Ple, 5M

6 03 2009

Ple municipal, dijous 5 de març: el Nyap, les Comes, els impostos …

ple5mars02

plemunicipal5mars

Divendres 06 de març de 2009
Diari de Girona

Sils aprova l´estudi detall del polèmic supermercat amb els vots d´IdS i CiU

ICV i AMS, a l’oposició, voten en contra de permetre que el promotor pugui fer tres edificis de botigues al mateix solar “per lògica”

Foto: Els veïns van protestar durant el ple contra el supermercat, que es va celebrar ahir la nit.

SILS | E.BATLLE

La sala de plens de Sils es va tornar a omplir de veïns ahir per debatre un cop més la polèmica que envolta el supermercat Consum, que s’ha construït a l’entrada del municipi venint de Riudarenes, al sector de Can Cabirol. En aquest cas, es portava al ple l’aprovació de l’estudi detall que ha presentat l’empresa promotora al consistori i on aquesta revela que té la intenció de construir tres edificis de botigues al mateix solar del supermercat. En concret, a l’àrea on el consistori va detectar moviments de terres i que va propiciar un decret d’alcaldia, que ha fet aturar les obres del supermercat.

Tot i la crítica de dos dels grups de l’oposició, ICV i AMS, que van votar en contra de la proposta que es duia al ple, l’estudi detall es va aprovar gràcies als vots de l’equip de govern d’IdS i el de CiU, grup a l’oposició. El punt va prosperar entre crits i retrets d’alguns dels veïns que s’oposen el projecte i que ahir van emplenar la sala on se celebrava la sessió.

El grup d’ICV va assegurar que hi votaven en contra “per lògica”, ja que en l’anterior ple van presentar dues mocions per tal que es revisessin si les obres del supermercat que s’havien fet eren il·legals, tal com reclamaven. El portaveu d’ICV, Albert Miralles va insistir que aquest edifici i l’Ajuntament “no ha complert les normes” i que, per tant, tot hauria de quedar aturat, les obres i l’estudi detall.

En canvi, el grup de CiU, també a l’oposició, es va posicionar a favor d’aquest nou tràmit en referència al supermercat Consum de Can Cabirol i va afirmar que l’empresa promotora té tota legalitat a favor seu i que, per tant, “si vol fer el nou edifici, ho pot fer”, assegurava el seu portaveu, Josep Ribas (CiU).

Tot i això, el regidor al mateix temps es lamentava que segurament, “les coses no s’han portat com s’hauria d’haver fet” i es mostrava comprensiu amb els veïns, presents a la sala, que es van queixar de l’aparat d’aquest edifici i ara, asseguren que “es veu que l’equip de govern ho té tot molt clar i que ho tirarà endavant tot”, afirmava ahir un veí de la zona de Can Cabirol. A més, aquest va assegurar que faran el possible perquè es revisi la legalitat del supermercat, “anant a Urbanisme o a les institucions que calguin”.

L’aprovació de l’estudi detall representa que els promotors del supermercat puguin reprendre les obres del Consum. Però per poder construir el nou edifici, els responsables hauran de presentar un projecte i aquest, ser aprovat pel govern local.

L’alcalde de Sils, Martí Nogué (Ids) per la seva banda, va assegurar que l’estudi de detall és un document que ha revelat aquests nous edificis, però recorda que la promotora que desenvolupa la zona comercial “hi té tot el dret”.

A més, va defensar que quan obri el supermercat Consum, “es generarà feina al municipi” i que “serà un bé per a tothom”.

http://www.diaridegirona.cat

~

Dijous 05 de març de 2009
Comentari anònim al bloc

Crònica no gaire formal del ple d’avui:

Al ple d’avui, l’alcalde ha rebaixat els llocs de treball del Nyap, ara són 15-20, diu q tornarà a utilitzar el ban cada vegada que hi hagi un lloc de treball per oferir al municipi i si s’entera que un aturat no n’està al corrent farà anar la policia al domicili de l’aturat pq se n’assabenti !!!

En Ribas de CiU ha estat avui el gran abanderat del Nyap, compleix tot, tots els informes a favor, el seu grup CiU es va reunir amb els promotors no fa gaire, si el Nyap s’atura ho pagarem tots els regidors, si les obres s’aturen serà la ruïna de tots, diu. Sense complexos, diu que ell creu que l’estudi de detall es millor haver-lo fet ara, “és més favorable que es fes ara” (Favorable per a qui, regidor Ribas?)

Per cert, si les obres s’han aturat durant els mesos de gener i febrer, ¿quan ha costat aturar les obres?

Diu que ningú va protestar fins que el Nyap ja estava aixecat, ¿com és que ningú va dir res?. Però, senyor Ribas, normal! si l’ajuntament no va avisar als veïns, es va amagar informació i no es va tramitar l’estudi de detall que hagués donat lloc a un període de 30 dies d’al·legacions. En Ribas torna a treure l’argument de que hi ha gent que es queixa pq ara no veu el Montseny.

En Ribas ha quedat molt bé amb en Quimet, que estava entre el public.

Amb dos grups a favor i dos en contra, s’ha aprovat l’estudi de detall que ara passarà a la Comissió d’Urbanisme de Girona.

Molts veïns de les Comes entre el públic, contents, ara que ja són plenament de Sils, en drets i deures, com han dit els regidors. Ara resulta que el secretari va fer un informe desfavorable.

Sobre el lliurament de l’expedient Nyap al jutjat contenciós per part del secretari, l’alcalde ha dit que “vui pensar que està fet”, “només faltaria”.

“Hola mi vida, estoy aquí en el ayuntamiento” , després q soni el mòbil.

“Fins que no has arribat tu, ningú mai havia faltat al respecte a l’alcalde, ningú havia aixecat la veu a l’alcalde, no havia passat mai”, li diu en Martí, una mica alterat, a l’Albert.

L’Arredondo li ha dit a en Miralles que no confongui taxes, impostos i no se que més. Semursa ha plegat.

També s’ha parlat de Hamas, del Pròxim Orient, de la taxa Tobin i del percentatge de dones que hi ha a la plantilla municipal i la Cristina ha donat moltes estadístiques feministes amb exactitud de dos decimals.

https://silsdelaselva.wordpress.com


152

Anuncis

Accions

Information

11 responses

1 03 2009
.Moció ICV Impostos

dissabte, 28 / febrer / 2009
MOCIONS PLE ORDINARI MARÇ 2009

MOCIÓ ICV-EUiA-EPM

Revisió d’impostos municipals

Exposició de motius

L’alça generalitzada de mitjana el 4% en els impostos pel 2009
supera de manera molt important l’1,6% d’inflació comptabilitzada pel 2008 a Catalunya, i també és una xifra que està molt per sobre dels augments salarials que es negociaran en els convenis col•lectius per aquest any.

Són uns increments que han augmentat considerablement la pressió fiscal sobre els veïns i veïnes de Sils especialment agreujant en una conjunturade crisi econòmica i de creixement de la desocupació.

Aquests increments que erosionen la capacitat adquisitiva i la qualitat de vida dels veïns i veïnes del nostra poble, i especialment, els sectors més empobrits i amb més risc d’exclusió social.

Ens fem ressò de les demandes de la Confederació d’Associacions de Veïns de Catalunya (CONFAVC) que denuncien davant de l’opinió pública.

Per tot això, el grup Municipal d’ICV-EUiA proposa al Ple l’adopció dels següents acords:

ACORDS:

Primer.- Instar a l’equip de Govern la revisió de les ordenances fiscals per adaptar-les a l’IPC real de Catalunya, l’1,6% d’inflació comptabilitzada pel 2008.

Segon.- Establir que del reajustament de les partides d’ingressos i despeses en funció de la variació de l’IPC, es prengui com a criteri dotar de manera important i prioritària els Serveis Socials, per fer front a l’increment de demanda d’aquests serveis.

Tercer.- Enviar aquest acord, a la CONFAC, a les AA.VV. de Sils, a les entitats solidàries i altres entitats del poble.

Publicacio a la WEB municipal.

Febrer de 2009

Font: http://laveudesils.blogspot.com/2009/02/mocions-ple-ordinari-marc-2009.html

2 03 2009
.Moció ICV Renfe

diumenge, 1 / març / 2009
2 – MOCIONS PLE ORDINARI – 5 MARÇ 2009

MOCIO ICV-EUiA-EPM DE PROPOSTES DE MILLORA -RENFE MITJANA DISTANCIA-

RENFE ha anunciat recentment que, com a conseqüència de les obres del TAV a Barcelona, els trens regionals que uneixen poblacions de la regió de girona amb la de Barcelona, patirien més endarreriments i també que augmentaria la durada del trajecte. És un nou afegitó en les creixents deficiències que pateixen els usuaris d’aquesta línia, molts del quals són ciutadans de les comarques gironines.

La degradació de la qualitat que pateix el servei ferroviari entre Barcelona no és, però, un fet atribuïble només a les obres del TAV a Barcelona. En els darrers anys, els usuaris d’aquesta línia han patit tot tipus d’incidències: retards crònics, deficient higiene de les unitats, sobra ocupació del vagons, manca de cobertura telefònica i de línia GPRS. En els darrers vint anys, la durada del trajecte Barcelona – Girona ha augmentat un 37 % passant d’una durada mitjana d’una hora i cinc minuts a una hora i vint-i-nou minuts.

A aquesta degradació del servei s’hi afegeix l’injustificat augment de les tarifes del transport , a partir de l’1 de gener de 2009, amb un augment molt important del preu dels abonaments mensuals, que afecta de forma especials als usuaris habituals de la línia

ICV-EUiA-EPM proposa al ple els següents acords:

– Manifestar a RENFE i ADIF el malestar d’aquest ajuntament per les creixents deficiències en el servei ferroviari de la línia regional entre Figueres i Barcelona i instar-los a adoptar, amb caràcter immediat i urgent, mesures per a millorar la qualitat d’aquest servei.

– Instar al Govern de l’Estat a elaborar un pla de mesures d’estímul i promoció de l’ús del transport ferroviari entre la població que incorpori, entre altres, indemnitzacions pels retards en els trens Catalunya Express iguals als aplicats a la resta de trens regionals i mesures que augmentin la qualitat del servei com són: La millora de la megafonia d’informació en tots els trens, Connexió a la xarxa elèctrica per aparells electrònics i/o informàtics, Connexió wifi, Connexió telefonia mòbil.

– Instar al Govern de l’Estat a iniciar els estudis per a la creació d’un servei de rodalies integrat a les comarques de Girona, tal com contempla el Pla Territorial d’Infraestructures de Catalunya, de manera que s’harmonitzin els serveis de Girona a Blanes, de Girona a Portbou i de Girona a Maçanet de la Selva- Hostalric.

– Instem a RENFE i ADIF a rectificar de forma immediata, reduint:
• L’incremento del temps de viatge.
• L’incremento excessiu del preu de l’abonament mensual, que segons en quins trams ha superat el 7%, -molt per sobre de l’IPC previst- la qual cosa ens sembla totalment desproporcionat a tenor de les prestacions que Mitja Distància Renfe ens dóna
• Irregularitats en el horari

– Instem a RENFE i ADIF en especial a recollir la demanda de més trens en ambdós sentits de circulació.

– Instem que el primer i últim tren s’avancin i retardin respectivament per poder enllaçar com a mínim amb l’AVE de les 07,20 h cap a Madrid i amb el que arriba a BCN (ara) a les 22,38h. Això permetria arribar a les 8,00 h als nostres punts de treball i amb l’últim tren amb sortida de Barcelona el anar a actes culturals i socials que ara amb l’actual horari no ho permet, llevat que s`utilitzi el vehicle propi.

– Demanem al Govern de la Generalitat, en relació amb el nou pla de transport de viatgers aprovat , que entenem que s’ha de millorar, ja que no estem d`acord que com a punt d’inici i final d’una de les línies de rodalies de les Comarques Gironines sigui la població de Ruidellots de la Selva (7.500 viatgers / any), quan a 6 i 12 Km es troben les poblacions de Caldes de Malavella i Sils, amb 192.000 i 227.000 viatgers/any, respectivament.

– Comunicar els acords a Mitja Distància RENFE, a l’ADIF , a l’Honorable Conseller de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya i a l’Excma. Ministra de Foment.

Sils, Febrer 2009.

Font: http://laveudesils.blogspot.com/2009/03/mocio-renfe.html

3 03 2009
.Moció ICV Pirotècnia

dilluns, 2 / març / 2009
3 – MOCIONS PLE ORDINARI 5 DE MARÇ

MOCIO ICV-EUiA-EPM

EN SUPORT DEL MANIFEST PER LA DEFENSA DELS GRUPS DE CULTURA POPULAR I TRADICIONAL CATALANA AMB ÚS DE MATERIALS PIROTÈCNICS

Exposició de motius.

Els grups de Cultura Popular i Tradicional relacionats amb l’us del foc i materials pirotècnics, estan promovent accions de suport al següent manifest:

“L’aprovació de la nova Directiva 2007/23/CE del parlament Europeu, per tal de regular el mercat dels materials pirotècnics de la comunitat europea, ha comportat per part del Govern Espanyol la transposició de la Directiva mitjançant l’Ordre PRE/174/2007 amb importants limitacions per a l’ús dels artificis pirotècnics, sense realitzar distinció entre ús privat i ús per elements festius de cultura popular i tradicionals. Aquest fet comporta l’impediment de la participació d’aquests elements en les processons, seguicis festius i qualsevol acte per part de Balls de Diables, Bèsties de foc, Salt de Plens, etc.

Els materials pirotècnics són utilitzats en les diferents manifestacions de cultura popular i tradicional des del segle XIV i formen part indiscutible del patrimoni immaterials de la cultura Catalana. Avui és mante viva la tradició a Catalunya amb milers actes de foc anuals, per part de centenars de grups de Diables, besties de foc i colles infantils.
Amb la vigència de la Transposició de la Directiva Europea, suposarà la desaparició de tots els grups de cultura popular i tradicional amb foc i una tradició amb més de 800 anys d’història.

Per tot això, demanem:

Que el Govern de la Generalitat de Catalunya i el Govern Espanyol com a òrgans competents, estableixin el caràcter singular dels elements festius de cultura popular i tradicionals catalans, mitjançant una regulació especifica en l’ús dels materials pirotècnics, que garanteixin el correcte desenvolupament de les diferents representacions festives dels grups de foc i de les corresponents colles infantils.”

L’ajuntament de SILS aprova la següent resolució.

ACORDS

1 Donar suport i adherir-se al manifest, sol•licitant al govern de la Generalitat de Catalunya i al Govern Espanyol com a òrgans competents, estableixin el caràcter singular dels elements festius de cultura popular i tradicionals catalans, mitjançant una regulació especifica en l’ús dels materials pirotècnics, que garanteixin el correcte desenvolupament de les diferents representacions festives dels grups de foc i de les corresponents colles infantils.”

2 Trametre aquest acord, per tal que en tinguin coneixement a les següents institucions i entitats:

Presidència de la Generalitat de Catalunya
Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya
Delegació del govern a Catalunya
Federació de Diables i Dimonis de Catalunya (Plaça de Dalt, 10, 43365 – Alforja – junta@diables.cat

Publicacio a la WEB municipal.

Febrer de 2009.

http://laveudesils.blogspot.com/2009/03/3-mocions-ple-ordinari-5-de-marc.html

4 03 2009
Veïns

Considerant els dubtes que els van portar a l’abstenció quan es van votar les mocions dels grups AMS i ICV, hem lliurat un còpia de les nostres al·legacions al grup CiU format pels senyors regidors Francisco Anoro Zuferri Regidor CiU, Margarita Roca Julià Regidora CiU i Josep Ribas Albó Regidor CiU.

Esperem que tinguin a bé llegir els nostres arguments i que estiguin ben informats de cara a la votació de demà dijous, al ple, en que es pretén legalitzar a posteriori unes obres que nosaltres considerem il·legals i no legalitzables.

4 03 2009
.Moció ICV Crisi

dimecres, 4 / març / 2009
4 – MOCIONS PLE ORDINARI 5 MARÇ

MOCIÓ ICV-EUiA-EPM

SOBRE MESURES DE CARÀCTER ECONÒMIC I SOCIAL PER A FER FRONT A LA CRISI ECONÒMICA I A L’INCREMENT DE L’ATUR

Atès que la situació de crisi financera i el procés de desacceleració econòmica que pateix actualment el nostre país està afectant de manera molt seriosa i greu al benestar i a les condicions de vida del conjunt de la classe treballadora i que les conseqüències més immediates estan sent la precarització dels drets socials i laborals i la pèrdua dels llocs de treball i del poder adquisitiu dels treballadors i treballadores.

Atès que l’any 2008 es va tancar a Espanya amb un increment anual de la taxa de l’atur del 46,90% amb 999.416 aturats més, arribant en el còmput total a les 3.128.963 persones en situació d’atur, la xifra més alta d’aturats des de l’any 1.987.

Atès que l’atur està afectat essencialment a sectors productius com ara la indústria o la construcció i que tal fet està comportant la presentació d’expedients de regulació de ocupació (ERO) i del tancament d’empreses, situació que estan aprofitant multinacionals amb elevats beneficis econòmics que utilitzen el xantatge de la deslocalització i l’acomiadament per aconseguir més ajudes del fons públic.

Atès que lluny de impulsar politiques socials, als darrers mesos i especialment des de la Comissió Europea, s’han intensificat les politiques econòmiques de caire neoliberal com ara l’intent d’augmentar en 65 hores la jornada laboral o fórmules de contractació laboral al marge de la negociació col•lectiva que pretenen la individualització de les relacions laborals.

Atès que s’ha evidenciat que la crisi no és només producte de la situació financera internacional sinó que s’ha posat en qüestió el model productiu i de creixement, el model alimentari i el model energètic, cal establir un nou sistema financer internacional sense l’exclusió de cap estat, al servei de l’economia productiva, de les polítiques socials, la investigació, el desenvolupament i la cooperació.

Atès que al nostre país el govern central ha creat un fons de 30.000 milions d’euros, ampliable a 50.000 milions, per garantir la liquiditat del mercat financer i bancari espanyol.

Atès que l’increment de la taxa de l’atur està significant la pèrdua del nivell de compra de les classes treballadores i està comportant una precarització permanent del mercat de treball.

ICV-EUiA-EPM proposa al ple l’adopció dels següents acords:

1. Instar al govern d’Espanya i a la Generalitat de Catalunya en l’àmbit de les seves competències, a promoure un seguit d’actuacions basades en:

• L’mpuls d’un nou model productiu i econòmic, basat en la plena ocupació de qualitat i el desenvolupament de politiques socials que garanteixen el benestar de les persones, la cohesió social i el desenvolupament sostenible.

• La intervenció pública de millora de les rendes salarials, pensions i subsidis per tal d’impedir la precarietat i les desigualtats salarials al mercat de treball, incrementant el SMI a 1.000 euros i el mínim del subsidi de l’atur al 100% del IPREM.

• La gestió del fons de 30.000 milions d’euros d’ajuda a la Banca mitjançant l’Institut de Crèdit Oficial, dotant de manera equilibrada les seves diferents línies de crèdit pel recolzament a las pymes i emprenedors, a la millora de la competitivitat i a les inversions en I+D+i.

• La no autorització per part de l’administració pública de expedients de regulació d’ocupació plantejats de manera injustificada per reduir la plantilla, especialment en empreses altament competitives, tant a nivell productiu com de qualitat, i amb importants índexs de beneficis.

• Una reforma fiscal que reculli el principi de progressivitat real dels impostos amb un important caràcter redistributiu, la persecucio del frau fiscal i l`aflorament de l`economia sumergida.

• Assegurar que la vivenda sigui un dret per a tothom i per això proposem ajudar a les famílies que no poden pagar el seu lloguer o la seva hipoteca. Al mateix temps, s’han de construir mes vivendes socials amb preus assequibles, rehabilitar els edificis dels nostres barris i donar feina als aturats del sector de la construcció.

• Recolzament del sector industrial fomentant una economia productiva i deixant enrere el creixement econòmic basat només en l’especulació immobiliària i financera. Defensa del teixit industrial amb ajudes públiques destinades a les empreses en crisi que presentin plans de viabilitat i de futur.

• L’impuls d’un cicle de pressupostos expansius per despesa social i infraestructures sostenibles amb l’objectiu de fomentar la demanda.

• La implantació de la jornada laboral de 35 hores per llei abans que acabi la legislatura amb la finalitat de millorar la productivitat, combatre l’atur i avançar cap a una ocupació digne i de qualitat. Treballar menys per treballar tots i totes.

2.- Instar al Parlament Europeu i a la Comissió Europea a impulsar les següents actuacions:

• Un canvi del Estatuts del Banc Central Europeu per introduir com objectius de l’entitat la creació de treball i el desenvolupament sostenible.

• L’impuls de polítiques adreçades a instaurar un gravamen dels capitals de arrel especulativa (taxa Tobin), de supressió dels paradisos fiscals i de reforma del comerç internacional a favor dels països dependents.

• La regulació i control dels organismes públics. Transformació de l’actual FMI (Fons Monetari Internacional) en un organisme de intervenció e inspecció en el seguiment de les decisions del mercat financer, amb la finalitat de garantir la seva transparència i la prevenció de politiques especulatives.

• La incentivació de més transport públic i més assequible, apostant per la mobilitat sostenible i creant abonaments de transports més econòmics per als ciutadans i col•lectius amb menys recursos.

2.- Donar trasllat d’aquests acords als Grups Polítics de l’Ajuntament, a totes les forces polítiques catalanes amb representació parlamentària, al Govern de la Generalitat, al Parlament de Catalunya, al Govern Espanyol, al Congreso i Senado espanyols, als sindicats CCOO i UGT, i a les organitzacions empresarials del nostre territori.

Publicacio a la WEB municipal.

Febrer 2009.

Font: http://laveudesils.blogspot.com/2009/03/4-mocions-ple-ordinari-5-marc.html

4 03 2009
anónim

veins, no és per desanimar però… penseu que s’ho llegiran?
voleu dir que no està tot decidit i acordat des de fa temps?

5 03 2009
anònim

Crònica no gaire formal del ple d’avui:

Al ple d’avui, l’alcalde ha rebaixat els llocs de treball del Nyap, ara són 15-20, diu q tornarà a utilitzar el ban cada vegada que hi hagi un lloc de treball per oferir al municipi i si s’entera que un aturat no n’està al corrent farà anar la policia al domicili de l’aturat pq se n’assabenti !!!

En Ribas de CiU ha estat avui el gran abanderat del Nyap, compleix tot, tots els informes a favor, el seu grup CiU es va reunir amb els promotors no fa gaire, si el Nyap s’atura ho pagarem tots els regidors, si les obres s’aturen serà la ruïna de tots, diu. Sense complexos, diu que ell creu que l’estudi de detall es millor haver-lo fet ara, “és més favorable que es fes ara” (Favorable per a qui, regidor Ribas?)

Per cert, si les obres s’han aturat durant els mesos de gener i febrer, ¿quan ha costat aturar les obres?

Diu que ningú va protestar fins que el Nyap ja estava aixecat, ¿com és que ningú va dir res?. Però, senyor Ribas, normal! si l’ajuntament no va avisar als veïns, es va amagar informació i no es va tramitar l’estudi de detall que hagués donat lloc a un període de 30 dies d’al·legacions. En Ribas torna a treure l’argument de que hi ha gent que es queixa pq ara no veu el Montseny.

En Ribas ha quedat molt bé amb en Quimet, que estava entre el public.

Amb dos grups a favor i dos en contra, s’ha aprovat l’estudi de detall que ara passarà a la Comissió d’Urbanisme de Girona.

Molts veïns de les Comes entre el públic, contents, ara que ja són plenament de Sils, en drets i deures, com han dit els regidors. Ara resulta que el secretari va fer un informe desfavorable.

Sobre el lliurament de l’expedient Nyap al jutjat contenciós per part del secretari, l’alcalde ha dit que “vui pensar que està fet”, “només faltaria”.

“Hola mi vida, estoy aquí en el ayuntamiento” , després q soni el mòbil.

“Fins que no has arribat tu, ningú mai havia faltat al respecte a l’alcalde, ningú havia aixecat la veu a l’alcalde, no havia passat mai”, li diu en Martí, una mica alterat, a l’Albert.

L’Arredondo li ha dit a en Miralles que no confongui taxes, impostos i no se que més. Semursa ha plegat.

També s’ha parlat de Hamas, del Pròxim Orient, de la taxa Tobin i del percentatge de dones que hi ha a la plantilla municipal i la Cristina ha donat moltes estadístiques feministes amb exactitud de dos decimals.

5 03 2009
anónim

No sé si en Martí farà servir a “la policia” per anar a oferir feina a domicili, però si que la fa servir per portar cartes d’acomiadament als “seus” treballadors.

5 03 2009
LNC

El que es fa l’emolic és l’arredondo hi ha tres tipus de tributs, taxes (quan es cobra per un servei que només pot donar l’administració, impostos (quan es genera una obligació per transmisió (compra, venda, herència) o salari i constribucions especials (quan s’executa una millora i s’obliga a qui suposadament la gaudirà)

La Moció d’ICV en aquest sentit era perfecta, atès que reduia la presió fiscal que en Nogué ( i en Ribas) tenen tres punts per sobre de la infalció.

Amunt Miralles !!! Avall Nogué i Ribas !!!

6 03 2009
rambo

se presentan a las elcciones municipales sin tener ni idea para representar a los ciudadanos de este pueblo.

Para que les ha valido tanto tiempo en la oposicion para ser tan ineficaces en el govierno muicipal.

11 03 2009
Veïns

Al ple municipal, el senyor Josep Ribas de CiU va dir que s’havia reunit amb l’empresa promotora i que tot era correcta. Moltes reunions amb el promotor i poques amb els veïns, senyors de CiU. Molt escoltar a uns i poc als altres. CAP REFERÈNCIA a la lectura del quadern d’al·legacions que els veïns van lliurar al grup format pels regidors Francisco (Xico) Anoro, Margarita Roca i Josep Ribas. Senyor Ribas, si volgués llegir els arguments dels veïns, segur que no aniria per aquí dient si tot es un problema de veure o no veure el Montseny nevat.

Per cert que el regidor Ribas també va dir que el promotor havia fet alguna modificació a l’estudi de detall durant el període d’al·legacions.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




%d bloggers like this: