre. És molt fàcil criticar i molt pràctic no ajudar quan cal a gent que no rep res a canvi, què ho fa per pur voluntarisme i ganes de què l’escola vagi millor per als seus i la resta de nens i nenes.

No sé, el meu excepticisme envers a la crítica fàcil cada vegada és més gran.
Només és una opinió…

Ahir, xerrant amb una coneguda em va fer la següent reflexió: A ningú no el fa reflexionar que TOTES les AMPEs de la Selva estiguin d’acord amb la decisió de reclamar-ho a Educació i no als respectius Ajuntaments?
Em deia: No crec que totes les AMPES siguin PRO-Nogué, no? – I ho deia una persona que no és precisament socialista.
Només reflexionem, només observem, només opinem i ententem que hem de ser justes.

Això no vol dir que aquests representants quan s’han de posar durs amb l’Ajuntament, no s’hi posin , ja ho han fet moltes vegades, ja s’hi han enfrontat. Potser no n’han fet propaganda, però si ens preocupem de conèixer-los una mica, sabrem que són batalladors i demanen coses.

Jo hi confio mentre no em demostrin el contrari i sinó, ja demanaré el seu recanvi i em posaré a la Junta, com a persona responsable que crec que sóc.

15 06 2008
dona sorpresa

Ostres, si a una dona se l’ha de considerar perquè és primeta i maqueta i boniqueta, no sé, a mi no em faria gaire gràcia.

Jo crec que se l’ha de valorar per altres virtuts i no per aquestes, això és un més a més.

LNC, ets una dona o un home? Perquè això és més aviat un comentari masclista i retrògat, que vols que et digui… No crec que les enveges i crítiques vinguin per aquí.

La Cristina és molt més que això suposo, ja ho anomenes, com moltes dones, que això de ser maquetes i boniquetes és anecdòtic i passatger, però la resta queda. Les paraules prèvies que dius als elogis sobre la seva carrera professional potser són sobreres, eh.

A veure si ens haurem de tatuar “miembra” en un braç, com diu una coneguda meva!

15 06 2008
Silenca

Pera, tu que sempre burxes a la LNC, haurias de llegir aquest escrit del Valdés enviat al bloc d’en Miralles

Anònim ha dit…

Als d’IDS només cadira, treballar poc
1/14/2008
Anònim ha dit…

Buenas tardes a todos me llamo Agustin Valdes
En primer lugar, tengo que decir unas cuantas de cosas
Primero yo no me identifico con la pagina wep de la silenca, porque de tras de esta pagina, esta el antiguo administrador de fincas mongat aquel que fue condenado por un juez a devolver lo que presuntamente se llevo, engañando a todos los parcelistas de vallcanera parc, por este motivo no quiero que nadie me vincule con este personaje.
En segundo lugar yo no tengo nada en contra de la virginia torres al revés le estoy muy agradecido, por el trabajo echo hasta hace un año y medio, este ultimo año y medio a permitido, muchas cosas que no tenia que haber permitido, Virginia tu te comprometiste con los parcelistas y no con un trabajador de la Entidad. Al cual se le paga un sueldo que pagamos todos los parcelistas, cuando se le contrato se le contrato porque savia hacer de todo a lo cual se le llama polivalencia por eso cobra lo que cobra pero a hora resulta que cuando se tiene que hacer alguna obra para la entidad, encima se contrata a empresas externas, para hacer la faena que tendría que hacer el, entonces para que le estamos pagando el sueldo que le estamos pagando, para que en horas de trabajo se valla a trabajar a las obras de su empresa particular, si estamos en la situación, en la que estamos, es porque tu se lo as permitido, a un estamos a tiempo de solucionar todo este asunto, en tus manos esta de ti depende no seré yo quien te difame ni dejare que nadie te difame en mí presencia, pero no pongas en mí boca, cosas que yo no a higa dicho, tu la Mari y la lucía, habéis sido las tres mujeres, que habéis echo lo que otros no han hecho.
Decirte que nos unía una amistad que se ha roto por culpa de terceros, siempre as tenido mi admiración y la seguirás teniendo aunque estemos en dos bandos diferente.
1/17/2008
LNC ha dit…
Aquest escrit ha estat suprimit per l’autor.
1/17/2008
LNC ha dit…

i com és que no anuncio pisos al meu bloc? jajaja

quin tio més plasta!!!

15 06 2008
Silenca

Me deixava la continuació dels comentaris anteriors

Anònim ha dit…

LA ASAMBLEA DE PARCELISTA EN EL BAR SAN ANTONIO A SIDO UN EXITO.
1/19/2008
Anònim ha dit…

Al que dice llamarse Agustín Valdés, primero: Finques Montgat no tenia administrador, tenia una única administradora que quedó absuelta de todas las reclamaciones que le planteó la Junta? de la Torres y el Solà.

Segundo a Fincas Montgat se le reclamaban unos 200.000 € y después de falsos testigos que negaron la Junta anterior acordara un contrato se la condenó a devolver 34.000 €. (si eso es ganar un juicio, que venga dios y lo vea)

Tercero: para conseguir esos 34.000 € se han gastado más de 120.000 € en abogados. Ese sí es dinero de los parcelistas. Menudo negocio.

Cuarto: El señor que vd. dice Jordi Céspedes es administrador de otra empresa (Cases de Sils) que ha ganado todos los juicios que ha planetado.

A ver si nos informamos mejor, porque de análisis equivocados se extraen conclusiones erróneas que algúnos espabilados (Abogado, Torres, Aguas, girona, tenderos, funes, titos, etc) aprovechan en perjuicio de la entidad y de la imagen de la urbanización.

Comparto con el primer escrito (Jordi) que las finanzas de Sils son culpa del secretario, (no ha habido un solo concejal de hacienda que haya pisado una facultad de economía)

¿Por qué ha callado tanto tiempo el Solà sobre su dimisón? ¿Miedo, tal vez?

Saludos a todos. Menos manipulación, más información, y recepción de la urbanización YA!
1/20/2008

15 06 2008
Silenca

Més pistes per a l’altre Pera. Aquest escrit es d’una junta de govern

Atès que el que sí es pot comprovar, a través de diverses manifestacions del senyor Céspedes, és la seva animadversió envers el secretari de la Corporació al que atribueix actuacions il·legals i fins i tot actuacions delictives, de forma abstracta i sense fonament, amb la qual cosa exerceix una contínua pressió i una persistent coacció, en un funcionari la tasca del qual s’ha de produir
en un clima d’imparcialitat i d’objectivitat incompatibles amb l’actitud del sol·licitant

16 06 2008
LNC

Més pistes: encara que tenen una denúncia no arxivada per possibels injuries les persones de la junta de govern, que a més, han contractat un advocat pagat per l’ajuntament tot i tenir la condicció de personades interessades per ser ells els denunciats, amb la qual cosa s’han d’aisentar d’aquesta mena mena d’acords.

Respecte a la Cristina ha quedat molt clara quina és la meva opinió, només una enevejosa pot desprestigiar a una altre dona (com es fa amb el contes (no comptes, ni comtes) insultant a alguna veïna dient-li “la sirena/foca grossa i pudenta …”. Si això em fa ser una dona masclista 🙂 🙂 🙂 🙂 què serà dels vostres escrits.

Visca en Jordi eta Eskerrik Asko!

16 06 2008
KAS

Va per l’Altre Pera,
No tens i idea del que parles. Primer el regidor va plegar voluntariament per problemes personals molt greus. I segon, no tots els regidors/es han assistit a les comissions que els hi tocaven, entre ells s’ho han montat. Però si tu penses que assistir a les reunions informatives, és el treball d’un polític a l’oposició demostra una vegada més que no tens ni idea del que parles. Es clar que potser els que heu fet oposició durant anys, ha estat això només el que heu fet. Ells treballen en equip i el que exposa o defensa un és el que ha decidit el grup. Així que tan es que ho exposi un o altre. De totes maneres pot ser és el que us molesta es que vingui l’Albert. No?. Es clar és l’únic que us dona canya i fa oposició.

16 06 2008
KISS

Tens raó KAS. Els Independents no varen fer mai oposició!. Es varen dedicar a assistir a les reunions i ja està!. És per això que els hi tenen tanta mania, perquè pensaven trobar-se amb la mateixa oposició que varen fer ells i s’han trobat que tenen oposició. Llàstima que només la faci ICV!!!.

16 06 2008
carlos

Estoi de acuerdo contigo KISS, pero muy de acuerdo, ellos los IDS NUNCA HAN HECHO OPOSICIÓN.

La suerte que tienen es que ni CIU ni AMS estan haciendo, oposición pero no me digas KISS, que tiene que haver algo detras de todo esto, mira hay un partido que gobierna durante 28 años, en el ayuntamiento de Sils,

entra uno nuevo y no hacen AUDITORIAS porque sera ellos lo sabrán los IDS=PSC, de Sils se han hecho cargo de todo estos 28 años.

A cambio de que, encima mantienen al CHICU en las cuineres de Sils porque sera, todo esto huele mal.

El CHICU a hora no esta haciendo OPOSICIÓN precisamente, por este motivo, gracias a su grupo, no se han podido discutir los PRESUESTOS, NI LO APROBADO EN EL ULTIMO PLENO.

Pero seguro que el CHICU y su grupo cuando falte un año para la proxima campaña electoral.

Empezarán hacer OPOSICIÓN, es cuando los otros grupos POLITICOS, tendrián que hacer lo que ellos están haciendo a hora abstenerse en todo.

PERO LOS VECINOS DE SILS NO OLVIDÁN TIEMPO AL TIEMPO

16 06 2008
carlos

LOS IDS DE SILS SOLO HAN HECHO OPOSICIÓN CUANDO ESTABA EL CARLOS ADROGUE.

ESTE SI QUE ERA BUENO PERO MUY BUENO.

16 06 2008
KISS

Gràcies Carlos,
El problema dels Idps és que la seva incompetencia la volen amagar desprestigiant als altres. És un recurs molt facil i molt vulgar.
I tens raó lo millor que han tingut els independents va ser l’Adroher.

17 06 2008
carlos

KISS: Una cosa más, saves cual es el verdadero problema que tiene CIU y por el cual no hacen “OPOSICIÓN” pues, es muy facil lo que a dejado de cobrar el “CHICU”, como concejal en el Equipo de Gobierno, lo esta cobrando a hora como responsable, de las CUINERES DE SILS y si perdiera estos ingresos y el Protagonismo que tiene.

seguro que estaria haciendo “OPOSICIÓN”.

Pero como tiene lo que tiene le importa muy poco sus compañeros y su Partido Politico de CIU.

PORQUE POR AMOR AL ARTE NO LO HACE SEGURO

18 06 2008
LNC

Carlos, amb carinyo i estima, el Xico el que toca ho fa bo. Cuineres, Estanys, etc. Si ell volgués faria el mateix i, a més, embuxacant-se els sou que cobra en Nogué ( Amb la meitat del que cobren els regidors d’IdS en 9 mesos ja tindriem transport escolar gratuït a Vallcanera i la resta de Sils)

Però tens raó en una cosa si no vol ser alcalde que faci al Josep Ribas. A Sils Cal un cani ja i en Miralles al govern ( el tello a la brigada, per portar de bòlit a l’enganxina )

Millor vigilar la Ma. Josep que vol passar-se al PSC, perquè tampoc no vol l’Anna de regidora. 😉

Musu bat (Molts petons!)

19 06 2008
Jordi LP

LNC, per què tot ho bases en la mentida, en el que diuen, en les veritats sesgades, en informacions fora de context…
Si vols fer periodisme no segueixis el model Jiménez Losantos o Pedro J, informa’t de veritat i informa objectivament.
Això de la Maria Josep d’on ho has tret? Tenies febre?
Hi ha una dita castellana que diu: “Cree el ladrón que todos son de su condición”
Com tu dius: Musu bat!

19 06 2008
LNC

Musu bat eta ezkerrik Asko!

Respecte a la Ma. Josep només em faig ressó del que m’han dit. El temps dirà.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




%d bloggers like this: