Ple 3 juliol, resultats

8 07 2008

  • Web municipal publicarà convocatòria dels plens
  • Web municipal publicarà actes de les comissions
  • Ajuntament pagarà 187 € per usuari transport escolar


icona.gif Resultat de les mocions presentades per ICV-EUiA-EPM:

Moció transport escolar – el curs 2008-2009 es proposa que es mantingui el servei actual de transport escolar, a càrrec del Departament d´Educacio de la Generalitat i del consell comarcal de la Selva. Si finalment aquests organismes no assumeixen el cost, que l’Ajuntament posi els mitjans|medis necessaris per mantenir el servei sense cost per a les famílies.
VOTACIÓ – A favor : ICV-EUiA-EPM (2), AMS (2), CiU (3), Abstencions : IdS-PM (4).
La moció queda aprovada.
D’acord amb la moció, l’Ajuntament de Sils abonarà la part corresponent a les famílies, que segons la nota del consell comarcal de la Selva són 178 € per usuari en el curs 2008-2009.

Moció declaració de béns – la proposta és que es publiquin a la Web municipal les declaracions de béns de l’equip de govern i dels regidors/es, com un element de transparència i per donar garanties a la ciutadania de moralitat publica, basant-se a l’Art. 75.7 modificat, de la llei del sol i seguint l’exemple de Sevilla, que ja venia fent-lo. Sevilla està governada per un govern PSOE-IU.
VOTACIÓ – A favor : ICV-EUiA-EPM (2), AMS (2), En contra : IdS-PM (4), Abstencions : CiU (3)
Empat a quatre vots. La moció queda rebutjada pel vot de qualitat de l’Alcalde.

Moció per a la publicitat de les convocatòries ordinàries i extraordinàries dels plens municipals – es proposa la convocatòria dels plens a la Web municipal, als taulers d’anuncis i amb megafonia, així com publicar a la Web les actes de totes les reunions, incloses les comissions informatives.
VOTACIÓ – A favor : Tots els grups, per unanimitat. La moció queda aprovada.

Moció ajuts socials – es proposa que el regidor de política social defineixi una quantia econòmica global i un procediment perquè aquesta ajuda arribi a les persones que puguin tenir dificultats per fer front als pagaments per mantenir l’habitatge habitual, en col•laboració amb els serveis socials.
VOTACIÓ – A favor : ICV-EUiA-EPM (2), En contra : CiU (3), IdS-PM (4), Abstencions : AMS (2).
La moció queda rebutjada.

Moció per una emissora de ràdio i un butlletí mensual d’informació municipal – es proposa fer un estudi durant 2008 per avaluar les possibilitats de posar en marxa aquestes propostes, garantint-se la participació ciutadana i dels grups municipals cas de posar-se en funcionament.
VOTACIÓ – A favor : ICV-EUiA-EPM (2), En contra : IdS-PM (4), Abstencions : AMS (2), CiU (3)
La moció queda rebutjada.

Moció servei bus a les urbanitzacions – es proposa fer un estudi durant 2008 per avaluar les possibilitats de millora, amb més parades i més freqüència del servei fins a totes les urbanitzacions, de dilluns a diumenge.
VOTACIÓ – A favor : tots els grups, per unanimitat. La moció queda aprovada.

Font: La Veu de Sils

icona.gif Llegiu també:

Anuncis

Accions

Information

91 responses

8 07 2008
Bloc

Del bloc “Des de Sils camí d’Itaca”:

dimarts, juliol 08, 2008:

Sectors catalanistes i progresistes de Sils proposen a Josep Ribas com a nou batlle, fins les properes eleccions en un govern CiU+AMS+ICV

És un candidat ben vist pel Xico, AMS i ICV fins les properes municipals.

La manca de ganes d’en Xico Anoro d’assumir l’alcaldia de Sils tot i el desgavell del Govern d’IdS (CRAE, urbanitzacions, sous, transport escolar, llar d’infants, modificacions pressupostàries, la seva mala educació al Ple, etc) han facilitat que des de sectors del poble s’apunti al Josep Ribas com a possible candidat a l’alcaldia cas que AMS i ICV hi donin suport i fins les properes eleccions municipals. “El Noguisme ha significat un canvi, sí, però a pitjor” coincideixen fonts dels tres partits.

En Xico sembla més interessat en mantenir la seva bona gestió al col.lectiu La Cuina a Sils i tornaria a fer-se càrrec de la gestió dels Estanys, la gestió dels quals està essent capa cop més criticada a Sils, des de que s’ha fet càrrec IdS.

Josep Ribas, regidor des d’aquest mandat, està ben vist a tots els sectors de CiU a Sils. Des del Bloc li manifestem el nostre suport i animen aquesta proposta per fer realitat el Nou Govern Catalanista i de Progrés de Sils.
.
Enviat per LNC a 8.7.08
Etiquetes de comentaris: AMS, CiU, ICV Sils, IDS, Mocio, Pel Canvi

1 comentaris:

silenca ha dit…

personalment conec el cas de dues noies joves les quals van ser victimes dels abusos desonestos [ …]

Font: http://losilenc.blogspot.com/2008/06/sectors-convergents-de-sils-proposen.html

dimarts, juliol 08, 2008:

Missatge subliminal del bloc d’IdS als seus regidors?

Col·loquen la senyera al seu bloc, mentre la imatge pública d’en Joan Cot, en Taberner i l’alcalde cau en picat i veus internes reclamen l’entrada de l’Anna Suñé al consistori …

Font:
http://losilenc.blogspot.com/2008/07/missatge-subliminal-del-bloc-dids-als.html

8 07 2008
LNC

El comentari d’aquesta tal silenca ha estat suprimit. Em sembla que el que ha de fer aquesta “senyora” és deixar de difamar un/a repressant electe (sigui quin sigui) i si té cap delicte que imputar que vagi a denunciar-ho on toca i no fer la política del desprestigi personal per defensar un alcalde en temps de descompte.

És inaudita la manca de vergonya de qui fa aquestes afirmacions tan barroeres, d’un nivell tan quinqui. Ara ja sabem qui és la Yoyas de Sils a internet.

8 07 2008
LNC

Què fàcil és dir aquestes coses a internet… com tantes altres que vas dient contra tot aquell que planta cara a IdS, canviarem el govern, i crec que parlo en nom de totes i tots que no volem el Nogué ni a la seva colla governant, però mai no farem servir coses tan barroeres, de tan baix nivell, tan pobres, tan oportunistes, tan falses que ni tan sols han estat denunciades amb excuses inaceptables. És fastigós. Doblement repetit i amb nicks diferents. Lamentable.

Ho dic des del feminisme. Sou la mateixa colla que criminalitzeu els nens i les nenes del CRAE, la mateixa colla que parleu de detecions, només sabeu parlar de merdes i ramcúnies, sou la colla de la incompetència la política de les mentides, la colla que diu que Vallcanera és un suburbi. La Colla d’IdS que no pot argumentar sense insultar, injuriar ni cridar. La Colla que maniobra a l’AMPA i l’ACES perquè sembli que la gent no reclami el que després el Ple aprova. La Colla que cada dia diu que la LNC és aquell o aquella altra segons bufa el vent. Vosaltres sí sou l’autèntica caverna dels monstres. Sou la colla d’en Nogué. Les i els que manteniu i aplaudiu la seva salutació sexista al web municipal. Feu Vergonya aliena.

8 07 2008
jo mateixa

No tinc res a veura amb aquesta gent que dius, ni soc fan de ningu, a les anterios municipals vaig votar CiU, per que pensaba que en Xico podia ser bon alcalde.

8 07 2008
PEDRO

Siempre que sale un nombre de un posible al caldable sale el mismo matrimonio, de los IDS=PSC.

injuriando y difamando.

que las tima que muchos vecinos de Sils no vallan a los plenos porque se darian cuenta, que el equipo de gobierno no vale para nada de nada no saben hablar cuando le prejunta algun concejal de la oposicion espera haver lo que dice el sesecretario porque no tienen ni pta idea tantos años de oposicion los han trastornados.

porque de verdad os digo dan pena penita pena ir un dia y que un concejal/a le aga una pregunta al COT o al TABERNE ESTE QUE CONFUNDE UN AMBULATORIO CON UN HOSPITAL VE MUY POCO HOSPITAL CENTRAL AMBULANCIA MECANIZADA EN LOS HOSPITALES AMBULANCIAS NORMALES EN LOS AMBULATORIOS. TABERNE ENTERATE Y NO HAGAS MAS EL RIDICULO

8 07 2008
LNC

Gràcies Pedro.

Aquesta colla els i les fa vergonya fins i tot reconèixer que formen de la colla d’en Nogué. Quan escriuen conofen les a amb les e, no saben com acaben les paraules, es fan passar pel Tello al bloc d’AMS, confonen l’ONU amb al POUM, tenen un govern ple d’homes cridaners i maleducats, els nous fatxes de Sils. Són la colla del tot s’hi val. Ara diuen que van votar també CiU amb en Ribas a la llista. Insostenible. Vergonyós. Si voleu comprovar el que és el maclisme i la mentida pregunteu a les educadores de la llar d’infants, que reben trucades d’en Machito del teu admirat Joan Cot per tapar les vergonyes del maclista enganxina que tracta sense respecte a les funcionàries de Sils.

Si fareu vergonya que fins i tot voleu amagar que sou d’IdS. A vosaltres sí us ho van dir a la cara l’altre dia sou uns i unes fatxes de merda i després vau fer ridícul enviant mossos que no us van fer cap mena cas. Feu tanta tanta vergonya, que arribeu a misserables.

8 07 2008
xavi

M’agradaria saber per que qualsevol comentari en contra de CiU o algun dels seus es tant mal aceptat i sempre penseu que es obra d’algu de IDS, potser es per que penseu que son els unics “dolents” de Sils? Tot lo negatiu que passa aqui es culpa d’ells? m’assembla que fins fa poc el de Convergencia es van equivocar amb moltes coses i per algun motiu van passar de 7 regidors a 3, aixo si que ningu ho pot negar.

8 07 2008
LNC

I ningú ho nega: En Rovira.

Ningú pot negar tampoc que CiU+AMS+ICV som més.

A mi m’agradaria saber perquè ningú protesta quan els comentaris dolents van contra algú de CiU d’AMS o d’ICV sent més com són. O contra la gent de Vallcanera.

Sense arribar a la ruïna moral de fer el que fa la colla d’IdS, els i les noves fatxes de Sils.

Mai ens trobareu – i crec que parlo en nom de tota la gent que vol un canvi – davant aquest borroreisme.

Callem per educació, que la gent d’IdS-PSC, a Vallcanera són [ …] no respecten cap dona, especialment si ets jove, que els passi pel costat, fent-se els xiquiliquatres…

[…]

Si vols el canvi, vine al Ple, a la colla d’IdS, no els agrada.

8 07 2008
Laura

He llegit mes amunt uns comentaris poc afortunats, potser segons quins temes una mica delicats seria millor exposarlos discretament, seria bo que el blog censures el que la gent diu. Gràcies.

8 07 2008
LNC

Gràcies per seguir el bon consell de la Laura. 😉 🙂

El motiu real del kinkisme d’IdS està a l’encapçalament d’aquesta entrada:

“Web municipal publicarà convocatòria dels plens
Web municipal publicarà actes de les comissions
Ajuntament pagarà 187 € per usuari transport escolar “

8 07 2008
LCR

LNC, dona!, no tu prenguis malament pero per kinkisme també el teu i mira que tampoc soc d’IdS. Te podria recordar varis exemples ara el que’m va cridar mes l’atenció era el del xiringuito del caporal, com tens el tema, hu has resolt? que volies fotre ha fora algu de Sils a l’estil jarrai, ja has aconseguit que la penya faci justicia, com ho tens?

Jo entenc que tinguis mania als IdS o al secre, però en el teu cas hi ha alguna cosa PERSONAL, algun trauma de fa un temps, ets van fer alguna cosa molt grosa, a tu o a algu molt proxim, hi ha alguna cosa mes que política en els teus plantejaments. La vida es dura.

Gràcies per llegirme 😉

Petons 🙂

8 07 2008
LNC

Jo no tinc cap problema amb ningú, dona. Els té ell amb un bon amic meu… 😉 Es veu que no t’expliquen gairebé els contes, LCR 😉

gràcies per llegir-me. Musu bat. 😉 🙂

8 07 2008
LCR

Personal, personal, ja t’hu deia jo, alguna cosa PERSONAL, algun trauma de fa un temps, alguna cosa molt grosa, a tu o a algu molt proxim, hi ha alguna cosa mes que política en els teus plantejaments. Hi ha un tema PERSONAL i no es un conte i es diu Jordi Gespes, es de domini public. La vida es dura.

Gràcies per llegirme 😉

Petons 🙂

9 07 2008
PEDRO

LCR SI QUIERES EXPLICAMOS EL TRAUMA QUE TU TIENES HACE TIEMPO Y TU PROBLEMA SI QUE ES GRANDE.

Y SI QUIERES PONGO TU NOMBRE PARA QUE TODO LOS VECINOS SEPAN QUIEN ERES TU VERDADERAMENTE.

EL TRAUMA ES EL QUE TU VAS A COJER CUANDO DEJES DE COMER DE LA SOPA BOBA.

9 07 2008
LNC

Carai LCR, si haguessis de gaunyar-te la vida de psicòloga, amb la gent de Vallcanera pot faries, diagnòstic de prejudicis. En canvi a Sils poble és evident que no et faltaria clientela -començant pe l’enganxina- una constació que avala la meva hipòtesi: Ja ningú7na diu que és d’IdS… trauma o doble personalitat?

Gràcies a tu atmbé per llegir-me 😉

Musu bat 🙂

9 07 2008
LCR

Jo no parlo amb desconeguts, que criden insulten i son españolistes. LNC i Pedro son carn i ungla, la diferencia es que aquest vol clavar una bandera española a l’ajuntament. Vas errada, menuda fauna vallcanerenca ronda per aquí i per allà, tu n’has fet gran publicitat al mon mundial.

Mira, una bona biografia del teu amic estimat ens donaria unes bones pistes del teu comportament. Hi sortirien secretaris, judicis, reixes, administradors de finques, Cases de Sils, jutges i parcelistes. Les que al poble saben del cotarro expliquen aixi les fobies als mossos, aquet kinkisme impropi d’una universitària com tu, pintades infantiloides, agresivitat contra el secre local. Un personatge el teu JC.

Crae, jo dubto que t’interessin els nens desvalguts més be es per fotre merder contra els teus enemics. No vas dir que tenies un local a Vallcanera?. Transport escolar, idem de idem.

Personal, personal, ja t’hu deia jo, alguna cosa PERSONAL, algun trauma de fa un temps, alguna cosa molt grosa, a tu o a algu molt proxim, hi ha alguna cosa mes que política en els teus plantejaments. Hi ha un tema PERSONAL i no es un conte i es diu Jordi Cespedes, es de domini public. La vida es dura.

Gràcies per llegirme 😉

Petons 🙂

9 07 2008
LNC

Típic silinquisme quinqui atribuir a qüestions personals les idees … sort que des de Vallcanera es canviarà Sils, i aquesta manera tan limitada de mirar-se les coses. Aquests barroreisme, aquests rumors, aquesta defensa de l’enganxina incomptent que serà el primer que caurà… 🙂

Des de que l’Arnau va guanyar les eleccions a Vallcanera, ja no sabeu què inventar, als i les de sempre, les que volen representar Sils i s’han quedat en minoria en el seu àmbit limitat i de poble on us preocupen més qui fa que el que es fa, qui està que el que es vol fer.

Gràcies per llegir-me. Gràcies per la teva atenció. Gràcies… per tot. 😉

Musu bat 🙂

9 07 2008
Anònim

LCR estic totalment a favor de l´LNC i no em considero cap kinqui tan sols una persona que veu que aquests del govern ho fan tot amb molt males idees, ens han decepcionat a tots els que vam creure en ells ,vols dir que no ets tu qui s´ho agafa com una cosa personal…

9 07 2008
LCR

Mira, una bona biografia del teu amic estimat ens donaria unes bones pistes del teu comportament. Hi sortirien secretaris, judicis, reixes, administradors de finques, Cases de Sils, jutges i parcelistes. Les que al poble saben del cotarro expliquen aixi les fobies als mossos, aquet kinkisme impropi d’una universitària com tu, pintades infantiloides, agresivitat contra el secre local. Un personatge el teu JC.

Crae, jo dubto que t’interessin els nens desvalguts més be es per fotre merder contra els teus enemics. No vas dir que tenies un local a Vallcanera?. Transport escolar, idem de idem.

Personal, personal, ja t’hu deia jo, alguna cosa PERSONAL, algun trauma de fa un temps, alguna cosa molt grosa, a tu o a algu molt proxim, hi ha alguna cosa mes que política en els teus plantejaments. Hi ha un tema PERSONAL i no es un conte i es diu Jordi Cespedes, es de domini public. La vida es dura.

Gràcies per llegirme 😉

Petons 🙂

9 07 2008
Silenca

Hola. Vidreres, Caldes i Maçanet pagaran 50 euros, Sils 187. Amb diners pùblics es molt facil acontentar a la gent, com el Zapatero i els seus famosos 400 euros. Apa, 187 euros per nen o nena que pugi al bus. Les mobilitzacions de l’AMPA desautoritzades; quin sentit té que les continuin fent. Gràcies a ICV, AMS i CiU, ja tenim transport gratuit. El mèrit pel senyor Miralles. Total son diners pùblics i tonto el polític que no s’hi apunti si la plebs ho demana, dona igual que els ingressos municipals minvin, si cal ja ens endeutarem. Com el ZP.

9 07 2008
Anònim

La plebs que dius tu no demanava aixo, he escoltat molta gent que troba injust que pagui l’ajuntament, simplement en Miralles ha estirat astutament de la corda i els demés s’han c… i l’han seguit. Tens rao, com el ZP, però ell ho va proposar abans de la crisi. Marcel ja pots desconvocar.

9 07 2008
LNC

I els de la Generalitat i l’Estat no són diners públics ?? Que no rep Sils molts i molt calés per la gent que viu a Vallcanera ? Jo escolto molta gent que està molt contenta d’aquesta encertada decisió de CiU, ICV i AMS. Mai s’ha vist tanta gent a un Ple demamant i aplaudint. Per cert tots els grups continuen donant suport a la reclamació que la Genelaitat pagui i han enviat una carta a al Montilla, a proposta d’AMS. La reclamació continua, només que ara les famílies de Sils tenen garantit que no hi haurà el copagament que volia IdS.

També sento parlar MOLTAAA gent que si a l’ajuntament vol continuar el tracte de favor a Can Cabirol que els proposi ser una Junta de Conservació voluntària com ha volgut col.lar a Vallcanera sense gaire èxit. 🙂 🙂

Petons 🙂

9 07 2008
LCR

Et faig memòria de les teves tecniques kinkis, lletra teva del teu blog.
Et be de gust dirnos com porteu el tema, tu i el JC? 😉

Ieps penya! Joves silencs i silenques.
.
Un altre llest al poble, rotllo engaxina i vacila, se’ns vol colar a Sils, és caporal dels mossos d’esquadra (barrufet!!!!) i es manifesta espanyó. Hem contactat amb penya que el posarà les piles pq no ens vé gens de gust els seu rotllo (NBDGust) . A més va d’amic de l’engaxina i en Cot de Can Celdoni :-((((( I vol impressionar els veïns i les veïnes que es queixen que es passa d’horari dient que té amics a l’Ajuntement i és mosso.
El reconeixereu perquè és un quarentó calb i amb celles depilades… estem al lloro 😉

9 07 2008
LNC

Això és una tècnica kinki ? 🙂 🙂 🙂 🙂

Una tècnica kinki, és per posar un exemple, no deixar obrir un CRAE perquè no se sap què és l’ONU i què és un POUM. 😉 i si es fa amb paper oficial, doblement kinki :-0

Gràcies per llegir-me 😉

Musu bat 🙂

9 07 2008
LCR

Diuen que va quedar marcat per l’experiència i ara els te mania als mossos. Ha passat per Donostia i t’ha ensenyat tècniques entre kinki, kale borroka i progre anys 70. T’haura fallat la penya, el xiringuito sembla que tira.

Gràcies per llegir-me 😉

9 07 2008
Silenca

Senyor Miralles ,ves comptabilitzant la factura del transport escolar gratuit que haura de pagar el municipi ( diners per la butxaca dels teus votants de Vallcanera) i actualiza les balances fiscals Sils-Vallcanera . Una mica de public incondicional als plens sempre ajuda a que aquests cagadubtes muderats de AMS i aquets perdedors de CiU es decantin.

9 07 2008
LNC

Vas perduda, LCR 😉 jo que tu montaria un bloc dedicat a mi i les meves amistats 🙂 🙂 🙂 🙂

Mira aquí tens el kinkisme sense paper oficial:

xibarri (08:45:37) :
Jajajajaja…et te acollonit eh! N tens co……per anar-hi tu a fer la foto oi? potser fas be…hi ha molt terreny allà…per on pot desapareixer una persona……..
28 04 2008

28 04 2008
xibarri (13:22:54) :
Tots els de Vallcanera que hi vaguin a fotre el nas poden estar segurs que acabaran amb un cop de pala al cap i sota un pi….i no és conya…:):)

http://losilenc.blogspot.com/2008/04/comentaris-destil-kinki-del-nick.html

Veus.. potser el nick et sona i tot? 🙂

Gràcies per llegir-me tant. Petons 🙂

CiU+ICV+AMS, Gràcies per haver aconseguit un compromís de l’ajuntament per assegurar que ni en Montilla ni en Nogué facin discriminació a l’ensenyaent a Mallorquines, King Parc, Les Comes i Vallcanera Parc.

Ara, vostés poden compensar aquesta despesa, fent dessistir l’Ajuntament en el judici del CRAE o bé recuperar-lo fent pagar als tècnics i la Junta de Govern els seu cost quan els aclarin que l’ONU i el POUM no són el mateix. 🙂

9 07 2008
Altre anònim

Sra. Silenca,
La factura pel transport no serà pels pares dels alumnes de Vallcanera, ho serà pels alumnes de totes les urbanitzacions de Sils, que jo sàpiga Vallcanera en tant no es segregui, és Sils, i els seus nens són de Sils. Els cagadubtes moderats d’AMS no m’ho semblen tant atès que estaven per la gratuïtat del transport i malgrat considerar que no és l’ajuntament qui ha de pagar, en tant l’equip de govern d’aquest ajuntament i d’altres no han estat capaços de negociar amb qui tocava, és a dir el govern de la Generalitat, sense abandonar aquesta reivindicació accepten que es pagui aquest servei per evitar la discriminació. Han presentat una moció que reclama aquest servei gratuït a la Generalitat. D’altra banda s’escadalitza vostè per 53.000 euros d’aquesta subvenció i no ho fa per modificacions pressupostàries d’alguns milers més com les que surten en actes de plens publicades (10 d’abril) i d’altres no publicades que superen amb escreix la quantitat esmentada. Vegi vostè a títol d’exemple les subvencions atorgades als equips de futbol del poble (certament no sóc gaire amant d’aquest esport), o les consignacions per mitjans de transport no especificats. O modificacions per la nova plaça de Mercè Rodoreda, que s’han hagut de fer per una mala planificació del projecte inicial. Cert que C i U no va guanyar les eleccions, va pagar el seu preu, però no crec que hi votés a favor per aquesta condició.

9 07 2008
LNC

Jo veig que no saben perdre, CiU, AMS i ICV han donat una lliçó -i això que tenen dedicació exclusiva- ni cobren aquests sous que s’embutxaquen els d’IdS.

La proposta d’en Ribas alcalde ha fet perdre el nervisa IdS , mentre en Miralles cada cop se’l vei més realista, més centrat, més pel bon rotllo, amb propostes en positiu i AMS i CIU igual, veig que a IdS perden els nervis, estan més extremistes més o estàs amb mi o ets el meu enemic.

Al Tello, al Miralles, al xico, La Ma. Josep, la Margarida, En Ribas o la Cristina se’ls veu amb més ganes de treballar per Sils, més ganes de col.laboració. A IdS els veig més frontistes, més com si cada cosa fos una partida de poquer.

I ja no parlem d’en Cot o en Cordobés, fins i tot en Nogué està en aquesta línia.

Això, diuen els i les que van al Ple, que es veu molt clar. Caldrà anar al Ple.

9 07 2008
LCR

Descontextualitzes les paraules del xibarri, aquesta que no sap escriure ni el seu nom. Abans tu havies fet propostes d’okupació de terrenys, vas cridar a la colla, la convergent amb estelada al capdavant del vallcanerisme quinqui.

The Power of Vallcanera’s Women

En teu alcaldable Xico sembla més interessat en mantenir la seva bona gestió al col.lectiu La Cuina a Sils, millor la cuina que cremarse en politica

LNC ha dit… AVÍS DEL BLOC: No es publiquen comentaris imputant delictes
… excepte si van dirigits als d’IDS els fatxes de m. com tu els anomenes

Llances la pedra pero ara no respons, com tens el tema:
LNC dixit:

Un altre llest al poble, rotllo engaxina i vacila, se’ns vol colar a Sils, és caporal dels mossos d’esquadra (barrufet!!!!) i es manifesta espanyó. Hem contactat amb penya que el posarà les piles pq no ens vé gens de gust els seu rotllo (NBDGust) . A més va d’amic de l’engaxina i en Cot de Can Celdoni :-((((( I vol impressionar els veïns i les veïnes que es queixen que es passa d’horari dient que té amics a l’Ajuntement i és mosso.

Tinguis pebrots d’acabar la feina
Qui sera el següent en ser assenyalat pel teu dit justicier?

Apa, Gràcies per llegir-me 😉

10 07 2008
RAFA

LCR a los de Vallcanera nos sobran pebrots para eso y para más solo tienes que decir el día y la hora para vernos y demostrartelo, siempre y cuando seas un hombre porque lo mismo eres la peluquera o la auxiliar administrativa puesta a dedo en el ambulatorio de vidreres.

10 07 2008
LCR

BDGust, el bar on la penya fa el cubata, si aneu de part de la LNC us fan descompte 😉

Apa, Gràcies per llegir-me 😉 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

10 07 2008
LNC

La festa va estar genial, LCR 🙂 molts bolets, bon rollet, etc..

Amb una mica de sort, la gent valenta de Vallcanera, els i les sense por al quinquisme silenc – la cova dels monstres i els neofatxes d’IdS amb l’enganxina al mig- aturaran Can Celdoni i li treuran la bústia al Cot de l’Entitat (s’ha de tenir barra).

Pensa que amb l’encert de l’acord ICV, CiU i AMS ja hem aconseguit, amb la vostra enrabiada, el transport escolar gratuït per Mallorquines, Les Comes, King Parc i, naturalment, Vallcanera.

Em podràs dir moltes coses, però no amago cap mà. No sóc de Sils poble, és una altra mentalitat 🙂 per exemple, no dic que pateixo abusos quan en Cristobal Gonzales, el Velez, l’isidre Malaver i el propi Cot, ens miren babosament a les noies de Vallcanera i hem de suportar els seus comentaris masclistes i repugnants. Simplement dic que tenen una actitud fastigosa, per això faria bé l’alcalde en canviar la seva salutació sexista, per no ignorar aquestes realitats, mira que ho té fàcil, que aquest fatxós sembla tenir una capacitat única per obrir fronts. És un extremista. O estàs amb mi o estàs contra mi, com els neofatxes, i a sobre militant del PSC.

Fes un bloc, anima’t. Et veig molt motivat/da.

Gràcies a tu per llegir-me, guapo/a 😉

Musu Bat 🙂 🙂 🙂

P.D: En Bart Simpon dóna suport al CRAE i al Govern Catalanista i de Progrés 😉 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

10 07 2008
LNC

A mi no m’embloliquis amb cubates i descomptes, LCR.

Jo, LNC, recomano beure amb molta moderació i un consum molt responsable.

Si heu de conduir, no bebeu ni fumeu. Feu-lo per vosaltres i la resta.

Petons 🙂

10 07 2008
Jo

Confuneu desitjos amb realitats . Moció declaració de béns ,tombada gràcies a CiU. Moció pagar hipoteques amb diners municipals ,tombada gràcies a CiU-IdS-AMS …

I ara resulta que en Xicu Anoro , convergent amb Francisco al DNI ,li va gran aixo de ser alcalde i es conforma amb ser el cap de les cuineres, viatges al Ritz,Hotel Palace ,Madrid,Itàlia , traje ,corbata i les dones als fogons i ell a menjar i a fer ralacions …

Quin cap de llista aquest que no vol ser alcalde ni ara si hi ha moció de censura ni d’aquí tres anys !!!!!!!

10 07 2008
LNC

Tens raó Jo però sense desitjos no es canvia la realitat. les dinàmiques internes dels partits són massa complicades i sempre van endarrerides respecte la voluntat de la gent i els deu costar arribar a acords.

Jo crec que la part vella de CiU i IDS venen a ser el mateix. No em molestis i no et molesto. A la part vella CiU, com a partit no els importa res. Haurien de deixar treballar al nou grup municipal.

És només una opinió.

Petons!

13 07 2008
RAFA

Ola Ola hay alguien por este bloc, donde esta el hortelano del XAVI, ESTA PLANTANDO TOMATES

16 07 2008
diego

Este bloc se esta muriendo que les pasa a los IDS=PSC que lla no entran

16 07 2008
Anònim

Us està quedant el poble molt Guai!!!

Quines pintades tant xules!! Qui és l’autor?? Tinc el menjador de casa que li voldria donar un toc més revel…

Quanta misèria!!!

16 07 2008
LNC

A mi m’agraden.

Petons! 🙂

P.D: Si sabeu alguna cosa de l’hort i la barraca que pressumptament utlitza el Sr. Corbobés d’IdS, a veure si ens el feu saber. 😉 així li podrem preguntar al seu grup sota quines lleis es regeix 🙂

17 07 2008
buf

Per això volíem policia municipal? A veure si espavilen i els enganxen d’una punyetera vegada i se’ls castiga degudament!

17 07 2008
LNC

Si s’ha d’escollir, m’agrada més que enganxin

— Al que aproven una plaça a Can Cabrirol per 12.000 € i s’acaba pagant 73.000 €, desvició 518 % !!!!!

— Al que vol fer-se un xalet en sòl no urbanitzable.

— Al que vol augmentar l’edificabilitat de les seves parcel.les a Mallorquines segons AMS.

— Al que té un hort amb barraca en un terreny que no és seu, i després vol donar una lliçó de lleis a Vallcanera o amb el futur CRAE.

I tantes i tantes i tantes coses més…. Visca l’MDV

Si això era el canvi, cal un tomb. 😉

Petons.

17 07 2008
Laura

Mira, a mi qualsevol que atempti contra els interessos comuns per mi no mereix cap minim respecta, penso que hi ha moltes maneres de demostrar desacord amb el que sigui, més civilitzadament que pintar indiscriminadament façanes publiques i privades.

17 07 2008
LNC

Escrius igual que els nicks habituals pro IdS conofen les a les e finals, a més difames, parles de detencions, drogues i em faltes al respecte per tenir un bloc dir que és d’una altra persona, acusació que canvieu cada mes, ara és aquell, ara l’altra, bla bla bla. Dubto que siguis la Laura habitual d’aquest bloc, a les seves intervancions hi ha més seny i no el quinquisme habitual dels proiDS, que sembla que sempre necessita un enemic o enemiga per justofocar les seves accions.

Si tant et molesten els interessos comuns, com dius, ja has protestat per l’Hort i la barraca que pressumptament ha fet en […] en propietat pública ??? Ja has defensat l’interès comú silenc dels teus veïns i veïnes de les urbanitzacions ?? Ja has protestat perquè l’Ajuntament de Sils vulnera la Llei anticorrupció, segons la pròpia vicepresidenta espanyola. Has protestat per una desviació del 518 % a la plaça de Can Cabirol?? Perquè vulguin fer un xalet a sòl no urbanitzable ??? Que no es facin les auditories?

Sembla que aquest matí tindrem les fotos de la Barraca i l’hort;-) O la teva comunitat s’acaba al cercle de les teves amistats ?

Pel contrari tenim testimonis de Sils, que afirmen que van ser dues persones joves les que van fer les pintades de l’Ajuntament i altres. Prou mentides.

S’ha de tenir una miqueta més de coherència i educació. Menys quinquisme, vaja.

17 07 2008
Anònim

la culpa de les pintades és l’actual desgovern de Sils.

18 07 2008
18 07 2008
buf

Que li facin pagar i netejar a ell mateix. A més d’haver de fer serveis a la comunitat un bon temps!

18 07 2008
LNC

Les declaracions d’en Nogué a premsa acostumen a ser falses. Ja saps.. que si no l’han enxampat però que sí, que si l’han detingut però no, que si el POUM no deixa obrir un CRAE, que si a Vallcanera calen obres, etc…

Això ja comença a semblar l’època Rovira de quan va passar de 7 a 3 😉

Vista la reacció, pronostico més pintades. És una opinió 🙂

Petons! 😉

18 07 2008
Anònim

….a dos quarts d’una de la nit de la matinada de dimecres, una patrulla de la comissaria dels mosos a Santa Coloma de Farners es va desplaçar fins al municipi on el servei de vigilància municipal tenien retingut el vàndal, que va ser detingut com a presumpte autor dels fets. En arribar la patrulla dels Mossos d’Esquadra el detingut es va resistir i va insultar els agents. A més, segons van confirmar fonts policials, va fer diverses temptatives de fugir. Durant l’escorcoll, els agents li van comissar dos esprais de pintura.Jordi C.M., veí de Sils i de 39 anys, va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de resistència i desobediència a l’autoritat i per pintar en edificis públics.

18 07 2008
Laura

A mi m’asembla que aquet tiu esta jugant amb foc, ara que ja se sap qui és no m’extranyaria que un d’els particulars als qui ha pintat la façana li fes una cara nova coma a mínim, jo d’ell m’ho pensaria dos cops abans de tornar-hi.

18 07 2008
Moviment de Defensa de Vallcanera

Ideari
1.- Extinció immediata de l’EUCM Vallcanera Parc i que l’Ajuntament es faci càrrec del manteniment i millora com fa, per exemple, a Can Cabriol.

2.- CEIP a Vallcanera per tal de donar servei més proper als nens i les nenes del veïnat i com a solució al finançament del transport escolar i la massificació que pateix el CEIP de Sils

3.- Il.luminació a les carreteres de Mallorquines a l’Hostal Rolls i a la carretera d’accés a les urbanitzacions de Vallcanera Parc i Les Comes.

4.- Augmentar els serveis i equipaments (Instal.lacions, serveis mèdics, finestra de l’Ajuntament, etc.) al veïnat de Vallcanera, sense perdre cap dels que ja té Sils.

5.- Compromís de l’Ajuntament perquè cap família de Sils hagi de pagar pel Transpot escolar, si la Generalitat no ho fa. (aquesta ja està)

6.- Que no es creï una entitat ni junta de conservació a la urbanització Les Comes, un cop recepcionades les obres de l’actual junta de compensació de la urbanització.

Totes aquestes reclamacions estan essent desvirtuades pel Govern de Sils d’IdS-PM i els Serveis Tècnics, fomentant un conflicte entre Sils poble i les urbanitzacions que a Vallcanera ningú vol. No anem contra ningú ni cap veïnat, només reclamem millores i més qualitat de vida per tot el municipi.

18 07 2008
diari de girona

Comentari enviat el dia 18-07-2008 a les 13:43:13

En ningun momento pillarón a este señor pintando una cosa es que llevara los botes y otra es que te cojan pintando preguntenle ustedes al Alcalde y al Teniente Alcalde, Cot, por los verdaderos motivos por los cuales se esta pintando en Sils si ellos fueran más transparente muchas cosas de la que están pasando no pasarian, señores del diario de Girona si quieren vender durante unos días más diarios,y información sobre todos esto echos que esta pasando tanto en Sils como en Vallcanera Parc, intenten localizar al señor AVH el les podra dar mucha información de los posibles engaños echos por el Ayuntamiento de Sils durante muchos años a los vecinos de Vallcanera Parc, una de las pintadas las izo uno mismo de los IDS=PSC.de Sils
solo decirles que el propio Ayuntamiento de Sils ha echo todo lo posible para que la nueva junta liquidadora de Vallcanera Parc se desolviera, poniendo, el Teniente Alcalde Señor Joan Cot todo su empeño, preguntenle a este personaje por Can Celdoni y que es lo que quiere hacer en una zona forestal. busquen al AVH el les pondra al día de todo con echos muy relebantes.

Autor: PEDRO

18 07 2008
Jordi

Figaos como actua este equipo de gobierno que mañana le permite a la Virguinia Torres y sus seguidores estos que querian hacer obras por valor 1.500,000 €uros y una hipoteca de 25 años con la compañia de aguas de tordera, una reunión en el propio Ayuntamiento, espero que la señora Virguinia informe a los vecinos del presunto engaño que ella y su junta pretendian hacerle a los vecinos, de Vallcanera Parc, la misma empresa de Aguas de Tordera hace un mes y medio le ofrecia al Presidente Arnau, acerse cargo del total del coste de las obras del agua si se le firmaba un contrato de 25 años,
como es posible señora Virguinia que haciendole el mismo contrato que usted les queria hacer a la compañia del Agua a hora sea gratis la instalación para los parcelistas, quienes posiblemente se iban a repartir el pastel.

Y salir del apuro de los pagares que corren por el pueblo por este motivo siguen ustedes empeñados en seguir moviendo la cola.

Pero tengan cuidado porque al final, ha un sera su Junta la que les tenga que devolver a los vecinos el importe total de la contratación de su abogado por la Entidad

Contratación que ningun vecino voto en ninguna asamblea General.

Contratación que se izo ilegalmente.

Los Vecinos tenemos cinco años para poder Denunciar todos estos echos y muchos más.

Que ustedes saben de sobras por ejemplo la morosidad la venta de parcelas

18 07 2008
Jordi

EL VAMPIRISMO SE HA TERMINADO EN VALLCANERA PARC YA NO HAY MÁS SANGRE.

PARA LOS CONTRATISTAS.

18 07 2008
Diari de Girona

9 comentaris
Comentari enviat el dia 18-07-2008 a les 14:46:57

A mi, aquesta gent que pinta, em fa gracia. PERQUE NO HO FAN A LA PORTA DE CASA SEVA?? A veure si algun pintor “artistic”, m’ho respon. Els que pinten a les senyals, a les parets, inclus al terra de la N-II, perque no ho fan a casa seva? Tot aixo bruteja molt, i aquesta gent, deu ser molt bruta, per acabar pintant a casa dels altres. Si algu te una queixa sobre algun servei, que el faci per escrit, i el presenti. Aquesta no es la solucio. En tot cas, una multa de elevat preu, acabaria amb tot aixo. Si algun pot acabar delatant al pintor, que ho faci, i que n’assumeixi les consequencies.

Autor: Pep de Salt
Comentari enviat el dia 18-07-2008 a les 13:43:13

En ningun momento pillarón a este señor pintando una cosa es que llevara los botes y otra es que te cojan pintando preguntenle ustedes al Alcalde y al Teniente Alcalde, Cot, por los verdaderos motivos por los cuales se esta pintando en Sils si ellos fueran más transparente muchas cosas de la que están pasando no pasarian, señores del diario de Girona si quieren vender durante unos días más diarios,y información sobre todos esto echos que esta pasando tanto en Sils como en Vallcanera Parc, intenten localizar al señor AVH el les podra dar mucha información de los posibles engaños echos por el Ayuntamiento de Sils durante muchos años a los vecinos de Vallcanera Parc, una de las pintadas las izo uno mismo de los IDS=PSC.de Sils
solo decirles que el propio Ayuntamiento de Sils ha echo todo lo posible para que la nueva junta liquidadora de Vallcanera Parc se desolviera, poniendo, el Teniente Alcalde Señor Joan Cot todo su empeño, preguntenle a este personaje por Can Celdoni y que es lo que quiere hacer en una zona forestal. busquen al AVH el les pondra al día de todo con echos muy relebantes.

Autor: PEDRO
Comentari enviat el dia 18-07-2008 a les 10:11:50

Ideari

1.- Extinció immediata de l?EUCM Vallcanera Parc i que l?Ajuntament es faci càrrec del manteniment i millora com fa, per exemple, a Can Cabriol.

2.- CEIP a Vallcanera per tal de donar servei més proper als nens i les nenes del veïnat i com a solució al finançament del transport escolar i la massificació que pateix el CEIP de Sils

3.- Il.luminació a les carreteres de Mallorquines a l?Hostal Rolls i a la carretera d?accés a les urbanitzacions de Vallcanera Parc i Les Comes.

4.- Augmentar els serveis i equipaments (Instal.lacions, serveis mèdics, finestra de l?Ajuntament, etc.) al veïnat de Vallcanera, sense perdre cap dels que ja té Sils.

5.- Compromís de l?Ajuntament perquè cap família de Sils hagi de pagar pel Transpot escolar, si la Generalitat no ho fa. (aquesta ja està)

6.- Que no es creï una entitat ni junta de conservació a la urbanització Les Comes, un cop recepcionades les obres de l?actual junta de compensació de la urbanització.

Totes aquestes reclamacions estan essent desvirtuades pel Govern de Sils d?IdS-PM i els Serveis Tècnics, fomentant un conflicte entre Sils poble i les urbanitzacions que a Vallcanera ningú vol. No anem contra ningú ni cap veïnat, només reclamem millores i més qualitat de vida per tot el municipi.

Autor: Moviment de defensa de Vallcanera
Comentari enviat el dia 18-07-2008 a les 10:07:39

Com sempre que l’alcalde de Sils fa declaracions a internet, menteix. Hi haurà Moció de censura.

Autor: LNC
Comentari enviat el dia 18-07-2008 a les 09:53:12

La gent que pinta i son enganxats, haurien -per llei- com a mínim de pagar en proporció a la neteja de tots els graffitis de tota la ciutat,bé sigui en diners o hores de feina de netejador. Perque pagar només el que que s’adjudica a un, deixa als ciutadans que mai pinten amb la despessa de la resta del cost de la neteja de pintades, (que és molt elevat)

Autor: gironi
Comentari enviat el dia 18-07-2008 a les 09:14:36

Em sembla que en Nogué es ha colat un dels seus nyaps. Les pintades són només contra IdS=PSC, contra un xalet que vol fer-se el primer tinent d’alcalde en sòl no urbanitzable i contra l’augment d’edificabilitat del nou POUM respecte l’anterior a unes parcel.les propietats d’en Nogué. A més defensen la fi de deure de conservació de les obres de la urbanització després de 22 anys, fent la pirula Sils a Vallcanera.
el seu ideari és visible a http://mdvallcanera.blogspot.com on podreu veure que no tenen res d’això que vol fer creure en Nogué.

Autor: LNC
Comentari enviat el dia 18-07-2008 a les 08:36:41

AL LLORO QUE NO US ENVAUQUEN TOT AIXÒ ESTA MANIPULAT AQUI NO PLEGARÁ NINGU…

Autor: SILS
Comentari enviat el dia 18-07-2008 a les 08:30:22

Es la nova modalitat de delictes, fer-ho i penjaro a internet pk et detinguin, per aixo anar directament a la policia i dir-los miri sr agent avui he fet unes pintades al ajuntament m detinguim jajaja

Autor: Scarlet
Comentari enviat el dia 18-07-2008 a les 07:54:26

Que pagui! Que fregui! i que estigui un bon temps fent serveis a la comunitat!

Autor: buf

18 07 2008
LNC

la Virgínia té demà una reunió a l’Ajuntament? Si es tracta d’assumptes de Vallcanera volem saber perquè va despatriomanitzar, l’EUCM, les comossions que finques riudarenes va cobrar i perquè parlar per vallcanera amb la mari tere a l’AMPA.

La conconxorxa s’ha d’acabar. S’ha de fer net, com a Vallcanera. Si IdS era el canvi, i el canvi era això, cal un tomb.

18 07 2008
BUF!

bUF!

quina llàstima de bloc, lo bé que està i en el que està degenerant…
amb tants comentaris amb tanta mala baba….(clar, que dona marro…, i el marro engantxa…)

feia temps que no llegia el bloc, em sembla que… continuaré així

BONES VACANCES, a veure si tothom s’assossega i es capaç de dominar la seva agressivitat!!

18 07 2008
VIVA VALLCANERA Y VIVA SILS SIN TUNANTES

Si es guerra, lo que los IDS=PSC, quieren explicaremos todo lo su cedido en estos ULTIMOS 8 MESES, desde el punto asta la coma.

Nunca un Equipo de Gobierno de Sils, habia actuado de la forma en LA que esta actuando, los IDS=PSC de Sils, Señores Martí Nogue y Joan Cot, Alcalde y Teniente Alcalde.

Ustedes DOS, posiblemente, están actuando de la misma forma en la que actuo Francisco Franco en el Golpe de Estado contra España, ustedes están haciendo lo mismo en Vallcanera Parc.

Primero apoyaron a una Junta Ilegal firmarón Comvenios Ilegales dierón su apoyo a esta Junta Ilegal delante de todos los Parcelistas.

Perdieron la Asamblea en apoyo a esta Junta Ilegal.

Gano la Junta Liquidadora, como no tubierón bastante, buscarón dentro de Junta Liquidadora colaboradores prometiendoles no se sabe que para que hicieran, todo lo posible para que no se contratara al abogado contratado, y se rompiera la Junta para que hubierán nuevas Elecciones con la Junta que ustedes apoyaban para que las obras las paguen los Parcelistas.

SEÑORES MARTÍ NOGUE Y JOAN COT EXPLIQUEN USTEDES LA VERDAD DE TODA ESTA TRAMA DE UNA VEZ O SERE YO QUIEN HAGA PUBLICO TODO LO QUE USTEDES ESTÁN HACIENDO, NINGUNO DE USTEDES DOS ME VA A CORTAR A MI.

MI LIBERTAT DE EXPRESIÓN.

Si quieren ustedes dos explicamos los presuntos intentos de soborno que han habido […]

Nosotros no pintaremos paredes pero inundaremos Sils con Hojas informativa […]

18 07 2008
LNC

I tant que ho sap !!! però només mira cap a les seves parcel.les a Mallorquines.

18 07 2008
Anònim

Perquè estan dels nervis a IdS:

Web municipal publicarà convocatòria dels plens
Web municipal publicarà actes de les comissions
Ajuntament pagarà 187 € per usuari transport escolar

Perquè no traguen el bloc de Ítaca:

http://losilenc.blogspot.com/2008/03/el-perqu-de-tot-plegat-el-sils-que.html

http://losilenc.blogspot.com/2008/07/les-tenim-fotos-de-lhort-i-la-barraca.html

21 07 2008
LNC

A la colla d’IdS qualsevol que no els vagi dient si buana són la mateixa gent, i sent quatre com són, no tenen cap escrúpol dir la mentida que calgui.

No és només que actuï molt independent, es que actuo absolutament independent. En tot cas, al Xico, al Miralles i al Tello els haurieu d’estar agraïts (el de la colla d’IdS, no els del poble) a les seves crides via missatges a la meva moderació, però clar quan se’t planten davant quatre […]

21 07 2008
LNC

P.D: I que duri l’enriabada pel transport escolar gratuït.

🙂

Petons !

21 07 2008
Altre anònim

No sóc votant d’IDS ni penso ser-ho, és evident que la seva acció de govern està mancada d’inicativa i l’oscurantisme i prepotència d’algunes accions i la seva incapacitat per informar del que fan i del seu projecte està molt clara. Però crec que això no és motiu per que se’ls sobmeti a la denúcia sistemàtica sobre actuacions ilegals o segons alguns delictives ,sense proves. Si algú les té no cal que jutgi en un blog d’opinió, que vagi a la fiscalia o al jutge i les presenti que és la seva obligació com a ciutadà, si no és així, el que està fent és escampar rumors i calumniar. L’ús de certs qualificatius resulta penós, si el que els utilitza adopta l’actitud que vol denunciar. És una vella estratègia feixista la de la provocació i l’insult, qui tracta de feixistes al altres quina representativitat democràtica té?, la del seu cercle d’amistats? Es pot fer crítica sense recòrrer a la desqualificació. Si els blogs són una eina molt potent de comunicació fem-los servir amb respecte i enriquirem el diàleg, sinó ho fem així farem “blogescombreries” que pot ser agraden molt a alguns
però que a mi i penso que a altres no ens aporten res. Sobre el transport escolar hi ha una nova aportació al blog d’AMS(amsils.bloc.cat), també hi ha en aquest blog la moció aprovada per unanimitat que insta a la Generalitat a resoldre el problema.

21 07 2008
pedro

Altre Anònim: estoi de acuerdo contigo, pero lo que no es loguico,

es que siempre quieran imbolucrar al Albert Miralles y su Grupo Municipal en todos los lios.

Cuando el y su grupo lo unico que hacen es meter mociones para el bien de los vecinos.

21 07 2008
buf

L’Altre Anònim té tota la raó… només cal veure com hi ha noms que no han aparegut més per aquí o en comptades ocasions!

Per cert, de crítiques Pedro n’hi ha pels quatre grups. També podríem afegir la llista del PP que simplement es presentava per recollir algun vot i tan se li’n donava el poble…

21 07 2008
pedro

BUF: ESTOI TOTALMENTE DE ACUERDO CONTIGO

21 07 2008
Anònim

LA LASTIMA ESQUE LOS IDS=PSC DE SILS NO SEPAN APROBECHAR A UNA PERSONA DE VALLCANERA, EN VEZ DE ESTAR EN GUERRA CON EL UN CONSEJO DEJAR DE HACER LA GUERRA EN CONTRA DE ESTA PERSONA SALDREIS PERDIENDO.

21 07 2008
LNC

He de dir que és una crítica interessant la de l’altre anònim. Però quan la política que fan al govern i les actituds dels que estan governant és la que és només es pot parlar d’això.

No és cap blocescombreiria parlar d’ells. És la politica escombreria que fa d’IdS. És la seva política la que els desqualifica, no qui la descriu. Tant de bo governessin d’una altra manera, sense crits, xuleries i prepotències. Ningú és perfecte i tots i totes tenim errades però a aquestes alçades ja comença ha estar clar, i és una opinió molt modesta, que cal un govern plural amb AMS+CiU+ICV. Gairebé una emergència.

22 07 2008
buf

LNC aquest govern no té cap sentit! Ara vols unir el que consideraves totalment extrems oposats… total, si s’ajunten al cap d poc temps ja estaràs demanant un canvi :/

PD. no voto ni votaré el PSC

22 07 2008
LNC

Buf jo mai he considerat extrems oposats ICV+AMS+CiU, al contrari, sempre he considerat que poden expressar la Casa Gran del Catalanisme a Sils 😉 Sempre he defensat que els d’ara de CiU no són iguals que els d’abans de CiU 😉 I bones crtiques he hagut de suportar per ambdues coses.

Crec, però, que els partits juguen més al seu propi interès electoral que al bé del poble. Són lliures de fer-ho, és una opció. pero jo crec que amb l’obligació de pacte i diàleg que comporta un govern de tres (CiU+AMS+ICV) es preguin decisions tant equivocades com les que ha fet IdS, i que l’enganxina tingués la preeminència que té a les decissions de govern. Algú que no li degui cap favor li posaria les piles, crec. Dubto que es demanés el canvi aviat. Potser el que demanaria el canvi seria aquest senyor que portem tants anys patin a Sils, segons diuen les veus de Sils, Mallorquines, King Parc, Les Comes i Vallcanera.

La realitat és crua. 😉

22 07 2008
buf

A CiU són els de sempre… no ens enganyem pas. I tu a CiU els vas burxar molt!

22 07 2008
LNC

Si el bloc té sis mesos i escaig !! algun amic meu si va burxar, al Rovira, i amb raó. Coma ara a aquests 😉

A veure si treballem tots i totes plegats i plegades per Sils, menys sous, menys can celdonis, menys requalificacions nogué, menys rumorets, més vallcanera, menys sous, més llibertat i més germanor. Menys enganxina.

Una proposta: Ara que hi haurà Consell Escolar Municipal, fem a la Cristina Simó presidenta. Serà la manera que no passi l’escandol de la llar d’infants i els ridiculs de l’AMPA amb les inferències d’en Nogué i la seva Colla. Però m’estimo més una vaga sindical, que no pas el mobbing laboral a les educadores o els enganys al president del AMPA. 😉

22 07 2008
APM

Atès que no publiqueu els articles que no són d’ICV-EU, us adjunto el d’AMS sobre transport escolar.

Puntualitzacions sobre el transport escolar
Publicat per amsils.bloc.cat | 20 Jul, 2008

PUNTUALITZACIONS SOBRE EL TRANSPORT ESCOLAR

Després de l’aprovació per part del ple de l’Ajuntament d’una moció per tal d’assumir el cost del transport escolar pel proper curs, des d’AMS volem matisar i clarificar la nostra postura .

Entenem que aquesta aprovació no suposa de cap manera que el tema del transport escolar quedi tancat i resolt. El nostre grup va votar afirmativament la moció per una qüestió de coherència, ja que sempre hem defensat la gratuïtat del servei perquè creiem que és un greuge comparatiu injust que per raons de distància s’hagi de pagar l’accés a l´ensenyament que és un servei obligatori i bàsic. Davant la imminència de la inscripció al transport i atès que els ajuntament s per la seva manca d’eficiència ja estaven disposats a pagar-ne una part, i que no hi hagut cap problema per aprovar modificacions pressupostàries d’última hora cinc vegades superiors a aquest cost, ens semblava injust que les famílies es fessin càrrec de la resta.

N´obstant això, vam presentar la nostra moció perquè pensem que no és l’Ajuntament qui ha d’assumir aquest cost. Aquesta assumpció pot ser només assumible per un curs i circumstancialment, però no pot suposar per la seva càrrega i dimensions una aportació pressupostària permanent, i més tenint en compte que no hi ha cap competència ni obligació legal sobre l’ensenyament per part dels ajuntaments. Aquest tema que sobrepassa l’abast del nostre poble és molt més ampli i requereix una solució definitiva que només pot adoptar el Govern de la Generalitat i el seu Departament d’Ensenyament, per aquest motiu dèiem al començament que aquest tema no ha quedat ni tancat ni resolt. Hi ha una mobilització per part d’AMPES i ajuntaments que continua i ha de continuar per tal d’arribar a aquesta solució definitiva. Des d’aquest punt de vista volem convidar a tots el col·lectius del nostre poble que estan afectats pel problema i als que s’hi sumen per solidaritat que segueixin aquesta lluita mobilitzant-se i fent pinya , per aconseguir el canvi en la normativa i l’assumpció definitiva del servei per part del Govern de la Generalitat que és qui té la competència per fer-ho.

MOCIÓ PRESENTADA PER AMS, SOBRE EL TRANPORT ESCOLAR, AL PLE DEL 3 DE JULIOL I APROVADA PER UNANIMITAT.

Molt Honorable sr. President de la Generalitat.

Honorable sr. Conseller d’Ensenyament.

Aquest Ajuntament davant de la situació creada per la retirada per part del seu Departament de la subvenció per al transport escolar no gratuït, que afecta a nombroses famílies del nostre municipi i d’altres municipis de la comarca, que viuen a urbanitzacions força distants dels centres escolars on els seus fills assisteixen a classe.

CONSIDERA que:

1. La retirada de la subvenció constitueix un greuge comparatiu per les famílies que es poden veure obligades a pagar el servei de transport. Greuge que es determina perquè contradiu dos principis bàsics que fins ara han regit l’accés a un servei essencial com l’ensenyament.: l’obligatorietat i la gratuïtat. Aquestes famílies són discriminades per raó de distància respecte al centre escolar, obligant-les a contemplar una despesa extra que pot ser molt considerable si tenen més d’un/a fill/a. Més si tenim en compte la situació econòmica actual amb increments constants del preus dels carburants i dels preus amb relació al consum de productes bàsics i dels costos per habitatge.
2. Entén aquest Ajuntament, d’altra banda, en relació al que diu la llei:

Títol V de la Llei Orgànica 1/1990 d’Ordenació General del Sistema Educatiu (LOGSE)

“Amb l’objectiu de fer efectiu el principi d’igualtat en l’exercici del dret a l’educació, els Poders Públics promouran les accions de caràcter compensatori amb relació a les persones, grups i àmbits territorials que es trobin en situacions desfavorables i proveiran els recursos econòmics per a aquest fi.” … “Les polítiques d’educació compensatòria reforçaran l’acció del sistema educatiu per tal d’evitar les desigualtats derivades de factors socials, econòmics, culturals, geogràfics, ètnics o d’una altre índole.” (Arts. 63 a 65.)

“ Segons aquest marc jurídic que estableix la LOGSE, el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya possibilita l’atorgament d’ajuts de menjador i de transport, per a aquests alumnes, mitjançant els Decrets 160/96 i 161/96, en atenció a la situació socioeconòmica de les famílies i la distància que cada alumne s’hagi de desplaçar per assistir al centre docent.”

“El Departament d’Ensenyament aporta recursos econòmics als Consells Comarcals amb la finalitat de destinar-los a Ajuts no obligatoris a favor dels alumnes que es desplacen dins del seu propi municipi de residència (segons convenis específics de delegació de la gestió d’aquests serveis).”

Malgrat això, el decret 161/96 no reconeix explícitament la gratuïtat d’aquest servei, error important al nostre entendre ja que alumnes de diferents municipis que poden estar molt a prop tenen dret a transport i menjador gratuïts, i alumnes que són del mateix municipi però es troben a distàncies considerables o molt considerables no gaudeixen d’aquest dret.

No obstant, aquest mateix decret recull en les disposicions addicionals:

“ Quan les necessitats d’escolarització en un determinat municipi així ho aconsellin, i d’acord amb les consignacions pressupostàries existents, es podrà facilitar el servei escolar de transport o la concessió d’ajuts destinats a l’alumnat que cursi el segon cicle d’educació infantil que hagi de desplaçar-se fora del seu municipi de residència, i a l’alumnat d’educació obligatòria que s’hagi de desplaçar a centre docents del mateix municipi però distants del seu lloc de residència.”

Considerem, per tant, que les consignacions pressupostàries s’atenen a un principi de prioritats que ve donat per criteris de tipus polític i en funció de les demandes i necessitats que es vulguin atendre. Entenem que la nostra demanda és justa

ja que respon a la necessitat d’evitar una discriminació davant d’un dret universal de l’infant com és l’educació i a mantenir la cohesió social del nostre poble. Per aquest motiu:

DEMANEM :

3. Del seu govern que intervingui per a la resolució d’aquest problema en dos sentits. En primer lloc, mantenint la subvenció per a continuar amb la gratuïtat del servei. En segona instància, modificant el decret 161/96 per tal d’adequar-lo a les necessitats actuals reconeixent el gran creixement de població infantil en nuclis no urbans de les característiques esmentades.

Agraint l’atenció a les nostres demandes,

La lluita per aconseguir el transport escolar continua i cal informar-ne a tothom. Les AMPES de diferents pobles i la del nostre, no s’han rendit, crec que els ajuntaments tampoc.

22 07 2008
Un pare de sils

Em sembla que els AMS ja tenen remordiments de conciencia per haver votat que si al transport pagat per l’ajuntament, Sereu vosaltres qui l’any que ve presentareu la mocio de treure el pagament de l’ajuntament?

Caldria que ho aclarissiu. Recordeu que rectificar es de sabis.

Sils esta a l’espectativa d’aquesta nova mocio. prego contesta

22 07 2008
Un altre pare de Sils

Interpreto de manera diferent ,que un pare de Sils, el missatge d’AMS. Em sembla més una clarificació que un penediment i lliga perfectament amb altres documents que han publicat abans. Ho veig més com una informació per dir on rau el veritable problema. S’entén que tal com es governa Sils passin coses d’aquest tipus, em refereixo a la votació que es va produir. Despilfarrar en males planificacions i no atendre a necessitats de les persones no és de rebut.

22 07 2008
APM

Que jo sàpiga el Consell Escolar Municipal sol està presidit pel regidor d’Ensenyament. Sense desmerèixer la Cristina Simó i posats a posar presidents/presidentes,¿ perquè no a la Maria Josep López mare de dos fills petits i prou sensible en els temes d’educació, o a la Margarita Roca que va ser regidora d’ensenyament i ho va fer força bé seguint les activitats escolars i sent present en les demandes que feia l’escola? Les dones al poder!

23 07 2008
LNC

Cap problema, APM, però veig a la Ma. Josep i la Margarida més en altres regidories de govern amb en Miralles i en Robas, la Cristina a igualtat i presidenta del CEM, sent directora del col.le a Riudarenes és la candidata perfecta. Però només es una opinió.

El que hem d’evitar són desgavells com els que han passat a l’AMPA i la llar d’infants. Un govern amb ganes, que faci el tomb al que tenim ara.

23 07 2008
MARE

TAMBÉ VEIG MOLT BÉ LA CRISTINA AL FUTUR CEM I A LA MA. JOSEP EN TEMES DE SALUT, ESPECIALMENT EN EFICIÈNCIA EN LA GESTIÓ I RESPECTE ALS METGES.

23 07 2008
Mark

Nou web de l’Ajuntament! Sóc el primer que l’ha vist?!

24 07 2008
DURVAL

Hem costa creure com gent com LNC i companyia tenen la cara de criticar tot el que passa a Sils quan estem vivint una de les etapes mes fosques a Vallcanera gracies a les mentides i enganys d´aquests personatges.
-La falta de transparencia d´aquesta junta no te limits. Entre dimisions i destitucions hi han hagut mes de 5 baixes i no s´ha donat cap explicacio.
-Sense convocar cap assamblea s´ha contractat un advocat amb els diners de tots, entenc que la recepcio de l´urbanitzacio es un tema extraordinari i per tant s´hauria d´aprovar en assamblea.
-Continuem sense aprovar els pressupostos del 2007 ni presentar els del 2008. !!!
Mentrestant els veins continuem pagant religiosament la mensualitat mentre veiem com cada dia l´urbanització presenta un estat mes deporable de consevacio i per desviar l´atencio alguns es dediquen a buscar llangardaixos per la riera, tomaqueres a l´hort del secretari i fer propaganda a l´homenet verd.

24 07 2008
Agustin M.S.

tienes razon durval, lo que esta haciendo esta junta es vergonzoso pero no es extraño si miras quienes hay detras. Son los mismos de siempre. Solo hace falta que mires el curriculum de este tal Valdes y del Fidel Pallerols.

24 07 2008
LNC

Doncs és ben senzill, el compromís de la Junta era liquidar l’entitat, cosa que s’esta fent contra el criteri d’altres persones que volien continuar gestionant. Pensaven que ara era la seva, que la urbanització es podia traïr per fer el joc a IDS. A més no estan reclamant res a l’anterior junta que era la més il.legal de tota la història de la urbanització. Van per feina no per dividir.

A Vallcanera tenim per primer cop una urbanització que fa pinya, menys dos o tres que es deixeb manipular per IdS, la minoria de Sils.

Només s’ha de veure qui hi darrera d’aquest grupet, en Cot, en Nogué, la Virginia, els Gonzàlez, el Carol, el Velez, etc… els de la sopa boba del socialisme històric de Vallcanera.. quatre gats.

En la meva opinió, s’està complint fil per randa el compromís de l’Arnau amb l’assemblea, i si no s’ha fet abans és perquè els llepaculs de l’ajuntament a la junta oblidant la seva signatura en l’ideari volien dedicar-se a fer butlletins i denunciar blocs. 😉

Petons.

25 07 2008
dune

Durval en la Asamblea de Marzo donde os hecharon a la calle 249 parcelistas votaron para liquidar Vallcanera y no Gestionar tambien se voto para que se contratara a un Abogado Urbanistico cosa que la junta anterior no hizo contrato a un abogado sin consultar a los parcelistas […]

25 07 2008
un altre pare de sils

Dubtes sobre la situació de l’AMPA per les actuacions de la Virgínia, la Mari Tere i l’Alícia Solà. Enquesta al Bloc.

L’AMPA de Sils, sembla continuar la seva reflexió, mentre el divorci amb la gent de Vallcanera augmenta, en haver bona part de la Junta les tesis, respecte a la voluntat de la urbanització i el compromís de l’Ajuntament pel transport escolar gratuït al que IDS es va oposar. L’enquesta feta al Bloc reflexa que només un 10 % dels i les participapnts a l’enquesta consideren que l’AMPA sí defensa bé els interessos de les urbanitzacions.

El Bloc de l’Ampa, a tall d’exemple, no enllaça amb cap Bloc de Vallcanera, tot i que en el seu conjunt són més visitats que els exisents a Sils. A Vallcanera, però, la confiança en el president de l’AMPA no ha quedat afectada, però recomanen que deixi de guiar-se per qui “no repressenta ningú a Vallcanera”. Es dóna la circumsntància que gent de Vallcanera aseeguren haver sentit que tant l’Alicía, la Virginia Torres i la Mari Tere Gonzàlez afirmen tenir “negocis immobiliaris i amistat personal amb el secretari municipal, que es qui mana a l’Ajuntament”

25 07 2008
LNC

A veure si citem la font 😉 🙂 🙂 és broma.

Jo crec que l’AMPA es va equivocar d’estratègia. Si l’ajuntament s’hagués compromès primer i després demanar ajut per reclamar a la Generalitat, s’hauria aconseguit més.

De segur que el president ha representat fidelment les opinions que li venien de dins de l’AMPA, però és evident que hi ha gent que diu representar mares i pares de vallcanera i no ho fan. No passa només a l’AMPA, a l’Associació aquesta de veïns que diuen santa eulàlia és una vergonya, no fan res, ni assemblees, es deixen control.lar políticament, literalment venen vallcanera i la seva gent. No presenten cap liquidació en 20 anys.. un desastre total. Una colla de socialistes en un local d’una constructura. Sense miraments.

I després parlen de currículums.. si a vallcanera es coneix tothom des de que deien que no havia aigua i s’havien de posar “aljibes” que deien.. quina barra !!!!

25 07 2008
APM

No sóc de Vallcanera i no coneixo a tothom, però dóna la impressió que alguns només busqueu la confrontació amb uns altres, i pel que sembla amb la intenció clara d’assetjar constantment a l’equip de govern de l’Ajuntament, no sé si tothom hi està d’acord a Vallcanera amb aquesta confrontació ni si gaudeix d’ella com alguns sembla que en gaudiu. Els conflictes enquistats són difícils de resoldre i quan es busca només brega es liquida la convivència, això no ajuda a cap procés democràtic. Potser que busqueu mediadors o noves fòrmules. Atès el teu esperit crític, LNC, sovint no gaire positiu i despectiu vers certs moviments polítics i certes persones, et demanaria que donessis la cara i et dediquessis a la política oferint alternatives constructives si es que les tens. No m’agraden els socialistes, però tampoc el liberals i si he de mirar les aportacions d’uns i d’altres en el context de la història social l’aportació demòcràtica dels primers és molt superior a la dels segons que no van ser ni capaços d’impulsar el sufragi universal i van permetre i impulsar durant un segle i mig l’explotació social i el colonialisme entre altres coses.
Quant al transport escolar no sé si tothom té clar que s’ha de fer per a resoldre el problema, sembla que alguns dels directament implicats de les urbanitzacions de Sils, pensen que “papa ajuntament” ho resol tot, des de la puja del preu del petroli fins al pagament de les hipoteques.
Pensen que amb les seves mobilitzacions davant de l’ajuntament, cridant en els plens i fent pintades han solucionat el tema. No sé si s’han assabentat o s’han volgut assabentar que aquest problema ultrapassa al municipi. A veure si són o no capaços de fer pinya o esperen que d’altres els resolguin els problemes.
No crec que l’estratègia de l’AMPA sigui equivocada en aquest tema, ja que ha seguit la línia de les demés AMPES de la comarca. Penso que encertadament creien que quanta més gent s’hi sumés a la mobilització, més possibilitats hi havia de resoldre el problema.

27 07 2008
Un de sils

el que no entenc d’aquest bloc , es perque s’anulen comentaris que van en contra dels de ICV o el que es el mateix LNC
son comentaris que solsament no coincideixen amb ells, sense insults. pero que els administradors del bloc eliminen. No sera que sou el mateix ?

Demano que es tornin al mateix lloc
Tambe ha desaparegut el que explicava l’error que han reconegut de la votacio de la gratuitat del transport escolar els AMS i crec recordar de CIU. Perque no hi son ?

Nomes el llegeixo dos cops a la setmana. pero si continua aixi, s’acabara al igual que altres usuaris

Demano que no desapareixi aquesta critica

27 07 2008
un altre pare de vallcanera

Durval: no te preocupes en la proxima Asamblea General de Agosto el Presidente Arnau Torres, te pondra a ti y a los cuatro restantes de la junta en vuestro sitio, lo unico que lo mismo que valeis para dejar comentario teneis valer para ir a la Asamblea y exponer lo que tengais que esponer, hay es donde uno/a tiene que dar la cara de lante de los señores/as Parcelistas.

28 07 2008
LNC

Ai, és evidet, que no coneixes la història. Estat de Dret= estat lliberal. Estat Socialista=Dictadura militar.

Les propostes són clares. La confrontació la busca qui veu que les mentides pólítieues deixen de col.lar.

Petons.

29 07 2008
APM

Llàstima que no vulguis aprofundir l’estudi de la història, és molt interessant.
El liberalisme es pot veure des de molts vessants i no em negaràs que les revolucions liberals del XIX van donar lloc a règims absolutistes i totalitaris, així com a l’expansió colonialista que es va perllongar fins la Primera Guerra Mundial, no vull seguir perquè seria molt llarg. No hi ha estat liberal en el liberalisme més pur (paretià), atès que no es vol cap mena d’estat. El teu estimat Milton Friedman i la seva escola de Chicago van assessorar econòmicament al general Pinochet i no es pot dir que fessin meravelles. Compendràs que per a persones com jo, que hem travessat la frontera laboral per l’edat, senyors com aquest economista contraris a les pensions de jubilació no són gaire apreciats.
La segona internacional va separar els socialisme democràtic del totalitari, per tant molt partits socialistes reformistes van abraçar el parlamentarisme i la democràcia representativa com a forma de lluita. És falsa històricament la teva argumentació. Si éts tant jove com dius aprofita, informa´t i aprofundeix.
Gràcies pels petons a la meva edat són un acte de consideració

30 07 2008
LNC

Donc rep molts petons, sincerament.

De la col.laboració de Friedman amb el règim de Pinochet s’ha fet molta demagògia. Es va limitar a fer excel.lents polítiques econòmiques. No va entrar en política. A més L’economia xilena és encara avui la més potent de sudamèrica, mentre la resta de sistemes ultraintervencionistes que no van gaudir de l’escola de chicago ja sabem com ha anat. Oi? No és cert que Friedman estigui en contra de les jubilacions, però com molts altres no creu que hagi de ser l’Estat qui el gestioni amb el calés de la població ocupada. (aquest tema és apassionant)

Respecte el lliberalisme com qualsevol altre moviment va sofrir una contrareforma, la restuaració, contrària als seus principis, que s’anomena restauració perquè l’absolutisme era previ i contrari a les revolucions lliberals.
que finalment però van triomfar (1848), qualsevol altra alternativa (comunisme o feixeisme) posterior han fracasat perque renuncien al sistema de preus com a mecanisme d’assignació de recursos.

La primera i la segona guerra mundial esclaten justament contra el estats lliberals, que en vèncer, generen la reclamació de més drets (moviment obrer, feminisme, vot univernal, creixemnt econòmic, llibertats socials, etc etc)

Socialisme democràtic és com dir democracia cristiana o pau guerrera són oximorons.

Et deixo una font: “Introducció a la història econòmica mundial” de Gaspar Feliu i Carles Sudrià editat per la Universitat de València.

No trobo falsa la meva argumentació, i admiro més a Jhon Nash que al fantàstic friedman.

És un plaer APM poder xerrar d’aquestes coses. Rep el meu agraïment. 😉

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




%d bloggers like this: