Racisme a la Millennium?

5 03 2009

millenium

Pares angoixats
5/03/09

ENRIC BARCELÓ I MAITE ASENJO. SANTA CRISTINA D’ARO (BAIX EMPORDÀ)
Notícies de …

* Santa Cristina d’Aro
* Sils

Tenim un fill de color amb 18 anys, el vàrem adoptar amb set mesos, català i fill de catalans. Ha crescut envoltat dels seus amics, catalans com ell, amb tota normalitat i sense que el color de la seva pell li representés cap problema. Però això actualment ha canviat. A més a més de la complexitat de ser pares d’un noi d’aquesta edat, pel que representa tenir 18 anys, hem d’afegir la desagradable experiència de veure com el nostre fill, setmana rere setmana, torna sol a casa per no haver pogut accedir a la discoteca a la qual entren els seus amics amb total normalitat.

El nostre fill, humiliat una vegada i una altra davant de tothom, no entén com en ple segle XXI el color de la pell pot representar un problema per accedir a un lloc d’oci per a joves, com és el cas de la discoteca Millennium & Cosmic Club de Sils i Sugar de Platja d’Aro, locals que ja han estat denunciats per nosaltres. Que algú ens digui si això no és racisme, amb totes les seves lletres, i com podem explicar-li que és un català amb els mateixos drets que els seus amics.

Font: http://www.elpunt.cat

Millennium & Cosmic Club

Anuncis

Accions

Information

4 responses

7 03 2009
Pitu

El meu fill no és negra i més d’un cop li han vetat l’entrada a Millenium, més que racisme jo diria que és discriminació en quan la forma de vestir i l’estil.

7 03 2009
Anònim

El meu fill també és de color i durant un temps, no el varen deixar entrar dins algunes discoteques, Mil·lenium en va ser una d’elles i jo em vaig enfadar com vosaltres, però em ratifico amb en Pitu, que moltes vegads es regeixen per altres criteris i no és justament pel del racisme. Per tant i per experiència personal, et vull fer arribar aquest missatge .
Avui el meu fill és un dels millors clients de Mil·lenium. A més a més, i per ratificar-me, tenen entre el seu personal, gent d’altres països i més concretament, nois de raça “morena”.
Veuràs com passat un temps, coincidirem en aquest comentari.
Rebeu una forta abraçada i el meu suport.

15 03 2009
Xavier

Hola a tots,

Jo soc client setmanal de Millennium, i puc assegurar que sempre veig nois i noies de color, ningu els hi diu res, tot al contrari ben integrats a la Festa i m’alegro que sigui aixi. A més confirmo que al personal de Millennium tenen nois que tambe són de pell més fosca.

Potser que sigués un tema d’estètica. Espero que pogueu resoldre el problema, i el vostre fill pugui trepitjar i gaudir del Millennium com jo cada cap de setmana!

29 07 2010
APM

Jo he anat més de un cop a millenium i haig d dir que veig més de 1, 2 i 10 persones de color, a les quals ningú els hi diu res, i estan ben integrats, crec que més que el problema de color potser és la estètica, però no crec que s’els hagi de titllar de racistes.

Deixa un comentari

