Blocs digitals

25 06 2009

round-icon-small 4 novembre 2009. Som el Blog del dia al 3cat.24:

logo_324cat

blocdeldia

*

round-icon-small Juny 2009, El Punt diu que Sils és un dels pobles més actius a Internet:

356

~

357

round-icon-small Setembre 2008, els blocs de Sils:

Anuncis

Accions

Information

70 responses

14 01 2008
Birulai

Els d’AMS han deixat de fer oposició…?

Kina cara… no treballen gaire aquests… eh?

Biru

14 01 2008
xibarri

tu birulai sembla que no vas gaire als plens oi? m’assembla a mi que en comptes de criticar tant lleugeramnet primer hauries de saber que critiques, perquè això mateix que dius no es gens cert, dins la mateixa linea que CIU fan una oposició constructiva, no pas com ICV, que tot al contrari, fan una oposició que pixa fora de test.

14 01 2008
LNC

Jo diria xibarri, que és a les eleccions on es veu qui pixa o no fora de test, o molt bon cop de timó feu els d’IDS o l’Albert miralles serà el proper alcalde, temps al temps.

14 01 2008
xibarri

Apanyats estarem, tot el dia mirant el vent d’on ve per bufar més fort…de debó penses que ICV estan preparats per governar…si a la primera de canvi els hi plegan dos regidors perquè no si veien ni amb cor d’estar a l’oposició! vinga va, no em facis riura…mira IDS ja fa més de vint anys que lluiten per ser on son, no creus que es mereixen una oportunitat?

14 01 2008
LNC

Es que sembla que l’estan cremant molt ràpid !!! El canvi era una altra cosa I els dos que hi ha d’ICV tenen experiència en assumptes municipals.

Ah i reclamo que el secre, com a tot arreu en taula apart, res d’estar amb els regidors i regidores on s’ha vist?¿? Sembla l’enganxina de l’alcalde sigui qui sigui 🙂

14 01 2008
Alguns aclariments....

Xivarri, durant 20 anys hi han hagut molts independents!!.
I al llarg del temps s’han anat cremant i inclus podriem dir que la majoria dels que han marxat no tenen simpaties amb els que hi han ara!!.
L’anterior cap de llista dels Independents va plegar abans d’acabar el mandat, cosa que trobo legitima pels motius que tingués al igual que el regidor d’ICV i la que seguia de la llista d’ICV. És humà no?. Però també se que la llista d’ICV portava més candidats en la llista que cap altre llista. Més dels que necessitava contant amb els suplents.

14 01 2008
Botifler

Xibarri no sé q et passa però només critiques a ICV…

A IDS, CIU i AMS els deixes bé… potser pq són una oposició que “fa fregues” i no ataca gaire…

eh?

aixi q ets regidor…. o millor …encara serà el secretari… 😀

ENGANXINA!

😀

Visca la 3a republica!
Fora els Borbons! Babosos!

14 01 2008
LNC

Jo ja sabia que això d’ENGANXINA triomfaria pel secre.

🙂

🙂

🙂

27 09 2008
·CiU

COSES CURIOSES

Estem al segle XXI, a l’era de la comunicació, on impera el canvi constant i on tot avança tan ràpidament que hi ha coses que uns anys enrere no s’haguessin ni imaginat.

La nostra vida va canviant sense gairebé ni adonar-nos-en. Sense anar mes
enllà, quants de nosaltres haguéssim pensat tenir un aparell a la butxaca que ens pot fer canviar l’atenció de qualsevol cosa que estiguem fent en aquell moment?

Be, el telèfon mòbil, Internet… són exemples dels canvis que van patint els nostres hàbits, la nostra forma de comunicació, de com han canviat les nostres maneres de parlar amb la resta de persones del nostre entorn.

A la nostra era l’ha afectat la globalització i la tecnologia, i això no es pot parar ni, de cap manera, cal fer-ho.

El que sí que ens cal és el seny.

És imprescindible reflexionar sobre l’us de les eines que tenim a l’abast, sobretot de comunicació, i encara més important, si això afecta una comunitat que conviu, com es un poble.

Des d’una època cap aquí ens han “envaït els “blocs”.

Impensable fa uns anys, però una eina de comunicació a l’abast de qualsevol, a qualsevol hora, tots els dies de l’any i que permet parlar sobre qualsevol tema, encara que no se’n tingui coneixement, sense donar a conèixer la identitat, i així, encobert en l’anonimat, capgirar qualsevol opinió de qui ho llegeix.

Cal que ens replantegem tots plegats si se’n fa un bon ús.
Tant de bo que aquest mitjà servis per comunicar bones notícies, per fer conèixer activitats lúdiques i socials del poble, o per tan sots comunicar-nos entre nosaltres sense descrèdits personals.

Sigui qui sigui que escriu en cadascun dels blocs, darrere de cada bloc hi ha una persona que n’és responsable que decideix que es pot dir i que no. No fa pensar, això?

Es realment llibertat d’expressió o senzillament una manera per desfogar idees que no som capaços de dir directament a la cara?

Ens fa millors la tecnologia? Segur que sí, però mirant-la amb mesura i tot el respecte que ens ofereix. Sabent donar una justa mesura a tot plegat i sent capaços de qüestionar tot allò que hi surt.

Autor: CiU de Sils
Font: Quadern de Sils núm. 61, setembre 2008

27 09 2008
Bloc

2 comentaris anteriors:

Pera (20:11:01) : 25 setembre 08

Sogons he lleguit al quadern de Sils al espai dedicat als grup politics m’ha fet molta gràcia la opinió de CiU en vers els blocs silencs, sobretot fen una ferma critica als blocs de lliure edició com son aquest i Sils Cami d’Itaca, m’assembla que no els agrada gens aquest ùltim aixó que allà defensen aferrisadament CiU, deu ser que no reflexa la realitat com diuen ells? No crec que a CiU l’interesi que gent com la que escriu aquell bloc els doni suport i expliqui mentides i doni opinios falses posades en boca de diferents regidors i gent vinculada a l’ajuntament.

SR (16:41:27) : 26 setembre 08

Tan important és o deixa de ser qui està al darrera dels blogs?
A mi, personalment, m’és indiferent qui és o són la LNC o el o els administradors d’aquest blog.

Fins i tot CiU dedica el seu “superespai” al Quadern de Sils a parlar sobre aquest tema (com que no hi han coses més importants…) Al menys ells, els polítics, disposen d’aquest espai per expressar les seves opinions però nosaltres, a on ho podriem fer si no fós gràcies als blogs?

Molts de nosaltres tenim experiències, no gaire gratificants, en què hem intentat estar informats i donar opinions sobre diferents aspectes del nostre poble. És evident que aquests mitjans serveixen per comunicar-nos i per mantenir-nos informats (donat que de moment no tenim cap altre mitjà per fer-ho) I els que els seguim sóm el suficientment intel.ligents perque ningú ens capgiri la nostra opinió (com es diu al Quadern)

Tinc el total convenciment que aquest blog va influir, en gran mesura, en els resultats de les eleccions municipals del 2007; llavors els independents estaven encantats, fins i tot tenien una corresponsal oficial al blog que no s’amagava sota l’anonimat (ara la seva opinió sobre el blog ha canviat dràsticament)

Ànims i felicitats ADMINISTRADORS DELS BLOGS DE SILS!!!!!

27 09 2008
LNC

Trobo que des de la política es vol donar massa importància als blocs, la motivació de qui escriu i comenta acostuma a ser compartir visions, no imposar-les ni vendre-les, per això ja estan els partits que -excepte excepcions- no són cap exemple de transparència… on és la proposta de POUM que critica AMS? on és el primer informe escaler que cita ICV? les actes de les comissions informatives que CIU, IDS,ICV i AMS van votar que es pengessin al web, etc? de moment només als partits… el dia que es pengen a un bloc a sobre critiquen.

Els partits -sobretot els majoritaris- volen interpreta la realitat i després justificar decisions. Els blocs i qui opina es limiten a opinar o informar sense capacitat de decidir.

És una oportunitat pel poble poder passar informació i escrits i opinar de les coses que com a mínim són motiu de debat, i els pobles no acostumen a deixar escapar oportunitats contra les visions idíl·liques de qui governa 😉

27 09 2008
Tito Toti

En Sils la mayoria de webs no son anónimas, si quereis saber porqué se dejan comentarios anónimos y quien los deja se puede ver aquí:

http://losilenc.blogspot.com/2008/02/ids-confonen-labreviatura-de-normes.html

si se hubieran tenido que ver la fotos del huerto del cordobés sin las webs anda que nos hubieramos enterado. Se sabe que los de IDS le lienen tirria a la LNC porque la quisieron comprar por el messenger y convencerla que escribiese a favor de ellos y contra el Anoro, el Miralles y la guarderia. Los que no quieren auditorias de CiU (el Capdevila y el Rovira) también le tienen manía porque no tragan dos o tres de los que le pasan escritos a la LNC.

27 09 2008
Joana

Mira que be, els blocs han de servir per publicà les BONES notícies, i les altres? Xicu, que conservador i aSENYat que ets!, anyores l`epoca de majoria absoluta, tot sota control, Quadern de Sils controlat, algun full volant d’IdS quan eren “revolucionaris” i res mes, o anyores epoques encara més endarrera, ja saps. Val més q t’ocupessis del vostre bloc que el teniu abandonat des del 5 d’abril. Tu Xicu amb les teves cuineres ja en tindries prou, els teus viatgets a Madrid i part de l’estranger, el teu traje i corbata i menjar parat a taula i vinga a utilitzar l’ordinador de la feina per fer de manager de les cuineres .Pera, t`equivocas, que el bloc d’Ítaca està per “”Miralles, alcalde 2011″” i no per CiU, aixo era una falsa pantalla inicial. Cla que també es cert que hi han blocs que us paseu una mica de la ratlla.

27 09 2008
LNC

Joana, que digui demà en Xico que fa la moció de censura (les auditories ja seria l’hòstia!!!) i veuràs quina pantalla catalanista és el meu bloc 🙂 Mas President, Catalunya independent !!!!

Per sobre de la divisió de partits hi ha una altra divisió: el Sils antic i el Sils nou. El Sils de sempre o el Sils transparent. Tant de bo en Xico, en Ribas i la Margarida, acabin el que van començar amb la retirada d’en Rovira i en Xico de cap de llista i apostin pel nou Sils.

Continuo convençuda que en Xico o en Ribas serien una agradable sorpresa per Sils com alcalde i un govern de coalició (sigui quina sigui la coalició) millor que un altre en solitari i tan a la defensiva pe r les seves errades i entestaments, com el govern d’IDS.

Per exemple: Què li costa a l’alcalde pactar la llar d’infants? canviar la salutació sexista? donar informació al web municipal, etc etc etc.. Sembla que hagi après a fer política només barallant-se i no col.laborant i pactant.

I no em fa res reconèixer que, en rigor, són l’Albert Miralles i la Cristina Simó (últimament s’apunten AMS i CiU i això està molt bé) qui més han mogut el poble amb les seves mocions al Ple.

No a la sociovergència, per immobilista. Sí al Govern Catalanista i de Progrés per plural i innovador. Aquest és el meu punt de vista. Si digués que crec en extraterrestres no molestaria ningú, però alguna raó deu haver i a algú deu molestar aquest plantejament de govern. És el seu problema. Que n’aprenguin ! Continuarem parlant d’auditories, Can Celdoni, edificabilitats Nogué, llars d’infants, horts il.legals, Vallcanera, Música i Obama 😉

11 10 2008
12 10 2008
·Endreçant

Endreçant el bloc. Comentaris a l’article Agenda que ara traslladem aquí. L’Agenda desapareix com a article i passa a la capçalera del bloc.

IND (11:51:17) :

No cal arribar a fer pintades de color verd per tot el poble perquè només fas que posar-te encara més gent en contra, ningú et donarà suport si continues actuan així perquè a la fi i al cap tots paguem els desperfectes. Vallcanera només té poques persones que pensin com tu la resta són de fora del país, castellans i no crec que els interessi l’independència ni en Nogué, si vols més serveis et trasllades a viure a Sils, que el lloc on vius no es més que una contradicció ja que aquestes urbanitzacions (no el veinat) va ser creat en els anys seixanta i no crec que es defencessin gaire les llibertats, aventatges: Tranquilitat, Llunyania.. Desaventatges: Llunyania amb el nucli, poca il.luminació, poca despesa per part de l’ajuntament…
Un altre tema, fent gala dels teus estudis no arribaras gaire enlloc, els estudis no ho són res, ens ho fan creure i prou, el que defineix la bondat de la persona es el seu comportament i tu de moment només fas que donar motius en contra per les pintades i destrosses, fes-te entendre

Independència ja!

25 09 2008
LNC (12:07:51) :

Catalanistes i independentistes a vallcanera som uns quants i quantes. Vam anar a la mani de barna 11-S. No hi havia ningú de Sils, per cert. I a més tenim bon rotllo amb la resta de veïns i veïnes i amb gent de Sils. Pq tan poca gent de Sils traga a l’enganxina?

Trobo que si els governs no fan cas qualsevol mitjà pacífic és valid, les pintades i les pancartes han estat molt eficaces. felicitats MDV.

És més reclamo MÉS pintades davant l’actitud dels quatre sociates en el tema de la llar d’infants.

25 09 2008
Maria (13:49:03) :

Pitjor que les pintades trobo l’hort del cordobés, el xalet a Can Celdoni o que no es facin auditories.

25 09 2008
Anònim (14:23:28) :

No crec que l’MDV busqui suport polític sinó aconseguir les seves pretensions a Vallcanera. Atribuir autories a l’MDV és l’únic que sap fer IDS i els quatre de sempre per tapar la seva mala gestió i els seus privilegis, no entenen que el Sils antic ha passat.

25 09 2008
Prat (16:46:26) :

Senyora LNC ,tot el teu discurs, les teves deries i el teu bla,bla, bla es el discurs del senyor Céspedes, administrador de finques amb coneixements d´economia que seu a primera fila i busca merder quan hi ha ple municipal: no es veuen diferències sino identitat. I el MDV, a qui vols enganyar, es un fals moviment de masses (ja, ja, ja) format, dirigit i integrat pel senyor Cespedes i poca cosa més , yo me lo guiso yo me lo como, faig unes pintades, les penju al blog i que important em sento, el rei del bambu, l´autor de les pintades agafat per la policia amb les mans a la massa .Ets una simple anonima i aixo dona dret a dubtar de qui ets, ves a saber si vius a vallcanera, ves a saber la teva edat, ves a saber si ets una o uns quants que sempre esteu de guardia al ciberespai, ves a saber qui escriu quan escrius d´economia i quins son els teus infiltrats que et va passant papers i fotocòpies municipals i fotos de cotxes mal aparcats. I ara em diràs la estúpida pregunta ,”tu deus ser d´Ids o la perruquera de ACES”, ja, ja, ja, a quí vols enganyar.

Anònima

25 09 2008
LNC (18:01:42) :

Trobo que l’anònima Prat té arguments o idees de bomber 🙂 i no coneix gairebé la gent de qui parla, començant per mi.

Quina necessitat d’enganyar he de tenir ? Cap.. no puc negar que és molt interessant veure com evolucionen aquestes idees de bomber segons bufa.

De regal, una part de discurs:

Hem estat advertits que no podem fer-ho per la cridòria dels escèptics… cada vegada serà més forta i més discordant.

Ens han demanat que ens aturem i que tornem a la realitat. Hem estat avisats contra l’oferiment de falses esperances al poble.

Però en la nostra sorprenent història, mai no hi ha hagut res de fals en l’esperança.

Sí, podem.

😉

Sí hem pogut amb el transport escolar.
Sí hem pogut amb la recepció de Vallcanera.
Sí hem pogut amb la moció del CEIP.
Sí hem demostrat que IDS no és cap canvi,
La cridòria continua però ara ho sap tothom: Sí, podem…

25 09 2008
LNC (18:15:05) :

Si us interessa una de les obsessions d’IDS i l’enganxina té el seu bloc aquí:

http://jordigespes.blogspot.com/

Allà es desmunten moltes de les mentides que escampen els que es molesten perquè presenten al.legacions, protesten pels recursos i aplaudeixen a l’oposició al plens. A més és un amic. Entre aquest o en Cot en quedo amb aquest 🙂 🙂 🙂

25 09 2008
Prat (20:03:57) :

tot aixo hu has aconseguit tu amb la teva itaca i ell amb les pintades????
apa , apa,quines idees de bombera tens!!!!!
ja,ja,ja,ja…

el blog li fas tu o tel fa ell????
ja,ja,ja,ja …

Senyora LNC ,tot el teu discurs, les teves deries i el teu bla,bla, bla es el discurs del senyor Céspedes, administrador de finques amb coneixements d´economia que seu a primera fila i busca merder quan hi ha ple municipal: no es veuen diferències sino identitat. I el MDV, a qui vols enganyar, es un fals moviment de masses (ja, ja, ja) format, dirigit i integrat pel senyor Cespedes i poca cosa més , yo me lo guiso yo me lo como, faig unes pintades, les penju al blog i que important em sento, el rei del bambu, l´autor de les pintades agafat per la policia amb les mans a la massa .Ets una simple anonima i aixo dona dret a dubtar de qui ets, ves a saber si vius a vallcanera, ves a saber la teva edat, ves a saber si ets una o uns quants que sempre esteu de guardia al ciberespai, ves a saber qui escriu quan escrius d´economia i quins son els teus infiltrats que et va passant papers i fotocòpies municipals i fotos de cotxes mal aparcats. I no disimulis, ja,ja,ja

25 09 2008
Pera (20:11:01) :

Sogons he lleguit al quadern de Sils al espai dedicat als grup politics m’ha fet molta gràcia la opinió de CiU en vers els blocs silencs, sobretot fen una ferma critica als blocs de lliure edició com son aquest i Sils Cami d’Itaca, m’assembla que no els agrada gens aquest ùltim aixó que allà defensen aferrisadament CiU, deu ser que no reflexa la realitat com diuen ells? No crec que a CiU l’interesi que gent com la que escriu aquell bloc els doni suport i expliqui mentides i doni opinios falses posades en boca de diferents regidors i gent vinculada a l’ajuntament.

25 09 2008
LNC (20:39:40) :

No, dona, l’ha aconseguit IDS i no CiU+AMS+ICV ni l’associació de vallcanera, ni l’MDV…. Tot ha estat voluntat de IDS … els bombers… 🙂 🙂 🙂

Diuen que l’alcalde bota cada cop que perd una votació. i últimament perd moltes. Sí sembla que hi ha gent a CiU que ja els va bé que hi hagi canvi… q estrany!!! deu ser algun ex-regidor d’urbanisme que es va llluir pensant-se que seria ell el candidat 😦 😉 altre gent vol canvi, canvi, canvi !!!!!! i el tindrem !!!

25 09 2008
fan (20:48:11) :

Segueix així LNC som molta gent la que et seguim i això és el que li molesta als del govern que no poden fer i desfer sense que te n´enteris ja va siguen hora de que les veritats surtin a la llum.

25 09 2008
LNC (21:23:31) :

El mèrit és de la gent que no traga i passa documents que l’ajuntament amaga fins i tot a l’oposició. Jo només el publico.

També és una sort comptar amb la sensibilitat de CiU, ICV i AMS que estan recolzant petions justes per Vallcanera i amb la llar d’infants després dels nyaps d’IDS.

I per descomptat amb la gent de Vallcanera que superant totes les dificultats va votar unanimement l’extinció de l’EUCM.

Cràcies a tots i totes .. jo només publico allò que valents i valentes clamen per justícia que es conegui.

25 09 2008
Prat (21:29:43) :

Compares CiU, AMS , ICV amb l´MDV. No fotis!!!
ja,ja,ja …

aixo es com el Cespedes que li va propusar al Miralles fer un tamdem per les proximes municipals, ICV-MDV es diria la coalició, ja,ja,ja …

Compartiu amb el teu colegui una marca Megalomania:

(del Grec μεγαλομανία) és una condició psicopatològica caracteritzada per fantasies delirants de riquesa, poder, genialitat o omnipotència – normalment
anomenades genèricament com a deliris de grandesa. La paraula és una conjunció de “mania”, que significa bogeria, i la paraula grega “megalo”, que significa obsessió amb grandiositat i extravagància, un símptoma comú en la megalomania. És sovint simptomàtica de la mania o la paranoia.

Senyora LNC ,tot el teu discurs, les teves deries i el teu bla,bla, bla es el discurs del senyor Céspedes, administrador de finques amb coneixements d´economia que seu a primera fila i busca merder quan hi ha ple municipal: no es veuen diferències sino identitat. I el MDV, a qui vols enganyar, es un fals moviment de masses (ja, ja, ja) format, dirigit i integrat pel senyor Cespedes i poca cosa més , yo me lo guiso yo me lo como, faig unes pintades, les penju al blog i que important em sento, el rei del bambu, l´autor de les pintades agafat per la policia amb les mans a la massa .Ets una simple anonima i aixo dona dret a dubtar de qui ets, ves a saber si vius a vallcanera, ves a saber la teva edat, ves a saber si ets una o uns quants que sempre esteu de guardia al ciberespai, ves a saber qui escriu quan escrius d´economia i quins son els teus infiltrats que et va passant papers i fotocòpies municipals i fotos de cotxes mal aparcats. I no disimulis, ja,ja,ja

Segueix aixi LNC, amb idees megalomanes de bombera, ja,ja,ja,ja !!!!
Som molta gent la que et seguim ,tu ets la nostra lider espiritual ,el cap de la revolta, ja,ja,ja,ja !!!!

25 09 2008
Anonim (21:39:23) :

si, hi ha el rumor creixent que algun funcionari molt cremat amb carrecs de l’ajuntament i que te claus es dedica a obrir portes remenar calaxos i passar informacio a blocs anònims i gracies per l’enviament

Aixo es un ajuntament o una casa de barrets?

DOCUMENTS QUE L’AJUNTAMENT AMAGA
I TENS EL BARRA O LA INOCENCIA DE DIR-HO!

25 09 2008
LNC (22:13:41) :

odio la filologia grega i el psicoanàlisi clínic, m’estimo més l’economia i la lliure elecció. 😉

Rumors: Els bombers van de cul i estan MOLTTTTT cremats pq el poble els gira l’esquena i ho noten !! 🙂 Comencen els deliris obsseisius de presecució personal: si no és culpa de Vallcanera, és en Miralles o en Gespes o les educadores o el poble sencer…

Ideari MDV= Mocions que perd el Nogué i guanya la gent de Sils 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Apa a tornar a copiar i enganxar que una mentida mil vegades repetida.. ja se sap 😉

petonets!!!

25 09 2008
LNC (22:15:00) :

Recordeu que podeu veure publicat tot allò que IDS vol amagar si envieu correus electrònics.

Sí, podem !

26 09 2008
Anonim (15:56:41) :

diuen pel poble q entre les informacions que li passa una regidora d’ICV i el funcionari que te claus i remena papers , el bloc del camí de Itaca està tant ben informa’t, tb diuen q el funcionari municipal li passa els papers a la seva dona que resulta que estudia economia a Girona i que no es de Vallcanera ni te vint anys

26 09 2008
SR (16:41:27) :

Tan important és o deixa de ser qui està al darrera dels blogs?
A mi, personalment, m’és indiferent qui és o són la LNC o el o els administradors d’aquest blog.

Fins i tot CiU dedica el seu “superespai” al Quadern de Sils a parlar sobre aquest tema (com que no hi han coses més importants…) Al menys ells, els polítics, disposen d’aquest espai per expressar les seves opinions però nosaltres, a on ho podriem fer si no fós gràcies als blogs?

Molts de nosaltres tenim experiències, no gaire gratificants, en què hem intentat estar informats i donar opinions sobre diferents aspectes del nostre poble. És evident que aquests mitjans serveixen per comunicar-nos i per mantenir-nos informats (donat que de moment no tenim cap altre mitjà per fer-ho) I els que els seguim sóm el suficientment intel.ligents perque ningú ens capgiri la nostra opinió (com es diu al Quadern)

Tinc el total convenciment que aquest blog va influir, en gran mesura, en els resultats de les eleccions municipals del 2007; llavors els independents estaven encantats, fins i tot tenien una corresponsal oficial al blog que no s’amagava sota l’anonimat (ara la seva opinió sobre el blog ha canviat dràsticament)

Ànims i felicitats ADMINISTRADORS DELS BLOGS DE SILS!!!!!

26 09 2008
LNC (17:12:24) :

Vull deixar clar que els independents han tingut oberts els blocs (crec que parlo pel meu i aquest) per tal de dir la seva i enviar el que volguessin. Si no han volgut és cosa seva. Crec que accepten molt malament les crítiques i no fan més que buscar fer fronts i enemics i enemigues sense cap necessitat.

Els amics i amigues i la família que saben d’aquestes coses em van insistir en no dir qui era ni on parava i en vaig comprometre. No tindria cap inconvenient en dir el meu nom si no fos pel pare i la mare. Personalment no em fa cap por els quatre de torn (ara IDS, ara qui mani) que es molestin.

També estic convençut que si IDS estigués a l’oposició passaria VIA E-MAIL o mitjançant amics i amigues (mireu que fàcil) 🙂 les coses que tant els molesta ara.

26 09 2008
LNC (17:31:56) :

També estic convençuda que tot aquest debat del blocs vol amagar la gestió de la llar d’infants, el descontentament del poble amb IDS i la manca d’actualització del bloc municipal amb incompliment de penjar les actes de les comissions.. que estan redactes com si mai haguessin d’estar exposades al públic a internet.

8 03 2009
.El Trapasser ha mort?

Què se n’ha fet del bloc “El Trapasser de Sils. El nostra diari”?. Si anem a l’adreça del bloc, hi llegim:

S’ha suprimit el bloc. El bloc s’ha suprimit de eltrapasserdesils.blogspot.com. Aquesta adreça no està disponible per a blocs nous.

La memòria cau del Google encara conserva alguns continguts del bloc. L’últim article publicat va ser aquest:

diumenge, 1 / març / 2009
La promotora del polèmic supermercat de Sils vol fer tres edificis de botigues al mateix solar

8 03 2009
.CiU de Sils

El Bloc de CiU de Sils presenta un greu estat d’abandonament:

– el darrer article és del 5 d’abril de 2008
– els dos darrers comentaris són del 29 de desembre i ofereixen aquest contingut:

* catalanes judios!!!! solo saveis joder i ser unos … – 29/12/2008 – Anonymous
* IJOS DE PUTA SI A LA MATANARQUISTAS DE MIERDA, ENT… – 29/12/2008 – Anonymous

Més detalls: http://ciusils.blogspot.com/

8 03 2009
LNC

Jo crec que havia perdut molta incidència social… I veig pel mateix camí la parada, el de CiU i el d’IDS… només fan que copiar i enganxar.

24 06 2009
Bloc

anonimus dixit (20:50:52) :

Avui al Punt diari (em sembla) en primera en la plana 3 parla dels blocs i posa a Sils com exemple de poble dinàmic i surt una imatge d’aquest blog. No deixa de ser un reconeixement més a aquesta gran tasca que estàs portant a terme.

—–

Gràcies per la informació.
Doncs sí, la portada del bloc al Punt Diari:

http://quiosc.elpunt.cat/Quiosc.php?do=mostrarHemeroteca&edicio_codi=PUNTGIRONA&data=2009-06-24&pagina_actual=3

Mirarem d’aconseguir l’edició en paper.

Administració del bloc

26 06 2009
Gemma

Felicitats gran pare del bloc per la feina ben feta! T’ho mereixes!!!

M’ha agradat el contrapunt de l’article: “armes electorals”
Quina raó que té, oi?

26 06 2009
Bloc

Gemma: gràcies per les felicitacions, però no hem trobat cap gran pare ni cap gran mare del bloc. Només hi ha l’Administració del bloc, anònima com el vot secret i anònim del ciutadà o ciutadana quan hi ha eleccions. Armes electorals?: segurament, però discrepem de la frase final d’en Xavi Xirgu. Per damunt de tot, armes informatives. I més ara que l’ajuntament no publica les actes ni dels plens ni de les juntes de govern.

26 06 2009
Gemma

I tant que poden ser armes informatives!!!

La crítica no és desinformació. I gràcies al teu bloc estem al dia de moltes coses que ens passarien per alt; gràcies que tenim a la “gran administració anònima del bloc” amb l’ull obert i la càmara a punt i amb ganes d’informar tothom!.

Com tu ben dius poden ser les dues coses, només depenen de la intenció en la que es fan, tant articles (i no em refereixo a aquest espai que procura ser sempre impecable a l’hora d’exposar els fets) com per opinions; i no sé si la paraula seria només electorals, o generalitzant: manipuladores.

26 06 2009
Dominique

Jo m’afegeixo a les felicitacions i per diverses raons:

1) Per la tasca acurada de recopilació impecable i exhaustiva de totes les informacions de Sils i de tot el que ens envolta, per tant periodística, mantenint un to neutral i deixant que les opinions sorgeixin dels que llegim dia a dia i estem atents als post que es van penjant.

2) Perquè s’ha creat un espai de diàleg interactiu on no només opinem els lectors assidus sinó també els “amos”, “ames” d’altres blocs que el tenim com a referent

3) Perquè és molt bon/a blogaire i sempre fa referència a qualsevol article interessant que cregui necessari penjar com a informació general i important per a tota la població silenca i hi afegeix l’accés per ampliar la notícia i fer propaganda de la resta de blogs silencs. Cortesia blogàire pura

I en quan a la notícia del punt, doncs sí, dóna gust de veure i llegir, sempre n’hi haurà d’innactius i què esperar d’alguns dels polítics… El que és profitós i sa és la divisió dels blogs per temes i interessos. Sabem què tenim blogs sobre natura, sobre educació, sobre esports, sobre persones, inclús en tenim de personals que la gent no coneix i on s’escriuen relats o articles personals… El què vulguem, tot l’interès, curiositat i inquietud que pugui tenim un hom es penja a la xarxa.

Ara jo, personalment, m’he iniciat en el Facebook i he tingut un diluvi de comentaris, m’ho estic passant pipa! Un col·lectiu de persones amb interessos múltiples té una activitat facebookera innusitada! Fins i tot hi ha una pàgina al Face exclusivament de Sils que es vol omplir amb tots els pobladors de Sils per tal d’omplir-la tota fins arribar als 5000 que som, si pot ser, seria una fita increïble!!

La iniciativa Pro Escola de patinatge n’ha fet una perquè és ràpida i inclou les opcions de fotos, comentaris, xats… és diferent als blogs, és una altra opció que no és, en absolut, incompatible amb ells.

Per tant, i plego ja, que faig uns pots eterns sempre! FELICITATS a tots els internautes actius, no actius, redactors, lectors i opinadors!

Visca el Sils digital!!

27 06 2009
Visca!

Dominique per alcaldesa!

Jo també la voto encara que no es presenti!

27 06 2009
Rebuf!

Jo també!

28 06 2009
Dominique

I sobre això de ser alcaldessa… Em traureu els colors, si us plau.
A més no serveixo, tinc massa sang. A mi em deixeu l’opinió i la reflexió.
Si algú em vol que sigui d’assessora blocaire, a casa meva que és on estic millor.

Sempre he cregut més en l’acció social que en la política, malgrat que darrera d’aquesta acció i sota qualsevol opinió personal hi ha, vulguem o no, la política quotidiana i l’opció personal…

No serviria per fer aquesta feina perquè a mi em traurien dels plens del bracet de la policia…

28 06 2009
Mark

Dominique, l’acció social també és fer política, però des de fora. Possiblement es fa més política des de fora que no pas des de dins – i parlo en general-. Les autèntiques forces que mouen el país són les passionals i desinteressades que treballen des de l’associacionisme. Ja serviries ja, altra cosa seria haver-te de controlar el temperament als Plens perquè sortosament ho vius molt intensament. Contagies d’ànim l’entorn! 😉

28 06 2009
LNC

Llença’t, dominique, d’autoritaris políticament correctes sobren.

El problema de la policia és que l’alcalde els fa actuar, per la seva incapacitat de donar respostes transparents. Sembla un talibà.

29 06 2009
Que si!

Dominique per alcaldesa!

29 06 2009
Apa!

Pensa-t’ho, de gent valenta com tu no n’hi gaire. Mark, podríes ser tu el número 2?

29 06 2009
LNC

El millor alcalde en Miralles, amb la dominique de regidora… en Mark prou feina té a renovar CiU…

29 06 2009
Apa!

pobret, quan la pifiés, li series benevolent?

29 06 2009
Apa!

Bé, si la pifiés…, no té perquè fer-ho…

29 06 2009
Apa!

També podríen crear un partit independent em Mark i la Dominique, no?

29 06 2009
Apa!

Ah! i els anònims a l’oposició, ja ja ja ja!!!
(m’incloc, m’incloc!!)

30 06 2009
LNC

Crec que l’honestedat de l’Albert li faria respectar la crítica sense tics feixistes. Que donaria explicacions clares i transpararents de perquè faria les coses, que no s’amagaria de donar explicacions dient que són les seves creences, respectant la gent que pensem diferents.. ell defensaria l’esquerra, el poble palestí, el sindicalisme… jo el lliberalisme, el dret a existir d’Isarel i el lliure mercat.

Però segurament, amb ell a l’alcaldia, deixaria de sentir vergonya pel govern de Sils…

A la dominique la veig més sumant amb l’Albert que liderant un poti-poti…però és cosa seva. Amb ella amb l’Albert encara el votaré amb més gust 😉

30 06 2009
Pere

Pot ser son els únics capaços de defensar un Poum sense interessos personals i de fer enderrocar el nyap del ciu i pagar-ne totes les indemnitzacions suposo que milionàries que s’en derivin, cosa que no ha estat capaç ids;
i ams? suposo que passaria com el tema del transport escolar, a la que parlem dels diners de tots… ui fa mal que ens rasquin la butxaca!

30 06 2009
Anònim

Tant a nivell humà com a nivell polític, entre el Nogué i el Miralles, no hi ha color. Això no vol dir que el Miralles hagi de millorar en algunes propostes que fa, poc meditades. I no ens oblidem d’AMS, on hi ha gent molt honesta, sana, treballadora, sense actituds dictatorials i sense terres requalificables. Dominique alcaldessa?, per què no?

30 06 2009
Pere

i tu anònim, i si t’apuntes a fer en comptes de criticar tant?

30 06 2009
Pere

Perdó anònims…

30 06 2009
Pere

em refereixo al comentari de l’apa, quan en broma parla anònims com a membres de la oposició…

30 06 2009
Mark

Ep, pareu el carro! Que jo opini aquí, com molts altres, no vol dir que estigui fent campanya electoral. No tinc cap intenció d’entrar ara mateix a l’Ajuntament. És més, això ho tria el poble. A més, no crec que sigui ningú, més que un simple estudiant que s’estima el seu poble, disgustat per com s’estan fent les coses i molest amb la política actual des de baix fins a dalt -pocs en salvaria-. Simplement, des de la meva modesta posició opino aprofitant l’oportunitat que ens brinda el magnífic -o magnífica, o magnífics o magnífiques- administrador del bloc.

Tampoc valdria la pena fer nous partits tenint en compte que ja n’hi ha masses i que encara en sortiran un o dos més. Vaja, l’ideal és que se’n presentin 25 i que un tregui majoria absoluta, el que significa que tothom ha estat present a les eleccions i que el poble va unit. Però encara falten uns anys…

La Dominique ja té més currículum, o el mateix administrador del bloc.

LNC, a la “Casa Gran de l’Ambigüitat” de l’Artur Mas no m’hi veuràs pas. A mi l’ara sí, ara no, no em convenç. Ni tampoc a la “Casa Gran del Sucursalisme” del PSOE-Cat, ni a la “Casa Petita del Sucursalisme” de ICV-EUiA, ni a la Cal Botifler d’ERC, ni per suposat amb el PP i els C’s.

30 06 2009
Dominique

En Marc encara està intentant trobar partit i jo estic massa cansada de la política malgrat tinc una opinió molt i molt clara.
No ens emboliqueu i espereu-vos dos anys, que encara queda, oi Mark?

Tal i com es diu aquí, de gent honrada i honesta, n’estic segura, que hagi volgut treballar pel seu municipi, de debò i sense interessos, ja ho vaig dir un dia, cerqueu a partir d’un cert punt de les llistes i veureu com els trobareu… a tots els partits.

Quina llàstima que els interessos particulars esguerrin les coses d’aquesta manera.

Jo opino que si hi ha una manera de fer política bonica, propera, directa, on hi veus els resultats i que ha de ser la més dura, però la més enriquidora, és la municipal: en els pobles i en les grans ciutats la de barris. Però per als que la fan ha de ser esgotadora, perquè aquella on no es poden amagar i on donen la cara directament i on tothom els hi demana explicacions a peu de carrer i on no poden anar passant les excuses i la pilota a els altres. M’enteneu?

S’ha de ser molt valent/a per presentar-se a unes municipals, gent.

30 06 2009
PeP

Està demostrat, per opinar al blocs tothom te coll…. però a l’hora de la veritat sempre es deixa la feina “bruta ” pels altres, així criticar desde fora es molt més facil i no compromet.
Aixó inclou la majoria de la gent, ja m’agradaria veureus-hi a tots plegats….
Hasta tu mateixa reconeixes que s’ha de ser valent per entrar en politica local, deixat d’histories, i si no ets valenta per fer politica val més que callis i no et vulguis fer “la sabelotodo” que d’aixó ja en tenim prous a Sils.

30 06 2009
un ex-votante IDS

no creo que opinar sea hacerse el sabelotodo, se trata de decir que pensamos, de escuchar otras opiniones… cosa que unos cuantos no saben hacer.
Si no nos hemos dedicado a la política es porque sabemos admitir nuestras limitaciones, no todo el mundo sirve para todo y demuestra un cierto grado de inteligencia decidir y aceptar a que se puede dedicar uno y a que no… cosa que unos cuantos tampoco saben hacer.
Que yo sepa, por mas que le pese esos mismos unos cuantos, continuamos en democracia y, por tanto, continuaremos opinando cada vez que nos apetezca (o cada vez que nos salga de los c… como dirian unos cuantos)

30 06 2009
Mark

Per què hem de callar? En teoria es decideix millor escoltant a tothom. Si la democràcia és bona perquè manin els teus de manera estranya també ho és perquè tothom pugui opinar. O no és estrany que al Parlament de Catalunya hi hagi un tristpartit d’esquerdes que no vol ningú i ningú ha votat. Això és democràtic?

Prefereixo escoltar la sabelotodo de la Dominique que als polítics que van a la seva i no tenen ni punyetera idea de què passa al carrer!

Jo no m’hi vull posar perquè ja tinc prou feina. Quan tingui el meu resolt qui sap si ens posarem a servir al poble. Però vaja jo dóno més valor a les associacions SENSE ÀNIM DE LUCRE que als partits.

I per entrar en política municipal hi ha dos motius:
-Res a perdre -els que treballen pel poble-
-Quelcom a guanyar -els que hi són per interès pròpi-

PD. Segons la teva argumentació no hauries d’escriure res tu. No siguis sabelotodo.

30 06 2009
Pere

Pep t’equivoques de persona o persones això crec que tens raó en els arguments que dius i va en referència a tots els personatges anònims, d’aquells que tiren la pedra i amaguen la ma i que mai te’n pots fiar… (per aquí n’hi ha molts…), però de cap manera li corresponen a la Dominique, i personalment em sap molt greu que li diguis sabelotodo, no s’ho mereix, és una persona inteligent, crítica i constructiva, i no va en el sac de persones de les que parles.

La veritat, pixes fora de test.

30 06 2009
Dominique

Què simpàtic Pere!!!

M’encanta que em diguis sabelotodo, en el meu temps a l’escola, així anomenaven a classe els mandrosos i pelagats i escandalosos a les persones que estudiaven i es pelaven els colzes per treure bones notes per gust i per ser més sàvies curs rere curs . Sabelotodo o empollón o similar…

Com diu en Mark, jo no cobro com els regidors, jo no cobro com els alcaldes, jo participo en entitats sense ànim de lucre o col·laboro amb associacions quan m’ho demanen i NO M’ENTRA UN RAL a casa per aquest fet… Sóc una sabelotodo que treballa a temps parcial gratuïtament per mi i pels demés, mira que sabelotodo que sóc…

Un petonarro allà on et vingui més de gust, menys a un parell de llocs, ni pel davant ni pel darrera, per no ser gaire complaents…

30 06 2009
Dominique

I ara, un cop t’he contestat, t’haig de dir que no has entès res del que he explicat en el meu post anterior… Precisament era un elogi a les persones que s’atreveixen a posar-se en política.

A les que s’hi posen amb el cor i no pels interessos, els he mostrat la meva admiració i no repetiré el perquè ja que en el comentari ja ho explico: la política propera i directa, però la més dura i exigent.

Així que pela’t els colzes, llegeix una mica millor, si us plau, aplica la comprensió lectora i potser et podré titllar jo a tu de sabelotodo també. -:)

30 06 2009
Dominique

Ah, i per cert Pep, jo no tinc collons tinc uns ovaris com una catedral.

30 06 2009
Pere

Gràcies per lo de simpàtic, la veritat es que m’ha ofés el comentari perquè és molt injust.

Jo si que he entés el que explicaves i tens tota la raó, han de ser molt valents, per moltes coses.., i mai fan res ben fet ni a gust de tothom per molt bé que ho arribin a fer…

Aquells que doneu la cara, realment sou valents i teniu més a perdre donant la cara que a guanyar, però no us importa, lluiteu per allò que creieu i no en benefici propi… (habitualment). Hi ha anònims que només miren per el seu interès encara que ens venguin la imatge de que lluiten per un interès col.lectiu; obre més els ulls que aquest bloc tampoc se’n salva, per molta excelència que aparentment tingui. No és or tot el que llueix.

30 06 2009
LNC

Sense entrar en les qüestions personals, pere, si et recordaré:

1.- que aquest bloc és una iniciativa privada que no costa ni un euro al poble, no podem dir el mateix dels quaderns oi?

2.- El benefici col.lectiu no és més que el resultat de la suma dels beneficis individuals legítims, com l’interès general és la suma dels diferents interessos individuals legítims.

Al marge, no crec que governar un poble sigui gaire diferent d’estudiar i aprovar amb nota o treballar per un sou i mantenir una família i lluitar per la felicitat de la gent de casa teva.

Personalment, trobo més meritori el que fan diariament el meu pare o mare (com tantes altres famílies) que un regidor o regidora de govern que no només ens cobren per la seva “feina” a més tenen tècnics que també paga el poble… És com fer un exàmen amb el llibre 😉

1 07 2009
Dominique

Aquest blog costa l’esforç personal del/la blogàire…

1 07 2009
LNC

LLiure albir, beneficici col.lectiu. Cap euro de cost.

El contrari de l’ajuntament, per cert, que té l’obligació legal de vetllar per l’interès general… i per això fa pagar impostos, taxes i altres tributs…

Quants euros costa el web municipal que diu que dóna tota la informació del POUM i envia a un POUM caducat mentre un altre està en periode d’exposició pública???

4 07 2009
Dominique

Per cert, algú sap qui administra el web de l’Ajuntament? Un tècnic especialitzat del consistori o una empresa externa? Perquè la diferència de preu és SUBSTANCIAL.

I ho comento per coneixement de causa i l’experiència professional passada en una empresa pública com a informàtica i webmistress (no webmaster, perquè no em dóna la gana).

Una empresa externa cobra fins i tot els manuals que donarà als usuaris que hagin d’emprar la pàgina i els estudis previs a qualsevol idea nova que els sorgeixi per fer encara que després no s’implementi…

Bé no sé quin tipus de contracte tenen, però imagino que deu ser una barbaritat.

Això és possible saber-ho?

4 07 2009
anònim

juraria que ho fa una empresa externa

4 07 2009
Mark

Probable que ho faci una empresa externa i cobri un dineral per una pàgina tan senzilla i descuidada. Però, esclar, compleixen programa, que diuen.

També estaria bé saber quan va costar “canviar” el disseny del Quadern per deixar-lo igual i complir programa.

4 07 2009
Dominique

Generalment una empresa externa fa un pressupost que es cobra per endavant una part per assegurar-se el contracte.

Aquest contracte haurà d’incloure específicament si es farà o no el manteniment si es formarà a algú dins de l’empresa (en aquest cas l’Ajuntament) per administrar-la mínimament, fins a on, què es podrà fer o no, si és podrà accedir a imatges, contingut, etc. per tal de no dependre’n tant d’ells o sí que se’n vol dependre. Preu per l’estudi del projecte, preu per l’estudi de disseny, preu pel programari, preu per manteniment de servidor on es penjarà, despesa de transacció de fitxers i sistema per fer-ho (FTP normalment), despesa de CPU i atenció al client immediata, en cas que es vulgui.

I si és per a una empresa pública, sumeu-li uns eurillos de més només que pel fet de ser-ho. La cosa va així.

4 07 2009
Mark

Això és el que he trobat jo, de moment, mentre et busco (Dominique) el que costen les sessions participatives…

583 – GESTIÓ LOCAL INTEGRAL SERVEIS TERRITORIALS, SL
1.167,60 Fra mant i actualització portal web mpal

4 07 2009
Dominique

per ser una actualització encara és prou assequible … tot depèn del que hagin actualitzat i si ja estava pactat d’antuvi

19 08 2009
.La foto de les carpes

dimecres, agost 19, 2009

Diari de Girona publica una foto del bloc Sils, com més serem… per informar de les feines a l’Estany

L’article és conseqüència de les informacions i debats on-line que s’han viscut a Sils des de l’inici dels treballs.

A dalt la foto publicada, que cita la font, aquí l’article del Diari de Girona, aquí l’evolució de les informacions de l’assecament de l’estany amb molt bones explicacions de l’Alfons Delgado- Garcia, autor del bloc de l’Estany de caràcter voluntari.

Tot i la presència dels blocs digitals al dia a dia de Sils, ni el nyapweb municipal ni els Quaderns informen de la seva existència ni els enllacen perquè no poden controlar els continguts de vegades crítics amb algunes actuacions municipals.

Font: http://losilenc.blogspot.com/2009/08/diari-de-girona-publica-una-foto-de.html

25 11 2009
.La Parada

La Parada (ACES de Sils), blog del dia:

12 12 2009
.La Parada?

¿Problemes tècnics, canvi d’adreça o extinció d’un bloc silenc des del 3 de desembre?:

Bloc La Parada de l’ACES (Associació d’Empresaris i Comerciants de Sils):
http://laparada-aces.blogspot.com/
Si cliquem l’enllaç, se’ns diu que “No s’ha trobat el bloc que cercàveu”

El Google en conserva una còpia en la seva memòria:
http://209.85.229.132/custom?q=cache:wC1qmUlIGR8J:laparada-aces.blogspot.com/+La+Parada+ACES&cd=1&hl=ca&ct=clnk

Recordem que fa un mesos va desaparèixer el bloc El Trapasser:
http://eltrapasserdesils.blogspot.com/

Pel que fa al bloc de CiU de Sils està tan abandonat que hi trobem a faltar la publicació en format pdf del suplement Parlem-ne, repartit per les bústies de tot Sils:
http://ciusils.blogspot.com/

12 12 2009
LNC

No posen ni el parlen-me ? on es pot mirar?¿?

12 12 2009
.Bloc

Parlem-ne, núm 2. És una publicació en paper que la setmana passada van repartir per les bústies de Sils. Per tots els barris?. Algun dia li podem dedicar algun article. Llàstima que no ho publiquin a internet. Temes:

– sobre la proposta de moció de censura que no ha prosperat
– el Quadern de Sils
– Què ha estat determinant per tenir el nou CEIP de Sils?

Parlem-ne, setembre 2008:
https://silsdelaselva.wordpress.com/2008/10/26/ciu-parlem-ne-2/

14 02 2010
.Benvolgut zzz,

Benvolgut zzz,

De ben segur que, com hem llegit en un altre bloc local, el nostre bloc vol comptar amb la teva benvinguda opinió.

Et trobem a faltar 😉

Una abraçada,

Administració del bloc

14 02 2010
Esther

Lo mismo es que ya no tiene nada que decir como lo a dicho casi todo lo deja para más adelante zzzz haber si te enganchas de nuevo te estamos esperando un saludo muy cordial de my parte.

14 02 2010
zzz

srs del blog gracies per tot.

14 02 2010
zzz

srta Esther mis opiniones nunca son definitivas y nunca se ha dicho lo suficiente ya que la vida sigue evolucionando, un saludo para ud y de paso felicitarle por la asistencia de su amigo el Sr ;Miralles a la manifestacion de la N2
no como otros politicos locales que ni asistieron.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




%d bloggers like this: