Escàndol al Ple 18J

10 10 2009

Li vaig cridar l’alto

Declaracions de l’alcalde a Girona TV:

310

Foto d’arxiu del regidor Albert Miralles.

El POUM a exposició pública amb els vots d’IdS i CiU. L’alcalde fa intervenir la policia i expulsa al regidor Miralles durant el debat del POUM. Acusen l’alcalde Nogué d’actituds dictatorials:

POUM a la vista !

z4 img_1780

Ens informen que durant el ple municipal extraordinari del dijous 18 de juny, en un debat sobre el POUM, l’alcalde Nogué ha fet intervenir la policia per expulsar al regidor Miralles. Acte seguit, l’alcalde ha posat a votació si el POUM ha de passar a informació pública i CiU ha votat a favor. Tot seguit la resta de regidors i regidores de l’oposició (ICV, AMS i CiU) han abandonat la sala en senyal de protesta per la conducta de l’alcalde.

El públic assistent ha abandonat també, voluntàriament, la sala de plens. Quedaven encara qüestions importants a tractar: un recurs d’alçada contra l’anomenat Nyap de Sils i la dimissió del regidor Ribas. El ple municipal, però, ha continuat com si fos una junta de govern: només amb la presència dels quatre membres d’IdS i del secretari, a més de dos policies locals.

Abans d’abandonar la sala, el regidor expulsat ha preguntat al secretari municipal si era tècnicament lícit que un alcalde expulsés a un regidor d’un ple, però el funcionari s’ha negat a contestar, al·legant que ell no prenia part en qüestions polítiques.

Més informació llegint els comentaris.

345

Llegiu també:

Anuncis

Accions

Information

55 responses

14 06 2009
Anònim
15 06 2009
.Ordre del dia

Amagada a un quart o cinquè nivell, ja tenim la convocatòria penjada al web municipal. Com arribar-hi?: Inici, L’Ajuntament, Secretaria, Actes dels plens (fals !), …

http://webspobles.ddgi.cat/sites/sils/Shared%20Documents/Plens/Af%20Ple%20Extraordinari%20-Web.pdf

Nota: en un pas més del que es podria interpretar com a creixent secretisme, el tauler o suro municipal (tauló) ha deixat de publicar les actes dels plens i de les juntes de govern. Ara no es poden consultar ni a Internet ni al “Tauló” municipal.

Actes no publicades:
https://silsdelaselva.wordpress.com/2009/04/03/actes-no-publicades/

Secretisme?:
https://silsdelaselva.wordpress.com/2009/04/24/secretisme-antidemocratic/

17 06 2009
.ICV i POUM

ICV fa pública la seva intervenció en el ple de demà dijous:

ICV-EUiA-EPM ple municipal POUM 18 juny 2009.

El 12 d’abril de 2008 el nostre grup varem presentar una instancia a l’Ajuntament de Sils en el que dèiem:

El grup municipal ICV-EUiA-EPM considerem que en el procés de tramitació del POUM s’ha de garantir la màxima transparència i la màxima informació i participació de la ciutadania de Sils.

El grup municipal ICV-EUiA-EPM de Sils sol•licitem rebre una informació detallada de les modificacions que s’han realitzat del projecte inicial del POUM, aprovat al seu dia per majoria absoluta de CiU.

Segons explicacions de l’alcalde i de l’equip de l’arquitecte Sr. Listosellas, hi ha un conjunt de modificacions en la nova proposta del POUM, que modifiquen el projecte inicial.

El nostre grup sol•licita informació de totes les modificacions realitzades sobre el projecte inicial:

1- totes les modificacions degudes a canvis legislatius i normatius, detallant-ne cada una de les normes i el canvi concret corresponent sobre el projecte inicial.

2- totes les modificacions realitzades per acceptació parcial o total de les al•legacions presentades, detallant cada al•legació i el canvi concret corresponent sobre el projecte inicial.

3- totes les modificacions que ha introduït el govern en minoria d’IdS, detallant cada una d’elles i la seva modificació corresponent sobre el projecte inicial.

4- Qualsevol altra modificació que s’hagi realitzat, explicitant la causa o qui l’ha proposat i detallant la modificació concreta sobre el projecte inicial.

Així mateix proposem que aquesta mateixa informació estigui disponible a la WEB municipal perquè qualsevol persona interessada hi pugui accedir.

És evident que aquesta informació que sol•licitem està disponible, des de fa temps, a les mans de l’equip de govern en minoria de IdS.

Volem joc clar i net en la tramitació del POUM, que tots els grups municipals i persones interessades tinguin la mateixa informació.

La resposta va ser: aquí tens l’expedient i t-ho busques.
Encara estem esperant aquesta informació que varem demanar. Seguim insistint.
Demanem i volem tota aquesta informació, pel nostre grup i per tota la ciutadania.

………………………………………………………………………………….

En data 9 de novembre del 2007, varem presentar una moció a l’ajuntament demanant la constitució d’un consell ciutadà del POUM, per garantir la participació de la ciutadania en un tema de tanta transcendència. Era un consell representatiu dels veïnats, de les associacions de veïns i veïnes, entitats, amb les funcions de consensuar el POUM, un POUM social i ambientalment sostenible.

La moció no va tenir èxit i no hem tingut en tot aquest temps, des de novembre de 2007, un consell social de participació activa en la redefinició del projecte inicial del POUM.

Seguim proposant la constitució d’un consell de participació ciutadana pel POUM.

………………………………………………………………………………….

En les eleccions municipals del 2007, en el programa “de govern” (no electoral) de IdS-PM es deia literalment:

Volem obrir l’Ajuntament a tots els silencs, escoltar-los i afavorir la màxima participació en la presa de decisions.

– FAREM consultes periòdiques reals i participatives sobre les actuacions importants a fer (POUM, projectes i obres que afectin a un nombre important de veïns, etc.)

Ara el nostre grup demana el mateix, la màxima participació en la presa de decisions i fer una consulta real en la important actuació del POUM.

Proposem una consulta popular o referèndum consultiu a tota la ciutadania de Sils, prèvia i que condicioni l’aprovació final del ple municipal del POUM.

………………………………………………………………………………….

Hi ha un document titulat Reflexions des de l’oposició IdS de Sils, sobre el POUM.
Aquest document està signat per Martí Nogué, abans de ser Alcalde. Diu el doc:

Entre tota la crítica que es va fer, un fet rellevant va ser quan el nostre grup IdS va demanar que durant el període d’informació pública, es fessin reunions setmanals per sectors del municipi per tal que arribés a tothom un tema tan rellevant com aquest. La resposta de l`Alcalde Sr. Rovira va ser no.

Ara que ets Alcalde, el nostre grup et demana el mateix:
Que durant el període d’informació pública es facin reunions setmanals per sectors del municipi, per veïnats.

Proposem que totes aquestes reunions estiguin obertes a la participació dels regidors i regidores que ho estimin convenient i puguin.

També deia el referit doc:

Val a dir que segons la rumorologia popular actual i també per paraules del senyor alcalde ( Sr. Rovira) que “ no volen tirar endavant cap actuació que els veïns rebutgin”, però veurem què succeeix.

Ara que ets tu l’alcalde et demanem el mateix:
Tiraràs endavant actuacions que els veïns rebutgin?

Preguntem si hi ha alguna raó que expliqui perquè la exposició publica ha d’acabar el 31 de juliol d’enguany. Creiem que no, per tant:

El nostre grup proposa que es prioritzi el procés participatiu per sobre del calendari marcat, i si cal que es pugui allargar el període d`informació pública per garantir la màxima participació ciutadana. El govern de CiU ho va fer.

En el segon punt de la proposta d’acord al ple es diu:
L’ajuntament difondrà la informació amb aquelles accions o instruments que possibilitin una major publicitat del Pla (POUM).

El nostre grup proposem de fer un ban municipal, i que es faci arribar a tots els domicilis de Sils.

Mentre duri el període d’informació pública, proposem que s’instal•li a la sala de plens, o altre lloc adient, una exposició permanent de la part gràfica i tota la documentació relativa al POUM i que sigui accessible a tota la ciutadania en hores de matí i tarda/vespre, de dilluns a divendres i dissabtes al matí.

A l’anterior procés d’informació pública i al•legacions, sota el govern de CiU, el projecte del POUM va estar disponible i podia ser consultat a la WEB municipal.

El nostre grup proposa que també l’actual projecte de POUM estigui publicat i disponible a la WEB municipal, tal i com ho preveu la llei d’urbanisme.

17 06 2009
Bloc

Actualment, el projecte de POUM que es pot consultat al web municipal és el de CiU (2005-2006), ja caducat:

El Ple de l’Ajuntament de Sils, amb data 27 d’abril de 2006, va aprovar inicialment el nou Pla d’Ordenació Urbanística Municipal. El contingut del Document es recull en aquesta “web”, tant la part escrita com la part gràfica. En les dependències municipals s’obrirà una exposició que recollirà els aspectes més significatius del nou POUM. Independentment dels escrits que poden presentar-se directament al Registre general de l’Ajuntament, les opinions sobre el POUM es poden dirigir a l’equip redactor, utilitzant l’adreça electrònica que es troba a l’àrea de Participació d’aquesta “web”.

Font: http://www.ddgi.cat/sils/poumsils/infogral.htm

18 06 2009
Dominique

Però què ha passat?

Ja està bé d’aguantar segons què… Abans teníem un alcalde que no ens deixava parlar en els plens, ara un que porta la policia.

Resposta impecable de tothom davant la pèrdua de papers d’aquest senyor.

No sé el motiu que l’ha dut a fer una cosa com aquesta, però una persona en la seva posició ha de saber respondre, capejar el temporal i tenir suficient dialèctica i cintura com per a fintar el què calgui, encara que ho percebeixi injust. Els polítics han de ser animals escènics, personatges de circ com els malabaristes, davanters futbolístics i una mica “torerus”, ja m’enteneu. I després de tot això SER honrats i honestos i, a més, semblar-ho.

Em ve a la memòria algunes escenes televisives… no sé si li haurem de posar bigoti, pantalons a munt, ben a munt, ulleres de sol i que ensenyi bé les dents. L´únic que aquí no fa tant de sol com en aquelles costes del sud.

Jo vull saber què ha passat! Un periodista amateur, si us plau! Tinc un atac de lumbàlgia considerable i per tant no tinc més remei que estar-me al sofà amb el coixí tèrmic, per tant això d’anar a investigar ho tinc cru.

Estic morta, però morta pel tafaneig funest, de debò. Aquesta vegada em confesso xafardera verdadera i atenta a l’escàndol, orella (ull) expectant.

18 06 2009
sils

No era al ple, pero m’ha dit una persona que hi era que en Miralles s`ho merexia ja que un cop li retiren la paraula ( hi ha estat mes de quatre de seguides 9 ELL ERE QUE ERE i finalment, amb molt de criteri l’alcalde ha ordenat a la policia que els acompanyes a fora.
En Miralles ha de saber que li agradi o no , l’alcalde es el que mana en el ple i a ell si li diuen que calli ( 4 vegades ) ha de callar. O voldreu que marxi del ple l’alcalde perque un regidor no sap comportar-se ?
I que consti, que ha dit ell mateix que l’havien expulsat de molts llocs i ara ho fan del ple ( aquest comentari que ha fet el mateix Miralles al marxar ho diu tot

18 06 2009
LNC

El que o respecta les lleis, la democràcia i a un representat del poble és el Nyap Alcalde.

Molt bé per la resta de regidors i regidores que no han tragat amb l’exhibició fatxa de l’alcalde.

(i sils, ignorant/a socialista, l’acalde NO pot fer fora un regidor, si no sap presidir ha de susprendre la reunió, però mai expulsar)

18 06 2009
Anònim

Crònica informal i subjectiva del que hem vist aquesta tarda:

L’alcalda diu que hi haurà molta informació sobre el POUM, una oficina del POUM, informació a través del Quadern, reunions amb els veïns. El regidor Ribas no ha assistit al ple, la seva cadira està buida. Públic a l’ala esquerra de la sala, només una persona a les cadires de la dreta. Es parla de sotmetre a informació pública el projecte POUM versió IdS que ha substituït el POUM versió CiU. La Cristina llegeix un escrit de ICV dedicat al POUM, demanant joc net en la tramitació. AMS s’interessa sobre com es resoldran les al•legacions presentades durant el mes i mig del període d’informació. Sembla ser que primer passaran als tècnics i finalment les haurà de votar el ple. En Tello pregunta que si hi ha una reunió amb el veïnat de la Granota, per posar un exemple, hi podrà assistir algun regidor de l’oposició; l’alcalde li diu que no, que són reunions informatives i que no hi ha d’haver debat polític en aquestes reunions. En Tello li recorda a l’alcalde que ell, l’alcalde, és part implicada en aquestes al•legacions, referint-se a les propietats rústiques de l’alcalde. CiU es queixa de que no han rebut les modificacions respecte al projecte anterior. Anoro diu que pot ser una temeritat i forçar la màquina treure el POUM a informació pública, considerant que ells (CiU) no ho tenen del tot clar. Diu l’Anoro que ells han fet una comparativa i que el POUM IdS proposa més habitatges, comparat amb el POUM CiU. No estan d’acord amb algunes modificacions que s’han fet. En Nogué s’estranya de que sigui ara i aquí que l’Anoro plantegi dubtes. Hi haurà reunions amb els veïns?, quins dies? I l’alcalde repeteix que no vol debat polític en aquestes reunions a les que ell sí que assistirà, a totes. Jo tècnicament no opino, diu l’alcalde i regidor d’urbanisme; són els tècnics els que han fet els canvis. En Miralles vol concretar l’horari de la oficina pública del POUM, si estarà oberta els dissabtes, si el POUM es penjarà a la pàgina web municipal, que s’ha previst poc habitatge social, etc. I ara és quan en Nogué es comença a posar nerviós, té presa per a passar a la votació, li nega a en Miralles el dret a continuar intervenint. El regidor ICV continua parlant i l’alcalde crida a la policia. En Miralles pregunta al secretari què diu el reglament sobre això d’expulsar regidors. El secretari no es mulla, o no sap o no ha de respondre. En Cot també indica alguna cosa al policia. En un moment determinat un policia local fa el gest d’agafar al regidor pel braç, a algú del públic no li agrada el gest. Policia i regidor surten de la sala de plens. Algun veí assistent increpa a l’alcalde. En Xicu fa alguna protesta per la manera com l’alcalde actua. En Nogué diu que hi ha falta de respecte, “la falta de respecte”. En un moment d’aquests es posa a votació el punt de posar el POUM a informació pública, la regidora ICV, en Tello i la Maria Josep s’abstenen, CiU vota a favor. Ara que toca parlar del recurs d’alçada contra el Nyap, la Cristina diu que abandona la sala, seguida d’en Tello, Maria Josep, Xicu i Margarida Roca. Algun regidor fa referència a l’actitud dictatorial de l’alcalde de Sils. Espontàniament el públic s’aixeca i se’n va, tothom, unanimitat, els dos policies entren a la sala i …

18 06 2009
Dominique

El secretari no se sap el reglament o què?
En algun lloc sortirà si això es pot fer o no, dic jo, no?
De tota manera, cal arribar a aquests extrems?

No hagués valgut la pena anul·lar el ple i, acordar fora de la sala, com a persones adultes, no donar aquest espectacle?
Tot plegat fa fàstic, crea desafecció. Després es queixen de l’abstencionisme.
Vergonya per tot plegat.
Sobre CIU i IDS… com han pogut votar en aquesta situació? Quin interès tant interessat… Es podia votar en aquestes circumstàncies? Pensava que tothom havia marxat abans de les votacions sobre el POUM i no quan han arribat al Nyap, el gest de discòrdia calia abans.
Els grans gests i les exclamacions, ja us ho vaig comentar fa uns dies, calen quan són dignes i necessaris, no quan són d’oportunisme…

Bah! Ara, què? Està mig engegat… Resten les al·legacions, les preteses reunions informatives on “no es permetrà el debat polític”.

Quin paperot els policies municipals també, els pobres, amb quin careto hauran hagut d’actuar, i a qui molts coneixem i sabem el què pensen molts d’ells …

Au, siau, que això és de vergonya, polítics de perruquí i bigotillu. Dignitat, una mica de dignitat.

Bé, ja sé que sense anonimat em pot caure l’antipatia a sobre, però voleu que us digui, prrrffffffff!!

19 06 2009
.El Punt i DdG

Divendres 19 de juny del 2009
El Punt

L’alcalde expulsa un regidor d’ICV i tota l’oposició en bloc abandona el ple municipal
19/06/09 02:00 – Sils – J.C

El ple de Sils d’ahir va acabar amb la marxa de tota l’oposició a mitja sessió, arran de l’expulsió per part de l’alcalde del portaveu del grup d’ICV, Albert Miralles. Els fets van ocórrer durant la discussió de l’exposició pública de les modificacions del POUM. En un moment determinat l’alcalde, Martí Nogué (IdS-PM), va ordenar a la policia local que expulsés el regidor, perquè no atenia la seva demanda que deixés d’intervenir. Un cop expulsat, la resta de regidors de l’oposició i el públic van abandonar la sala per solidaritat. Miralles va afirmar posteriorment que sentia «el suport de la gent» i que el govern havia quedat «sol».

http://www.elpunt.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/51945-lalcalde-expulsa-un-regidor-dicv-i-tota-loposicio-en-bloc-abandona-el-ple-municipal.html

……………………………………………………………………………..

Divendres 19 de juny de 2009
Diari de Girona

L´alcalde ordena expulsar el regidor d´ICV del ple de Sils

SILS | E.BATLLE
L’Alcalde de Sils, Martí Nogué (IdS), va fer fora ahir del ple extraordinari al cap de llista d’ICV, Albert Miralles, i no solament de forma verbal, sinó que va cridar l’agent de la policia local que hi havia al ple perquè el desallotgés de la sala.

L’alcalde, tal com va reconèixer ahir ell mateix, el va fer fora mentre aquest estava parlant, “ja que no callava i treia temes que no tocaven”. En aquell moment s’estava debatent el punt sobre l’ampliació de l’exposició pública del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) a un mes i mig més.

Segons Miralles, en canvi, ell “només intentava demanar explicacions sobre diferents temes del POUM que volia que m’aclarís i l’alcalde m’ha fet callar i jo he seguit parlant i, nerviós, m’ha dit que sortís de la sala”. L’edil ho va fer acompanyat del policia i llavors es fer la votació, que va prosperar.

En acabat, la regidora d’ICV que quedava al ple va decidir abandonar-la “per solidaritat”, afegeix el portaveu d’ICV. La resta de grups de l’oposició: AMS i CiU també van marxar de la sala juntament amb el públic. Al final, IdS es va quedar sol votant l’últim punt del ple.

Foto:

Font:
http://www.diaridegirona.cat/secciones/noticia.jsp?pRef=2009061900_3_338982__Comarques-Lalcalde-ordena-expulsar-regidor-dICV-Sils

19 06 2009
Laura

…en Miralles sempre ha de donar la nota….es un cas…te tant d’afany de protagonisme que està arribant a ser patètic.

19 06 2009
Anònim

Es pot saber que passa amb la democràcia en aquest poble? no se a on anirem a parar… moció de censura ja ! els silencs no ens mereixem aquest govern al poble quina vergonya!

19 06 2009
Anònim II

Ahir el gran tema del dia era el POUM, que per això s’havia convocat un ple extraordinari, que entre el ple i les comissions que es fan abans del ple, costa un ull de la cara al poble, en indemnitzacions a alcalde i regidors.

I en Miralles parlava del tema, del POUM, donava arguments, feia la seva feina d’opositor, no va fer cap mal ús de la paraula, no va insultar a ningú, estava parlant del tema, com ho van fer en Xico, en Tello o la doctora.

La provocació va venir de l’alcalde, que sembla tenir una fòbia especial i segurament personal al Miralles. Aquest alcalde li farà guanyar molt vots a en Miralles, donant-li aquest protagonisme que ni el mateix Miralles busca.

Ja n’hi ha prou. Aquest senyor sembla que no cregui en el joc democràtic i, amb els seus comportaments d’ahir ( i no és la primera vegada), no es mereix ser alcalde d’un ajuntament democràtic. I a més és penós quan diu que ell no pot argumentar res sobre urbanisme, que els tècnics ho fan tot i ell a callar.

I després tenim un segon problema. Tots en tenim de propietats, li diu l’alcalde a en Tello i aquest li diu que no, que de propietats rurals pròximament urbanitzables no tothom en té. El segon problema és saber què ha passat que les terres de l’alcalde s’han revaloritzat o han augmentat en edificabilitat gràcies a la nova versió del POUM fet durant aquests darrers anys de govern IdS. És una greu sospita que ningú desmenteix.

A les reunions informatives que l’alcalde ens ha promès als veïns, li haurem de preguntar al senyor Xavier Llistosella Vidal, redactor de les dues versions del POUM, el perquè d’alguns canvis. Pressions inconfesables o innocents canvis tècnics? És clar que l’alcalde ja va dir que no admetria “debat polític” en aquestes reunions.

19 06 2009
Júlia

quan s’acabarà aquesta situació al nostre poble?
això és vergonyós!
quan haurem de suportar els silencs aquesta dictadura?

Dominique, jo també em passo pel “forro” l’anonimat.
Jo també vaig haber de sentir a la meva pròpia pell les formes i prepotència d’aquests “senyors”, a mi també em vam fer fora per dir el que pensava, per demanar explicacions, per opinar diferent …

Puc entendre, tot i que no admetre, els interesos personals d’alguns. Però mai entendré la manca de dignitat i principis d’altres que no són capaços de dir PROU!

19 06 2009
anonimo

si, como decís algunos, esta expulsión del miralles no es legal. El pleno, o almenos lo que paso a partir de la expulsión, tampoco es legal no?
así que la votacion del POUM quedaria anulada no?
son suposiciones, no tengo mucha idea del tema. Pero la logica me hace pensar esto, aunque parece ser que en politica la logica no sirve de mucho.

19 06 2009
joan

i que podem fer a partir d’ara? només ens queda l’opció d’esperar fins el 2011?
Els silencs hem demostrat que sabem fer pinya, que quan ens fan empipar sabem lluitar, que quan estan en lloc els nostres drets i llibertats sabem treballar tots plegats.

LLUITEM TOTS PLEGATS PER LA DEMOCRÀCIA A SILS!!!!
FORA FUNCIONARIS I POLÍTICS CORRUPTES!!!!

els que governen estan aquí perque nosaltres hem volgut, vam comfiar en ells i si ara aquesta confiança ha desaparegut i nosaltres no volem que continuin. Ens haurien d’escoltar i marxar d’una vegada.
Es molt fort que tot i cagar-la una vegada darrera d’altra i en tots els àmbits aquests senyors s’entestin en continuar al poder.

19 06 2009
Anònim

I com tenim el tema de les incompatibilitats?

¿Podia votar ahir el senyor alcalde en el tema del POUM o s’havia d’ausentar sense necessitat de que l’agafés pel braç cap policia?

Algun expert que ens pugui assessorar?:

Ley 30/1992, de 26 de Noviembre, de Régimen Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo Común. Artículo 28

28.2. Son motivos de abstención los siguientes:

a) Tener interés personal en el asunto de que se trate o en otro en cuya resolución pudiera influir la de aquél.

b) Tener parentesco de consanguinidad dentro del cuarto grado o de afinidad dentro del segundo …

28.4. Los órganos superiores podrán ordenar a las personas en quienes se dé alguna de las circunstancias señaladas que se abstengan de toda intervención en el expediente.

28.5. La no abstención en los casos que proceda dará lugar a responsabilidad.

http://noticias.juridicas.com/base_datos/Admin/l30-1992.t2.html

Art. 25.- Intervenció dels regidors afectats

1. Els regidors, sense perjudici de les causes d’incompatibilitat establertes per la Llei, hauran d’abstenir-se de debatre i votar els assumptes en els quals hi tinguin un interès directe i personal, o quan es donin les altres circumstàncies que s’esmenten a la legislació administrativa en general, d’acord amb el que s’estableix a l’article 76 de la Llei 7/1985.

2. Quan es donin els anteriors supòsits, i si el president estima que la presència del regidor afectat pot condicionar el debat i el sentit del vot dels altres regidors, podrà disposar l’abandó de la sala del regidor esmentat.

3. En el cas que l’afectat per l’assumpte a debatre sigui l’alcalde o qui faci les funcions de president, haurà d’abandonar la sala havent delegat la presidència de la sessió durant el transcurs del punt en qüestió en un tinent d’alcalde.

http://www.ajuntament.gi/ajuntament/ordenances/ROM.pdf

19 06 2009
Agustín Valdés

Que digan la verdad de una vez y que no mientan más el Primer teniende de Alcalde insulto por dos veces consecutibas gravemente al Concejal de ICV.

Con muchos testigos presentes una vez el Alcalde antidemocratico expulsa al Concejal de ICV el Joan Cot dice las siguientes palabras o te marchas o me levanto y te pego una patada en los cj.

todo esto biene por que el Concejal de ICV le dice al Alcalde que el esta con lo ultimo que ha dicho el Concejal de CIU Sr. Anoro.

Ante un acto Publico de estas caracteristicas, y delante de los asistentes al Pleno y demostrando que en los Plenos la Democracia brilla por su ausencia.

Solicitamos una Moción de Censura ¡ya! ………………….

La pregunta fue habido alguna modificación de los terrenos de la zona del Milenium el Alcalde se izo el desentendido, no queria responder ha dicha pregunta pero como el Concejal de ICV le dice al Sr. Anoro que efectivamente habia habido una modificación que precisamente eran los terrenos pertenecientes al Alcalde de Sils donde antes estaba autorizado construir 40 vivienda haora se pueden construir 80 viviendas.

Esto fue lo que izo perder los papeles y los modos tanto al Alcalde, como al primer Teniente de Alcalde.

19 06 2009
LNC

Òndia en Cot de Can Celdnoi va AMENAÇAR i INJURIAR a l’Albert Miralles ?????? Al marge de la il.legalitat administrativa de l’expulsió d’un representant electe… espero que constin a l’acta del PLe les amenaces i inuslts d’En Cot que sí són denunciables penalment o bé que hi hagi dos testimonis que aquestes van ser les coses dites pel bomber crider de perdius…

La desvergonya d’aquets colla d’hort il.legals, nypas i requalificacions no té límitit ??¿?

19 06 2009
Anònim

No es la primera vegad que el Sr. Cot Insulta, a un regidor a a altre gent, per exemple, ve¨ns del poble, treballadors del?Ajuntament, etc…

19 06 2009
anonimo

seguro que los insultos no constan al acta porque… quien toma acta?

DIMISIÓN JAAAAAAA!!!!!!!!
gente así no puede governar.

19 06 2009
anonimo

els comentaris al blog de ids, també estan força bé, no sé quan trigaran en treure’ls, peró no estaria malament que els hi fessim arribar tots els d’aquest blog al seu, potser es donarien per aludits.
el que està passant és inadmissible.

19 06 2009
No repetiran

Anònim ha dit…

aquest és el problema anònim, que porten més de dos anys intentant demostrar “qui els té ben possats”, sense tenir en compte l’interés real dels silencs, que som els que els vam posar a on estant (per molt que ens pesi a alguns dels que els vam votar)
19 / juny / 2009 12:29

Anònim ha dit…

Si es qüestio de “tenir-los ben possats” hem de fer que torni en Rovira, que feia callar en Nogué sense necessitat de policia (el pobret no gossava piular).
Cal recordar que IDS va guanyar les eleccions per que la gent volia un canvi en la manera de governar i NO HA ESTAT AIXÍ.
Han traït les il·lussions del poble.

Es veu clarament que s’els en fot tot, van a la seva conscients de que no repetiràn i aprofiten el càrrec per solucionar els seus interessos particulars.

NOGUÉ I COT: DIMISSIÓ
19 / juny / 2009 13:32

http://ids-pmpersils.blogspot.com/2009/06/lalcalde-ordena-expulsar-el-regidor.html

19 06 2009
SILENCA

es vergonzoso tener un Alcalde como el que tenemos en Sils. No se irá a su casa hasat que no arregle el POUM

19 06 2009
sils

si el que a fet el cot es cert es una vergonya i hauria de dimitir amb el nogué

19 06 2009
.Demanen explicacions

Divendres, 19 de juny del 2009
El Punt

ICV-EUiA demana explicacions a l’alcalde de Sils per haver expulsat el regidor Albert Miralles del ple
19/06/09 19:14

Els coordinadors de les comarques gironines d’ICV i d’EUiA, Enric Pardo i Jordi Còrdoba, respectivament, han adreçat una carta a l’alcalde de Sils, Martí Nogué (IdS-PM), en què li demanen explicacions per haver expulsat del ple de dimecres passat al regidor de la coalició Albert Miralles, quan s’estava debatent l’exposició pública de les modificacions del pla general de la població. Les coordinadores provincials d’ICV-EUiA denuncien la conducta de l’alcalde, ja que consideren que «vulnera el dret de qualsevol regidor, formi part del govern o de l’oposició, i en tant que representant polític escollit democràticament per una part dels ciutadans i ciutadanes, a sol·licitar tota la informació que consideri oportuna sobre tots els assumptes relacionats amb la gestió política del seu municipi». ICV-EUiA considera «totalment reprovable» l’acció d’expulsar un regidor d’un ple municipal, «òrgan de màxima representació política ciutadana», i per això exigeixen rebre explicacions sobre aquest fet.

http://www.elpunt.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/52318-icv-euia-demana-explicacions-a-lalcalde-de-sils-per-haver-expulsat-el-regidor-albert-miralles-del-ple.html

19 06 2009
Dominique

Quan vaig arribar a Sils ja m’ho havien dit que no et deixaven parlar als plens, però jo “em faig fer la loca” i en el famós Ple sobre la Guàrdia Urbana el Sr. Rovira em va fer callar, amb condescendència, a la tercera que vaig preguntar.

Personalment no m’agrada:

Ni un alcalde que no deixava el torn de Plens i preguntes als ciutadans del poble que l’escollia. El Rovirisme tenia molt de paternalisme i molts -ismes afegits, no ens enganyem ni fem campanya aprofitant l’avinentesa, eh.

Ni un alcalde que no deixa parlar a un regidor, sigui del partit que sigui, escollit pels ciutadans del poble que han permès que sigui batlle.

Cap alcalde que tingui interessos personals urbanístics, perquè sempre induirà, per molt honrat que pugui ser, a sospites per part de tots i, a més, sempre podrà tenir temptacions i provocacions contínues.

Cap Tinent alcalde o regidor que insulti, menysprei i menystingui als seus companys regidors, siguin del partit que siguin i, molt menys, als treballadors i funcionaris que treballen a l’Ajuntament on ell exerceix la seva tasca, si tot el que dieu és veritat.

Voldria, m’agradaria, però comprenc les situacions:

Què tothom fes el que cal, qui se senti insultat o assetjat que ho denunciï on sigui oportú, no tenen perquè perdre la seva feina ni suportar segons quines maneres.

Sabem:

Copons! En una administració local es ve a fer feina no a provocar més problemes dels que ja, per inèrcia, sorgeixen sols. Un municipi té situacions dificultoses contínuament. I ho han de fer tots, els uns i els altres.

Què hi ha interessos creuats i divisions personals provocant que els plens siguin una batalla de més o menys intensitat cada vegada és obvi. Però ara anem d’innocents o què? En quin passadís de quin Ajuntament, Parlament, Consell comarcal o Govern no deu passar el mateix? Que parlin els que treballen en ens com aquests, segur que n’hi ha uns quant, no d’aquí, de molts llocs, qualsevol que ens pugui llegir… I passa arreu perquè uns manen, els altres per les seves petites quotes de poder, els altres per guanyar protagonismes. És pura definició de la seva feina, perquè la seva tasca és arribar a l’alcaldia per dur els programes a terme, vull pensar encara, i no els seus projectes personals… Les seves mires són a quatre anys. No ens enganyem.

Ara, està clar que la política local dels pobles petits és tant propera al carrer i al ciutadà que no poden ser molt maniqueistes i tan manipuladors com en d’altres llocs més grans. A més, segur qui hi ha persones que s’hi apunten de tot cor, per fer quelcom per la seva població, però sospito que de ben segur que estan a partir de les terceres i quartes posicions de les llistes…

Com diu la Júlia, a preguntar i a saber… Si se sap d’irregularitats o d’incorreccions a qüestionar i a investigar perquè és necessari. Prou de parlar sense sentit i fer conversa de tafaners, “las habladurias” i les injúries costen poc, el què cal és demostrar i sí és veritat, actuar.

Els veïns del Nyap han constatat irregularitats, han anat al Jutjat… Ben fet, com calia.

Si hi ha indicis de “no se sap què…” en el nou POUM, del qual, per desgràcia, depenen MOLTES coses d’infraestructures necessàries en aquest municipi i què cal redactar-lo d’una punyetera vegada i ACABAR-LO ja, però correctament i sense mangonejos, ja sabem on s’ha d’anar.

Sí tot és cert, tal com esmenta en Joan, cal fer fora qui calgui i tornar a començar.
Sils ja sap com fer-ho!!! Com hem demostrat fa unes poques setmanes. Així que mànigues a munt i a treballar.

19 06 2009
LNC

Crec que en la seva intervenció l’Albert Miralles defensava l’interés general de Sils, transparència i aclariments sobre les qüestions del POUM.

L’alcalde va defensar el seu interés personal: l’augment d’edificabilitat a les seves parcel.les.

El desenllaç evidència que l’interès de l’alcalde en el POUM és contrari a l’interés general de Sils, que és pel que cobra. 😉 I que amb aquestes prioritats acaba el ple sense públic, sense ICV, sense CiU i sense AMS.

P.D: També animo a que es denunciï penalment les amenaces del promotor de xalets en sòl no urbanitzable, però no a fer publicitat fins que hi hagi setència ferma. Testimonis – està constatat- no falten.

20 06 2009
Laura

Acabo de llegir l’ultim post al blog de AMS i trovo totalment licit que l’Alcalde fes fora en Miralles, el seu comportament en els plens es sempre en actitud desafiant i falta de respecta, com el el l’ùltim ple ordinari on es dirigia al secretari (aquell dia no era al de sils) de tu, a part que era un descongut i una persona d’edad més avançada que ell, és del tot inadmisible d’un regidor.El secretari el tractava a ell de vosté….cosa que no es mereix pel que veig.

20 06 2009
LNC

Totes les dictadures aconsegueixen qui les defensi, Laura, acostumen a ser els i les que tenen algun privilegi i tracte de favor, saltant-se les normes en benefici propo i contra l’interèd dels pobles… 😉

Per no parlar del maleducat del regidor-promotor de xalets en sòl no urbanitzable i els seus pous.

20 06 2009
.AMS opina

divendres, 19 / juny / 2009
Com està el pati…

Silencs i Silenques, avui hem viscut al ple un fet tant insólit com antidemocràtic. L’Alcalde Martí Nogué, després d’una disputa verbal amb el regidor Albert Miralles, on val a dir que aquest regidor no l’ha faltat verbalment ni l’ha agredit verbalment ni naturalment de cap altre manera, el nostre alcalde ha avisat a la policia local i l’ha expulsat del ple !!!!

Davant la nostra sorpresa i amb el dubte que el nostre sentit comú ens diu que no pot ser legal que un alcalde expulsi del ple a regidors, hem preguntat al secretari si aquella actuació era legal. Ell s’ha limitat a dir que no entrava en discusions polítiques . Li hem reiterat la pregunta a la qual s’ha limitat a dir que no podia respondre res que no li demanés el propi alcalde. Després d’aquesta resposta, la resta de regidors de l’oposició ens hem aixecat i hem declarat que constés en acta que no continuavem el ple, ja que no estavem d’acord en l’actuació de l’alcalde i teniem dubtes seriosos de la legalitat del procediment. No cal dir que l’actitut és absolutament antidemocràtica, ja podeu imaginar què pot passar si aquestes accions les féssin els alcaldes??? Només caldria expulsar del ple a 2 o 3 regidors i aprovarien per majoria absoluta tots els temes que creguessin oportuns !!!!

Bé, ja veieu que els plens cada cop es posen més interessants.

És possible expulsar un regidor del ple, però la normativa diu les raons i com.
En concret, el RD 2568/86 de règim jurídic i funcionament, estableix:

Artículo 95.

1. El Alcalde o Presidente podrá llamar al orden a cualquier miembro de la Corporación que:
a. Profiera palabras o vierta conceptos ofensivos al decoro de la Corporación o de sus miembros, de las instituciones públicas o de cualquier otra persona o entidad.
b. Produzca interrupciones o, de cualquier otra forma, altere el orden de las sesiones.
c. Pretenda hacer uso de la palabra sin que le haya sido concedida o una vez que le haya sido retirada.
2. Tras tres llamadas al orden en la misma sesión, con advertencia en la segunda de las consecuencias de una tercera llamada, el Presidente podrá ordenarle que abandone el local en que se esté celebrando la reunión, adoptando las medidas que considere oportunas para hacer efectiva la expulsión.

Per tant, s’haurien de donar un d’aquests tres supòsits i l’expulsió es podria fer després del tercer advertiment.
Entenc que si no s’ha fet així l’Alcalde s’ha excedit en les seves facultats.

http://amssils.blogspot.com/2009/06/com-esta-el-pati.html

20 06 2009
Anònim

No hi havia cap motiu per expulsar al regidor. Cap ni un.

Com redactarà el secretari municipal l’acta del ple, què hi escriurà?

Quan tindrem accés a l’acta del ple ara que ja no la publiquen ni a Internet ni al tauló d’anuncis dels baixos de l’ajuntament?

Un detall greu: el regidor expulsat no va poder votar en el tema del POUM, l’alcalde el va privar del dret a votar.

Què va passar quan els d’IdS es van quedar sols?
Van votar alegrement en contra del recurs d’alçada contra el Nyap?
El secretari va prendre bona nota dels comentaris que alcalde i regidors IdS van fer un cop es van quedar sols?
Haurem de preguntar als dos policies que es van quedar a la sala de plens que va passar a l’interior quan els d’IdS es van quedar sols amb el secretari i van continuar el ple com si res hagués passat?
O l’alcalde va tenir la decència de suspendre el ple i deixar pendents els punts que encara quedaven per discutir?

Aquest alcalde ha de dimitir o l’oposició ha de presentar una moció de censura, ja!

20 06 2009
Dominique

Senyors, jo ja he comentat al bloc d’IDS…
Jo crec que cap de les votacions és acceptable. El ple s’hauria de donar com anul·lat.
I en la qüestió del Nyap on no hi era ningú de l’oposició encara més!!

Parlant d’un altre tema:

Bé, estic a casa una mica fastidiada, espero veure algu d’aquí una estoneta a la festa de l’Athletic, AMPA i resta d’entitats d’avui… Avui és un dia per la mainada, tot i aquest afer. I poder saludar-vos i comentar amb tots, quan pugui sortir després de dopar-me una mica (sota prescripció metge, eh, no sigueu mal pensats, que aquí tot se sobredimensiona..jejejeje 🙂 )

Salutacions a tots.

20 06 2009
No reperiran?

Anònim ha dit…

us és indiferent tot el que us estem dient?
som votants vostres de les eleccions del 2007.
A mi, personalment, m’agradaria que em donessiu alguna resposta, que poguèssiu desmentir aquests “rumors” que córren
em sento tan enganyat, tan defraudat… on està el canvi que em vau prometre?
No havia pensat mai que arribaria a dir això: estavem millor amb CiU, i em fot molt, però és el que realment penso en aquests moments.
19 / juny / 2009 14:02

Anònim ha dit…

Peerruquera, Nogué i Promotor Nyap: DIMISSIÓ !!!!
19 / juny / 2009 16:32

un blog nocturn… ha dit…

No, no senyors/es no estàvem millor amb CIU, però aquesta situació és inaguantable. El nivell de crispació és vergonyós.

Sóc de les persones què sempre recomano paciència, de debò, i què dic: Doneu temps, deixeu treballar, no poseu pals a les rodes perquè sinó no es pot fer feina. No sóc la única, tinc una amiga votant de CIU, per tant no coincidim en les urnes, però que diu el mateix…

Ostres, però dic:

Què us està passant?
No teniu clara la manera de governar?
No podeu aguantar la pressió?
No sabeu pactar abans o durant els plens per punts, qüestions, afers, grans o petits projectes?

Quedo sorpresa amb els comentaris!!

Això és una qüestió d’ous?
De collons?
De veure qui treu l’espasa abans que l’altre?

Però això què és?
De debò s’ha de demostrar qui “els te més ben posats”?

Quina vergonya sento com a veïna d’aquest poble on hi visc tan a gust…

Jo vull solucions no una situació on una colla de descontrolats “machitos” amb un sobrant de testosterona em demostrin qui la té més grossa.

Vull un bon poble on viure, vull solucions com la què he vist fa poques setmanes. I, si us plau, que ningú no es pengi la medalla perquè si s’ha aconseguit l’escola nova és perquè TOTHOM hi va posar el coll i ningú va deixar en SOL·LITUD a ningú.

Si aquí hi ha sospites de frau només cal demostrar que no existeix tal frau, les coses cauen pel seu propi pes.

A altra gent també se l’ha acusat de moltes coses durant molt de temps, però ha anat fent demostrant com es podia caminar en silenci i honradament sense grandiloqüències ni grans escarafalls. D’on no n’hi ha no es pot treure, per tant les acusacions cauen en sac buit…

I perdoneu per la comparació, entenc que no es pugui comparar ni en mida ni en pressupost una associació amb un Ajuntament, ni molt menys, però sí em refereixo a les “maneres de fer”, i no d’una persona sinó d’un col·lectiu.

Si no hi ha raó per la sospita, no es dóna raó a “l’adversari” polític.

Són les formes, són les maneres, són les demostracions…

Jo us pregunto:

Per què nassos us vàreu presentar?
Us ho heu preguntat?
Què preteníeu fer?
Què volíeu solucionar?
Quina tasca volíeu executar en realitat?
Teníeu un pla de futur?
Un Pla estratègic?
Vau fer una previsió a 10, 15, 20, 25 anys encara que després no sortíssiu reelegits?
Quin poble visioneu en el futur proper, mitjà i llunyà?
On queda tot el programa polític que es va vendre als votants d’IDS?

S’ha de ser una mica “visionari” per arribar a un càrrec així o això va ser una mena de loteria o bonoloto que us va caure del cel?

EL QUÈ TENIU A LES MANS ÉS UNA RESPONSABILITAT DE LA QUAL DEPÈN EL FUTUR DE MOLTES PERSONES

Us ho vàreu plantejar quan vau sortir escollits?

Poliu les maneres, controleu la ira, escolteu el vostre voltant, demostreu la vostra honradesa (Us molesta haver-ho de fer? Doncs això va amb el càrrec, ho hauríeu de saber)…

R E F L E X I O N E U

A C T U E U E N C O N S E Q Ü È N C I A

Perquè sinó us espera una petició de dimissió i/o una possible moció de censura.

Es veu a venir.

I jo no us vaig votar, però em fèieu gràcia, mira per on, pensava que serieu sensats, que pactaríeu amb uns, consensuaríeu amb d’altres, que ja teníeu prou experiència en l’oposició com per conèixer les entranyes (fosques?)de Sils, però m’heu sorprès o us han agafat a vosaltres per sorpresa els llops amb pell de corder??

Encara hauré de pensar: Santa innocència…

No no m’ho puc creure…
20 / juny / 2009 04:22

http://ids-pmpersils.blogspot.com/2009/06/lalcalde-ordena-expulsar-el-regidor.html

20 06 2009
Decència

Algú d’aquests senyors i senyores de Sils té la decència moral de dir-li al Martí Nogué que ja n’hi ha prou?:

20 06 2009
LNC

Quina decència es pot esperar que qui ha fat el nyap, oculta les actes, reinstaura el secretisme, no vol fer auditories i ara ens vol fer creure que un cotxe provoca un tsuami que fa quaranta peixos morin… no serà cosa de la talla del canyís???

20 06 2009
Decència

Però entre aquet grup de gent que surt a la foto hi deu haver algú que veu en que s’estan convertint els antics Independents de Sils.

¿Algú d’aquests senyors i senyores de Sils que surten a la FOTO, té la decència moral de dir-li al Martí Nogué que ja n’hi ha prou?:

LA FOTO:

20 06 2009
LNC

Han tragat amb el Nyap, Han defensat l’hort il.legal, xalets en sòl no urbanitzable, els sous estratosfèrics del govern, jugades en lloc d’auditories, han insultat qui els intenta fer reflexionar, Han defensat el copagament del transport escolar, han polititzat l’ACES, volen polititzar la festa major de Vallcanera…. fa temps que vaig perdre qualsevol esperança en aquesta gent. Podien, però no han volgut.

Trist i lamentable.

21 06 2009
Anònim

El que va passà el dijous no hauria de quedar impune. No es la primera vegada que el senyor Nogué fa callà a un regidor amb la amenaça de o calles o t´expulso, ja sigui pel tema del Nyap o pel POUM. I ho tornarà a fer si no li paren els peus. Clar que el que està en el poder sempre té algú que li llepa el c…, com es va veure al sopar del disabte nit.

Cal suposar que els dos o tres partits de l´oposició estan fent consultes i faran alguna cosa.

22 06 2009
Dominique

Ara tampoc siguem extremistes… Què la gent de les Juntes del Silenc i el FC de Sils estigués a la taula amb representants de l’Ajuntament fou una qüestió protocol·lària, no?
A veure si ara pagaran justos per pecadors i les persones hauran d’anar amb la por al què diran. Si caiem en aquest parany estarem fent el mateix que quan el principi ens deien a uns quants: ah, però et parles amb… o et parles amb… I hi haurà persones que sabran per experiència de qui parlo.
Per exemple, el dia de les activitats i tallers a l’escola, el 22 de maig, la direcció del centre va dinar amb representants de l’ajuntament, ningú va veure res estrany en el fet.
La resta de pares i mares, inclosos els de l’AMPA es van repartir per les taules i vam dinar la mar de tranquils.
El fet de ser representants d’una entitat comporta una serie de fets concrets i puntuals.

22 06 2009
Anònima

S’ha de procurar no anar gaire al jutjat com tu, “una que viu a Sils”, recomanes. Que ja sabem que l’alcalde, el secretari i l’arquitecte municipal ho tenen molt fàcil gastant-se els diners de tots en advocats de primera molt ben remunerats. Molt enginyer i cap de bombers, el teu alcalde, però no mostra gaire les seves capacitats intelectuals ni els seus coneixements tècnics, la veritat sigui dita. Lo del dijous, una vergonya per l’alcalde i pel seu grup. Sí, felicitacions al senyor Tello que li va recordar a l’alcalde que una de les modificacions del nou POUM millora sensiblement i sospitosament les terres edificables de l’alcalde.

10 10 2009
LNC

Alto! ?¿? !!!

Alt és en Miralles, sí, però “Alto” no és un crit de la Guàrdia civil espanyola ??¿? (el Sr. ZZZ ja m’ho podrà dir)

Pobre Nogué no té sentit de ridícul. “un regidor… espectacle” però si l’espectacle és en Nogué que vol pujar a totes les tarimes i repartir pans per sortir la foto del quadern!!! o l’espectacle quan esbronca veïnes per quatre bolets !!!! espectacle, el del Nyap, ara dic que unes llicències il.legals són legals, ara no i les torno a donar.

Nogué dimissió !!!!!!!!!!

10 10 2009
zzz

Srta Lnc la guardia civil de caldes quan es possaven a la nit de guardia a la cruilla de mallorquines, deien , “alto quien va”, que era lo mateix que es deia en les garites de guardia del cuartels de l exercit, pero com que suposo que en 90% dels que llegireu aixo no heu fet la mili, pues em limito a dir que el “alto” tot sol no el feien servir,
tambe feien servir el “alto a la autoridad”……….aquest potser voste li podra treure una utilitat per qualificar algun dels seus idols

10 10 2009
zzz

Srta Lnc famosa es la frase al poble de sils de:
alto quien va? i responen…….”somos gaio i daneso que venimos de can treso”, srta Npi investigui i veura quins fenomens que teniem per aqui, evidentment la resposta no va fer gaire gracia a la benemerita

10 10 2009
Npi

Qui es va inventar la frase?. ¿tu i un colega que un dia quant ereu joves tornaveu de farra de la pèrgola i després de beure uns cubates de ginebra de qualitat us vau trobar de nit la parella amb tricornis i mala llet i els hi vau dir això? ¿com van reaccionar?, ¿vau passar la nit al quartelillo de caldes?

10 10 2009
zzz

Ja ja no srta Npi la frase era de un dels dos figures(en pau descansin) i amb sembla molt que van marxar calents cap a casa i en aquella epoca dels fets no existia ni la pergola.
si voste es limita a catalanitzar la frase veura voste d on venien

10 10 2009
LNC

així és li vaig donar l’alto del Nogué es refereix a l’alto de la guàrdia civil espanyola… s’ha de ser fatxa.

11 10 2009
jo

pero arran del fet de expulsar-lo del ple, aquest ” senyor ” n’ha après i quan vol parlar , primer demana la paraula. No era així abans, que parlava quan li donava la gana. Finalment s’ha corretgit. Ho havia d’haber fet abans

11 10 2009
LNC

Tornes a mentir, jo, ni CiU (!!!) ni AMS us donen la raó. El problema és que tenim un alcade, encara, que és un fatxa.

11 10 2009
jo

pero ha posat a ratlla a aquell que es pensava que havia arribat a Sils a salvar-nos no se de que. I els altres grups , com que son uns cagats, s’afagien a ell com un salvador per la POR que li tenen

11 10 2009
Piu

aquell dia no va quedar ningú a la sala de plens, tothom va fotre el camp en senyal de protesta i es van quedar sols l’apuntador municipal (secretari) i els quatre de la banda de música (regidors IdS).

I es que es parlava del POUM i del NYAP, dos temes molts “sensibles” per al alcalda del pobla 😉

11 10 2009
jo

pero en els plens següents, ha après la llicó de demanar la paraula abans de parlar. Amb personatges com aquest, ja hauria de haver-ho fet abans i així tindria mes educació i que qui porta el ple es l’alcalde

11 10 2009
LNC

Vols justificar l’alcalde (…), sense cap argument cert, només amb coses incertes i les repeteixes mil vegades p`q saps perfectament qe són mentides, l’alcalde no volia que es parlés del nyap i del POUM que augmenta edificabilitat de parcel.les que -quina casualitat- són seves… ell va fer fora al miralles i es va quedar sol. Encara no ha demanat disculpes.

Ah, i no val ara llençar porqueries al costat del contenidors i dir que és la gent de Vallcanera 😉

11 10 2009
PI

Desprès de les paraules es passa a l’acció.

Amb el pròxim ple queda vegada que parli l’oposisio s’aplaudeix si son moltes persones abeure si no dona l’ALTO i espolsa a totes l’alcalde.

Pusesem d’acord i al pròxim ple tots camp l’ajuntament

20 10 2009
PI

El passat dia11 baix fe una proposat ara es el moment de ferla, tots camp el ple del dia 22 ales 20.30 h.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




%d bloggers like this: