Petit comerç vs. Nyap

7 02 2009

Petit comerç de Sils vs. Nyap

aces

119

El comerç de Sils… Qualitat a bon preu i molt a prop teu!

El petit comerç assegura un servei proper al ciutadà, determina la imatge del poble i contribueix a la qualitat de vida dels seus ciutadans. Per a l’Ajuntament de Sils, promoure el desenvolupament del petit comerç és assegurar i garantir als consumidors la plena llibertat d’elecció per a realitzar les seves compres, expressa la vitalitat de la nostra economia, ja que és el primer i més immediat generador d’ocupació, i afavoreix el creixement i el desenvolupament econòmic local de forma sostenible.

A Sils podreu trobar un gran assortiment de productes d’alimentació tradicional, botigues de roba, complements per a la llar i tots els serveis de bellesa i salut. Val la pena passejar-se pels carrers i trobar el què busquem amb la tranquil•litat que ens ofereix el comerç de confiança.

El 21 de juny de 2004 es va constituir l’Associació de Comerciants i Empresaris de Sils, amb l’objectiu de defensar els interessos dels comerciants de Sils i, sobretot, els dels seus clients. La unió d’esforços fa més eficaç el desenvolupament comercial i l’assoliment dels objectius comuns dels associats. Actualment, l’associació ja compta amb 28 establiments associats de diversos sectors i repartits per tota la població.

Els principals objectius de l’associació són:

* Representació, defensa i promoció dels interessos econòmics, socials laborals, professionals i culturals dels seus afiliat
* Foment de la solidaritat dels associats afiliats
* Promoció comercial de la localitat
* Millora constant de la informació i formació dels assistents.

Activitats i serveis

L’associació organitza diversos esdeveniments i activitats promocionals:

* Guia d’establiments: teniu al vostre abast una guia d’establiments que us facilitarà la identificació i localització de tots els establiments associats, agrupats per sectors. La guia s’ha editat en format paper, que podreu trobar al Centre d’Informació (Plaça Estació) i també està accessible a la web.

* Exposició de Flors • Maig • En motiu de l’Exposició de Flors i Fira de Sant Ponç, regal de flors als clients de les botigues de l’associació.

* Festa Major • Setembre • Regal de Vals de Compra als hereus i pubilles de la Festa Major de Sils.

* Campanya de Nadal • Desembre • Sorteig de premis en forma de vals de compra als clients de l’Associació. Al 2005 es van repartir 500€ en 100 premis de 5€.

Els serveis de què poden gaudir els membres de l’associació són:

* Representació davant de totes les administracions, institucions i altres entitats, alhora de discutir o negociar temes com: aparcaments, senyalització dels comerços, etc.

* Assessorament jurídic i tècnic

* Cursets i cursos de formació gratuïts o a preus subvencionats

Si sou un comerciant o empresari del municipi, la vostra participació és fonamental, i els avantatges són molts. La quota per a associar-se és de 10€ al mes per establiment.

Per a més informació o per a adherir-vos a l’associació, us podeu posar en contacte amb qualsevol membre de la Junta acesils@gmail.com

Telèfons:
Anna Suñé – 972 …
Francesc Quintana – 972 …

Associats

Pots accedir a la llista d’associats per ordre alfabètic o descarregar-te la guia d’establiments, on podràs identificar i localitzar tots els establiments associats, agrupats per sectors.

* Establiments associats (format PDF)

* Guia d’establiments (format PDF)

Notícies

* Els comerciants de Sils regalen 1500 flors

* L’Associació de Comerciants i Empresaris de Sils ja disposa de senyalització comercial

Contacte
Associació de Comerciants i Empresaris de Sils

Pg. St. Cosme i Damià, 2

17410 Sils (Girona)

Mail: acesils@gmail.com (…)

Web: http://laparada-aces.blogspot.com

Font: Web de l’Ajuntament de Sils

Llegiu també:

Anuncis

Accions

Information

40 responses

7 02 2009
Nyap II

Nyap II

L’estudi de detall que en Nogué vol aprovar en un ple del mes de març preveu construir un segon Nyap en el tros superior de la parcel·la. Si l’actual Nyap té 1.150 m2 de sostre, el segon Nyap serà un conjunt de tres edificis comercials amb 1.300 m2 de sostre. És bo que tothom sàpiga el que la Junta de Govern IdS va aprovar inicialment i el que l’alcalde vol que un Ple del mes de març aprovi definitivament.

L’estudi de detall s’havia d’aprovar abans de les llicències, com diu literalment la normativa urbanística de Sils ( el Ple municipal, els veïns de Sils i la Comissió d’Urbanisme de Girona haguessin tingut temps de dir la seva).

El que es pretén aprovar ara és un estudi de detall a misses dites, reclamat per un curiós decret d’alcaldia, amb l’excusa que el 15 de desembre l’arquitecte municipal ha efectuat una visita i ha pogut constatar que s’estan realitzant moviments de terres … a la part de dalt de la parcel·la.

I la jugada continua …

Imaginem que, ara, intentaran que els metres quadrats del Nyap II no computin com a supermercat. Recordem que el PTSEC (Pla Territorial Sectorial d’Equipaments Comercials 2006-2009), únicament permet la implantació a Sils d’un màxim de 723 m2 de superfície de venda destinada a supermercat entre el període 2006 a 2009.

8 02 2009
Anònim

Pregunta a la senyora Anna Mª Suñé Pujol, mestressa d’una perruqueria, presidenta de l’Associació de Comerciants i Empresaris de Sils, número 5 de la llista IdS-PM a les eleccions municipals passades:

Sabem que l’alcalde del seu grup s’ha transformat en un activista a favor del Nyap. Ell va tombar, amb el seu vot de qualitat, les mocions contra les irregularitats urbanístiques del Nyap. I s’hi ha mullat tant que ha convertit l’ajuntament en una oficina de col·locació al servei del Nyap, més enllà dels objectius de la borsa de treball municipal que ja fa temps que funciona.

El senyor Nogué, s’hi ha posat tant de ple, que s’hi juga la seva carrera política: si el Nyap s’enfonsa, l’alcalde també. Per això invertirà molt diner públic en advocats que defensin la seva causa, la causa del Nyap.

Doncs bé, ¿com s’ho fa vostè per ser presidenta dels comerciants, militar a IdS, ser una incondicional de l’alcalde i estar favor del Nyap?. Sap vostè que la peixateria La Selva ha tancat?, que la drogueria Schlecker té poca clientela, que l’antic DIA, ara Coaliment, no acaba d’arrencar?.

Pregunti vostè als amos de la bodega i de l’estanc què pensen de la competència que els faria el Nyap. Sense comptar amb totes les promeses de canvis ètics que el seu partit IdS ens va prometre a les passades eleccions.

Considerà vostè que la seva és una situació esquizofrènica que mereix un bon anàlisi?

8 02 2009
otro de sils

os pregunto a los que os oponeis al super que hariais si estuvierais en el paro i tuvieses la oportunidad de tener un puesto de ytrabajo cerca de casa

8 02 2009
LNC

No estem en contra del Supermercat però ha desenvolupar la seva activitat en una obra legal, integrada a l’entorn i complint les normes.

Que no donen feina els supers fets en obres-Nyap? a qui voleu enganyar?

8 02 2009
Un altra

Desmantellar la nau industrial de formigó prefabricat (Nyap) i crear un barri de “vivendes amb tolerància comercial”, com diu la normativa, crearà també molts llocs de treball.

El Nyap I + el Nyap II perjudicaran o arruinaran el petit comerç de Sils que també genera molts llocs de treball al poble, no ho oblidis.

Por un puñado de votos el Nogué va redactar, perdó volia dir “va signar”, un ban vergonyant …

A qui voleu enganyar?

8 02 2009
Veïns

Si tinguéssim uns tècnics i uns polítics (equips de govern CiU-Rovira i IdS-Nogué) com Déu mana, al servei del poble, tot això no hagués arribat tan lluny com ha arribat. Un altre supermercat era possible si tècnics i alcaldes haguessin frenat la brutalitat del promotor.

Encara hi estem a temps: el primer pas és no aprovar aquesta burla d’estudi de detall que en Nogué ha demanat al promotor per “regulatizar” el Nyap.

8 02 2009
una de sils

Els que crideu tant, potser sereu els primers en anar-hi a comprar quan veieu si els preus son competitius i ho teniu davant casa vostre. Inclus, hi no ho desitjo, potser si esteu a l’atur, podeu tenir el ” curro ” a prop.
No hi ha ningú a l’atur ,o vol començar la vida laboral, entre la gent que no el vol ?
El temps ho posarà tot al seu lloc

8 02 2009
una de sils

O potser la mateixa LNC ,o mes ven dit “Els Miralles i sra ” potser podran anar a veure els treballadors perque s’afilien al seu sindicat i aixi ” ell ” tindrà mes punts al haver reclutat a militants del seu partit, vull dir , sindicat ccoo

8 02 2009
una de sils

No troveu extrany que “els miralles ” no parlin que no es bo la creacio de llocs de treball i ho diu en tello als diaris perque l’altra no s’atreveix. Parlem-ne

8 02 2009
LNC

Quines mànies !!! et penses que som idiotes? i que anant repetint mentides covenceràs ningú? Els beneficis laborals i ecoòmics que pot tenir un supermercat són compatibles amb una construcció que compleixi les normes i el procediment, no com aquest Nyap que està ple d’irregularitats que ara ja no poden ser legalitzables. Supermercat legal, Sí. Nyap, No.

A qui vols enganyar repetint que l’únic supermercat possible és aquesta Nau industrial il.legal ???? i Per què ???? Per què li teniu tanta mania a l’Albert ??? us fa por perquè és el que ha mantingut el mateix discurs respecte el Nyap des del començament ???? Aquest era el Canvi que volia IdS ????

No cola 😉

8 02 2009
Una més de Sils

No acabo d’entendre la posició de la presidenta de l’ACES. Crec que els associats a l’ACES s’han de reunir i demanar un canvi de timó en la direcció. Diuen que en Tello representaria millor aquest sector social de Sils.

8 02 2009
OTRO MAS DE SILS

cuidadin , cuidadin , creo que Sils quiere el supermercado , solo son cuatro los que estan en contra.
Puestos de trabajo, poder comparar precios………….

8 02 2009
una de sils

exacte” otro mas de sils ” nomes son quatre, i dic quatre que si vas als plens veuras qui son i que fan dir als de ams el que no tenen pebrots de dor ells , per el que dirien els seus superiors dins el ccoo

8 02 2009
Vèncer sense convèncer

És dubtós que només siguem quatre, doncs encara no he trobat a ningú a qui li sembli bé. Només amb aquests ja superem, i de molt llarg, els quatre que comptes tu, que ets sol i escrius amb més d’un nom.

Llocs de treball? Està demostrat que el petit comerç en genera molt més, alhora que repercuteix més beneficiosament en el poble. Ofereixen un millor servei, reparteixen els beneficis millor i col·laboren amb les entitats i associacions locals.

Preus? És un dels supermercats més cars.

8 02 2009
un aturat de Sils

Em sembla vergonyós que el nostre equip de govern estigui jugant amb la nostra sensibilitat, intenten tocar el nostre punt feble.

Saben que en aquests moments és, segurament, el que més ens preocupa a molts de nosaltres.

Se’ls hi en refot ferir sensibilitats, apunten allà on fa més mal… tot s’hi val per aconseguir els seus objectius.

A molts dels aturats encara ens queden principis i dignitat.

8 02 2009
Una

A més del ban vergongós de l’alcalde, podeu prometre un entrepà de xoriço per cada currículum lliurat a l’ajuntament i una permanent i depilació gratis a la perruqueria de la presidenta de l’ACES pro-Nyap. Mola o no mola la idea?

9 02 2009
anonimo

Si “aturat”, pero ellos ya hace tiempo que perdieron sus principios y su dignidad.
LLevan muchos meses demostrando que las personas no les importan, que si hay que pisar a alguien se le pisa y ya está, si hay que humillar a alguien se le humilla y ya està…
Saben que a muchos parados se les estan acabando los recursos y las esperanzas y quieren aprovechar esta situación.
Suerte en la búsqueda de trabajo, un trabajo digno y en un lugar que cumpla con la normativa.

9 02 2009
Silenca

Aprofitar l’ocasió? Quants llocs de treball dóna una petita botiga familiar? Quants en pot donar un supermercat? A més, és possible que pugui repercutir a les petites empreses del poble però ¿ Quanta gent va a comprar a grans supermercats dels altres pobles degut a què a Sils no hi ha cap lloc prou competent? Quanta gent del poble es desplaça fins a Vidreres o Santa Coloma per anar a comprar? Ja us ho dic jo, MOLTA! Potser dons, no es notarà tant a les empreses del poble, sinó que potser ho notaran els altres grans supermercats si el NYAP és prou competent.
Des de l’ajuntament dons, s’està proporcionant més llocs de treball que no pas els que podrien ocasionar els petits comerços en un any. I això no està bé? Va home va…

A més, què en treurem de tirar a terra el “nyap”, què en treurem? RES! Tot el contari, encara hi perdrem. Tota la despesa que li suposarà a l’ajuntament per indemnitzar als constructors i a la mateixa empresa Consum, seràn diners que abans estaven destinats a un altre lloc (nova bilbioteca, etc etc) i per culpa de tot això, no podrem gaudir de tots aquests nous serveis que tanta falta ens fan.
El NYAP estarà arreclat, però després començerem a queixar-nos que tot allò que “havien promès” no estarà fet.

No se vosaltres, però jo prefereixo uns serveis dignes i un poble que avança que no pas estar endeutats i quedar-nos igual que ara durant un llarg perídoa de temps.

9 02 2009
Silenc

La silenca ens repeteix els ja coneguts arguments no gaire nets i xantatgistes del seu alcalde, que són els arguments IdS-Nogué-CiU-Anoro-serveis tècnics. Uns arguments molt lletjos que admetrien greus il·legalitats urbanístiques a canvi de 20 llocs de treball ( aquesta xifra la va dir l’alcalde) que ves a saber si serien per gent de Sils.

Si vols estalviar, ho pots fer reduïnt la despesa en assessors i advocats externs, aquests que cobren i fan provisió de fons sense que ningú els regategi ni un euro. Si vols estalviar diga-li al teu alcalde que redueixi el seu salari mensual de quasi 3000 euros, sense comptar el seu sou de funcionari bomber, ara que hi ha crisi.

20 llocs de treball no compensen aquest Nyap!
El petit comerç ho pagaria car, i tu ho saps però no ho pots dir! 😉

Aturem el Nyap i si és il·legal enderroqueu-lo!
Mans netes a Sils!

9 02 2009
Silenca

Estic totalment d’acord que s’hi han comés certes irregularitats. No ho nego.
Potser si que són arguments com els que l’alcalde ha dit, però són del tot certs i tant vàlids com els que els ANTINYAM proposeu…

9 02 2009
Silenca

Estic totalment d’acord que s’hi han comés certes irregularitats. No ho nego.
Potser si que són arguments com els que l’alcalde ha dit, però són del tot certs i tant vàlids com els que els ANTINYAP proposeu…
Suposo que el temps posarà les coses al seu lloc i farà allò que hagi cregut convenient de fer.

9 02 2009
Un

I és que l’alcalde i el seu grup IdS, inclosa la presidenta de l’ACES, s’hi han ficat tan a fons que saben que si el Nyap s’enfonsa, ells ho faran també. Apa, a veure si el senyor Victoriano us treu les castanyes del foc i us fa guanyar el pleit contra els veïns, que de diners no en faltaran per aquest “noble” objectiu. I encara tenen el morro de dir que hi han hagut irregularitats però que poden comprar l’opinió pública a canvi de 20 llocs de treball. 😦

Joc net a Sils

9 02 2009
OTRO MAS DE SILS

LA MAYORIA QUEREMOS EL SUPERMERCADO, NO INTENTEIS ENFRENTAR AL PUEBLO,MUCHOS ESTAMOS HARTOS DE TODOS LOS QUE ESTAIS EN CONTRA DEL SUPER,PARAR YA Y NO QUITEIS LA ILUSION DE MUCHOS POR TRABAJAR Y PODER COMPRAR EN SILS Y NO TENER QUE SALIR DEL PUEBLO A COMPRAR.
EL PEQUEÑO COMERCIO NORMALMENTE ES MAS CARO
QUEREIS QUE COMPREMOS EN EL PUEBLO?
PUES…… SI AL SUPER , SI A LA COMPETENCIA , SI AL LOS PUESTOS DE TRABAJO . SI A LOS QUE APOYAMOS AL SUPER.
PARAR YA Y DEJAR DE ENFRENTAR A SILS!!!!!!!!!!!

9 02 2009
LNC

Per què IDS no va aturar el Nyap quan es van fer públiques les irregularitats???

Ara, a aquestes alçades diuen que sí que hi ha irregularitats però que no val la pena?¿? És molt trist…

A veure si unifiquem criteris si només són quatre (mentida) que no volen el Super com es pot enfrontrar (mentida) un poble ??¿? Alguns tenen molta por a tot aquest assumpte que destaparà judicialment el que tot el poble sabia amb la boca fluixeta.

Així de ràpid s’acaba l’assumpte: Volem un super legal, que no emprenyi al veïns i veïnes, que compleixi les normes urbanístiques, de comerç, mediambientals, etc…. no aquesta merda de nau idustrial que és un Nyap.

9 02 2009
OTRO MAS DE SILS

MERDA…. QUE PALABRA MAS GUAY,MIERDA ES LA QUE ESTAIS TIRANDO LOS CUATRO QUE NO QUEREIS EL SUPER.
LNC TEN UN POCO DE RESPETO QUE HABLAR ( escribir en tu caso) NO CUESTA NADA.

9 02 2009
NPI

Otro mas de Sils, de Sils?, si entodavia no has encontrado curro vas al ayuntamiento y preguntas que donde se dejan los curriculums y les pides un bocata de chorizo y un vale para que tu mujer vaya a hacerse la manicura gratuita en la peluqueria del partido. Ya te veo trabajando de segurata en el Consum, con uniforme y porra y todo, que creo que para esto tienes capacidad. Anda, que el Martí te lo agradecerá. Por un puñado de votos el Martí hace lo que le pidan los de arriba.

9 02 2009
Veïns

Què en treure’m de tirar el Nyap a terra?

Responem a la teva pregunta:

– edificar un altre supermercat decent i legal, si el promotor vol. I si no vol caldrà llegir-li la cartilla ( totes les restriccions imposades per les normes urbanístiques i comercials) i bon vent.

– respectar l’urbanisme de Sils, un poble que no es mereix tenir una nau industrial de formigó prefabricat de 8 i més metres d’alçada al mig del seu teixit urbà. Una alçada estúpida ja que està previst que la nau de vendes tingui una alçada molt més reduïda, sota un cel ras

– edificar un supermercat més baix, amb alineacions, formes, alçades i materials adients a l’urbanisme de Sils, respectuós amb el nostre entorn

– edificar un supermercat respectant unes distàncies dignes a les voreres, i que tingui un pati del darrera propi (com el supermercat Dia de Santa Coloma de Farners, per posar un exemple), en terrenys seus, sense l’escàndol tercermundista de convertir un carrer (amb famílies que hi viuen) en el pati del darrera de l’empresa, on els camions del super no hagin de maniobrar en ple carrer per recular cap a un minúscul moll de càrrega i descàrrega

– respectar la normativa que diu que abans d’autoritzar una superfície comercial mitjana s’ha de tenir en compte la mobilitat. A la reunió amb els veïns l’alcalde va reconèixer que això de la mobilitat (carrers, automòbils dels clients, camions de serveis, autobusos comarcals …) no s’havia estudiat però que en un futur hi havia la voluntat d’estudiar tot el tràfic dels carrers de Sils. Això no és el que diu la llei, senyor alcalde, així no s’autoritza un superfície comercial mitjana

– clarificar políticament el funcionament del nostre ajuntament, perquè quedi clar que volem joc net a Sils, sense xanxullos, amb uns tècnics i polítics al servei de la gent del poble i que no s’entreguin als interessos del primer promotor foraster que truca al despatx

Ja veus que en podríem treure moltes coses bones d’aterrar el Nyap, si l’ajuntament o el jutjat revisen les llicències i es demostra la seva il·legalitat

10 02 2009
uno mas

y si probaramos de darles un “incentivo” economico a los que no quieren el nayp…continuarian quejandose??? a lo mejor con esto es suficiente para parar las quejas y el lugar de gastar el dinero en abogados lo tendriamos mas facil…

y los que no defienden el pequeño comercio donde compran cada semana…en Sils ??? en el hipercor, en Sta. coloma?? queda muy bien defender el pequeño comercio como queda bien defender el medio ambiente y tener un 4×4…pero a la ora de la verdad cada uno funciona con sus propis intereses y solo suyos, o no???

10 02 2009
LNC

No, tothom funciona pels seus propi interèsi a més pels de la resta, sino les persones es materien les unes a les altres i no hi haurien manis, eleccions, opinions, etc.

Al grup facebook no en agrada el Nyap http://apps.facebook.com/causes/213487 ja som més de 25. Els que ataquen els veïns i les veïnes més directament afectades ho fan perquè no els perdoneu que hagin plantat cara. A sobre que han de pagar advocats i fer que la batalla no s’hagi donat per acabada, els ataqueu… No teniu vergonya !!!

A més no patiu si el Nyap és legal com s’afirma oficialment, no es posa en risc cap lloc de treball, ni cap risc d’ndemnització (com si no hi hagués assegurança 😉 ) i tot el bla bla bla de l’estupid entestament de l’alcalde amb aquesta merda Nyap.

Per cert, el Vitoriano aquest ja ha perdut uns quants judicis (amb ell tant li fa, cobra igual 😉 ) que li preguntin al Pere Arco… sí, el que va deixar sense uns quants punts del permís de conduir al Rovira, per no respectar l’autoritat.

Ànims i petons als veïns i les veïnes, aquest que escriu en favor de Nyap deu tenir alguna cosa a perdre, però no representa ningú/na

10 02 2009
Una

Corrompre als veïns?

Si Alcaldia, Foncie i Consum es posessin d’acord podrien fer una bona col·lecta, una bona oferta 😉

Piensa el ladrón que todos són de su condición.

11 02 2009
.Alcalde

dimecres, 11 de febrer de 2009

L’alcalde reitera que les obres del supermercat de Can Cabirol són del tot legals

J.C.. Sils.
L’alcalde de Sils, Martí Nogué (IdS-PM), ha reiterat que «no hi ha cap informe que digui» que el polèmic supermercat que s’està construint a Can Cabirol «no és perfecte». Sobre l’aturada d’obres en una part de la parcel·la, Nogué afirma que es va fer únicament «perquè es va detectar que feien alguna cosa més de la que es podia fer, segons el permís d’obres», i que per això ara «s’ha demanat un estudi de detall». Nogué diu que els veïns que s’oposen al supermercat «no han volgut negociar» un acord, i defensa el fet d’haver publicat un ban en què es demanava a la gent que sol·licités feina per a la vintena de places que ofereix el supermercat, ja que és important «en aquest temps de crisi» i «per a Sils és molta gent».

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/noticia?p_idcmp=3524853

11 02 2009
Vèncer sense convèncer

Però si és ell que no ha volgut negociar… Per negociar hi ha d’haver alguna cosa a oferir i no només una capa de pintura de color verd. Quina barra!

11 02 2009
anonimo

quina barra!!!!
no hi ha cap informe?
és perfecte?
no han volgut negociar?

No tothom té un preu, tot i que alguns encara no ho han entés això.
Perqué ells si ho van tenir, aquest preu!
i ho acabaran pagant molt car…
“tiempo al tiempo”

11 02 2009
LNC

Bé sí hi han tres informes tècnics: el del veïns i veïnes, els d’AMS i els d’ICV.

Si l’ocupació en temps de crisi és important per què no hi ha ban de les obres de fons estatal ??¿? Que ja estan coberts aquest llocs de treball?¿?

11 02 2009
L'alcalde menteix

L’alcalde menteix

Si té un nivell acceptable de comprensió lectora, haurà pogut llegir l’escrit de denúncia urbanística presentada pels veïns, els arguments jurídics i urbanístics que acompanyen les dues mocions del darrer ple (la d’AMS i la de ICV) i els informes que acompanyen les denúncies i queixes diverses presentades al Síndic i a la Direcció General d’Urbanisme.

A l’entrevista inicial amb els veïns, a petició d’aquests darrers, va demostrar que no havia mogut un dit per saber quin tipus de superfície comercial es volia construir al seu poble (ell, alcalde i regidor d’urbanisme). Va repetir que no hi havia res a negociar amb l’empresa. Amb aquesta excusa poc presentable de que ell només és un tècnic en la vida privada i que de lleis i normes no en sap gaire, que per això té els tècnics de la casa i ell firma.

Un cop l’edifici ja estava aixecat va tenir la ocurrència de voler parlar amb els veïns. Què volia negociar?, ¿el color d’aquest mur de ciment que envolta el Nyap? Quan els veïns es van reunir a la sala de plens amb els grups municipals, al desembre, ell va trucar per telèfon a darrera hora i se’n va desdir.

L’estudi de detall l’havies de demanar tu o l’alcalde que et va precedir, abans de donar les llicències. A qui vols enganyar amb aquesta jugada de fer parar les obres perquè l’empresa Foncie aplanava terres? El que voleu és regularitzar o legalitzar, a posteriori, saltant-vos la normativa, fent una mala pràctica.

L’estudi de detall el demana la llei urbanística de Sils, l’exigeix literalment abans de donar les llicències. No és un paper qualsevol, perquè ha de passar per informació pública, pel ple municipal i per la comissió d’urbanisme de la Generalitat. Molts ulls, massa gent mirant plànols i fent-se preguntes. Us vau saltar tots aquests filtres i vau autoritzar una nau industrial a tocar la vorera de Bastiments i Països Catalans, amb tot un seguit d’irregularitats.

Apa, escalfa motors a veure si el ple municipal del mes de març t’aprova aquest estudi de detall que tu has demanat a l’empresa amb el Nyap ben aixecat, a fets consumats.

Apa, continua amb les teves vint places, amb aquests arguments caciquils, que faràs molta carrera política. A veure si els teus advocats ben pagats amb fons públics et treuen del merder abans de les eleccions del 2011.

12 02 2009
Anònim

Suposo que has enviat una carta- ban oferint feina al Super-Nyap, a les dues educadores que vas fotre al carrer????.

12 02 2009
Albert

Només esteu pendents de la política d’en Noguer o den Miralles, la gent no pot pensar per si sola i moure’s sense dependre de cap partit? o es que tots els que esteu aquí sou militans des de sempre o només sou militans per una causa determinada, qui vulgui fer política com en Miralles que s’en vagi al parlament a especular, amb la població de Sils no s’hi juga i jo també crec que un supermercat anirà bé pel poble, crearà llocs de treball i els Silencs que anem a comprar a fora ja no hi haurem d’anar (depenent de la qualitat del supermercat) potser es més necessari que beneficï a 4000 persones que no pas que perjudiqui a 4 gats i un polític que els utilitza, temps al temps, l’edifici es lleig i es podria haber fet molt millor però l’idea de fer un supermercat no es gens dolenta, sinó s’hagués fet aquí s’hagues fet allà

12 02 2009
LNC

Si s’hagués fet d’acord amb les normes (lleis) cap problema, però si s’ha fet atemptant al mínims elementals per la que s’han d’aprovar aquest tipus d’obres, donc és una llàstima que l’ajuntament no reaccioni a temps, i la gent hagi de defensar els seus legítims drets als tribunals.

Com veuràs la batalla no és super sí o super no, com deia abans algú la batalla és si hi ha Joc net a Sils o no.

12 02 2009
anonimo

No se trata de un simple super, lo que está en juego va mucho más allá.

Se trata de decir BASTA!
a una manera de gobernar
a un trato humillante hacia las personas que no estan de acuerdo con…
a un saltarse las leyes
a un estar siempre por encima de…
al autoritarismo
a la hipocresia
a la falta de dialogo…

sa trata de decir BASTA!
y para eso no hace falta ser político

12 02 2009
Anònim

Cal tenir una mica de decència a la vida, és brut això de dir que si necessitem un super que l’obrin sigui legal o no. No es pot acceptar que aquí a Sils un promotor de fora o de dins es salti la normativa amb la col·laboració dels que li han donat permisos sense acatar la llei. No volem la llei del més fort i campi que pugui.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




%d bloggers like this: