Teatre silenc

26 01 2010

Criatures, de T de Teatre


31/01/2010, a La Societat:

Aquest diumenge 31 de gener a les 6 de la tarda a LA SOCIETAT de Maçanet, CRIATURES de T de teatre. Criatures és una visió àcida i una mica insolent de la infància.No és un tractat de pedagogia ni de records nostàlgics del temps de la innocència. En la seva condició de comediants, la Companyia La Llacuna Teatre (Companyia La Laguna Teatre) volen riure’s d’algunes coses de les quals valdria més no riure’s: mares que odien els fills, nens i nenes perduts en un món que no acaben d’entendre. Criatures consta de onze escenes, que mostren la terrible distància que separa, de vegades, els grans dels petits. Informació al 972 165341

Grup de gestió de LA SOCIETAT – àrea de cultura de l’Ajuntament de Maçanet

~

30/11/2008, a La Llacuna:

86img_7156

87img_7155

46

47

Accions

Information

11 responses

15 11 2008
LNC

Sort i enhorabona

15 11 2008
UNA

Iniciatives com aquesta fan poble. Enhorabona a tots i totes. Tots al teatre el 30N!!!

17 11 2008
Mark

Allà estaré(m)! Només veure la foto ja crida l’atenció.

30 11 2008
buf

Té pinta d’omplir-se el teatre. Corren molt bones crítiques pel poble.

Qua algú aprofiti per recollir firmes contra el “nyap”!

30 11 2008
Jordi

Jo proposo al senyor Izquierdo que la pròxima obra que preparin sigui “El Nyap de Sils”.

Personatges: el senyor Panella de Vilobí, en Quimet, l’arquitecte municipal, en Nogué, uns quants veïns i veïnes emprenyats, etc. Un altre actor podria fer de Narcís Figueras i representaria el punt de vista dels intel·lectuals de Sils, aquests que no diuen gaire cosa davant de les malifetes urbanístiques aprovades pels polítics locals.

A més de representar-se a la Llacuna, l’obra es podria representar in situ, o sigui al moll de càrrega i descàrrega del carrer Bastiments.

Què us sembla la idea?

30 11 2008
LNC

al guió falten els informes del secretari… 😉

30 11 2008
silenc

Us heu deixat el personatge de’n Xicu, que diria: “a mi no em futeu en embolics de supers ni nyaps, que encara haurem de pagar indemnitzacions i em quedaré sense subvencions per les meves cuineres, un respecte pels tècnics i pel Quimet, i la setmana vinent m’en vaig a Madrid amb les cuineres, que això si que mola” 😉

I la doctora que diria “Siguem prudents i constructius. No hi ha res a fer”
I en Tello que diria “Tot és legal, però jo firmo”
I en Miralles que diria “Enderrocament immediat”

Intel·lectuals compromesos?. Però a Sils hi ha intel·lectuals ??? 😉

1 12 2008
Espectadora

Vull donar les més sinceres felicitacions a les noies i nois que ahir al vespre ens van fer riure amb el teatre que es va fer a la Laguna. Enhorabona Izquierdo, ha sortit molt bé. Tot i que vaig trobar a faltar els joves de Sils donant recolzament a aquesta activitat tan maca.

1 12 2008
Mark

Jo també felicito a tot el col·lectiu que ho va tirar endavant. Vaig riure una bona estona.

Jo, com a jove, feia d’espectador, no tinc temps de fer teatre, demana massa dedicació. Però que continuï l’espectacle!

3 12 2008
jose izquierdo

En nom de La Laguna Teatre donar-vos les gracies pel vostre suport i les vostres fel.licitacions, si troveu un guionista de ben segur que representariem l’obra el NYAP-NYAP DE SILS

4 12 2008
Una

Seria un èxit de públic. Vinga Izquierdo, atreveix-te!

Deixa un comentari

