Nova Quitxalla

7 04 2010

La Nova Quixalla de Sils: llar d’infants catalana, laica, democràtica, oberta i de pràctiques.



· Fotos fetes el setembre 2009

icona.gif Inauguració cutre:

icona.gif Sense calefacció i amb goteres (DdG)

Divendres 8 de gener de 2010: obre les portes la nova llar d’infants, la nova Quitxalla de Sils, a Mallorquines. Amb caracter excepcional, s’ha obert un nou termini d’inscripció, amb 21 places vacants. Diumenge 10: el Diari de Girona informa que la calefacció no funciona i que hi ha goteres al local. Dimecres 13: els pares mostren la seva indignació i anuncien mobilitzacions.

icona.gif Acabat el termini d’execució, comencen a treballar les màquines

· Fotos fetes el 30 juny 2008

icona.gif Reprenem el debat iniciat el 2007. Guarderia a Mallorquines? S’ha consultat la gent de Sils abans d’aprovar el projecte?

Imatge virtual de la futura escola bressol

icona.gif La segona llar d’infants silenca, projectada al mandat anterior, adjudicada per unaminitat del Ple.

Els alumnes de Sils estrenaran la nova escola bressol de Les Mallorquines l´any que ve

Un total de 23 empreses opten a fer les obres del nou centre per 1.045.000 euros E.B, Sils. La nova llar d’infants del municipi de Sils serà una realitat l’any 2009 i se situarà a l’àrea de Les Mallorquines. Aquesta serà la segona escola bressol del municipi, ja que ara n’hi ha una, La Quitxalla, situada al carrer Prudenci Bertran, que compta amb 44 places i que amb els anys s’ha quedat petita a causa de l’increment demogràfic que registra el poble. La futura llar d´infants comptarà amb 75 places i un cop l’empresa presenti el Pla de Seguretat a l’Ajuntament es procedirà a la seva construcció, i segons l’alcalde, Martí Nogué (IdS), estarà llesta l’any vinent. L’any passat, el concurs, desert Es dóna la circumstància que aquesta mateixa llar d’infants va sortir a concurs l’any passat per 1.013.987,37 d´euros, però la seva adjudicació va quedar deserta ja que no s’hi va presentar cap empresa. Ara, el pressupost és d’uns 1.045.000 euros i s’han presentades 23 propostes, va ressaltar Nogué. La decisió d’adjudicar les obres de la nova llar d´infants es va prendre ahir, en el ple extraordinari.

Font: Diari de Girona

icona.gif La nova llar d’infants de Sils costarà un milió d’euros i s’estrenarà d’aquí a un any

Tindrà capacitat per a 75 nens i es farà a Mallorquines

La nova llar d’infants de Sils, que es construirà a la urbanització de Mallorquines, costarà un milió d’euros i està previst que s’estreni d’aquí a un any. La nova instal·lació, que substituirà l’actual escola bressol que hi ha al nucli urbà, disposarà de cinc aules i tindrà capacitat per a 75 nens. En el darrer ple es va aprovar l’adjudicació de les obres.

Actualment a Sils hi ha una llar d’infants al carrer Prudenci Bertrana, als pisos coneguts com a Pisos Blaus. L’escola té capacitat per a una quarantena de nens i està situada en uns baixos on anteriorment hi havia hagut les oficines de l’Ajuntament. El creixement demogràfic de la població ha provocat que el centre actual sigui insuficient i ja en el mandat passat es va començar a promoure la construcció de noves instal·lacions.
La futura escola bressol es construirà a la urbanització de Mallorquines. El projecte preveu construir cinc aules, un espai polivalent i un menjador. En total, tindrà capacitat per a uns 75 nens i nenes. Segons va explicar l’alcalde, Martí Nogué (IdS), ara ja s’han adjudicat les obres i un cop l’empresa hagi presentat el pla de seguretat podran començar els treballs, que tenen un termini d’execució de nou mesos. «Per tant, la previsió de l’Ajuntament és que la nova escola estigui a punt d’aquí a un any», afirma l’alcalde.

Un cop aquest centre entri en funcionament, les instal·lacions dels Pisos Blaus quedaran buides. Nogué explica que l’equip de govern encara no ha decidit quin ús se’ls donaria. «Són instal·lacions municipals i donaran un servei als veïns, però encara no hem pensat quin serà», sosté.

MARTÍ NOGUÉ
alcalde de sils
«El creixement demogràfic de la població ha provocat que l’actual llar d’infants, que dóna servei a uns quaranta nens, estigui saturada»

El Punt, dilluns, 14 / abril / 2008

icona.gif La llar d’infants (del Vell Bloc):

Sils treu a concurs les obres de la nova llar d´infants municipal DDEG, SILS.

L´Ajuntament de Sils ha tret a concurs les obres de la que serà la segona llar d´infants de la localitat, un centre d´educació infantil que disposarà de quatre aules d´un a dos anys i un espai per habilitar una unitat de nadons que es desenvoluparà més endavant si n´hi ha demanda. L´equipament tindrà un total de 34 places i les obres tenen un termini d´execució de 12 mesos. La futura llar d´infants es construirà entre els carrers Josep Trueta i Antoni Gaudí de Sils. L´equipament es vindrà a sumar a l´actual llar d´infants municipal ubicada al carrer Prudenci Bertrana, que consta de 42 places i no té espai per a nounats. El cost previst per a la construcció de la nova llar d´infants municipal és d´1.013.987,37 d´euros. La decisió de treure a concurs les obres de la nova llar d´infants es va prendre en el darrer plenari municipal celebrat el passat tres d´abril.

Font: Dimarts 24 abril 2007 Edició digital n. 2670

icona.gif Comentaris (del Vell Bloc):

  1. pepita diu, el 22 de Abril del 2007 a les 17:29

    es logic fer la nova llar dins una urbanitzacio?

  2. Mark diu, el 23 de Abril del 2007 a les 16:08

    Jo la Urb. de Mallorquines, igual que el carrer de Mallorquines o la Urb. Can Cabirol, els he considerat sempre part del nucli urbà de Sils… També hi ha el camp de futbol i no hi ha cap problema. ;) Altra cosa seria si fos Vallcanera, Les Comes o El King Park que són més lluny.

  3. Rosa diu, el 24 de Abril del 2007 a les 11:48

    Pepita, la “urbanització” de Mallorquines, és nucli urbà i no urbanització.

  4. Alba diu, el 24 de Abril del 2007 a les 13:11

    És possible que només amb el canvi d’alcalde, també es canvii el concepte de participació des de CIU???. Si guanyen, em sembla que, tindran una mica de feina per demostrar-nos-ho. Per dissenyar un equipament, no només fa falta un arquitecte, i tenir clares unes necessitats mínimes; s’ha de fer l’equipament dins d’un projecte ideològic i de futur, integrat al que ja tenim i al que ens falta….; i veient l’estructura arquitectònica d’aquests equipaments, no sé si tot això s’ha tingut en compte. Em sorpren la presentació que fa CIU quan diu: “el concepte de participació serà objectiu principal tant en les actuacions com en els serveis que es portin a terme”; em pregunto quina participació hi ha hagut en aquests dos serveis, si ja estan dats i beneïts, i no s’han recollit de la ciutadania cap tipus d’opinió o proposta sobre els mateixos???.

  5. BEA diu, el 26 de Abril del 2007 a les 22:24

    D´ acord que potser la Pepita no te raó en què l´urbanització de Mallorquines no pertayn dintre del nucli urbà, però jo també crec que no és el lloc més idoni per fer la nova llar,sense anar més lluny, aquest Sant Jordi tots aquests petits van anar a escoltar un conte a la biblioteca; ho sé perquè vaig veure com hi anaven, per altra banda, sé de ben cert que cada fi de curs van a l’escola Jacint Verdaguer i els hi ensenyen el que serà el seu nou col·le. Si la llar d’infants es fa on s’ha decidit, tot això s’haurà acabat.

  6. Mark diu, el 27 de Abril del 2007 a les 17:17

    Per desenvolupar aquestes activitats potser no és el lloc més correcte, però vaja jo dóno major importància a un repartiment dels serveis arreu del poble. Excepte les urbanitzacions apartades perquè els que vivim al nucli urbà no tenim perquè anar-hi. Ja sé que ara em altarà algú, però cadascú decideix on es fa la casa i el que comporta.

  7. BEA diu, el 28 de Abril del 2007 a les 16:14

    És millor un repartiment dels serveis? Crec que vas molt equivocat Mark, els serveis han d´estar dins el nucli urbà, preguntal-s´hi a totes les persones que han comprat un pis al rovell de l´ou de Sils, que hauran de caminar 1 Km. per anar a portar el seu fill a la llar i no en parlem de si en tenen dos, un a la llar i l’altre a l’escola pública. No seria millor unificar-ho tot junt?

  8. Mark diu, el 28 de Abril del 2007 a les 19:08

    Doncs proposa l’alternativa. A més, crec que hi haurà una guarderia a Sils (l’actual) i una a la Urb. Mallorquines, o m’equivoco?

  9. pepet diu, el 7 de Maig del 2007 a les 20:59

    Encara que legalment sigui nucli urba, que no n’estic molt segur, i amb senti comú ( cosa que avui dia en queda poc) no ho tindria de ser, i tindríem que conservar Mallorquines i l’urbanització fora el nucli urba. No es lògic fer la llar infantil fora Sils, hi ha molts pares que treballen i els hi porten el avis , que a partir d’ara necessitaran cotxe i una atre cadireta, ( com sino hi haguessin gastos , per les cases) també amb el bon temps la gent aprofita quan va a buscar el nen/a a la llar i va a comprar ó fins a la plaça amb altres mares ó pares , i agrada que sigui dins el poble ó sigui dins el rovell de l’ou. No ens tenien de haver tirat mai a terra les escoles i fer una plaça , a davant l’antiga casa de l’alcalde, i allà si que hi cabía una nova llar….

  10. Mark diu, el 7 de Maig del 2007 a les 22:18

    Potser teniu raó però jo considero molt important integrar la Urb. i el Carrer de Mallorquines al nucli urbà perquè sinó podria passar com amb Valcanera o el King Park que van a la seva. Hi hauria més gent externa que participativa en l’àmbit local. Equilibrar aquest territori tampoc està tan malament.

  11. Fina diu, el 8 de Maig del 2007 a les 19:14

    estic totalment d´accord amb en Pepet i la Bea la llar ha d´estar dins el poble

  12. pepet diu, el 11 de Maig del 2007 a les 18:09

    Marc , t’has preguntat si la gent que viu a Mallorquines ó a l’ urbanització , vol ser del nucli úrba de Sils? , potser ja gent amb molta historia que tot i pertanyer al municipi de Sils se senten de Mallorquines, però respectan els veins de Sils , i volen continuar sent de Malloquines, que tot i sent un carrer, no es el mateix que el carrer Jacint Verdaguer , per posar un exemple , d’acord , es el tret diferencial

  13. Mark diu, el 11 de Maig del 2007 a les 19:01

    Mira aquí t’he de felicitar pepet, m’has enganxat… i la diferència està en que jo ho reconec no com d’altres. Però si el poble creixés a un ritme lent també caldria acabar unint els dons nuclis, o no? Per on faríeu créixer el poble vosaltres?

  14. pepet diu, el 11 de Maig del 2007 a les 21:49

    Tú deus sé un ciutadà del món, molt bé, estàs més obert a tot, de moment crec podia anar creixent com a can Cabirol, paulatinament i la gent així tenia temps de aclimatar-se i sentir-se silenc, i el tot el que `’ha urbanitzat davant el passeig , es podia anar fent

  15. Mark diu, el 12 de Maig del 2007 a les 07:58

    Però si jo crec el mateix i aposto pel mateix: un creixement lent però constant com el que teníem! Però ha estat a tot arreu que hi ha hagut un creixement desmesurat i el que cal és frenar-ho perquè Sils pot perdre-hi molt… el que passa és que no m’enteneu.

  16. Alba diu, el 23 de Maig del 2007 a les 12:54

    A part de la localització de la LLar, jo em pregunto perquè un edifici nou no contempla una sala polivalent, que permeti dur a terme altres serveis complementaris a la llar d’infants al servei dels petits i de les seves famílies; i de la que també en treurien partit els propis petits de la llar.

  17. Fina diu, el 23 de Maig del 2007 a les 22:25

    La meva opinio es que els que han dissenyat el projecte de la nova llar no tenen cap idea del que es una llar ,primer de tot el lloc i segon la seva distribucio

  18. Alba diu, el 23 de Maig del 2007 a les 22:44

    I no podria modificar-se ara que encara estem a temps????

  19. ICV-EUiA proposa un Fòrum diu, el 23 de Maig del 2007 a les 23:29

    ICV-EUiA proposa un Fòrum: Perquè no estem a temps de parlar entre tothom de com hauria de ser la nova llar?. Educadores, pares i mares, regidors, regidores, grups polítics, ciutadania,…. Proposem obrir un Fòrum social participatiu, que obri el debat sobre el model i del disseny de la nova llar. Que sigui públic, obert a fer pública qualsevol opinió personal i en lloc visible de la WEB municipal. És lògic que hagin escales per anar de la llar al pati?, és lògic que no hagi una sala polivalent?, és lògic que no es contempli una sorrera en un pati per a nens de 0 a 3 anys?…..

  20. carmeta diu, el 23 de Maig del 2007 a les 23:54

    Ara mateix és parlar per parlar, la setmana que be, es podra començar a discutir si el projecta de la nova llar es tira per terra, s’en fa un de nou, es busquen altres solars, es fa un referendum local i es llençan un piló de mil.lions a les escombraries…..lo que esta fet fet està, si la gent d’aquest poble no hagues donat el suport a les anterios eleccions a una colla de especulador, incompetents, lladres i inutils, ara no ens hauriem de veura ara amb aquest munt de animalades..

  21. CRISTINA SIMÓ diu, el 24 de Maig del 2007 a les 06:49

    Jo crec que si s’està a temps perquè les modificacions sempre es poden fer només s’ha d’escoltar a la gent i tenir voluntat per fer-ho.I efectivament a partir de la setmana que vé ja es veurà que es podrá fer…. DEPÉN CAP A ON BUFI EL VENT!.

  22. pepet junior diu, el 24 de Maig del 2007 a les 13:42

    Com a pare, no trobo lógicl a situació de la nova llar, no per ser a Mallorquines, sinó per la distància que separa el cole tant el nou previst, com l’antic. Molts nens els recullen els avis que no disposen de vehicles, i si tens un nen a la llar i l’altre al Jacint Verdaguer, que s’ha de fer anar corre’ns d’una banda a l’altre. Jo crec que el primer que s’ha de fer abans de fer un gran projecte és consulta a les educadores, que elles saben quines necessitats reals tenen , no les que creu un dissenyador o arquitecte, que poder no ter ni fills, les coses maques a vegades no son les mes pràctiques. Consolteu les coses abans de fer-les senyors polítics, a veure si ja un canvi polític al poble, i s’estudia un projecte nou.

  23. Charo diu, el 24 de Maig del 2007 a les 16:31

    Encara que no tingui fills també crec que la llar ha d’estar al poble, pepet junior no et preocupis amb els nens al Jacint Verdaguer, la nova escola va també a Mallorquines però al altre costat , o sigui al nucli antic , l’altre costat de la carretera, Visca la mobilitat !

  24. LES EDUCADORES DE LA LLAR D´INFANTS diu, el 25 de Maig del 2007 a les 13:17

    Ens ha agradat molt que la gent del poble s´estigui implicant tant en el tema de la nova llar d´infants.A nosaltres també ens agradaria una escola més oberta i amb més implicació per part de tothom. Ens encantaria poder començar a elaborar un nou projecte educatiu amb la participació de tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

  25. pepet junior diu, el 25 de Maig del 2007 a les 16:32

    Ja es hora de que algú escolti, a les persones que durant tants anys han tingut cura dels nostres fills, no volem una llar amb esglaons, necessita una sala polivalent, sorrera i altres coses que en el projecte nou, es molt maca però poc efectiva. S’ha de consultar abns de fer les coses. Anims educadores esperem un canvi a partir del 27, molt agrait un silenc

  26. Garriga diu, el 26 de Maig del 2007 a les 01:30

    És agradable veure com alguns racons del poble, es van impregnant de les ganes i de la necessitat de la participació dels professionals i dels usuaris per a tirar endavant els projectes municipals. S’ha d’acabar l’època on uns manen i els altres callen. El poble sóm tots! i tots ens hem de implicar en el funcionament i la millora del nostre poble! Endavant als canvis i a la participació!!!

  27. Fina diu, el 26 de Maig del 2007 a les 22:27

    El poble i tots els seus equipaments no han de ser bonics per crear una bona imatge,el que s´ha de fer son les coses practiques.

  28. Aina Sanfaina diu, el 27 de Maig del 2007 a les 03:24

    Pràctiques i duradores, i consensuades, sempre hi haurà crítiques d’alguns sectors, però com més acord millor!

Anuncis

Accions

Information

39 responses

8 09 2009
.Retards

Dimarts 08 de setembre de 2009
Diari de Girona

La nova llar d´infants no pot obrir per defectes en l´obra i falta de mobiliari
L’Ajuntament preveu inaugurar-la com a molt tard en un mes, per tenir-la tota enllestida

Foto: La nova llar d’infants de Sils es troba a la zona de les Mallorquines i comptarà amb 75 places.

E.BATLLE
Nens i nenes de 0 a 3 anys del municipi de Sils havien d’estrenar la setmana vinent -14 de setembre- la nova llar d’infants, que s’ha construït a l’àrea de les Mallorquines però finalment això no serà possible pequè l’obra no està del tot enllestida per poder-hi començar el nou curs 2009-2010. En concret, tal com explicava ahir l’alcalde, Martí Nogué (IdS) “no podem garantir el dia d’inici” perquè s’han trobat “petits defectes en l’obra i encara falten instal·lar els mobles”.

Tot i el canvi en el calendari, per Nogué aquest fet no és un problema perquè “els alumnes podran començar el curs a l’actual llar d’infants” La Quitxalla, situada al carrer Prudenci Bertrana, al nucli urbà. A causa d’aquest contratemps, prop de 50 nens hauran d’iniciar la setmana que ve el seu nou curs a la guarderia antiga però, segons l’alcalde silenc, es preveu que la situació no s’allargui més d’un mes, quan es faria la inauguració del nou centre educatiu.

A més, el batlle afirma que ara el procés d’obertura de la nova instal·lació municipal, tenint garantida l’escolarització dels menors al centre escolar La Quitxalla, “es farà sense pressa i tranquil·lament per tenir-ho tot ben arreglat”.

La data d’obertura d’aquesta segona llar d’infants del municipi, segons l’Alcalde de Sils “mai s’ha fixat”, si bé la intenció era obrir-la la setmana vinent, assegura que als pares i mares “mai se’ls ha donat una data d’obertura de la nova llar d’infants i per això, al juliol vam dir que no es matriculessin més nens”.

Tot i això, en el darrer ple pares dels futurs alumnes van reclamar a l’alcalde que se’ls donessin explicacions de quan els seus fills podrien iniciar el curs escolar i se’ls va anunciar aquest retard en l’obertura del centre educatiu silenc.

La nova llar d’infants de Sils, emplaçada a les Mallorquines, compta amb 75 places i en un inici no s’omplirà del tot, ja que només se n’ocuparan una cinquantena. Aquesta segona guarderia al municipi es va projectar fa uns anys per poder aplegar tots els nenes i nenes nascuts en els darrers anys al municipi, que ha patit un increment demogràfic. L’actual guarderia La Quitxalla, ubicada als pisos coneguts com a Pisos Blaus, s’ha quedat petita per aquest augment de població.

http://www.diaridegirona.cat/comarques/2009/09/08/comarques-nova-llar-dinfants-obrir-defectes-lobra-falta-mobiliari/355474.html

26 11 2009
.8 gener

Dijous26 de novembre del 2009
El Punt

L’Ajuntament i els pares acorden endarrerir l’obertura de la llar d’infants fins al gener
26/11/09 02:00 – Sils – J.C

L’Ajuntament de Sils i l’AMPA han acordat endarrerir el trasllat a la nova llar d’infants fins passat Nadal, el dia 8 de gener. En un principi l’Ajuntament volia que la nova llar entrés en funcionament el 9 de desembre, però els pares consideraven que l’equipament encara no estaria en condicions i que per dues setmanes era preferible ajornar el trasllat. Al final el consistori ha acceptat la petició

http://www.elpunt.cat/noticia/article/2-societat/16-educacio/108323.html

1 12 2009
.Deficiències

Dimarts 01 de desembre de 2009
Diari de Girona

Instal·lacions deficitàris
Els pares retarden l´obertura de la llar d´infants de Sils
S’inaugurarà al gener després que el setembre passat no es pogués fer per manca de mobiliari i problemes tècnics

SILS | E. BATLLE

Els pares i mares dels nens de 0 a 3 anys que aniran a la nova llar d’infants de Sils, que es troba a la zona de les Mallorquines, després de dies de converses han aconseguit que l’Ajuntament no faci estrenar les instal·lacions als seus bebés el dia 9 de desembre, tal com ho tenia decidit l’equip de govern (IdS). I és que, consideren, després de parlar amb la futura directora i les educadores del centre escolar, que les instal·lacions no estan acabades i encara hi hauria deficiències.

Per tot això, van demanar al regidor d’Educació, Carles Taberner (IdS), que es deixés passar el primer trimestre i, per tant, s’inauguri aquesta llar d’infants a principis de gener, després de Reis. En concret, després d’una reunió mantinguda entre els dos col·lectius aquesta setmana, es va acordar obrir el dia 8 de gener vinent.

Entre els defectes que s’han trobat per part de l’equip educatiu, segons relata el futur president de l’Associació de Pares i Mares (Ampa) de la guarderia, Daniel Jiménez, hi hauria “els vinculats a l’educació del dia a dia, com ara esglaons més alts dels previstos, rentamans amb perill per a nens tan petits; un conjunt de temes de seguretat”, remarca. Des de l’Ajuntament de Sils, l’alcalde, Martí Nogué (IdS), explica que s’hi van trobar “petites coses de poca importància” i ja s’ha començat “a fer la neteja i aquesta setmana ja s’instal·len els nous mobles”.
Daniel Jiménez explica que el consistori els havia dit que el 9 de desembre era la millor data perquè la brigada de l’Ajuntament es pot dedicar plenament al trasllat, assegura. Pels pares, assegura, el 8 de gener és una data bona, ja que aquesta llar d’infants havia d’iniciar el curs al setembre i “ja no ens ve d’un mes” i llavors les instal·lacions no estaven llestes perquè s’hi havien detectat defectes en l’obra i no hi havia encara el mobilitari.

Aquesta nova guarderia ha de descongestionar l’actual llar d’infants de Sils, anomenada La Quitxalla, que es troba en ple nucli urbà, en concret, al carrer Prudenci Bertrana.

Adaptació i després de Nadal

El tema de l’adaptació és el que amoïna pares i educadors, explica Jiménez, i per aquest motiu remarca que “si hagués obert el dia 9 de desembre, els nens tindrien pocs dies per adaptar-se i se sentirien descol·locats”.
La llar d’infants de l’àrea de Mallorquines té 75 places i en un inici no s’omplirà del tot perquè només se n’ocuparà una cinquantena, però estarà preparada per aplegar nens que han nascut en els darrers anys fruit de l’increment demogràfic que ha patit el municipi.

http://www.diaridegirona.cat/comarques/2009/12/01/comarques-pares-retarden-lobertura-llar-dinfants-sils/373101.html

1 comentari
1 – Comentari enviat el dia 01-12-2009 a les 12:14:57
“petites coses de poca importància” respposta estandar com, jo he estat o ha estat l’altre, si l’instal·lació no reuneix les condicions necesaries o brillen les mancances no son els pares els que retarden l’obertura , és qui ho ha fet el que la retarda, així que al meu entendre el titular de lanoticia és incorrecte
Autor: Paco

1 12 2009
Anònim

¿QUI ES LA FUTURA DIRECTORA?

2 12 2009
LNC

L’edifici ha quedat maco, es va aprovar en temps d’en Rovira que de totxos en sap molt i molt i molt ( en Nogué encara només de parcel.les). Les mares i els pares fa bé de reclamar benestar i només totxo.

La diferència és fonamental, el totxo va ser ideat i creat per donar – sí, donar, mestre Pompeu- benestar funcional, i si és a les criatures – evita talls al cap o al cos- amb més motiu.

Naturalment el nacionalisme espanyol i comunista dirà que el fang i la pedra poden -amb sacrifici i no amb una llar- procionar la mateixa seguretat. Gràcies a aquest plantejament – nacionalista i espanyó- en Rovira no vol auditories a les conseqüències econòmiques del seu coneixement del totxo, en nom de l’interès general… el mateix que diu el de les parcel.les !!! ( que també s’apuntaria al naciolisme espanyol comunista, si toca, i diu no a les auditories militant de del PSC-PSOE-IDS)

Cap errada mestre Pompeu?

Sense interrpgant: amb tot, les nenes i els nens s’han perdut una educadora com la Júlia… malauradament la mainada de sils s’ho perd.

8 01 2010
.Nova Quitxalla

Divendres 8 de gener del 2010
El Punt

Nova llar d’infants, a Sils

Els veïns de Sils disposaran des d’avui de la nova llar d’infants municipal, al barri de les Mallorquines, que substituirà unes antigues instal·lacions. Tot i que el nou centre té capacitat per a 75 infants, amb un espai, nou, dedicat als nadons, de moment hi aniran els 40 nens d’1 i de 2 anys que anaven a l’antiga guarderia, que estava situada als baixos d’uns pisos. L’escola bressol queda allunyada del centre urbà, la qual cosa obligarà els pares a haver-s’hi de desplaçar amb cotxe. Inicialment, la nova llar d’infants havia d’obrir les portes el 9 de desembre, però les famílies van considerar que l’equipament no estava encara en condicions i el trasllat es va ajornar fins després de les festes de Nadal (…)

http://www.elpunt.cat/noticia/article/2-societat/16-educacio/122590.html

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Ban de Noves places a la (nova) Llar d’infants:

http://webspobles.ddgi.cat/sites/sils/Shared%20Documents/Bands/Ban%20llar%20infants%20inscripcio.pdf

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

CONVOCATÒRIA PER A LA PROVISIÓ, MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ LLIURE D’UNA PLAÇA D’EDUCADOR/A PER LA LLAR D’INFANTS, PERSONAL LABORAL FIX:
http://webspobles.ddgi.cat/sites/sils/Shared%20Documents/Taulell%20anuncis/Bases%201%20educadora.pdf

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Més informació:

Què passa a la Guarderia (vella)?:

* https://silsdelaselva.wordpress.com/2008/02/12/que-passa-a-la-guarderia/
* https://silsdelaselva.wordpress.com/2008/09/18/que-passa-a-la-guarderia-2/

Informe Escaler:

* https://silsdelaselva.wordpress.com/2008/09/18/que-passa-a-la-guarderia-2/
* https://silsdelaselva.wordpress.com/2008/10/03/informe-escaler/
* http://losilenc.blogspot.com/2008/09/informe-mida-dacomiadaments-per-la.html

9 01 2010
LNC

Nou edifici.. vells problemes…excel.lents educadores despatxades: Una nova vergonya d’aquests bombers-governats de 2.000 € al mes + subvencions a l’ACES pee fer partidisme.

9 01 2010
tafanera

com pot ser que fa cuatra dies despatxesin a dues educadores i ja convoquin noves places?
si eren tan bones educadores perque no els ofereixen les noves places a elles?

senyor zzz que opina voste d’aquest tema? faci una de les seves magnifiques explicacions historiques. Gràcies.

9 01 2010
JO TAMBE OPINO

Si les van treure , serà per alguna cosa mes greu. Que t’ho diguin elles mateixes i que sigui la veritat i si aquests amics de la LNC que son altres que ella mateixa, que ensenyin l’informe Escalé que ningu ha vist nomes els regidors i que els de l’oposició van dir que el publiquerien i no tenen c…..s de fer-ho

9 01 2010
zzz

Srta Tafanera, desconec els motius de l acomiadament d aquestes dues educadores, pero algun conegut m ha comentat de que eren dues bones professionals.
En tot cas qui tindria que donar les explicacions es la persona o persones que les van acomiadar i perque ho van fer.
en quan al tema historic, em sembla recordar que la directora actual va agafar la plaça(suposo que amb oposicions) de l antiga directora unapersona molt estimada per els nens, pares i mares, cosa que en el seu dia va fer discrepar a cert sector del poble, el qual suposo que veient el funcionament a posteriori suposo que deu dir allo tan tipic i topic:…….ja ho deiem……
resumint: desconec el funcionament actual de la guarderia i em limitare a llegir els comentaris de vostes que suposo que estan mes actualitzats que els meus.

9 01 2010
UN CURIOS

JO ,TAMBE VOLDRIA LLEGIR EL FAMOS INFORME ESCALER ,QUE TANTES VEGADES S´HA PARLAT. AL FINAL L´HEM PAGAT ENTRE TOTS ELS SILENCS ,NO!!!!!!!

9 01 2010
Anònim

L’Informe Escaler és del tipus “yo me lo guiso, yo me lo como” (la guarderia no acaba d’anar bé i aquí estem nosaltres, modèstia apart, per fer-ne la gestió)

Aquest estudi famós i desconegut té un apartat final de conclusions que recomana la privatització de la gestió de la Llar d`infants, diu: “Proposem que és faci l`aposta per una gestió indirecta del servei”. Aquest estudi esta datat el Maig 2008.

A més de cobrar pels informes ( com a mínim hi van haver dos informes), l’empresa Escaler ha continuat cobrant de l’ajuntament per assessorament i supervisió de la llar d’infants de Sils.

Continuarà l’empresa Escaler gestionant la nova llar de Mallorquines? Pregunteu-li al regidor del ram.

10 01 2010
.Calefacció i goteres

Diumenge 10 de gener de 2010
Diari de Girona

Una guarderia amb “mala sort”

Aquesta llar d’infants ha vist dificultada la seva obertura. D’entrada aquest setembre es preveia poder-la inaugurar, però no es va fer per defecte en l’obra i la manca de mobiliari. A partir d’aquí, es va decidir postposar la seva posada en marxa. Tot i que inicialment es preveia per a l’octubre, fins al desembre no es va tenir enllestida, segons el govern d’IdS. Pero llavors, els pares i mares van reclamar que no comencés a funcionar llavors, en primer terme pel tema de l’adaptació dels petits, perquè es volia fer abans de Nadal i també van voler-la retardar perquè hi veien defectes en l’obra que podien suposar algun perill per als petits, com ara aixetes encara per col·locar, entre d’altres aspectes.

sils |e.b.

http://www.diaridegirona.cat/comarques/2010/01/10/comarques-guarderiaamb-mala-sort/380029.html

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Diumenge 10 de gener de 2010
Diari de Girona

Els nens de Sils estrenen la llar d´infants però es troben sense calefacció i goteres
L’ajuntament diu que se solucionaran els desperfectes durant la setmana vinent i assegura que no s’havia detectat res abans

¨
Foto: La llar d’infants va obrir les seves portes el divendres passat, 8 de gener.

carles colomer

SILS | M.S./E.B.

Sils va estrenar aquest divendres la nova llar d’infants de Mallorquines i els nens i nenes de 0 a 3 anys que hi van iniciar el curs es van trobar amb deficiències a les instal·lacions. Concretament, els primer alumnes van experimentar problemes amb el sistema de calefacció i diverses goteres.

Aquesta bressola ha presentat problemes des de molt abans de la seva inauguració. Tant és així, que fins i tot els pares van forçar l’endarreriment de l’obertura un mes per trobar-hi deficiències tècniques i no disposar de material.

Des del govern reconeixen que hi ha hagut diverses mancançes. No obstant, l’alcalde de Sils, Martí Nogué (IdS), explica que és “impossible” que el divendres els alumnes no tinguessin calefacció, doncs el sistema, que va fallar el dia anterior, es va reparar abans de reemprendre’s les classes.

Nogué va reconèixer que el recinte presenta filtracions d’aigua i que aquestes es van poder detectar el mateix divendres gràcies a la pluja. Indica, a més, que aquest problema se solucionarà a partir de demà mateix, perquè ja s’han identificat cadascuna de les goteres. Aprofita l’alcalde per treure ferro a l’assumpte afirmant que durant el darrer mes i mig les instal·lacions han estat obertes i en funcionament -tot i que sense acollir activitat educativa- per posar a prova tots els seus sistemes i detectar mancançes. A més, recorda que ara fa una setmana es va fer una jornada de portes obertes perquè els pares poguessin visitar l’edifici on duran els seus fills “i ningú va detectar res”.

Una vegada tapats els porus que permeten la filtració d’aigua, l’alcalde assegura que no haurien de produir-se nous problemes, tot i que que no ho descarta. “Són coses que passen i per això hi ha un període de garantia”, explica.

La nova llar d’infants de Sils es troba ubicada al sector de les Mallorquines i es va construir per absorvir la saturació de nens i nenes que hi ha a la del centre del poble, als Pisos Blaus, anomenada la Quitxalla. La nova guarderia té 75 places, però d’entrada només se n’ocupen una cinquantena, si bé d’aquí un temps s’aniran omplint la resta, ja que hi ha hagut nens i nenes nascuts en els darrers anys que s’hi escolaritzaran.

Durant la primera reclamació dels pares per retardar-ne l’obertura es va esgrimir un seguit de deficiències, com la col·locació d’esglaons més alts dels previstos o la instal·lació de rentamans que posaven en perill la seguretat dels infants. Per aquesta raó, l’ajuntament va trobar encertat iniciar les classes a la bressola durant el segon trimestre, que ha començat aquest mes de gener, per tal que la brigada municipal disposés de més temps per efectuar el trasllat i els nens tinguessin tres mesos per realitzar el període d’adaptació al nou centre.

http://www.diaridegirona.cat/comarques/2010/01/10/comarques-nens-sils-estrenen-llar-dinfants-troben-calefaccio-goteres/380028.html

10 01 2010
NPI

Això és escandalós!!! Sr. Alcalde vostè creu que ha de passar la responsabilitat als pares i dir que a la jornada de portes obertes “ningú va detectar res”???

I la srta. tècnic municipal que va dirigir les obres…. perquè serveix?? Un altre moble per l’oficina del pg. St. Cosme i Damià!!

10 01 2010
.Dispersió escolar

Un comentari de l’altre bloc silenc:

Srta tota aquesta dispersio escolar que existeix a sils es fruit de no voler “comprar” certs terrenys que estan aprop de l escola jacint verdaguer.
assegurant per algu un futur que ha tingut que compartir per poder conservar lo seu.
Per si no ho te mes clar li possare una nova pista:
on hi han aquests terrenys nomes hi ha una casa edificada.

9/1/10
Anònim ha dit…

http://losilenc.blogspot.com/2010/01/llar-dinfants-socialista-sils-amb.html

10 01 2010
heu pensat ???

Dispersió esolar…:
ha pensat que potser aquests terrenys no es venien o que podien estar fraccionats a la seva venda ???? ha pensat que potser no esta a la venda el que vosté “veu” tant clar ??? té tanta informació ??? pel que es veu.. NO.

He viscut a Sils (nucli) tota la vida….ha pensat també en tots els viatges que han fet durant tots aquests anys els ciutadans de Mallorquines (carrer i urbanització) i no es van queixar mai ???

Ara ens tocarà a nosaltres a moure’ns…i què ??

Segur que porta la bendera de la “solidaritat” per damunt de tot i sobretot…que no us toquin res vostre perquè llavors SI que mouríeu cel i terra !!!!

10 01 2010
zzz

Sr O Srta Heu pensat, d aixo es tracte de pensar, es un acte bastant facil que nomes requereix la capacitat de poder ho fer, i es evident que la disperssio escolar existent ALGU n es culpable i com que som ben…pensats ho deixerem en que aixo es motiu de PENSAR poc.
Pd: si els terrenys haguessin sigut de segons QUI, ja faria anys que allo seria la zona escolar de sils.

10 01 2010
Veïna

Podria ser que la tècnica i els tècnics municipals estesin massa obsessionats en fer fotos digitals de les pèrgoles dels veïns per si incompleixen la norma, mentre passen per alt o fan la vista grossa a temes molt més decisius pel municipi.

10 01 2010
npi

Protestu formalment: jo sóc l’autèntica npi, hi ha hagut suplantació de personalitat !!! 😉

10 01 2010
zzz

srta npi , ja veu que esta de moda, demani el copyright.

10 01 2010
npi

home, sr zzz, que ja fa dies que no li pregunto res… com sempre, felicitarlo per tants coneixements críptics i tant vocabulari que vostè ens aporta… com aquest concepte que li acabo de llegir a un altra bloc: “la banda del titi” 😉

10 01 2010
LNC

Continuant el qüestionari al Sr. ZZZ.: com s’explica que tots els expedients que gestionen l’enganxina, el voreres i reben el suport d’en Nogué i el Rovira; acaben amb esquerdes, goteres i Nyap?

P.S: També serveix l’opinió de la Xibi-jo-tb.opinio (l’enveja, ja) ara que el Mestre Pompeu, incapaç de donar lliçons semàntiques sobre el Nyap ja no opina.

11 01 2010
Silici

D’aixo se’n diu viure al primer món.
Molt “hàbil” el Sr. alcalde. Ara la culpa la tindran els pares per no mirar bé on va a parar la seva canalla. No tenen la culpa els tècnics que donen el vist-i-plau, no, la culpa la tenen els pares per no fixar-s’hi. I és clar que sí !!!!
Maaaaanda güevos !!!!!!!!!!!!

11 01 2010
zzz

Srta Lnc voste que es una noia inteligent suposo que arriva a una deduccio;
n hi ha uns que dirigeixen i dibuixen i d altres que nomes signen.
resumint que el dia que en el cas hipotetic que manes un altre , els resultats seguirien siguent els mateixos, excepte que no tinguessin al que dirigeix i al que dibuixa.
per lo que he anat llegint tant l anterior alcalde com l actual sempre es limiten a respondre lo mateix:…………els tecnics……..bla bla bla

13 01 2010
.Galledes i estufes

Dimecres 13 de gener de 2010
Diari de Girona

Els pares s´indignen pels defectes de la llar d´infants i estudien mobilitzacions
L’Ajuntament diu que la constructora ho solucionarà i que la calefacció funciona bé

Foto:

Foto:

Foto:

E.BATLLE estat del nou centre educatiu de silsL’entrada de les instal·lacions de la guarderia amb galledes per recollir l’aigua que cau del sostre, en ocasions.Estat d’un dels plafons del sostre per on es filtra aigua, en una de les dependències de la guarderia. Un dels calefactors que es va endollar ahir al matí a causa de la fred que feia.

Els pares dels nens i nenes de 0 a 3 anys que van a la nova llar d’infants de Sils ubicada a Mallorquines asseguren que des que va obrir les portes el divendres segueixen amb problemes en les instal·lacions. I és que segons el president de l’Associació de Pares i Mares de la guarderia silenca, Daniel Gímenez, “si l’Ajuntament no fa res per solucionar-ho, podríem fer més pressió recollint firmes i ara ja no descartem informar l’oposició del que està passant”. I és que segons Giménez, ahir al matí “tenien problemes de calefacció i van haver de tornar a obrir les estufes de les aules perquè a les nou del matí hi feia fred, assegura.

A part d’això, tal i com avançava la setmana passada Diari de Girona, hi ha d’altres deficiències per arreglar com “mangueres al pati que estan sense penjar i que estan a l’abast dels nens, l’aigua que surt de les aixetes és massa calenta i només calenta, les cisternes de molts vàters no funcionen, mobiliari repenjat en una paret del pati a l’abast dels nens”, entre d’altres, diu el president de l’AMPA.

Malgrat aquests aspectes negatius, Giménez explica que el mes passat quan van fer la reunió amb l’Ajuntament se’ls va prometre que es farien alguns ajustaments a l’equipament escolar i que per exemple, “el tema dels esglaons que sobresortien s’hauria solucionat”. Però tot i això, Giménez assegura que l’AMPA es reunirà en assemblea en un parell de dies i llavors, demanaran una reunió urgent amb el responsable d’Educació al govern de Sils (IdS) Carles Taberner per explicar-li la situació i reclamar-li millores.

“Se solucionarà tot en breu”

Des del consistori, l’Alcalde de Sils Martí Nogué (IdS) assegurava ahir que “no pot ser que hi hagi goteres, en tot cas hi ha filtracions d’aigua que se solucionaran i que ara, no és un tema tan gros com diuen perquè tampoc ha plogut” i afegia que ell no tenia constància que hi hagués cap mena de problema amb la calefacció des de divendres, que és quan es va inaugurar la nova bressola del poble i recordava que es va solucionar mitjançant calefactors elèctrics.

D’altra banda, Nogué va assegurar que el mateix dia d’obertura els Serveis Tècnics de l’Ajuntament es van posar en contacte amb la constructora d’aquest equipament educatiu i que si no s’està solucionant es farà en breu.

Les imatges que es poden veure a la part superior que il·lustren aquesta notícia fan referència a l’estat actual de la llar d’infants i van ser preses ahir, es pot veure com hi ha cubells d’aigua a l’entrada de les instal·lacions per recollir l’aigua que es desprèn dels sostres així com un dels calefactors que ahir es va posar en marxa, a primera hora del matí per escalfar el centre. I és que Giménez destaca que “posar la calefacció amb els calefactors també pot suposar un problema perquè estan a l’abast dels nens i, a més, considerem que és urgent que se solucioni tot, perquè hi hem insistit molt i no es fa res, tot està gairebé com fa un mes”.

La llar d’infants de Sils es va estrenar divendres passat i actualment hi ha una cinquantena d’alumnes que formaven part del centre la Quitxalla -l’altra bressola del poble- i que s’hi han traslladat per poder descongestionar-lo. La nova guarderia però té 75 places i es preveu omplir-la en un futur amb la mainada nascuda fa poc.

http://www.diaridegirona.cat/comarques/2010/01/13/comarques-pares-sindignen-pels-defectes-llar-dinfants-estudien-mobilitzacions/380641.html

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Dimecres 13 de gener del 2010
El Punt

Els pares de la llar d’infants de Sils denuncien goteres i falta de calefacció
13/01/10 02:00 – Sils

Foto: Una galleda al bell mig de la llar per culpa de les goteres

La nova llar d’infants de Sils, inaugurada divendres passat, «té goteres i la calefacció no hi funciona», segons denuncia l’AMPA. El pares afirmen que els nens han d’anar amb jaqueta, i que l’Ajuntament ha posat estufes per pal·liar el fred. També asseguren que de les aixetes només en surt aigua calenta i que hi ha cisternes de lavabos que no funcionen. L’AMPA decidirà pròximament quines accions emprèn, i de moment es reunirà amb l’oposició. L’alcalde, Martí Nogué (IdS-PM), va afirmar ahir que la calefacció s’havia espatllat dijous però que el dia de la inauguració ja funcionava, i que «no hi ha goteres, sinó filtracions que l’empresa arreglarà».

http://www.elpunt.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/124227.html

13 01 2010
LNC

Ara IDS també dirà que AMS, CiU i ICV han posat obstacle rera obstacle a la nyap construcció de la llar o acceptaran que cobren per no preocupar-se de res ni fer auditories als tècnics ?¿?

13 01 2010
.Bloc

1 – Comentari enviat el dia 13-01-2010 a les 11:50:55

es indignante que el ayuntamiento de sils diera el visto bueno a la opertura de esta guarderia, cuando sabia que no estaba en condiciones de hacerlo y que no haga nada al respecto para arreglarlo, pues hay niños y educadoras que van cada dia al centro. Para estar en estas condiciones era mejor que se hubieran quedado en el antiguo centro, que aunque era mas pequeño tenia mejor instalaciones

Autor: mar

http://www.diaridegirona.cat/comarques/2010/01/13/comarques-pares-sindignen-pels-defectes-llar-dinfants-estudien-mobilitzacions/380641.html

13 01 2010
xapuses

Jo he estat treballant temps a una escola bressol que quan la van obrir (nova de trinca) també passaven totes aquestes coses, goteres, la calefaccio no funcionava bé, les plaques del sostre per posar, sense toldos pel sol, no hi havia prou personal, els nen dormien en aules que casi no s’hi podia passar,… Era un desastre i era una ciutat gran!! Això no només passa a Sils senyors, sino que es a tot arreu! Auxò és culpa de la mala qualitat dels materials de les empreses constructoress i de la feina mal feta. No per això justifica que passi a Sils, però tinguem en compte que no només passa al nostre poble, és a nivell general.

13 01 2010
Esther

Seguir defendiendo a estos iluminados de IDS-PM y en las proximas elecciones municipales los volveis a votar para que ellos y sus más allegados sigan comiendo de la sopa vova:

Chapuzas antes de abrir una Guarderia se tienen que hacer todas las pruebas que se tengan que hacer y si todo funciona bien se abre y si no, noooooooooo.

haber cuantos padres con hijos e hijas en la Guarderia vais mañana al Pleno Municipal porque mañana hay turno de palabra y al final le podreis preguntarle al Alcalde sobre este hecho o algunos más y sobre todo preguntarle si el tiene en los Estanys de Sils Terrenos y si tiene plantado chopos hembras estos que tienen a medio Sils inundados en la primavera con alergias.

14 01 2010
xapuses

perdona Esther, parlo amb propietat de paraula, i dic el que he viscut, i no parlo de gaire temps enrera, les coses van així però no els estic defnsant només faltaria. Només explico una cosa que he viscut perque la gent no sigui hipocrita, que el que està passant a Sils passa a les millors cases, i qyui digui que no menteix!!!! i punt!

15 01 2010
zzz

A sils fa anys hi havien les escuelas nacionales, on la calefaccio era una estufa de tacos(llenya petita, per ilustrar al new sils) i al cuarto dels tacos s hi podia jugar a caçar ratolins.
evidentment si aquesta obra nova es una xapucilla, que enplumin a l empresa que ho ha fet, per aixo serveix tenir advocats……encara que siguin externs.
segons llegeixo per aqui els nens van a un cole nou(encara que estigui tarat) o a fer un curs amb els COES, perque veig que estan obligats a anar amb jaqueta i surt l aigua calenta……..dues coses realment dures que el dia de dema esl permetra formar part del grup del makis i fer triatlons.

15 01 2010
LNC

Discrepo radicalment amb el Sr. ZZZ, aquí paguen uns tècnics i polítics que aproven – i cobren per aprovar si tot és correcte- certificacions d’obra. ( i nyaps)

Passada la discrepància:

😉

15 01 2010
Esther

El Sr. Valdés le dice al Concejal de Cultura entre otras cosas que lo que a el verdaderamente le preocupa es que lo haigan publicado en la prensa, y lo de más son tonterias, y le recuerda que él tiene la obligación como Concejal de Cultural de supervisar y hacer todas las pruebas que hagan falta antes de inagurar una Guarderia.

15 01 2010
Esther

El Sr. Valdés le recuerda al Concejal de CIU Sr. Anoro ya que el en la moción presentada por ICV sobre Afganistan, en la cual el se pronuncia y dice que Afganistan queda muy lejos y que todos se téndrian que preocupar más por el día a día del Pueblo, el sr. Valdés le contesta al Sr. Anoro que se ponga de una vez las pilas y sobre todo que sean alcalinas, porque lleva tres años en la Oposición y no se entera verdaderamente de lo que esta pasando en el Pueblo.

28 01 2010
Esther ruiz

Hola!!!
JO crec que ha vegades actuem sense pensar gaire les coses, ja que soc mare
d’una nena que va a la llar d’infants i si n’hi han goteres , a una classe no hi calefaccio, pero hem d’estar tranquils ni es mullen ni passan fred els nens, amb aixo vull dir, que lo mes important de tot aquest tema son els nens i ells estan molt be ho puc corraborar.
Els problemes tecnics que puguin haber es podran solucior d’una manera o de unaltre.

28 01 2010
LNC

Com tot, menys la mort, Amén. Esther, però millor tenir una llar sense goteres, una calefacció com cal i sense els espectacles que hem viscut amb l’acomiadament d’educadores i es que tens raó.. aquest govern massa vegades actua sense pensar gaire les coses. 😉

5 05 2010
.Preinscripció

Preinscripcions proper curs 2010-2011

El nou període de preinscripcions pel proper curs 2010-2011 es farà del 3 al 14 de maig (ambdós inclosos) a la mateixa llar d’infants. En horari de 12h a 13’30h i de 3 a 4h ( de dilluns a divendres)

Font: http://llardinfantslaquitxalladesils.blogspot.com/

31 08 2010
33 PLACES

Sils, 33 places de llar d’infants:

El Govern destina 51 milions a la millora dels resultats en centres educatius i a la creació de places de llars d’infants:

http://premsa.gencat.cat/pres_fsvp/AppJava/notapremsavw/detall.do?id=46535

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Fotografies:

http://picasaweb.google.com/llardinfantslaquitxalla

15 02 2011
PLACA EDUCADOR/A

CONVOCATÒRIA PER A LA PROVISIÓ, MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ LLIURE D’UNA PLAÇA D’EDUCADOR/A
PER LA LLAR D’INFANTS, PERSONAL LABORAL TEMPORAL (INTERÍ).

https://ssl4.ddgi.cat/bopV1/pdf/2011/29/20112901597.pdf

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

S'està connectant a %s




%d bloggers like this: