Debat, enquestes

Opinions, debat, propostes, queixes

  • Si voleu deixar opinions i comentaris, busqueu l’article amb el tema més adient: Tots els articles.
  • Si no trobeu el tema o voleu encetar-ne un de nou, aquí a sota: Opinions, debat.

Enquestes

Anuncis

7 responses

8 12 2008
·Enquestes

Novetat al bloc.
Una pàgina dedicada a enquestes:

https://silsdelaselva.wordpress.com/debat-propostes-enquestes/

16 12 2008
hector

Quina barra els de CiU al quadern,carregar les tintes al equip de govern? que ja no recorden qui va començar aquet nyap ? per cert no son ells qui l’hauren de patir aqueste aberració i si us plau feu costat als veins d’una vegada i reconeixeu els vostres errors.Aqui IDS+CiU=

16 12 2008
Anònim

Ajuntament…. que espereu per parar les obres irregulars d’aquets NYAP.
Deixeu-vos de dibagacions. Ja esta més que clar que algú la cagat i hara s’amaga

1 07 2009
.Endreçant el Bloc

Endreçant el bloc
Comentaris de temes diversos procedent d’una altra pàgina de debat, ara tancada:

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

45 Respostes a ‘Fem propostes!’, procedent del Vell Bloc de Blocat:

1. Horari deixalleria diu, el 26 de Juny del 2007 a les 20:37 Tinc
ferralla diversa i he pensat en portar-la a la nova deixalleria, que
crec que es troba al polígon. Quin horari fan? Vaig al web de l’Ajuntament
i no trobo ni l’adreça, ni l’horari. La meva PROPOSTA: no podria actualitzar
la página web de l’Ajuntament amb informacions tan bàsiques com aquestes
que plantejo? Gràcies!

2. Horari deixalleria diu, el 26 de Juny del 2007 a les 20:44 Mentrestant,
algú sap l’horari per a deixar-hi trastus diversus?

3. Mark diu, el 26 de Juny del 2007 a les 21:18 En el fulletó que
tinc… Dimecres i Dijous –> 10h a 13h Divendres — > 15h a 19h
Dissabte –> 10h a 14h Polígon Industrial Bosc de Can Cuca C/ primer
de Maig, 30

4. Mark diu, el 26 de Juny del 2007 a les 21:19 Pel que fa la la
Web i la revista… sí, millorables!

5. Més propostes diu, el 26 de Juny del 2007 a les 21:52 La revista,
vols dir el Quadern de Sils, doncs això, un nou Quadern de Sils que
no sigui la veu del partit de l’alcalde (com ho era fins ara), sinò
un quadern obert a la crítica, amb aires veritablement demo-cràtics.
I que a la web de l’Ajuntament, a la portada o en un lloc ben visible
surtin data i hora dels pròxims plens municipals, ordre del dia inclòs,
amb prouta antel·lació. I que es pengin a Internet les actes dels
plens, de les comissions,etc. Transparència democràtica. I que algú
s’ocupi que les rotondes, com aquella de la benzinera del mig del
poble, no siguin una pista de derrapatge de conductors temeraris.
O sigui que la guàrdia municipal es mulli una mica més, o no tenen
competències de trànsit?

6. Maria diu, el 27 de Juny del 2007 a les 17:31 Soc una integrant
de les cuineres de la cuina de sils, tots els anys per al sopar gastronomic
tinc problemes per la taula. Hi ha anys que tenim que ser 12 per poder
aconseguir taula (2006), aquest any ja no. Hi ha cuineres que mai
tenen problemes amb les taules i n’hi han d’altres que si que en tenen.
M’agradaria que tornesin a tenir les taules llargues que fan més festa
i més poble i la gent es relaciona millor. Aquesta es la meva queixa:
que no hi hagi cuineres de primera i cuineres de segona, i no hi hagi
favoritisme amb els tickets, que tots formem part de la cuina de Sils.

7. Rosalia diu, el 27 de Juny del 2007 a les 18:18 Avegades em pregunto,
perquè, quan es fa unes activitats en el poble, sempre hi ha d´haver
unes persones que han de fer i desfer-s´ho a la seva manera. Em refereixo
a la cuina de Sils. Es diu que hi han 90 cuiners/eres i jo em pregunto:
Tots son iguals? o uns nomes surten a les fotos i van a viatges, i
els altres ajuden a certes persones quan aquestes no arriben a realitzar
el treball? Em sembla que si hi ha 90 persones a l´entitat hauriem
d´escoltar una mica a tothom i que la gent poguès moure´s amb més
tranquil.litat i més armonia. Sopar gastròmic: Perquè hi ha gent que
sempre van a la mateixa taula i d´altres em d´anar com a una persona
li roti la gana?.Molta gent ens estem decidint no fer cassola aquest
any! Ja us ho fareu les que sempre treballeu!!!!!!!!!!!!!!!.

8. Pere diu, el 27 de Juny del 2007 a les 21:02 Maria i Rosalia:
però aquesta queixa a qui la plantegeu?, al nou alcalde?, al regidor
sense cartera Anoro, l’home de les cuineres? … Vull dir, qui mana
en qüestió de tickets i de taules quan es fa el sopar gastronòmic?

9. Anna Suñé diu, el 29 de Juny del 2007 a les 13:46 Trovo una iniciativa
molt bona aquesta de recollir les propostes per millorar Sils, alguna
cosa de les que dieu ja les incloem dins el nostre programa, però
necesitarem la vostra opiniò per durles a terme. Si troveu oportu
podeu enviar-nos les vostres recomanacios també a l’adreça de IDS
que és independentsdesils@gmail.com
i no dubteu que les tindrem en compte.

10. Mark diu, el 29 de Juny del 2007 a les 14:54 Què passarà amb
la Comissió de Festes (perquè pleguen no?)? Es constituirà un nou
grup? Amb quines premises? Serà paritari no només en quant a sexe
sinó també en edat o ètnia (però sobretot format per persones implicades
indiferentment d’aquesta paritat [jo sóc contrari a les paritats perquè
sí. sóc favorable a les persones])? Probablement la gent d’aquest
bloc la voldrà el màxim d’oberta però està clar que hi ha d’haver
una direcció que hi tingui el seu pes en quant a decisions perquè
moure el dit per dur a terme coses contraries a un mateix no pot ser…

11. Fina Espinosa diu, el 29 de Juny del 2007 a les 22:18 M’ha semblat
que en el nou Centre Cívic no es contempla cap espai per ubicar la
biblioteca. Algú sap si es queda allà mateix o si s’ha previst algun
nou emplaçament ???? Crec que ja seria hora de millorar aquest equipament,
li cal una actualització pel que fa al model i introduïr altres metodologies
de treball com grups de lectura, concursos, hores del conte….. En
aquests moments no és un espai que convidi a ser visitat ni per les
seves dimensions ni per la seva ubicació (primer pis de l’Ajuntament).
Tampoc fa difussió ni organitza cap tiups d’activitat que contribueixi
a dinamitzar-la. Un poble que vulgui promoure la cultura, no pot prescindir
d’una bona biblioteca que respongui als interessos i motivacions actuals
dels lectors.
12. Pep diu, el 2 de Juliol del 2007 a les 10:10 Felicitats
per la secció!!

13. Mark diu, el 2 de Juliol del 2007 a les 14:44 Jo abans de la
biblioteca com a tema cultural em preocuparia de l’escola. He observat
com esan contruïnt nous barracons i em sembla preocupant. Jo apostaria
per construir un centre de pàrbuls (P3 P4 P5) cosa que deixaria lliure
l’actual edifici per a dedicar-lo a l’educació primària. Això si,
amb una inversió per a condicionar-ho i reestructurar-ho. Aquells
qui creguin en la construcció d’un nou centre global -no és pas que
jo no ho recolzi- que exposin a què destinarien l’actual centre. O
és que hi ha nens per omplir-ne dos? A mi és que no m’entusiasma dividir
els nens del poble…

14. Deixalleria diu, el 2 de Juliol del 2007 a les 15:43 Finalment,
seguint l’horari que ens va escriure el Mark, vaig anar a la deixalleria.
Petita però ben endreçada. Espai per a descarregar dos cotxes simultàniament.
Una noia que t’ajuda per a triar el contenidor correcte: plàstics,
gespa, televisors, ordinadors, oli cremat, piles, cadiretes infantils,
fàrmacs caducats, de tot… Cap queixa!

15. Alba diu, el 3 de Juliol del 2007 a les 10:32 Mark, tot i la
teva bona intenció d’unir els nens i nenes, en aquest moment a l’escola
actual, els cursos estan molt plens, s’està a punt de triplicar molts
nivells, i pel volum, no sembla viable la teva opció, a més no sé
si el departament ho permet (ja que a la que hi ha triple linia per
nivells, es construiex escola nova). La opció d’anar fent ampliacions
i arranjaments, el que fa es que no ens centrem amb el problema real
de creixement: a la llarga, millor dit a la curta, acabarem amb una
altra escola, per tant és una absurditat no preveure-ho el més rapid
possible, i evitar així el malestar que comporta una escola amb manca
d’espais i amb les aules atiborrades… No es problema que t’agradi
o no separar els nens, és questió de necessitat: és la realitat del
nostre poble; no voliem creixement, doncs ja el tenim. Respecte als
barracons, suposo que si es necessari posar-los perquè urgeix, i perquè
paralelament s’està fent l’edifici que correspon, personalment penso
que no son cap deshonra, i no s’està tant malament. La veritat es
que n’hi ha que estan molt bé: amplis, amb llum, calefacció…., això
sí quan la calor apreta és una mica dificil estar-s’hi (això si que
s’ha de tenir en compte). Però si em doneu a triar prefereixo el meu
fill a un barracó amb una aula de 18-20 nens que a una aula edificada
amb 30 nens.

16. Mark diu, el 3 de Juliol del 2007 a les 14:59 Alba, tinc poc
coneixement de la situació a l’ecola i ja sabeu que en aquest aspecte
sóc mol obert a les altres opinions… De ben segur que hi ha més nens
perquè a les estades de l’Ath. Silenc d’un any per l’altre s’ha passat
a tenir 30 nens/es més! De veritat hi ha cursos que necessiten 3 grups?
Jo recordo que el meu no es va separar fins a 6è… i, sí, millor grups
de 15 que no de 30, però realitzant activitats conjuntes.
17. fina
diu, el 3 de Juliol del 2007 a les 22:04 la llar i l´escola haurien
d´anar junts , no creieu?

18. Alba diu, el 4 de Juliol del 2007 a les 10:12 Si, Mark, les coses
estan així, ja el curs passat hi havia cursos triplicats. Al respecte
del que diu la Fina, i com d’altres persones ja havien comentat, amb
diferents arguments: mobilitat, comunicació entre centres, activitats
nens,….. sembla que és millor opció que la llar estigui a prop del
CEIP, que allunyar els centres escolars. No sé per quins set sous
es va decidir plantificar-la en aquest terreny, alguna persona ho
sap?…. I, ja cabria la llar al costat d’on volen posar la 2ª escola??,
no sembla que hi hagi ni massa lloc ni per aquesta segona escola…..
I ja posats, fer-ho al revés, l’escola nova posar-la al costat de
la llar d’infants?, els terrenys del costat em sembla que estan destinats
a equipaments; o és que hi anirà l’IES o bé la piscina coberta, o
un altre centre cívic, o la biblioteca, o un parc, ….??? Potser abans
de res, millor planificar i definir millor necessitats, per anar fent
les coses mica en mica….., i que se’ns expliquin abans d’anar a cridar
l’arquitecte: diuen que 6 ulls en veuen més que dos…..

19. CRISTINA diu, el 4 de Juliol del 2007 a les 17:11 Fina amb el
tema de la biblioteca estic molt d’acord amb tu. En quant al tema
de l’escola, el que us puc dir per la propia experiència que una macroescola,
és molt negativa tant per l’alumnat com per la mateixa tasca del personal
docent. Les relacions entre alumnes, entre mestres i entre alumnes
i mestres són molt mes properes i més familiars quan més petita és
l’escola. I això repercuteix favorablement en el rendiment i en els
apenentatges. En una macroescola es viu amb un ambient extresant degut
a la manca d’espai i a la dificultat d’atendre més adequadament la
diversitat de l’alumnat. Crec que de manera molt temporal s’ha de
sol·lucionar amb aulàris (barracons). Però s’ha d’apretar i exigir
per què es construeixi una escola el més aviat possible. Hi ha pobles
propers que ja tenen dues escoles i no hi ha cap problema (Vidreres).
Després des del poble s’han de potenciar activitats culturals (biblioteca,escola
de música, festes…) i esportives que apropin l’alumnat d’ambdues escoles.

20. Urbanització Mallorquines diu, el 5 de Juliol del 2007 a les
22:27 Gran pare del bloc, no sé si aquest comentari ha d’anar aquí,
ja que no és ben bé una proposta si no una petició, o bé hauré de
fer la carta als Reis….. M’agradaria que els que vivim a l’urbanització
de Mallorquines, o bé els que volen venir a veure’ns, se’ns fos més
facil comunicar-nos “amb els del poble”, i no haver de fer tantes
excursions de rotonda a rotonda per poder entrar o sortir de l’urbanització.
Com uns veins de Can Cabirol em comentaven, hem quedat “aïllats”,
hem perdut en comunicació. Jo voldria saber si podria haver alternatives,
aprofitant que ara estan arreglant tota l’altra banda de carretera
s’ho repensen i tornem a tenir accés directe, o bé s’habiliten altres
accessos,………. Teniu propostes???

21. La proposta 7 no té èxit diu,
el 7 de Juliol del 2007 a les 08:38 Primer intent: Pàgina inicial
de la web municipal. http://www.webgipal.net/Sils/
Apartat Noticies: 06/07/2007 Viure i Conviure. Xerrada-col·loqui a
càrrec del caporal dels Mossos d’Esquadra Jesús Mercader 28/05/2007
Fundació Natura comunica que les eugues tornen a ser al tancat de
l’Estany 27/05/2007 Resultats eleccions municipals 2007 23/05/2007
Exposició PAPERS D’AUTOMOCIÓ 14/05/2007 PREMIS XVIII CONCURS LITERARI
DE NARRACIÓ CURTA. Premi Sant Jordi-2007 Doncs, NO
, veig que no pengen o no volen penjar les convocatòries de plens.
Segon intent: Pàgina inicial, Ajuntament, Serveis de l’Ajuntament,
Secretaria, Anuncis i Licitacions … doncs, tampoc
!!!. No em puc informar de les convocatòries de plens municipals!!!
Qui és el responsable d’aquesta absència?: l’alcalde o el secretari
municipal?

22. laia diu, el 8 de Juliol del 2007 a les 13:38 Crec
que està bé que es pengin les convocatories de plens, però tampoc
cal fer-ne un gra massa , al fi i al cap som molt pocs els que entrem
a la Web, i la majoria de gent del poble no sap ni com fer-ho. S’ha
de donar temps, nos’ha arrivat ni als 100 dies de gestió, primer es
tindràn de posar al dia, tinguem una mica de paciencia,

23. Martina diu, el 9 de Juliol del 2007 a les 16:30 Volia introduir
un tema nou que no sé si realment és molest per la resta de la gent
però a casa meva el meu home està negre amb aquest tema. Es tracta
dels vols que passen per sobre de Sils, la majoria de Ryanair. No
sé si creieu que seria possible que l’Ajuntament es pronunciés sobre
aquest tema, no sé si a l’Aeroport, la companyia, Foment……per intentar
desviar una mica ( és questió de pocs centenars de metres) direcció
als boscos de la Barceloneta. Segur que als habitants de la Barceloneta
aquesta proposta els sembla nefasta però si comptem la quantitat d’habitants,
tant de Sils, Mallorquines i Vallcanera n’hi hauria uns quants milers
que hi sortiriem guanyant. Però abans de fer una proposta així, i
si fos necessari, recollir firmes, ja que la cosa dels avions anirà
en augment, voldria saber una mica l’estat general d’irritació d’orelles
del personal Silenc.

24. un vei diu, el 9 de Juliol del 2007 a les 18:00 Tinc una sol.lució
temporal..de moment perquè no et compres una casa aun altre lloc i
deixes tranquils els veïns de la Barceloneta guapa? La teva proposta
m’asembla molt egoista, i desconsiderada.

25. anonim diu, el 9 de
Juliol del 2007 a les 22:22 estic totalment d´accord amb el ” un vei”
m´asembla que no n´hi ha per tant

26. pepet diu, el 10 de Juliol del 2007 a les 21:47 Crec que es una
proposta egoísta, sense cap ni peus, això que jo vics dins el nucli
on passen el avions. Estic d’acord amb ” un veí”, hem de ser més tolerants
i menys egoístes.

27. silenca diu, el 11 de Juliol del 2007 a les
15:46 Rellegint el missatge de la Martina, veig que la idea ve del
seu home, “que està negre” de tan soroll d’avions, llenguatge potencialment
racista que pot provocar les ires dels nostres nous veïns subsaharians.

28. Anna Pagans diu, el 12 de Juliol del 2007 a les 12:30 Què us sembla
la meva idea de crear a Sils un macroaparcament per tal de millorar
el trànsit a la meva ciutat? Ho vaig proposar abans de les eleccions
i ho torno a proposar ara. Ja m’ho imagino: un enorme aparcament on
vindrien cotxes de tota la Selva, interior i litoral; un tren de rodalies
cap a Girona cada deu minuts. Això comportaria un enorme pressió urbanística
sobre Sils, allaus de nouvinguts demanant pis, escola i llocs de treball.
Podrieu expropiar les terres agrícoles de la Barceloneta i construir
grans polígons industrials. Ara sí, els avions passarien per damunt
de la Barceloneta sense necessitat de cap recollida de firmes. Aleshores
seria el moment de reclamar la capitalitat de la Selva i …

29. Maria diu, el 3 de Agost del 2007 a les 13:09 M´agradaria saber
si algú sap si en el centre del poble poden fer un parquing pels camions,
i sobretot si aquests estan tota la nit amb els termos engegats i
tocant el clàxòn per avisar al guarda d´una empresa la seva arribada
i sortida. Llavors un altre pregunta és: Una empresa com Vilarò que
treballa tota la nit i fan servir els carros metàl.lics sense tenir
cap mirament en tirar-los o apretan-los en cuidado, fins a quin cert
punt s´ha d´estar tota la nit sense poder dormir per tota aquesta
gent? Tot això passa des de que hi ha el parquing i traballen a la
nit. Us ho dic en serio a l´estiu és impossible poder dormir.Som molta
gent perjudicada!!!!!! [aquest comentari ha estat traslladat de secció
pels responsables del bloc; el comentari original fou enviat el 2
de Agost del 2007 a les 19:45]

30. duende diu, el 3 de Agost del 2007
a les 13:16 el otro dia fuimos de entierro en vallcanera el Cementerio
daba pena esta abandonado no tiene un mantenimiento como el de Sils
donde la brigada Municipal ba una vez a la semana sebe que Vallcanera
sigue siendo hasta en los Cementerios de tercera para que a balido
la ampliación de la brigada municipal o acaso no pagamos mas impuesto
que los vecinos del pueblo. señor Joan Cot que poco se nota que viba
usted en Vallcanera. [aquest comentari ha estat traslladat de secció
pels responsables del bloc; el comentari original fou enviat el 3
de Agost del 2007 a les 12:06]

31. duende diu, el 3 de Agost del 2007 a les 23:54 estos eran los
que iban a cambiar el ayuntamiento muchas promesa pero nada de nada
ya se les esta biendo el plumero se quejaban de la informacion prebilegiada
del trafico de influencia de CIU y ellos lleban dos meses y han roto
todos los esquemas esperemos que cuando tengan que hacer hobras o
pisos no se loden al contratista que llebaban en la candidatura muy
amigo de joan cot estos que en su asociacion de vecinos en 12 años
no han echo nunca na da ni para los niños ni para los mayores señor
joan cot dejese caer por el cementerio de vallcanera para ber en que
situación esta y no frecuente tantos los bares

32. Pep diu, el 14 de Agost del 2007 a les
12:38 Martina, em sembla que amb els ànims que tothom et dona potser
ja no tornes al bloc….., no et desanimis…… Potser la forma i proposta
no és la més adient, …… o sí,…… no sé…….. Suposo que allò que molesta
ha de ser dificil de trobar-li un lloc adient……… (Can Vilaró????)
Jo em quedo amb el problema que proposes, que sembla que ara per ara,
és un problema per alguns, només …. (tot arribarà….) En el meu cas,
encara és suportable, però per la meva veina no (també canvia de color,
posem-li, de color lila…. cada vegada que passa un avió, estigui a
fora o a dins de casa), i es fa una pregunta que m’ha preocupat: que
passarà a partir de l’octubre quan l’aeroport funcioni les 24h????.
Potser llavors ens molestarà més a tots???. Potser llavors ja no podrem
fer-hi res????. Aquesta veina em feia una observació l’altre dia:
Per què a Riudellots ja no es senten els avions??? Recordeu les queixes
que vàren fer temps enradere??? Els vàren fer cas, suposo. A Sils,
a part de tenir nucli urbà a protegir, tenim també els estanys. No
sé aquests ocells d’acer són prou compatibles amb els ocellets dels
estanys…

33. Mark diu, el 22 de Agost del 2007 a
les 19:15 Què passarà passada la Festa Major quan plegui l’últim
membre de la Comissió de Festes de tota la vida? Només quedarà en
Carles Taberner (regidor)… Com no es formi un grup fort malament
a rai!

34. PERDIU diu, el 24 de Agost del 2007
a les 17:54 MARK FORMA TU PARTE DE LA NUEVA COMISIÓN SE TE BE EL
PLUMERO TEN CUIDADO Y NO PIERDAS TODAS LAS PLUMAS

35. Mark diu, el 24 de Agost del 2007 a
les 18:26 No en formo part. Simplement estic col·laborant en una
de les parts de la festa major.

36. ICV-EUIA-EPM diu, el 2 de Setembre del
2007 a les 21:41 AMIGUES I AMICS NOVETATS AL BLOG DE ICV -EUIA DE
SILS http://laveudesils.blogspot.com/
AL PROPOER PLE ORDINARI MUNICIPAL , DEL DIJOUS DIA 6 DE SETEMBRE
, EL GRUP MUNICIPAL ICV – EUIA – EPM PRESENTARA 3 MOCIONS – REHUTILITZACIO
I GRATUITAT DELS LLIBRES DE TEXT I MATERIAL ESCOLAR – AUDITORIES
DEL AJUNTAMENT: URBANISTICA, ECONOMICA I DE GESTIO. – CONSELL CIUTADA
DEL POUM (PLA ORDENACIO URBANISTICA) SALUTACIONS

37. ICV-EUIA-EPM diu, el 9 de Setembre del
2007 a les 12:35 NO A LA MAT diaridegirona.cat » Comarques Unes
150 persones tallen l´Eix Transversal per denunciar l´inici de les
obres de la MAT VOTI AQUESTA NOTÍCIA talls intermitents. Els opositors
denuncien amb l´acció a l´Eix transversal l´inici de les obres de
REE. MULTIMÈDIA Fotos de la notícia ACN/DDEG, GIRONA. Unes 150 persones
van tallar ahir a la tarda l´Eix Tranversal al seu pas per Calldetenes,
a la comarca d´Osona, per mostrar el seu desacord amb l´inici de
la construcció de la nova línia de molt alta tensió -MAT- entre
Senmenat (Vallès Oriental) i Bescanó (Gironès). Els manifestants
van fer talls intermitents de 10 minuts molt a prop d´on han començat
els primers treballs. Aquests talls van provocar cues d´entre dos
i tres quilòmetres, segons els Mossos d´Esquadra. L´entitat denunciant
va assegurar que el pas de la línia afectarà les Rutes Verdaguerianes.
El tall de carretera estava convocat per la plataforma No a la MAT
d´Osona i va durar prop d´una hora. Els participants van lluir majoritàriament
pancartes grogues amb el símbol dels antilínia i van cridar consignes
com «No a la MAT» i «Si ens destrossen les contrades alçarem les
barricades». Alguns dels participants van repartir fullets informatius
del perquè de la seva oposició a la línia als vehicles que estaven
aturats. Els organitzadors es mostraven satisfets de la convocatòria
perquè «s´ha fet amb només dos dies». Segons la portaveu de la plataforma
osonenca, Mariana Muchnik, la concentració demostra l´oposició a
la nova MAT amb el «rebuig popular». La portaveu assegura que amb
l´oposició també «s´ha exemplificat la negativa de la majoria dels
ajuntaments a signar les actes d´expropiació». Segons la plataforma,
l´actitud de Red Eléctrica Espanyola (REE) demostra «menyspreu»
en iniciar les obres aquesta setmana passada sense haver-ho comunicat
als municipis, tal com ho va denunciar l´alcalde de Folgueroles,
Carles Baronet (Independents). Muchnik va destacar «el fet que el
senyor Pinós es comprometés personalment amb els alcaldes d´informar
sobre quan i per on s´iniciarien les obres i hagin tirat pel dret».
Aquest fet demostra, segons l´entitat, «la prepotència de REE».
El fet d´actuar «sense dir res a ningú» és, segons No a la MAT d´Osona,
«d´èpoques passades, no pas de democràcia». L´acció d´ahir a l´Eix
Transversal volia ser «una resposta a aquesta actitud prepotent»,
segons van explicar.

38. Maria diu, el 14 de Octubre del 2007
a les 10:17 Que sabeu de les obres que es feien entre el carrer
de Mallorquines i can Cabirol? Totes les obres aturades, tot abandonat,
les pistes de bàsquet i futbol destruïdes. Pot ser ara ja no hi
ha negoci. Com a mínim podrien asfaltar el carrer o camí que porta
a la carretera que va cap a l’hostal Rolls i que molts agafàvem
per anar a Girona, o deixar-lo com estava abans. Aquesta és la meva
queixa.

39. SIlenc diu, el 16 de Octubre del 2007
a les 22:14 Feu aquesta web més participativa i aportan idees i
no criticar tot el dia que sinó la gent ia no be, com a minim jo
ja no passo tan per aquí perquè semla que governi el caos.

40. Just diu, el 16 de Octubre del 2007
a les 22:25 SI jo també estic d’acord amb el silenc!. Només volia
dir que com que no s’ha parlat de la festa major ni res volia felicitat
especialment a tres noves associacions que s’ho an currat mol aquesta
festa major, sobretot la GENT AMB 7 que va fer una baixada de carretons
molt treballada i van col.laborar les altres dues associacions noves
JAS i MAKIS SLOT SILS i també van fer barraca, m’ha agradat veure
noves associacions col.laborant pel poble, també m’han dit que els
Makis van organitzar una cursa per la festa major, animo a totes
les associacions i crec que des de l’AJUNTAMENT s’haurien de recolzar
més,que no pas altres mes consolidades que per si soles ia tenen
nom, ath silenc, cuineres que ja són conegudíssimes i donar pas
a noves associacions, he vist ja la pagina dels Makis penjada aquí,
aviam si les altres dues associacions també en tenen o s’en fan
animeu-vos. Tot i que soc membre de l’AMPA els felicito (quan més
associacions actives millor)

41. Injust diu, el 17 de Octubre del 2007
a les 19:56 No és just això que comentes. Vols suport per unes però
les altres les vols deixar desemparades!!! Ni que fossin societats
lucratives… Quina barra.

42. Just diu, el 17 de Octubre del 2007
a les 21:06 Cadascú fa l’activitat que vol!! i per la festa major
ens trobem tots i les compratim que te de dolent?? be que s’han
de subbencionar, sinó un poble sense entitats estaria mort! io havia
comentat aquestes perquè són noves i s’els ha de donar suport! igual
que la petanca i nous grups els altres clar s’els a de mantenir
i ajudar però ja estan consolidats! cap de desemparada i el poble
es velluga! potser se m’havia malinterpretat!

43. Manel diu, el 17 de Octubre del 2007
a les 21:50 Doncs si teniu raó! s’ha de donar suport a totes!!!
pero ajudar a pujar a les noves!! que pujen amb ganes de gresca
no! per mi que es donin a coneixer i a fer moure el poble

44. Injust diu, el 18 de Octubre del 2007
a les 15:51 Se t’ha mal interpretat. Se les ha de subvencionar a
totes en la mesura del que correspongui segons el grau d’implicació
local i, evidentment, per la seva iniciació. Però sense despilfarrar…
que no crec que es faci. 45. Silenca diu, el 18 de Octubre del 2007
a les 21:04 A Silenc, potser si el bloc no aporta idees, es que
potser no n’hi ha……?, tu en tens alguna? potser ha començat el curs
i tothom té prou feina amb lo seu..? potser no hi ha vida ,si no
hi ha “tomate”…? Per cert , em sembla que un web és diferent a un
bloc, l’objectiu em sembla que és la participació…., o no?, i que
a ningú ens obliga a participar ni una manera ni d’una altra. Si
volem opinar i proposar en els termes que ens vinguin bé, és cosa
absolutament nostra o sigui que depén també de tu. Vinga, animat
a posar idees!!!

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Més comentaris:

20 12
2007


Rei Negre
(14:23:30)
Jo proposo que el rei negre de Sils, a
la cavalcada, sigui un subsaharià de veritat i si és veí de Sils,
millor que millor, un senegalès per exemple. Estic tip de reis amb
la cara pintada i haver de justificar-me davant del meu fill explicant
la cara de pallasso de carnaval que fa aquell senyor. Ara ja no
tenim excusa per tenir un bon Rei Negre de veritat. Sabeu que ens
ha preparat la comissió de festes?. Tot i això, visca el Tió català!

30 12
2007


LNC

(19:51:40)
Que bó el duende aquest dels comentaris
31 i 32… és igual el nick que faci servir pel seu “domini” de l’idioma
espanyol (no me’l vull imaginar escrivint en català !) criticant
sempre allò on no pot tocar calé. I quina enveja sembla que li té
a en Cot ! Que feies tu, duende, quan eres redidor del PSC? Ni anaves
al plens però bé que els cobraves!

31 12
2007


Mark
(13:54:43)
L’any passat el rei negre ja ho era de
pell negra. A mi també em va agradar molt. Diria que els seus dos
patges també!

31 12
2007


Rei negre i els patges
(15:15:31)
Estic d’acord es clar en que han de ser
de pell negra i més tenint en compte que ha Sils des de fa temps
hi viu una important comunitat de Mali. Visca el rei Baltasar i
els seus patges!!.

4 02
2008


GAS

(18:27:15)
Cal dinamitzar encara més el món virtual
silenc i remoure-ho una mica més tot perquè d’una vegada per totes
es facin coses de bon grat i properes als silencs i silenques! Per
això presentem un nou web: http://gas.webcindario.com
*Informació *Debat & Votacions *El Gasòmetre (arovat/suspès)
*Articles amb “gas” *Connexió amb la resta de la xarxa silenca Aprofitem
per proposar que els blocs i webs silencs apareixin mencionats al
Quadern de Sils.

4 02
2008


LNC

(22:57:33)
Hauriem de crear una marca de l’espècie
“xarxa activa silenca a la xarxa” o una cosa semblant. Trobo molt
bona idea apareixer als quaderns de Sils.

13 02
2008


CIU
Riudarenes
(15:20:54)
Gràcies per inclouren’s al vostre bloc,
us hem posat un link del nostre al vostre també. Salutacions Grup
Municipal CiU de Riudarenes

13 02
2008


LNC

(15:27:42)
A veure si des de Riudarenes espavileu
als de CiU a Sils, que el seu bloc és una vergonya pel primer partit
de la nostra Nació.

29 03
2008


POBRET
(21:22:38)
Algú amb una mica de seny, es pot creure
que l’ex-alcalde Sr. Rovira, tal com diu CiU, nomès cobrava 2.000€
al mes, com es fà per viure, fer-se una casa nova, i anar a bons
restaurants???. No serà, que aquest es l’import declarat?

29 03
2008


LNC

(21:54:31)
Home si està declarat pel secretari…. ja
és fe pública no?

31 03
2008


Mark
(15:48:50)
Es pot saber qui és el responsable de la
deixadesa en que es troba tot el municipi?! Fa vergonya, ahir fent
una volta sentia llàstima. Hem passat de ser una referència a estar
a la cua de manteniment! Una cosa és no voler gastar aigua, l’altra
és no arreglar les rotondes, tenir el passeig acabat “d’arreglar”
fet un fàstic, les voreres plenes de pols, els espersors desmuntats,
la plaça del canigó abandonada, la plaça de l’Artau -que diuen-
feta a pedaços i malament, el Clot abandonat i sense que ningú obligui
a l’empresa constructora -a les bones i a les dolentes han de complir,
l’entrada del poble sense cegar la “gespa”… en fi, una vergonya.
Tants operaris… per què?

18 04
2008


La cosa nostra
(07:50:28)
Proposta per als administradors del bloc:
posar un o vàrios articles exclusius per als comentaris de LNC.
Objectiu: respectar-li un lloc en el vostre bloc però sense que
molesti als altres i boicotegi el funcionament del vostre bloc

10 06
2008


Jo
(21:34:06)
No és una proposta però la poso aquí. M’han
dit que la nova plaça circular de Can Cabirol està llesta per a
ser inaugurada, vindrà algú ha tocar la guitarra (en sentit literal).
Ja teniu material per fer una de les vostres discussions.

10 06
2008


Jo
(21:36:17)
Crec que l’han batejada Plaça Mercè Rodoreda.
Més dura que tova.

23 06
2008


Anònima
(09:21:19)
Jo proposo que l’alcalde Nogué continui
sent bomber i pagès, vui dir que dongui exemple i requalifiqui les
seves terres situades entre el carrer de Mallorquines i la discoteca
Milenium. Que les requalifiqui a l’inrevés, vui dir que tornin a
ser terres agrícoles no edificables. Així donarà exemple de polític
honest i no crearà dubtes i sospites.

26 07
2008


buf
(18:54:31)
La brigada no sé exactament què fa i deixa
de fer, però segur que pot trobar temps per cuidar els parcs i jardins
del poble. Crec que s’escaquegen de massa funcions… i és que quan
un cap no s’hi juga els quartos res pot funcionar!

29 08
2008


ICV-EUiA-EPM
(22:31:57)
PROPER PLE ORDINARI MUNICIPAL DIJOUS ,
4 DE SETEMBRE , 19.30 H. VINE I PARTICIPA !! TENS DRET A DEMANAR
LA PARAULA !!

24 10
2008


brida
(11:29:17)
Per quant reciclatge de residus organics
a sils? quan tindrem contenidors taronjes, i si ja en tenim on son?
o quan tindrem la recollida dels residus organics? me falta una
secció ecologista! gracies

24 10
2008


Bloc
(12:08:14)
https://silsdelaselva.wordpress.com/2008/07/02/aqui-no-reciclem/

26 10
2008


Hector
(19:46:52)
Crec que després del nyam que ens possat
a can cabirol (super) els politics de CiU mes els seus socis de
govern IDS que ha quedat demostrat ho son més que mai, per fer-nos
un favor a tot el poble i si us queda un petit recó de vegonya hauriu
de plegar ¡ja¡ ha no oblideu de emportar-vos al arquitecte municipal
i tots el técnics inoperants que tenim al nostre ajuntament. Aixó
ja ha estat massa fort ¡prou¡ Héctor

26 10
2008


Hector
(19:52:34)
El parlem-ne de CiU de pena com tenen la
barra de ficar-se amb la gestió dels seus acolits si en Nogué i
els seus no fan res més que acaba els deures que CiU esta dictan.
Prou Xico i plega ¡ja¡

1 07 2009
Bloc

Endreçant el bloc
Comentaris de temes diversos procedent d’una altra pàgina de debat, ara tancada:

28 11 2007
Joana R. (08:44:23) :

Felicitats pel nou bloc i que tingueu moltes visites i molts col·laboradors. Endavant. Visca Sils!

30 11 2007
Garriga (17:29:41) :

Volia suggerir que, mirant l’antic bloc, fos més fàcil descobrir el canvi d’ubicació. Semblava que el bloc s’havia mort. Fins que buscant i rebuscant he pogut trobar que havia canviat de servidor. No hi hauria alguna forma de que puguéssiu facilitar el saber el canvi, més que res que sinó crec que perdreu moltes visites i comentaris, i era prou interessant. Bé, endavant amb el nou bloc.

6 12 2007
ICV.EUiA-EPM (14:20:42) :

TORNEM A ESTAR EN MARXA !!

NOTICIES FRESQUES A LA WEB

– L’ESTACIÓ DE SILS
– EL PUOSC
– LA RECOLLIDA DE SIGNATURES

SALUTACIONS

http://laveudesils.blogspot.com/

10 12 2007
PLA DIRECTOR SELVA (17:25:28) :

MOCIO PRESNTADA PER ICV-EUiA-EPM

http://laveudesils.blogspot.com/

SALUTACIONS

11 12 2007
AMPA Jacint Verdaguer (19:42:45) :

Per cert, i perdó per no haver-ho fet abans! Felicitats pel nou blog i endavant… Aquesta bitàcola és tot un fenòmen del món virtual, ens agrada moltíssim.
Gràcies per tot

16 12 2007
ICV-EUiA-EPM (15:51:47) :

AMIGUES I AMICS

PROPER PLE EXTRAORDINARI AJT SILS19-12-07 , A LES 1930 H , SALA PLENS.

VEGEU ORDRE DEL DIA AL BLOG

SALUTACIONS

http://laveudesils.blogspot.com/

26 12 2007
Mark (10:50:19) :

Encara que ja ha passat temps des de la Festa Major no és fins fa poc que va sortir publicat un article referent a aquesta dins el Quadern de Sils…

Lamentables acusacions contra la nostra “Carpa Silenca”. Una cosa és que no els sembli bé, i l’altra acusar sense tenir la més remota idea de com de correctes es van desenvolupar les coses.

1.-Xicu Anoro diu que no hi havia entesa amb els organitzadors i Montse Mas que no hi havia acord amb la Comissió de Festes. Sense entesa no hi havia “Carpa”. Com s’instal·la una carpa d’aquella magnitud sense permís en un recinte tancat? Qui cedia l’escenari? res més a dir. La Comissió de Festes eren dues persones amb qui es va tractar el tema en tot moment.

2.-Segons AMS l’emplaçament donava lloc a que se’ns diferenciés de la resta d’entitats. El lloc no és la causa, sinó l’efecte. Si nosaltres oferíem coses extra com concerts és evident que no disposavem de l’espai suficient a l’altra banda i també era important no destorbar qualsevol activitat que es dués a terme a l’envelat. Per tant, la diferència no era l’emplaçament ni cap tracte de favor.

Anem apanyats…

26 12 2007
LNC (10:56:18) :

Estic d’acord amb el Mark

28 12 2007
Joana (18:53:57) :

Encara no sé perquè hi van haver focs artificials la nit de Nadal. En sabeu el motiu ?

28 12 2007
Mark (22:18:09) :

A Sils hi va haver focs artificials??

29 12 2007
ICV-EUiA-EPM (23:03:34) :

INFORMACIO PLE MUNICIPAL 19 DE DESEMBRE 2007

ON ES EL CANVI ?

http://laveudesils.blogspot.com/

SALUTACIONS

8 01 2008
ICV-EUiA (12:29:14) :

Ens interessa la teva opinió:

En el nostre procés de seguir de prop la opinió i el sentiment dels nostres conciutadans i conciutadanes hem obert una enquesta per tal de valorar quina seria l’estratègia que IDS hauria de seguir. La enquesta estarà oberta fins a la data de les Eleccions Generals el 9 de Març de 2008.

Esperem el vostre vot!

http://laveudesils.blogspot.com/

10 01 2008
ICV-EUiA (12:18:35) :

– Actualitat de la construcció al bloc.
– Resum de les mocions presentades al Ple el 10 de Gener – Avui.

Estem treballant per què Sils sorti del pou negre de la construcció i
esdevingui clar exemple de sostenibilitat. Més al bloc.

Equip Municipal d’ICV- EUiA

21 01 2008
Rik@rd (16:28:02) :

Hola a tots! Fa dies que visito aquest bloc i hi vist de tot ; noticies, critiques, consells, i fins i tot algun comentari fora de lloc. M’he decidit a escriure, per saber si els que teniu el famós Wifi n’esteu contents.
Us funciona a alta velocitat? esteu contents del tema qualitat preu?
Jo personalment vaig ser del primers de tenir-ne a Sils i la veritat es que d’un bon principi estava bé, no era un ADSL, però era raonable. Crec que últimament va excessivament lent, tant, que es podria equiparar amb un mòdem, això sense tenir en compte el dia que plou o fa vent, llavors estem una setmana a les fosques!!
Penso que s’hauria de buscar una solució al problema el més aviat possible, ja que Internet resulta actualment una eina útil en el nostre dia a dia. Què en penseu Silencs?

22 01 2008
Mark (14:05:08) :

Si el servei jo també crec que ha disminuït…

Quan glaça no funciona! I darrerament va extremadament lent… una llàstima.

30 01 2008
Rovira (17:24:43) :

Per cert tenim el bomber ben revolucionat amb el tema de Vallcañera.

31 01 2008
Rovira (10:31:51) :

Hola a tots,

La Censura en el Blocs de Sils: els blocs d’IDS, El Trapasser, La Parada esborren els comentaris i no fomenten les opinions de la gent.

Un tema més divertit és que IDS ja avisa que serà difícil guanyar el PUOSC perque hi ha moltes sol·licituds.

Ai quina poca convicció. Encara ens ho voldran vendre com un èxit quan és una obligació que surti el PUOS i els calerons que HAN DE VENIR!

Quimet

31 01 2008
Rovira (10:32:57) :

per cert m’en deixava un…

el de l’AMPA!

Fort, eh?

3 02 2008
AQUÍ HI HA MARRO (19:26:50) :

He sentit sonar aquestes campanes, a veure k en sabeu de debò:

El Carles organitzava activitats a La Laguna, que havien de ser traspassades al nou centre cívic. El dia de la inauguració del centre cívic hi va haver algun problema de protocol i al cap d’uns dies el van acomiadar (l’ajuntament ?, qui? ) amb l’excusa que la seva plaça s’havia extingit … S’ho havia buscat?. Què en sabeu?

Molt més greu és el he escoltat dir. Es diu que hi ha molt descontrol a la guarderia del poble, pocs nens mentre les ludoteques n’estan plenes (per què serà), acusen a la directora de incompetència, de passar-se el dia connectada a Internet (ja m’enteneu), que els nens li tenen por, que no es preocupa prou per les funcions pedagògiques, que no organitza mai cap sortida extraescolar … La gent que hi treballa estaria molt desmoralitzada. Es veu que la directora té la plaça definitiva, blindada, i té molts bons padrins … Les noves autoritats municipals n’estarien al corrent …

4 02 2008
Mark (09:31:53) :

Qui és EN Carles?

4 02 2008
agustin valdés (13:52:04) :

“Si esta semana que entra no tenemos respuesta del Ayuntamiento de Sils, al recurso presentado por los vecinos de vallcanera y al abandono de la Entidad por parte de la junta ilegal, no legitimada por una Asablea General y no se nombre una Gestora provisional para que sea esta la que promueba las elecciones, para la nueva junta, denunciaremos al Ayuntamiento y al equipo de Gobierno en el Juzgado de Guardia y montaremos una manisfestación, legalizada, en contra del equipo de Gobierno de los IDS-PSC-PSOE, de Sils”.

4 02 2008
Silenc (18:11:34) :

Alguna cosa deu passar a la llar d’infants, al blog de l’ampa també hi ha un comentari:

PEP diu,

el 3 de Febrer del 2008 a les 00:15

ALGU PODRIA INFORMAR-ME SOBRE PERQUE LA JULIA DE LA LLAR D´INFANTS HA PLEGAT

4 02 2008
Anònim (18:32:55) :

El Carlos a sido otra victima más de los que mandan a hora

4 02 2008
Aquí hi ha MARRO (20:43:29) :

Mark, em diuen que l’acomiadat era en Joan, no en Carles. El meu comentari queda així:

He sentit sonar aquestes campanes, a veure k en sabeu de debò:

En Joan organitzava activitats a La Laguna, que havien de ser traspassades al nou centre cívic. El dia de la inauguració del centre cívic hi va haver algun problema de protocol i al cap d’uns dies el van acomiadar (l’ajuntament ?, qui? ) amb l’excusa que la seva plaça s’havia extingit … S’ho havia buscat?. Què en sabeu?

Molt més greu és el he escoltat dir. Es diu que hi ha molt descontrol a la guarderia del poble, pocs nens mentre les ludoteques n’estan plenes (per què serà), acusen a la directora de incompetència, de passar-se el dia connectada a Internet (ja m’enteneu), que els nens li tenen por, que no es preocupa prou per les funcions pedagògiques, que no organitza mai cap sortida extraescolar … La gent que hi treballa estaria molt desmoralitzada. Es veu que la directora té la plaça definitiva, blindada, i té molts bons padrins … Les noves autoritats municipals n’estarien al corrent …

4 02 2008
LNC (22:33:19) :

En Joan Pedra?

5 02 2008
Bloc (10:54:14) :

Opinió de l’autora del Bloc Des de Sils camí d’Itaca:

Les silenques i els silencs tenim la sort que l’Anna Suñé, que gestiona el bloc d’IdS, prioritza Sils per sobre del partidisme del PSC-PSOE.
Personalment crec que és una llàstima que en Joan Cot no marxi i entri ella de regidora. Millor anirien les coses a Sils i a Vallcanera i deixariem de tenir un govern només d’homes tossuts i que no escolten la gent.

http://losilenc.blogspot.com/2008/02/socialisme-montillista-eficincia.html

5 02 2008
agustin valdés (13:57:14) :

Respecto a quien pagara los buses escolares lo más normal es que los pague el Ayuntamiento, si se quieren gastar 1.700.000€ en la obra faraonica, en frente de la estación de sils, obra in necesaria, que se preocupen, más del transporte de nuestros, niños/as de la residencia municipal para nuestros ancianos y el que todas las personas que viven en los nucleos puedan tener un transporte publico, para que puedan disfrutar, de nuestro pueblo, como los del pueblo, puedan disfrutar, de las urbanizaciones y menos protagonismo, en hacer obras para luego, publicarlo en el cuaderno de Sils. Libros de texto gratis para nuestros niños/as, como se puede autofinanciar el transporte publico, pues cón publicidad, lo unico que hace falta, es tener ganas de hacerlo.

5 02 2008
Mark (14:03:28) :

En Joan han fet fora?!

Em sembla lamentable perquè dubto que hi hagi cap motiu de pes. Dos ja eren ínfimament pocs per portar el Centre Cívic i la Laguna… Ara amb només una persona ja no vull ni dir-ho.

5 02 2008
Mark (14:06:00) :

I un ve negre! El transport escolar que el pagui la Generalitat! Si nosaltres no tenim Institut a Sils no és culpa nostra.

Jo prefereixo l’obra faraònica amb canvis, que no pas un transport per poder anar a les urbanitzacions.

5 02 2008
Anònim (23:49:59) :

En Joan Pedra no l’han fotut fora, s’ha agafat exedència. Es veu que havia de treballar massa!!!

12 02 2008
LNC (22:56:59) :

m’he perdut el que deien… sempre q passen aquestes coses una es queda amb les ganes d’haver arribat abans

16 02 2008
Mark (12:33:26) :

Per què el “(””web””)” de l’Ajuntament sí que fa publicitat d’activitats d’entitats com La Cuina a Sils (Sopars de Temporada) i no estava disposada a posar el que l’Athlètic Silenc organitzavem per la Festa Major?

A mi se’m va alegar que no s’hi podia posar publicitat de les entitats… Que era un web de l’Ajuntament només.

20 02 2008
Mar (10:43:52) :

Cada vegada que porto la meva filla a l’escola penso : Perquè hi posen guardies municipals davant de l’escola ,si igualment haig de procurar que no m’axafin ???
No només no fan la seva feina com cal ( excepte un o dos ),que a més es dediquen a xerrar entre ells i sino amb alguns pares que ronden per allà,oblidant-se de perquè els paga l’ajuntament ( per regular el trànsit ??? ).
Siusplau,facin la seva feina que per alguna cosa els paguem entre tots !!!!

20 02 2008
Mark (15:54:52) :

Mentrestant hi ha qui vol apujar-los el sou…

21 02 2008
Bloc (18:59:04) :

Missatges bloquejats automàticament pel servidor de blocs i que ara desbloquegem manualment, si s’escau. Disculpeu les molèsties:
……………………………………………………………………………………………………………..

Mark:

Sonmiar és gratis en tant que paraula inventada… Tanta confiança tens en en un Centre Comercial i d’Oci al costat de l’N-II? Jo no massa i si Caldes també ho fa…

El CRAE per mi ja podria funcionar allà on li pertoqui (no sóc jo qui per decidir en funció de leis, normes i reglaments). És un més dels costos socials que toca repartir-se entre tots els municipis en pro dels seus beneficis socials.

És el mateix cas el de l’estació, però aquest seria un gran benefici pels silencs i el cost no el veig tan important pel que fa a l’aparcament. Que pagui Girona una part d’un pàrquing subterrani. Més blocs? Si fos per preferiria cases, però això ho ha de limitar el POUM. Ara bé, cases aquí vol dir més sòl necessari, preus més cars, menys lloguer i traspassar el problema de la massificació als pobles veïns. No es tracta d’un tema local.

Feb 20, 8:21 MP
*

Mark

Ah, esclar, tu ets dels que vol carreteres de sorra, Sils aïllat que no vingui ningú a molestar, retardar les grans obres i accions al màxim i no vols trens de vapor perquè fan fum que sinó…

Jo no he parlat en cap cas de més Blocs! Aquí s’ha d’arreglar el tema edificabilitat i punto, erò això és un altre tema.

Feb 20, 7:30 MP
*

xibari

Vallcanera és el bronx de Sils, si només de sentir-los parlar ja et passen les ganes de que mai formin part de Sils! Aquesta manera de fer no els beneficia gens i es pensen que amb amenaces aconseguiran algo, es nota que son gent de barris marginals de Barna, que allà ningú els donaba feina i han hagut de venir aqui on la vida els és més fàcil…
Tens raó ùltim anónim…jo ja fa temps que tinc la pell de gallina només de pensar que passaria si tota aquesta […] arriba a aconseguir la recepció de l’a seva urbanització.
Penso que els ciutadans de la vila hauriem de montar una plataforma en contra de que aixó es faci mai. A banda dels calers que aixó costaria al poble, la part pitjor seria que desres s’els pujarien més els fums i no tindrein aturador i es creurien els amos, que aquest son dels que els dones la mà i s’agafen el braç sencer!!!!!!

Feb 19, 7:34 MP
*

Mark

Jo sóc partidari d’anomenar-lo TPV… tot substituint la G de Gran per la P de Petita, de tal manera que s’ajusti més a les caracterísitiques reals. La “Sra.” Álvarez es mostra orgullosa d’inaugurar coses inacabades en les quals el que s’acava està no massa ben fet. També diu que l’Estat Espanyol serà el que més km de “trens de gran velocitat” tindrà… però no s’ha parat a acomparar les “grans velocitats”.

Per no parlar del mal desenvolupat desdoblament de la N-II. Tants anys per pensar-s’ho per acabar fent un nyap! Obres lentes i mal fetes. Diuen que els accidents són culpa dels conductors però no es van parar a mirar com estava i està la senyalització de les diferents obres, així com la il·luminació. La “sra.” va venir a inaugurar qui sap què… bé un mini tram que ni ben fet està. El ferm de l’autovia deixa que desitjar la veritat, ningú diria que és obra nova.

Feb 17, 2:56 MP
*

Mark

Per què el “(””web””)” de l’Ajuntament sí que fa publicitat d’activitats d’entitats com La Cuina a Sils (Sopars de Temporada) i no estava disposada a posar el que l’Athlètic Silenc organitzavem per la Festa Major?

A mi se’m va alegar que no s’hi podia posar publicitat de les entitats… Que era un web de l’Ajuntament només.

Feb 16, 12:33 MP
*

Mark

Jo sóc partidari d’anomenar-lo com a TPV. A mi que no em diguin gran velocitat al que no ho és!

Quanes fan aquestes grans infrastructures, ja que han de costar tants diners, fem-les bé. Igual que la N-II… de veritat que allò és nou? No pot ser més irregular l’asfalt i a sobre porten un “ritme” lent com una mala cosa. Indicació nefasta, plaques laterals anti-soroll pràcticament inexistens.

I encar va aquella urbanita a inaugura ves a saber què. :/

Feb 16, 12:21 MP
*

Mark

La biblioteca al CC?? No crec que hi hagi espai per fer-ho bé. El tema està en que el CC hauria de tenir una planta més. No pot ser que la propietat privada (blocs) siguin alts i la pública (CentreCívic) sigui l’enanet.

Amb una planta més ja teniem la biblioteca. Ara bé, tampoc crec que sigui la màxima necessitat… Ni tampoc la piscina coberta…

El que si que cal és implantar el model holandès de prioritat a les bicis!

Feb 16, 12:18 MP

*

agustin valdés

Comentari anònim a la LVS
“ICV ya derroto a IDS-PSC-PSOE en las ultimas Elecciones Municipales en Santa Eulalia de Vallcanera igual Vallcanera Park, lo pongo en este bloc porque en el de cuan mes serem mes riurem, a muchos de Vallcanera Park, no nos dejan entra”.

Feb 3, 9:21 MP
*

agustin valdés

querido pages donde esta el pueblo de pageses, al que tu te refieres si habeis vendido todo el pueblo para hacer pisos.

“VIVA LA REPUBLICA DE VALLCANERA”

Feb 3, 9:18 MP
*

agustin valdés

Estimado pages donde esta el pueblo de pageses si lo habeis vendido todo para que se hagan pisos,

Feb 3, 9:15 MP
*

Anònim

Apa sigue chupando ,de los que vienen de barcelona que somos de ciudad para que lo poblerinos como tu sigan comiendo de la sopa boba

Feb 3, 8:10 MP
*

A.V,H

[…] decirte que los IDS.PSC.PSOE de Sils en las ultimas Municipales ya fuerón derrotados por ICV en Vallcanera, decirte que quien siembra, recoje y los IDS.PSC.PSOE, de SILS nunca han sembrano, ni como oposición ni como grupo poitico, ni a hora como equipo de gobierno, solo tienes que ver un cosa, ellos sabian de sobras que la junta actual, de Vallcanera Parc. No tenia la razón, pero ellos se la dán, solo por el echo de llebarles la contraria a quienes ganamos, las Municipales en Vallcanera Parc. Y castigando a todos los Parcelistas, rechazando el recurso interpuesto, a hora como se a demostrado con la denuncia del presidente, de la entidad y con la carta de dimisión del mismo y como éstan biendo que han metido la pata bien metida, dicen que lo mismo esta semana les darán la razón a los Parcelistas razon qu siempre hemos tenido. Muchos vecinos de Vallanera Parc, nos sentimos muy identificado, con Albert Mirralles y su Grupo Municipal porque en un año el y su grupo se han preocupado y mucho por los vecinos de Vallcanera, lo que otros, como los IDS.PSC.PSOE de Sils, nunca se han preocupado, ni como oposición, ni a hora como equipo de gobierno, sabes de que se preocupan estos, de que a las iglesias no les falte de nada,
porque no ponen los medios para que los niño/as y nuestros mayores puedan disfrutar de lo que hay en Sils, tanto cuesta poner un micro bus, para que puedan ir al nuevo centro civico a la laguna al campo de futbol en fin a disfrutar de nuestro pueblo. El tiempo pone a cada uno en su sitio y espero que a estos los pongan en la oposición muy pronto.

Feb 3, 11:47 AM

21 02 2008
LNC (19:23:47) :

Déu n’hi do, en xibari…

22 02 2008
Mark (14:43:39) :

Gràcies per publicar-ho. Ja patia per possible censura. Disculpes per la desconfiança, però és que se’m bloquejava des de diversos PC.

23 02 2008
ICV-EUiA-EPM (00:00:09) :

MOCIONS PLE MUNICIPAL ORDINAR 6 MARÇ
ICV-EUiA-EPM PRESENTARA MOCIONS PROPER PLE ORDINARI :

MOCIÓ per a la recepció de les urbanitzacions de Vallcanera, Les Comes i King Park.
MOCIÓ PER LA NOVA CULTURA DEL AIGUA A SILS.
MOCIÓ per elaborar un estudi per a la creació d’un pla integral d’eliminació de barreres arquitectòniques.
MOCIÓ per fer un estudi de Mobilitat i Circulació viària
MOCIÓ PER LA MILLORA DELS SERVEIS FERROVIARIS A SILS I A LES COMARQUES GIRONINES.
Moció per modificar les ordenances municipals pel 2008 i les bases de convocatòria d’ajuts considerant les famílies monoparentals amb dos fills a càrrec com a famílies nombroses.
MOCIÓ “8 DE MARÇ DE 2008: DIA INTERNACIONAL DE LA DONA”.

http://laveudesils.blogspot.com/

26 02 2008
CIUTADANA (13:03:38) :

Quina pena el que m´he trobat aquest any per carnastoltes…
Unes carrosses genials, unes comparses increíbles, gent super participativa.. i de postres un fet lamentable que no sé com s’ha pogut produïr.
Tant de temps les criatures i pares esperant aquest dia tan especial i que es trobin sense un local on poder celebrar la festa. Un poble on els seus fills, o els seus nens, es troben al carrer per les circumstàncies que siguin ( sense centre cívic, sense pavelló ” no sigui que es faci malbé el parquet”, sense on poder resguardar els nens de la fred, sense on poder acollir els forasters que ens visiten per celebrar amb nosaltres la festa.
No dubto que va ser un èxit quest dia pel reguitzell de coses que es van fer, però em dol haver vist passar fred els petits, de barallar-se amb les mares per treure’s la jaqueta… en fi un poble tan maco i amb tants local que cap no es podia utilitzar perque ja estaven enparaulats o perque l’ajuntament els vol conservar per quan es jubilin aquestes criatures. LAMENTABLE NO HAVER POGUT CELEBRAR LA FESTA EN HORARI INFANTIL, ABANS DE FER-SE FOSC SRS; PERQUE AL CARRER S’ESTAVA DE PENA.
Esperem que l’any que vé els pobles veïns encara tinguin ganes dácompanyar-nos encara que hagin de venir ben abrigats…

26 02 2008
Anònim (13:33:55) :

I el lliurament de premis? Va haver de pujar una espontània a llegir-los perquè la comissió de festes o el que sigui havia desaparegut! Més val que l’alcalde i els regidors s’haguessin disfressat i no únicament anar a mirar, a repartir premis i a rebre el tracte d’excelentísim!. Diuen que a l’alcalde li falta carisma, però jo dic que millor honrat sense carisma que a l’inrevés.

Sí que es van disfressar els dos regidors ICV. De dimonis rojos, lògicament

3 03 2008
Rosa (13:10:23) :

– El carnestoles de Sils: de fàbula!!
– Gràcies al temps, de fred poc!!
– L’horari, per a mi, perfecte!! (entenc que qui té nanos menuts el trobi que és una mica tard)
– El grup d’animació, encertadíssim i molt engrescador!!
– La gerra de confetis, divertidíssima!!
– I La presentadora: genial!!!, la volem per la propera presentació!!

Desitjos de millora en:
– un espai on continuar la gresca, perquè si que es veritat que arribat a un punt, si no et mous o balles, et congeles una miqueta…; algu proposava de fer una botifarrada popular, i després una mica de ball (no és possible tapar el parquet com en d’altres actes ja s’ha fet?);
– potser ser sembla una bajanda, però, fora possible que els que participem poguessim veure passar els altres grups??, per exemple, al començar la rua, ordenar els participants al revés; l’últim començaria la rua, passant pel costat del penultim ( i així anar continuant) i així tots passarien davant de les altres carrosses i comparses…

Ptns

3 04 2008
Vox Populi (19:28:29) :

Es diu que … a l’ajuntament comencen a faltar els diners per la manca de llicències d’obres, els impostos han baixar en picat, una passada, la nova guarderia municipal està completament aturada, aturades les obres de la nova plaça de can Cabirol, a mig fer, caldrà començar a retallar despeses, que us sembla baixar-vos una mica el sou, senyors regidors, per a donar exemple, es només una idea …

6 04 2008
carlos (07:22:04) :

Cuando el Albert Miralles lo dijo en el Pleno nadie le izo caso

10 04 2008
Silenca (11:24:53) :

Hola a tots i a totes,
jo sóc una visitant habitual en aquest bloc, llegeixo tot el que dieu, a vegades hi estic d’acord i d’altres no.
Primer de tot dir-vos que a vegades és molt fàcil criticar i veure totes les peges, també dir que els polítics els em d’apretar xk sino malament, mai faltant el respecte.
Sobre el carnaval a mi em va semblar molt bé, al principi no em va agradar que hi hagues tanta gent de fora, però bé suposo que el veure que la gent estava contenta i que tothom s’ho passava bé, ja va està.
Crec que un lloc que hagues anat bé fer el fi del carnastoltes hagues estat el pavallo, però es clar, el pavallo és intocable. Només ho poden utilitzar l’Athletic Silenc i les cuineres per fer el sopar gastronomic, com és això, tenen por que algun dia es trenqui. Aquest problema jo ja el veig des de fa molt temps, en Quimet encara era Alcalde.
Jo volia dir una cosa en Mark respecte la festa major i la seva carpa silenca, espero que aquest any feu les coses com s’han de fer. Em refereixo a no decidir que feu algu al final, creant competencia entre les entitats i sense tenir mirament fer activitats mentre les altres entitats també en fan. Si us decidiu els ultims no és el problema dels altres. Ho fareu bé aquest any???

Espero que si!!!!!!

10 04 2008
soci de l’Athletic Silenc (15:53:32) :

Totalment d’acord amb tu: a vegades és molt fàcil criticar.

10 04 2008
Silenca (16:47:47) :

sico de l’athletic no t’enfadis trempat… jejeje
Crec que no és una critica destructiva sino una opinio, a vegades s’han d’escoltar les opinions per poder avansar i millorar les coses no creus?
Per cert no ser si algu de vosaltres sap com està el tema de comissio de festes, estic intrigada perque queda molt poc i no ser si hi ha aluna persona que s’hagi apuntant, en sabeu alguna cosa?

22 04 2008
Anònim (10:47:52) :

creo que estamos muy encaminados a una buena alcaldia, antes que politico de momento es persona,a partir de ahora sils empezara a funcionar con las ideas de los jovenes aunque no sean hijos de……… todos tienen derecho .

22 04 2008
AMS Sils (18:13:42) :

Hola , aquesta és la nova adreça del blog de AMS http://amsils.bloc.cat/
Està en construcció i te mancances que anirem omplint i amb la ajuda de tothom potser seria més fàcil
Agraïts
AMS

23 04 2008
Anònim (12:55:21) :

ALS AMS:
FELICITO QUE US HAGUEU POSAT LES PILES JA!!!
MÉS VAL TARD QUE MAI!!!.

23 04 2008
albert (20:21:04) :

Davant la convocatòria feta per l’associació de veïns de Vallcanera sobre el transport escolar, sobta que es barregin dos fets diferents i que realment no tenen connexió.
D’una banda es parla del pagament del transport per part dels pares i d’una altra es presenten gràfics sobre les indemnitzacions que perceben per la seva tasca el batlle i un regidor . El primer aspecte fa referència a un problema que afecta a tota la comarca de La Selva i el segon a un acord pres per l’Ajuntament amb acord, si no recordo malament, de tots els grups municipals, excepte CiU. En sembla si més no un acte de demagògia barrejar-los tots dos.
Si esteu interessats pel tema del transport consulteu el blog d’AMS
http://amsils.bloc.cat/post/15389/219586, on es dóna informació sobre el marc legal i elements per al debat i la solució del problema.

24 04 2008
LNC (15:14:15) :

Tot és calé públic. Jo veig bé que es doni TOTA la informació. A més cada associació és lliure de fer el que vulgui.

24 04 2008
Pep (18:06:49) :

Albert, tens tota la raó.

24 04 2008
Mark, soci orgullós del silenc (18:40:29) :

Silenca, sí que és fàcil criticar. Tu mateix en saps igual que jo.

Anem per passos:

Si em semblés tornaria a organitzar activitats al poble en el moment que em donés la gana. Així de clar t’ho dic. La teva opinió és respectable, però no gaire afectable. Un poble de 5.000 habitant pot tenir activitats que se solapin perfectíssimament i si no ho vols entendre vas a la que més t’agradi. Competència? Qui té problemes són els altres. Potser no heu criticat mai altres per fer segons quines males jugades que no diré. Rumia.

Per cert, sí que farem alguna que altra cosa. Però total no necessites saber-la.

La Comissió de Festes? Necessites criticar-la? La forme la gent de les diferents entitats a partir d’una coordinació. Per cert, cau igual que SCF.

Apa ja estic

25 04 2008
Silenca (09:40:05) :

A veure mark, ens hem de centrar.
Primer de tot la meva critica era perque l’althetic silenc va organitzar unes activitats per la festa major que solapaven les altes. El fallo que hi veig no és que es solapin les activitat, xk com b has dit ja som un poble amb molta habitants i molts gustos diferents. El que crec que heu fet malament, és que quan s’estava organitzant la festa major del 2007 totes les antitats es van reunir. A vosaltres us van preguntar si volieu fer algu i vareu dir que no. Després quan tot estava montat i planificat vareu sortir amb les vostres coses i vau fer una festa a part.

El problema no és que fessiu una cosa diferents, sino que ho vareu dir tard, també t’haig de dir que el fallo va ser compartit amb l’ajuntament.
Aquest any, pel que m’han dit, tb heu dit que no fareu res. El que vull, jo i molta gent, és que si voleu fer algu ho digueu ara, no us espereu quan totes les entitats ja hagin planificat totes les activitats.
Si voleu col·laborar amb la festa mjor, ho podeu fer, està molt clar, però amb unitat amb les altres entitats, no per lliure. Crec que sou una entitat força forta, per tant estaria molt bé que fessiu barraca aquest any, però que ho digeu ara, no d’aqui a 2 mesos.
El vostre fallo no ha estat amb el que heu pensat fer sino com ho heu fet.
I si creus que és una opinio aïllada i només per criticar, vas molt equivocat i sino preguntav (pero a la gent fora de la teva entitat eh???)

25 04 2008
Mark (14:20:53) :

Tranqui que des de fora l’entitat també hem rebut molts elogis. Potser la gent n’estava farta. La meva tampoc és una opinió aïllada ni focalitzada dins el club. PAM!

Si la Festa Major no ens agradava gens… no teníem dret a celebrar-la?

El rumore rumore deixa’l estar perquè jo mateix he dit davant d’altres entitats que sí que fem quelcom, però no t’ho diré pas. Si no hi ha barraca potser és perquè coincideix la festa major amb Sta. Coloma. Si més no, jo vaig dir que no per aquest motiu.

9 05 2008
ACES (20:00:13) :

L’ASSOCIACIÓ D’EMPRESARIS I COMERCIANTS DE SILS A ONDARAMBLA 89.9 FM

http://laparada-aces.blogspot.com/2008/05/lassociaci-dempresaris-i-comerciants-de.html

14 05 2008
informador (20:12:28) :

Jo també vull opinar i ho faig ací per no tenir altre lloc.
A Vallcanera existeix un virus cancerigen i paràsit, de nom AVH, que ja fa anys que volta i revolta el veïnat. Com que no serveix per res i no fa cap feina ,ni la seva (te una “baixa fraudulenta”) busca i re busca la seva supervivència mirant de xuclar d’ allà on pot . i no te cap mena de vergonya en muntar els “ciris” que calguin per tal d’ anar fent. La seva darrera fellonia es anar contra l’ alcalde , disfressant l’ acció amb altres “xorrades” , perquè aquest ( l’ alcalde) no vol que els ciutadans de Sils paguin les obligacions dels propietaris de Vallcanera amb les canonades d’ aigua. Clar que per poder anar sobrevisquin i tirar endavant les seves malifetes , es recolza en una base social de la mateixa “estofa” on hi troba un substrat adobat . Hi, a mes, troba altres “xitxarel•los” que s’ ha aprofiten d’ ell per altres interessos obscurs. Aquest virus apareix cada cop que a Vallcanera hi ha un problema. Un poema.

14 05 2008
LNC (20:29:52) :

Aquest és el típic plantejament txitxarel.lo de la colla d’en Carlos Cordobés -no dic que sigui ell qui escriu- I té una senzilla solució: Acabin amb els problemes de Vallcanera on es pretén sotenir tot aquest discurs absurd. Sempre el mateix discurs és aquest o és l’altra qui la lia, com si la gent no tingués criteri, ni oponió. Com si els aplaudiments i xiulades no fosin lliures.

Però demanar a la colla d’en Nogué que arregli un problema sí que és un poema.

Petons.

15 05 2008
Homenets (14:40:37) :

Esteu una mica ensopits en aquest blog, mireu en canvi els comentaris que hi han al blog d’ICV:

Anònim Anònim ha dit…

Historia de l’ Homenet verd ( 1ª part)

Hi havia una vegada un homenet que vivia en un jardí , a prop d’ un estany, es deia AMG,. Havia estat de color vermell i amb el temps es va anar descolorint i tornant-se de color verd , malgrat aquest “camaleonisme” no havia pogut tenir mai cap mena de gloria, malgrat cercar-la insistentment. Però vet aquí, que una vegada , no poden esser cua de lleó va arribar a esser cap de retoli, gracies als èxits aliens i a uns quants babaus , descolorits com ell, que li van fer cas. Com a cap de ratolí hauria d’ haver ajudat al cuc gros a endreçar el jardí, desprès de molts anys de disbauxa , però com que la situació li venia gran a per tot i tenia altres pretensions, va pensar que podria fer per sobre sortir de la mediocritat i va escoltar els càntics d’ una mena de sirena/foca grossa, pudent i mentidera , na GPR, que li oferia el camí de la gloria si pactava amb el virus cancerigen AVH , que aquest l’ ajudaria per anar encontre del cuc gros i que a canvi ella algun benefici en trauria.

5/14/2008

LNC ha dit…

Historia de l’ Homenet gris( 1ª part)

Hi havia una vegada un homenet que vivia en un jardí , a prop d’ un estany, es deia MNS,. Havia estat sense color i amb el temps es va anar colorint i tornant-se de color montillesc, malgrat aquest “camaleonisme” no havia pogut tenir mai cap mena de glòria, malgrat cercar-la insistentment. Però vet aquí, que una vegada , no poden esser cua de lleó va arribar a esser cap de ratolí, gràcies als èxits aliens i a uns quants babaus , descolorits com ell, que li van fer cas. Com a cap de ratolí hauria d’ haver ajudat al cuc gros a endreçar el jardí, desprès de molts anys de disbauxa , però com que la situació li venia gran a per tot i tenia altres pretensions, va pensar que podria fer per sobre sortir de la mediocritat i va escoltar els càntics d’ una mena de sirena/foca grossa, pudent i mentidera , na JCP, que li oferia el camí de la gloria si pactava amb el virus mortal JAGB , un d’aquests virus molt enganxos i contagiós, que aquest l’ ajudaria per anar en contra del cuc gros i que a canvi ella algun benefici en trauria, com ara un xalet en sòl no urbanitzable mentre s’aprofitava dels seus veïns i veïnes que li paguaven la bústia i la recollida d’escombraries.

Continuarà….

5/15/2008

28 06 2008
ICV-EUiA-EPM (00:09:35) :

PLE ORDINARI DEL AJUNTAMENT DE SILS , 3 DE JULIOL , DIJOUS , 19,30H.

VOLEU CONEIXER LES MOCIONS QUE ICV-EUiA-EPM PRESENTAREM AL PLE ?

LES PODEU VEURE AL NOSTRE BLOG , LA VEU DE SILS

http://laveudesils.blogspot.com/

CADA DIA EN PENJAREM UNA

AVUI LA PRIMERA

PROU SECRETISME A LES CONVOCATORIES DELS PLENS MUNICIPALS

SALUTACIONS

28 06 2008
Anònim (18:13:25) :

GRACIES!!!

30 06 2008
carlos (23:32:43) :

Cordobes veremos si en el proximo pleno no te a tragantas y te llevas una sospresa, tu y vuestro grupo de incompetentes, listooooooooooo.

1 07 2008
carlos (00:09:11) :

Nos que damos sin fiesta mayor en Vallcanera Park porque el Ayuntamiento de Sils no paga los 115.000,00€ de las subvenciones de los años 2007 y 2008

Por qué motivo el Ayuntamiento de Sils no le ha abonado a fecha de hoy la Subvención anual de los años 2007 y 2008 a la Entidad de Conservación de Vallcanera Park.

Por valor de 115.000,00 €uros ? Queremos saber.

Señor Joan Cot Residente en Vallcanera y Concejal de Vallcanera Park y Primer Teniente Alcalde de Sils, los Vecinos de Vallcanera Park le damos las GRACIAS a usted y su grupo Politico de IDS= PSC. Por degarnos sin FIESTA MAYOR

1 07 2008
Marc (07:33:47) :

Jo no entenc per què l’Ajuntament ha de pagar quantitats tan elevades per festes majors particulars.

Una cosa és fer algun dia de festa com es fa a diferents urbanitzacions i una altra aquest despilfarro…

Bé Ajuntament!

1 07 2008
LNC (07:48:15) :

Ondia Marc, que la festa no val aquests calés, el que passa és que de la despesa que diuen dóna l’ajuntament encara no l’ha pagada perquè va perdre l’assemblea i els calés de la festa i d’altres s’estan destinant als nyaps que va deixar l’anterior junta.

A més sembla que la gent d’IdS a la urbanització (un que li diuen el camell i dues més) estan povocant talls de l’enllumenat eléctric expressament. Una vergonya, una dany a la urbanització i una mostra clara de no saber perdre.

Petons

1 07 2008
buf (14:50:19) :

Més val que no sigui tot per la festa particular… ni molt menys!

27 09 2008
SILS NO A LA MAT (15:55:59) :

NO A LA MAT – ACTE AJUNTAMENT

DIA 3 OCTUBRE 19,30 H.

SALA PLENS

MES INFORMACIO A LA WEB MUNICIPAL

http://webspobles.ddgi.cat/sites/sils/_wpresources/DiputacioGirona.WebParts/1.0.0.0__f7edde02d6b23424/EventDetails.aspx?idSite=5a780967-2957-4ea3-8664-3fa30913341b&txtLocation=location&txtBegin=Inici&txtEnd=Fin&idWeb=89ae8a81-d81b-45be-a359-cd57a9bf7bc5&idList=21&view=All Events&idItem=21&lcid=3082

16 10 2008
vila (13:56:04) :

Donant un vot de confiança a la llar d’infants de Sils, i tot i ser mare que ha patit en carns pròpies l’odissea viscuda el curs passat a La Quitxalla, aquest any he decidit tornat a portar el meu fill a la guarderia del poble. La veritat és que estem contents de com funciona tot plegat. Es veu que s’ho han agafat amb ganes, i espero que amb ganes de fer-ho bé.
Personalment, em sap molt greu tots els caps que han rodat per culpa de tot plegat, però suposo que, ho haguessin fet així o al revés, algú n’havia de sortir malparat de totes formes. El que em sap més greu, és que els principals afectats han sigut els nens, ja que la quantitat de professores que vam veure passar l’any passat per la classe del meu fill va ser impressionant.
Suposo que tothom ja sap el que costa que el teu fill s’adapti a la guarderia, que de fet el que fan és buscar un referent (la professora) com a persona protectora metre no hi són els pares, i i si a sobre quan arribes cada dia et trobes una persona diferent i no saps si l’endemà et trobaràs la mateixa, imagineu-vos…
Amb el que portem de curs (1 mes), per la classe del meu fill ja han passat 2 profes, i la setmana vinent en vindrà una altra, i al Novembre començarà la de l’any passat que està de baixa maternal. En resum, la cosa apunta divertida i distreta. Segons direcció, estan fent el possible perque es quedi una persona el màxim de temps, però costa molt trobar-la.
M’avorreix bastant quan es polititza tot aquest tema. Penso que hi ha molta gent que ho aprofita per carregar o defensar a certs partits polítics. Penso que és un tema molt més seriós, i d’aquesta manera es frivolitza molt.
Esperem passar un maravellós curs 2008-09 a la guarderia del nostre poble!!!!

16 10 2008
anonim (15:28:06) :

Falta el mes important,per resoldre tots els dubtes i totes les
problematiques de la llar d´infants:
“L´INFORME D´ESCALER”
QUE HEM PAGAT ENTRE TOTS.

6 09 2010
francisco garcia

Dicen cosas sin saber de que hablan, me refiero al comentario de la adjudicación del bar de las Comas.
Se votó una sugerencia y fué aprobada por mayoría y no ha sido adjudicada a nadie todavía tan solo la Junta directiva sabe lo que hace y lo está haciendo bien y cuando sea el momento adecuado se comunicará por escrito a todos los vecinos, de todas maneras ya se sabe que si alguien quiere información, los últimos domingos de cada mes pueden acercarse por el LOCAL SOCIAL donde se les atenderán respetuosamente.
Se trata de evitar que pase otra vez lo que pasó anteriormente, que tan malos recuerdos ha dejado

6 09 2010
Una Vecina de Les Comés

Francisco García tu no dices la verdad el 6 de julio de 2010 no se firmó un convenio entre la Asociación de Propietarios DE LAS COMES y el Ayuntamiento de Sils, el cual fue firmado por el Alcalde el Secretario municipal y vuestro presidente, si niegas esto le pediré a una persona que haga público el convenio firmado, y las condiciones del mismo.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




%d bloggers like this: