2ª superfície comercial

12 02 2009

Confirmat, l’estudi de detall preveu una segona superfície comercial de 1.312 m2 de sostre

126

119

Confirmat: l’estudi de detall que l’alcalde vol aprovar definitivament en un ple municipal del mes de març, preveu una segona superfície comercial més gran que la nau industrial ja construïda. Malgrat que les normes urbanístiques de Sils regulen que la parcel·la serà objecte d’un sol projecte de construcció, les llicències es van donar deixant sense definir una bona part de la parcel·la.

El projecte presentat per l’empresa promotora aboca tot el trànsit de sortida dels vehicles dels súpers en un únic punt del carrer Bastiments que, a més, hauria de soportar la circulació dels camions de mercaderies; aquests camions haurien de maniobrar al carrer Bastiments per tal de recular fins a un reduït moll de càrrega i descàrrega. En aquest sentit, entre altres deficiències legals, alguns informes asseguren que no s’ha fet cap estudi de mobilitat, en contra del que diu la normativa que regula les superfícies comercials mitjanes o grans.

La superfície de venda del supermercat que es pretén obrir a l’edifici ja construït (Nyap I) esgota gairebé tota la superfície de venda permesa pel PTSEC. Tot seguit, reproduïm un comentari enviat al bloc fa uns dies:

Nyap II

L’estudi de detall que en Nogué vol aprovar en un ple del mes de març preveu construir un segon Nyap en el tros superior de la parcel·la. Si l’actual Nyap té 1.150 m2 de sostre, el segon Nyap serà un conjunt de tres edificis comercials amb 1.300 m2 de sostre. És bo que tothom sàpiga el que la Junta de Govern IdS va aprovar inicialment i el que l’alcalde vol que un Ple del mes de març aprovi definitivament.

L’estudi de detall s’havia d’aprovar abans de les llicències, com diu literalment la normativa urbanística de Sils ( el Ple municipal, els veïns de Sils i la Comissió d’Urbanisme de Girona haguessin tingut temps de dir la seva).

El que es pretén aprovar ara és un estudi de detall a misses dites, reclamat per un curiós decret d’alcaldia, amb l’excusa que el 15 de desembre l’arquitecte municipal ha efectuat una visita i ha pogut constatar que s’estan realitzant moviments de terres … a la part de dalt de la parcel·la.

I la jugada continua …

Imaginem que, ara, intentaran que els metres quadrats del Nyap II no computin com a supermercat. Recordem que el PTSEC (Pla Territorial Sectorial d’Equipaments Comercials 2006-2009), únicament permet la implantació a Sils d’un màxim de 723 m2 de superfície de venda destinada a supermercat entre el període 2006 a 2009.

Més informació:

Anuncis

Accions

Information

29 responses

12 02 2009
LNC

Ja es veia venir, que tenien preparada des de bon começament una d’aquestes coses tan pròpies de les forces fosques…

Ara que està vist que tenen al Nogué i l’abstenció de l’Anoro, no es pot ser gaire optimista amb Sils….

12 02 2009
VECINA

ALGUIEN PUEDE COMENTAR LO QUE HAN DICHO EN TV DE GIRONA SOBRE EL NYAP?

12 02 2009
LNC

a les 23 hores aquí: http://www.tvgirona.tv/directe.asx

13 02 2009
Carles

Veïns i oposició, mireu d’obrir un altre front denunciant els dos Nyaps a Comerç de la Generalitat que aquí aquests van declarar una única superfície comercial quan van demanar els permisos, i ara estem sabent que se n’havien amagat una altra i de molts metres quadrats, que no van declarar quan tocava; en el cas de Sils, dues superfícies comercials mitjanes equivalen a una gran superfície i …

És un bon tema pels vostres advocats.

Busqueu la col·laboració de l’Associació de Comerciants de Sils, però parleu amb els botiguers, eviteu parlar amb la presidenta, que aquesta és fidel i incondicional a l’alcalde i als Nypas. Mentre els Nyaps no obrin una perruqueria que li faci la competència, ella no mourà el tema, tot el contrari, anirà dient que els Nyaps són molt beneficiosos pel poble.

13 02 2009
k tal

K tal TV Girona ahir ?????

13 02 2009
Jordi

Es bueno k lo que pasa en Sils se sepa en toda la provincia. Dicen que el alcalde repitió su conocido argumento de cacique local, que el superNyap es bueno por los 20 puestos de trabajo que crea, ganados para el pueblo gracias a su sudor, coraje y hombria. La presidenta de la asociación de comerciantes se pondria muy contenta al escuchar por televisión al Jefe de su partido.

13 02 2009
Xinxeta

Trobo estrany que no tngués el matiex criteri quan va despatxar educadores de la llar d’infants.

Personalment crec que ell ja sabia que anirien dos Nyaps sense cap habitatge i no s’esperava que ara Sils no li deixés passar.

Quan s’anul.li l’estudi de detall i el Nyap es consideri judicialment com el nyap que és.. a veure quina excusa posa…

14 02 2009
una de sils

un comunista en audi a-6

L’articulista refexiona sobre els polítics que es declaren “alternatius” i van amb cotxes oficials

JOSEP LÓPEZ DE LERMA Vagi per endavant una cosa prou coneguda: En els meus temps de vicepresident del Congrés dels Diputats vaig disposar de cotxe oficial i també quan vaig ser portaveu del grup parlamentari català (CiU). No seré per tant jo qui em posi en contra de l’existència d’un parc automobilístic al servei de les autoritats del país, s’anomeni Catalunya o s’anomeni Espanya o s’anomeni Europa.
Ara bé, a mi mai se’m va ocórrer l’extravagància d’anomenar al meu cotxe oficial “servei públic”, com sí que ho ha fet aquest comunista anomenat Jordi Miralles, amb qui amb més raó que una santa la Pilar Rahola li va dir a la cara i per televisió que per ser alternatiu – almenys per declarar-se “alternatiu”- el que hauria de fer, consegüentment, és desplaçar-se per Barcelona i per tot Catalunya en un Seat Panda, un cotxe ecològic o en bicicleta. Va afegir: “Aquest carter en excedència que diu que no forma part de la classe política, quan li has tocat la despesa (de la Mesa del Parlament, multimilionària) i el cotxe oficial, caram com s’ha rebotat!”, després de manifestar que per dir que no integra la classe política, “fa molt de temps que viu de la classe política”, com ben cert és i més que reconegut, també és.
L'”alternatiu” Miralles havia dit, abans, que li remou l’estómac quan es parla de la “classe política” sense recordar-se’n, sembla, que ell és diputat, membre de la Mesa del Parlament, vicepresident de la coalició ICV-EUiA, coordinador d’aquesta darrera formació i un llarg etcètera, també en l’àmbit internacional, que té molt a veure, tot, amb la cosa pública i amb l’acció política, i no pas amb el seu antic ofici de carter, però és clar, a un comunista de veritat o de mentida, com és el cas, però que es diu comunista i aixeca el braç amb el puny tancat, no li demanis mai, si-us-plau, que tingui memòria i menys que les seves paraules i els seus fets estiguin travats per la congruència. Avui, desapareguts en Gregorio López Raimundo i en Miguel Núñez poca cosa queda d’autèntic en aquest espai polític. Excepció feta de la teatralització, podem esperar d’aquesta fornada de comunistes el que jo tinc de pastor d’ovelles: Res.
Tanmateix, que no tinguin res, no vol dir que no se’n diguin, de comunistes o que no passin per gent d’esquerra que té to despectiu respecte de tota la resta de ciutadans, la immensa majoria, que ja saben allò que els Reis són els pares i també allò altre que el comunisme real no és altra cosa que una dictadura criminal que ha fracassat allí on ha tingut possibilitat real de materialitzar-se. En Miralles, però, reivindica l’anomena “memòria històrica” i carrega contra el franquisme sense abans haver demanat perdó pels assassinats comesos pel comunisme a Catalunya, quan en Lluís Companys era president, pajaritu l’anomenaven, i reunions de govern celebrava en les principals cases de putes de Barcelona, segons es diu i segons s’ha publicat, i per les massacres dels Lenin, Mao Tse Tung, Castroand company que, això sí, les produïen en nom de la llibertat i en nom del proletariat, sent ells com eren uns aburgesats criminals.
Aquesta societat oberta de la qual estem orgullosos, i em sembla bé, permet que en Miralles i els seus, homes i dones que integren el tripartit que encapçala el president José Montilla, qüestió aquesta per tenir-la ben present, gent que es diu de l'”esquerra alternativa” i gent que viu del pressupost públic, almenys una bona part d’ells, li permet, dic, a aquesta societat, i fins i tot que ho trobi d’allò més normal, que el tal Miralles es manifesti a Barcelona a favor de la Cuba dels germans Castro, una de les darreres “perles” del totalitarisme criminal de signe comunista que el món, un ase, encara permet una vegada l’ha assumit com una protuberància digna de ser contemplada des del somriure de foteta si no fos pel gulag que allí s’ha muntat. Que el tal Miralles, amb l’Audi A-6 esperant-lo a la cantonada per portar-lo de nou a casa en qualitat de “transport públic”, es manifesti a favor dels Castro i participi del Govern de Catalunya sent, com és, coordinador d’una organització política que encara defensa els principis de l’esquerra totalitària, posa en evidència que la nostra és una democràcia imperfecta alhora que aquí tenim l’esquerra -no tota, és clar, perquè la democràtica mereix ser respectada- més rància d’Europa i, sobretot, la que té la cara més endurida d’Europa al compàs del cinisme, de la frivolitat, la mentida, l’engany i, naturalment, del “buenismo” , que s’ha convertit en un càncer devastador.
Jo seré un “fatxa” als ulls d’aquesta tropa d’impresentables dels Miralles i companyia, cosa ja per descomptada, però no passo per les seves homilies que moralitzadores volen ser. No accepto que em donin lliçons de democràcia, de pluralisme, d’honradesa, de pacifisme i de llibertat, perquè en el fons i en la forma són pura i simplement uns mentiders de mil dimonis que s’aprofiten de la bona gent – la humil, la pobre, la poc formada, la que necessita promeses perquè res no té, la que mai no em llegirà – per viure a fons la burgesia del pressupost públic, mentre somia una revolució que ells desitgen que mai no arribi de bé que estan i de bé que es troben en una societat oberta que els acull com el que són: uns comediants que viuen bé que, traduït a la llengua d’en Cervantes vindrien a ser uns “entabanadors”, que és el que són, dit sigui amb tota la naturalitat descriptiva.

14 02 2009
una de sils

M’en oblidava,

NO HI VEIEU SEMBLAÇES AMB ALGUN ALTRA ” PARENT SEU ” QUE VIU A SILS, MENYS AMB EL COTXE OFICIAL.

14 02 2009
Xinxeta

No veig a l’Albert Miralles igual que al Saura, trobo més semblança amb un desconegut candidat d’IDS a l’oposició de Sils, en Martí Nogué, quan prometia canvi a Sils.

Però tampoc crec que siguin iguals, a l’Albert els que prometien i no han fet Canvi l’ataquen, serà que ell sí que és el canvi real i no només el que es proclama per un grapat de vots.

Canviant de tema, si l’alcalde diu que la bondat del Nyap és donar feina (tot i que ja sabem que aquest argument no pot justificar les irregularitas) com és que durant l’execució de l’obra cap silenc ha treballat???

Ai, ai, ai.. que sembla un argument prefabricat i irregular com el mateix Nayp.

Ànims albert, si es piquen ja sabem per què és… per l’única cosa que els mou, el de sempre…

14 02 2009
Jaume

La pena de polític alternatiu és aquet que tenim al poble que se les donava de independent, net, anticorrupció, contrari a l’urbanisme salvatge i que posava pancartes en contra de l’ajuntament quan era regidor de l’oposició i li volien tocar els collons amb el POUM i que ara ha demostrat ser un carca conservador q posa pedres perquè no li entrin a les seves terres i signa bans més propis de cacic local q d’alcalda democràtic, bans al servei d’una empresa privada pagats amb diners municipals i repartits pel poble per funcionaris municipals. Aquet sí que se les donava d’alternatiu a en Rovira i ens va fotre el pel a tots plegats. Aquet que entre bomber i alcalde es deu apropar als 5000 o 6000 mensuals.

13 07 2009
.Sol·licitud supermercat

Dilluns, 13 de juliol del 2009
El Punt

La convocatòria de centres comercials s’ha tancat amb 1.736 m² sense cobrir
El de Palafrugell demana 14.511 m² dels 25.262 disponibles al territori gironí i el de Lloret, 4.055 m²

13/07/09 02:00 – Girona – MÒNICA CABRUJA

La convocatòria per a centres comercials prevista en el pla territorial sectorial d’equipaments comercials (PTSEC) 2006-2009 de la Generalitat s’ha tancat amb dues sol·licituds de les comarques gironines: una gran superfície vinculada a Eroski, a Palafrugell, i un centre a l’antiga plaça de braus de Lloret. Els dos projectes han demanat 14.551 m² i 4.055 m², respectivament, i dels 25.262 m² disponibles pel creixement d’aquestes superfícies han quedat 1.736 m² sense cobrir, ja que 4.960 ja s’havien atorgat a l’Espai Gironès de Salt per a la seva redistribució. Les demés convocatòries del pla seran obertes fins a finals d’any.

Tot està en marxa perquè els nous projectes comercials de Palafrugell i Lloret es puguin convertir en una realitat. El del municipi de Palafrugell es preveu que comporti una gran dinamització del comerç local. Es tracta d’una gran superfície amb un hipermercat vinculat a Eroski i una zona comercial de petites botigues, a més d’un multicinema. Parc Comercial Palafrugell és la societat de nova creació que tira endavant el projecte, que es convertirà en realitat el 2011. Aquest centre ja està inclòs en el planejament urbanístic del municipi i permetrà que es puguin crear uns 500 llocs de treball. Els seus impulsors han demanat 14.551 m² a la Generalitat, tot i que està previst que en tingui uns 20.000, ja que la resta són complementaris al centre comercial i han estat sol·licitats per altres vies.

Pel que fa al centre comercial de Lloret, es tracta del projecte al solar de l’antiga plaça de braus, la promotora del qual és l’empresa DDC Development. Es tracta d’un edifici comercial que tindrà oficines i un aparcament. En aquest cas, s’han sol·licitat 4.055 m² a la Generalitat.

El director dels serveis territorials del Departament d’Innovació, Universitats i Empresa a Girona, David Mascort, va explicar que actualment s’estan duent a terme els tràmits per comprovar que els dos projectes compleixin els requisits abans de rebre el vistiplau de la Generalitat.

Pel que fa a l’Hipercor, ha presentat a la Generalitat l’anomenat IGI (informe general d’implantació per al projecte d’ampliació d’un hipermercat a Girona. «L’informe és positiu, però encara no ha demanat la llicència», va indicar Mascort. L’Hipercor haurà de buscar una via per fer la sol·licitud que no sigui la de gran magatzem, ja que en aquest apartat el PTSEC no inclou cap possibilitat de creixement a les comarques gironines. Tampoc no es podrà presentar com a centre comercial perquè en aquest cas ja s’ha acabat el període de concurrència. El projecte pot entrar per la via d’hipermercat, o bé caldrà esperar que entri en vigor la nova llei que està preparant la Generalitat.
Hipermercats en espera

El PTSEC estableix les possibilitats de creixement en funció de l’oferta i la demanda. Pel que fa a hipermercats, a la demarcació de Girona es considera que les diferents comarques ja estan del tot cobertes, exceptuant la de la Selva, on hi ha la possibilitat d’incrementar 8.486 m² de superfície en hipermercats. Concretament, es tracta dels municipis de Blanes, on hi ha 3.486 m² disponibles en aquest apartat, i a Lloret, en què són 5.000 m² els disponibles. Fins ara, el Departament d’Innovació, Universitats i Empresa no ha rebut cap petició de llicència per obrir hipermercats a Blanes o Lloret. «Hi ha dos informes que són positius, però encara no s’ha demanat cap llicència», va indicar el director dels serveis territorials del departament a Girona. Tot i això, en aquest apartat el termini de peticions és fins a finals d’any. En supermercats s’han rebut tres sol·licituds de Maçanet de la Selva, Santa Coloma de Farners i Sils, però encara queden metres quadrats en deu municipis. Tot i això, si es demanen s’haurà de comprovar primer que no s’hagin obert petits supermercats per la via d’ajuntaments.
Un «outlet» a la Jonquera

Els outlets, van per una altra via. La comissió d’equipaments comercials de la Generalitat ha aprovat la construcció d’un centre comercial de fabricants a la Jonquera. La instal·lació, que promou l’empresari Antoni Escudero, ocuparà una superfície de 10.000 m², tindrà 700 places d’aparcament i hi haurà una vuitantena de botigues de marques reconegudes de roba i complements, a preus més econòmics. El complex està pensat sobretot per atraure públic francès. S’hi farà una inversió d’entre 15 i 20 milions i està previst que s’inauguri d’aquí a un any.

L’empresa que promou el complex és Ainalita, que per-tany al grup empresarial que lidera Escudero. La instal·lació forma part d’un projecte comercial més ambiciós, que es concentrarà al polígon Les Oliveres. A més de la zona oulet, Escudero fa temps que tramita la construcció d’una àrea dedicada a l’alimentació i el parament de casa. Els centres estaran situats de costat, en un polígon de 22 hectàrees i es completaran amb d’altres serveis.
Noves lleis per al comerç

El PTSEC que acaba aquest any és el primer que ha fet la Generalitat i actualment es prepara una nova llei que s’haurà d’adaptar a la directiva europea.

El govern estatal ja ha aprovat la llei de comerç minorista, que atorga a les comunitats autònomes la capacitat de regular la concessió de la llicència d’apertura comercial, tal com havia reivindicat Catalunya. La nova llei estatal s’adapta a la directiva europea que imposa l’eliminació de traves «injustificades» a la llibertat d’establiments i prestació de serveis. Aquesta directiva ha creat molta polèmica. El Ministeri d’Indústria ha manifestat, en un comunicat, que la nova llei reconeix les competències de les comunitats autònomes, ja que el comerç interior és una «competència exclusiva» d’aquestes i, per tant, «seran les comunitats autònomes les que regulin el procediment d’autorització per a la instal·lació d’establiments», d’acord amb criteris com ara la protecció del medi ambient, l’entorn urbà i la conservació del patrimoni.
Altres equipaments

Les superfícies especialitzades s’inclouen en un altre dels apartats del pla territorial sectorial d’equipaments comercials (PTSEC). Aquestes superfícies es divideixen en equipaments per a la persona, electrodomèstics, lleure i cultura i esports. A les comarques gironines, el pla estableix la possibilitat de créixer 2.398 m² en el primer cas; 4.664 m² en el segon; cap possibilitat de creixement en superfícies de lleure i cultura, i 3.354 m² en superfície especialitzada en esports. Des que es va aprovar el PTSEC, l’any 2006, fins ara, no hi ha hagut cap demanda per cobrir aquests metres quadrats disponibles en superfícies especialitzades, segons va informar Mascort. Tot i això, en aquest apartat el termini per presentar sol·licituds serà obert fins a finals d’any. La disponibilitat en metres quadrats per al creixement de superfícies especialitzades es va articular en funció de l’oferta i la demanda.

http://www.elpunt.cat/noticia/article/4-economia/18-economia/59728-la-convocatoria-de-centres-comercials-sha-tancat-amb-1736-ms-sense-cobrir.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=portada&utm_source=rss&utm_medium=portada&utm_campaign=rss

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Botiguers de Sils:
https://silsdelaselva.wordpress.com/2008/01/08/botiguers-empresaris/

Nyap 2009:
https://silsdelaselva.wordpress.com/2009/06/01/estudi-de-detall/

7 10 2009
Veí

Es sabut que quan acabi la crisi del totxo, volen fer una segona superfície comercial a la parcela del Nyap. Al quadern d’alegacions del POUM (que, després de MOLTES presions, l’alcaldia va publicar) es pot llegir que el propietari de la parcel·la on es troba el Nyap va demanar … “que l’ús recreatiu es contempli com a compatible a la subzona A8.1.” Llegint al benvolgut ZZZ

Srta Lnc el sr`. propietari del nyap que era el rei del bingo aeroportuari, que monti un altre bingo benefic per indemnitzar els veins

, ara ens preguntem si voldran fer un bingo o un puticlub (ús recreatiu). De moment, l’equip redactor del POUM ha desestimat l’al·legació del propietari:

http://webspobles.ddgi.cat/sites/sils/Shared%20Documents/POUM/AL.LEGACIONS%20POUM%20SILS%20sense%20nom.pdf
http://webspobles.ddgi.cat/sites/sils/Shared%20Documents/Taulell%20anuncis/POUM/O3E.pdf
https://silsdelaselva.wordpress.com/2009/02/12/segonasuperficiecomercial/

7 10 2009
Anònim

zzz, de quin bingo parles ???; tinc entès que era al revés, que el Vilobí CF va organitzar cap a l’any 2000 una macroquina on es rifaven fins a cotxes i motos i que la Generalitat la va prohibir a causa de les queixes dels bingos catalans

7 10 2009
zzz

Sr o Sra Anonim exacte i aquest senyor(tambe rei del pernil dolç) era el president del totpoderos vilobi cf dels anys 90………….ho ha explicat voste molt be

7 10 2009
zzz

Sr Vei com la srta LNC llegeixi lo del lightclub ho trobara masclista, i com que la oferta femenina ja es prou variada(crec que aviat els gps t assenyalaran on son) crec que lo ideal seria la creacio de una especie de bagdad i al sr propietari li seria mes facil perque em sembla recordar que la mestressa fa anys havia residit per les rodalies de sant dalmai

7 10 2009
LNC

No és únicamement masclista, a més és d’una falta total d’enteniment de les relacions humanes.

És evident que les dones majoritàriament tenim més capacitació en intel.ligència emocional i autoestima i això fa que hi hagi més demanda masculina de pagar pel sexe que no pas femenina, en qualsevol societat.

La colla de masclistes d’això no parla. Normal a mi també em faria vergonya.

Respecte als inversors i promotors que fan negoci d’aquest mercat del sexe donen la talla exacta de la seva poca moral… són perfectament comparables als que trafiquen amb drogues, armes o permeten Nyaps per una comissió, per posar uns exemples.

8 10 2009
Silici

Aquest Sr. o Sra. zzz que sembla que sap de tot em recorda molt als tertulians de ràdio, sobretot de la COPE. (…)

En realitat només hi ha dues opcions: o no té ni p… idea de que parla, molta imaginació i moltes ganes de fer mal pel simple fet de fer mal, o, si de veritat en sap tant, és perquè hi està a dins, dins tota aquesta trepa de individus, personatges de poca alçada, males intencions i vol gallinaci carregats de traumes i complexes.

8 10 2009
LNC

A mi, que votaré i escolto programes de ràdio diferents; i tinc més esperança que ell, el Sr. ZZZ em mereix tota la solvència i crec que ens ha ensenyat moltes coses de com era aquest poble.

8 10 2009
Anònim

ja els agradaria fer callar al zzz, fer callar als blogs i que tothom s’adoctrinés llegint la editorial sectària del Quadern de Sils escrita pel intelectual del partit

8 10 2009
zzz

Sr Silici els seus gustos radiofonics els trobo ideals per voste.
en quan a lo que parlo per ganes de fer mal , etc el treure de dubtes, si un parla d un tema i d altres persones o corroboren ens limitem a comentar i a informar, si a voste el molesta……..no llegeixi…….segueixi escoltant la COPE i fins i tot podra anar al cel.
En quan a lo segon, evidentment jo conec a la majoria de les persones de les que vostes parlen i lo que comento ho faig amb un coneixement que em ve donat per les amistats o coneixenças que un ha tingut al llarg de la seva vida.
Si algu te actuacions incorrectes cap als seus veins, lo que te que fer es molt facil, es limitarse a ser legal………de lo contrari sempre algu acabara parlant d ell

8 10 2009
zzz

Sr silici si voste fa temps que resideix per aquest poble i per aquesta comarca, veura que en tots els pobles sempre hi ha 3 o 4 families que son les que dominen, i normalment estan totes interconectades(mateixs coles, mateixos restaurants, mateixos hobbies) i evidentment si formes part d aquest mon tens una informacio sobre moltes coses que la resta dels veins no tenen, i en quan a lo de traumes i complexes em sembla molt que es posarien a riure , perque la gent que mana……………..li importa molt poc lo que pensen els demes

8 10 2009
Silici

Sr. zzz, en tot cas no llegeixi vostè, si no sap entomar les crítiques. Qui critica ha d’estar preparat per rebre-les. Veig que li cou.

Jo continuaré escoltant les frases extretes de la COPE (no em cal ni vull escoltar-la), que altres ja s’encarreguen de fer-nos arribar a tots els exabruptes vomitius d’aquests que emmerden per intentar fer veure que ells són nets. També continuaré llegint-lo a vostè. Als “enemics” (observi les cometes volades) se’ls ha de tenir a prop i conèixer-los bé.

M’està bé que vostè continui explicant coses (no vull el contrari, com ha deixat entendre algun infeliç/a). Veig que no anava errat i vostè està o estava dins el cotarro (ara potser no el volen?).

Vostès xerrin, xerrin, que altres estan a l’escolta.

Bon vent.

Ah ! Per cert, no em cal anar al cel. Soc a Sils.

8 10 2009
ANONIM

Estic completament d’acord amb el Sr. Silici!
Per fi hi ha algú més en aquest blog que té un punt de vista diferent!!

I pel que fa vostè Sr. ZZZ vagi descarregant la seva ira que nosaltres l’anirem escoltant i de tan en tan l’anirem replicant.

8 10 2009
Anònim

zzz, com classificaries aquests teus nous rivals ideològics: ¿¿¿???de Silscilia, del Vell Sils pota-negra, del New Sils, de Conveniència i Unió, neo-roviristes, mirallistes esquerrans, IdS pura i simple ¿¿¿???

8 10 2009
zzz

sr silici voste estaba criticant?
“enemics” ?
Per coneixer unes coses no vol dir que hi participis, en quan a lo que no em volen …….ja ja ja……….potser voste es un dels que les ultimes eleccions es va quedar sense poder pagar la hipoteca……….i segueixi amb la COPE , la missa dels diumenges i el cilici que fa honor al seu nom l opus decora molt

8 10 2009
zzz

Sr Anonim no si val escriure dos vegades amb diferent nom……..aixo es trampa……que fa de becari dels gurtels?

8 10 2009
zzz

Sr o sra Anonim de triunfitos fracasats o per fer ho mes del poble …….d hereus de casa expropiada

8 10 2009
LNC

ZZZ: “que fa de becari dels gurtels? ”

Vostè és un crack, Sr. ZZZ 🙂

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s




%d bloggers like this: